quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 14:13 schreef MarkPeterse het volgende:@ Peaceman, hoe erg is het dat je de vraag goed had en dat iemand anders de nieuwe vraag maakt. Dan bewaar je de vraag toch gewoon voor de volgende keer.
Als ik een vraag goed heb, mag iemand anders altijd mijn vraagstelmogelijkheid overnemen.....
Als ik wegblijf, mag iemand natuurlijk het overnemen. Daar gaat het niet om. Het gaat erom of dit topic bedoeld is om zoveel mogelijk punten weg te geven of om echt goede vragen te verzinnen. Oftewel: kwaliteit of kwantiteit. En laten we wel wezen... 10 minuten is wel heel kort. De rust bij een voetbalwedstrijd duurt zelfs langer... en wat is nu een half uurtje op een mensenleven?
Het doet mij denken aan de mensen die op teletekstpagina 316 klagen dat er niks op TV is... Dan denk ik altijd: zet m dan uit! Zo geldt het hier ook vind ik dan.. Je kan toch gewoon even ergens anders gaan kijken?
In MUZ-trivia staat er een uur voor en dat werkt prima.
Kijk als iedereen het er mee eens is, is het ook prima. Maar ik kan me niet voorstellen dat iedereen zo blij is met die enorme snelheid. Soms als je 10 minuten niet kijkt zit je ineens op pagina 6 ipv 2... en dat vind ik nogal vlot, dat is alles.