Nope, maar je zit wel in de goede periode te denkenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:16 schreef Zeurberus het volgende:
Simon & Garfunkel
Verkapte musical danquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ook datMaar gebasseerd op de musical en het is een musicalfilm (je hebt dus stiekem een musical gezien
)
Dat zijn de beste, dat je niet doorhebt dat je naar een musical kijkt maar het is er eigenlijk wel eenquote:
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:20 schreef Zeurberus het volgende:
Pink Floyd?
Ik kijk liever naar een filmmusical dan een musical in het theaterquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat zijn de beste, dat je niet doorhebt dat je naar een musical kijkt maar het is er eigenlijk wel een
Chicago in het theater is anders ook niet te versmadenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:22 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik kijk liever naar een filmmusical dan een musical in het theater
Nee maar je komt qua stijl wel dicht in de buurtquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:24 schreef Lienekien het volgende:
The Eagles?
Majo veel ervaing?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:25 schreef lienelien het volgende:
[..]
ik had gisteren een kater, voor het eerst in m'n leven en vroeg MaJo om raad![]()
shhht.
Gelukkig maarquote:
Paar jaartjes ouder hequote:
ja gezellig en leuk enzoquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:27 schreef MaJo het volgende:
[..]
[sub]Gelukkig maarBen ook benieuwd naar de rest
Ik drink bijna nooit want bier is viesquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
Paar jaartjes ouder heMaar het valt wel mee hoor
Jeequote:
Dat is hem natuurlijkquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:28 schreef Zeurberus het volgende:
Ha!
The Moody Blues
(nights in white satin)
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is hem natuurlijk![]()
Zeurberus + 1
Had verwacht dat ie wel eerder geraden zou worden omdat het antwoord tot voor mijn vraag in mijn signature stond
Ik ga er nu echt vandoor
Corpse Bride is toch stop-motion? (Of hoe heet die techniek?)quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:35 schreef EdwardJobHopper het volgende:
Jeezes!
Les triplettes de Belleville
Tim Burton's Corpse Bride
En meer weet ik niet...
Ah, dat telt niet als animatie?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Corpse Bride is toch stop-motion? (Of hoe heet die techniek?)
waren er 8 ipv 7quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:36 schreef WooZ het volgende:
ik weet niet van welke maker maar ik begin maar:
lion king
finding nemo
over the hedge
ice age 1
ice age 2
shrek 1
shrek 2
ants
shark tale
wallace & gromit: curse of were rabbit
grote kan dat er geeneen klopt
Sorry niet gezienquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:45 schreef Zeurberus het volgende:
nope, zei toch niet van de hand van Disney
MarkPeterse +1quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:46 schreef MarkPeterse het volgende:
ice age 1
ice age 2
shrek 1
shrek 2
ants
shark tale
wallace & gromit: curse of were rabbit
madagascar
corpse bride
over the hedge
Correctquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:11 schreef Yurithemaster het volgende:
Het geheel het de tempel berg
Kut te vroeg tempelberg gezegt en te laat je hint gezienquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:13 schreef MarkPeterse het volgende:
Dit is dus de tempelberg. Hier staan zowel de rotskoepel als de Al Aqsa moskee. Ook de klaagmuur ligt aan die berg....
Nembrionic +1 jij legde het ontbrekende stukje in de puzzel....
Anders haal ik je nooit inquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:13 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Kut te vroeg tempelberg gezegt en te laat je hint gezien![]()
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:17 schreef Zeurberus het volgende:
Discovery Of Heaven?
(late reaktie, sorry)quote:
Haha die Asmo, ik denk niet dat ik een meidenvraag kan beantwoorden. Ik neem aan dat het dan over die tv-series op de dinsdagavond gaat. Die kijk ik allemaal niet.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:45 schreef Asmodian het volgende:
Trouwens, wyccie, als je nog heel efkens blijft stel ik een meidenvraag
MarkPeterse +1quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:40 schreef MarkPeterse het volgende:
thx 1138 was zijn eerste film
Jaquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:20 schreef lienelien het volgende:
langharigepluiscollie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De naam lijkt wel veel op een bordercolliequote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:23 schreef lienelien het volgende:
ik ken alleen een colliesoort die je als bordercollie oid uitspreekt, maar ik vind honden stom, dus ik heb me er nooit zo in verdiept
Pluizenbaalquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:34 schreef lienelien het volgende:
maar hoe heet die pluizenbal nou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |