De jeugd he, niet normaal, allemaal verwende snertjochies die niet weten wat werken isquote:Op maandag 30 oktober 2006 19:52 schreef dvr het volgende:
Dat ligt gewoon een beetje op zijn pluchen bed draadloos te grootbeeldchatten en chips te kanen!
Man, man, man. Ons enige vertier op die keiharde houten britsen was het vanonder je duffelse deken opsnuiven van je eigen winden. En dan twee droge beschuitjes, haartjeskammentandenpoetsen en hup 30km fietsen voor een 12-urig college privaatrecht.
is dat plinthoogte ? tot aan de deftige eetkamer en toilet ?quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:12 schreef MMach het volgende:
Ik heb nog meer dan genoeg planken over als die in de kamer van mn zus, maar das al direct 2cm hoger enzo en dat hout heeft een rode schijn.
Die coupons zijn zeer interessant van prijs, alleen heb ik nog nooit van zoiets gehoord in .be, maar dat zou hier toch ook moeten kunnen.
op de url van dvr hierboven zag ik een leuk stukkie vinyl, page 2.quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:24 schreef MMach het volgende:
De tegelvloer die er nu ligt is 0 hoogte, de vloer van de wc is 3mm hoger, een vinylvloer zou ook maar zoiets hoger zijn. Een plankenvloer op de tegelvloer (hoe bevestig je dat eigenlijk) zou 2cm hoger zijn dan de huidige vloer.
En dan de vloer waterdicht krijgen en beitsen, dat wordt al snel zo duur aan chemische brol dat je voor minder al vinyl hebt.En van kleur zou donkergrijs volgens jullie gaan?
Dat begrijp ik 216 km is wat erg veel. Maar zoek je dit? Blauwsteen. Tegen 20 tot hooguit 25 euroquote:Op maandag 30 oktober 2006 22:31 schreef MMach het volgende:
Woonplaats Westervoort
Provincie Gelderland
Slechts 216km verder
Ik weet in de buurt enkele tegelzaken zijn en een carpetland enzo, daar moet ik nog op onderzoek naar gaan.
Keken ze je allemaal niet raar aan in de Brico toen jij met je laptop en je webcam kwam aanzettenquote:Op maandag 30 oktober 2006 19:18 schreef MMach het volgende:
de ruimte is 3m60 lang en 2m50 breed ongeveer.
En een timelapsje, een specialer dit keer, van ongeveer 3u gisterennacht tot 18u deze avond. Inclusief wolkenformaties, ritje met de bus naar de brico, ritje met de kar in de brico en geverf![]()
[[url=http://sjl-static9.sjl.youtube.com/vi/1llUtyhpPRw/2.jpg]afbeelding][/url]
Allemaal nutteloze beelden, maar twas experimenteerdag met de webcam
Jammer weer van die overdreven compressie op youtube
ik gok dat het personeel niet meer raar opkijkt van MMach zn fratsen daarquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:25 schreef RobbieT het volgende:
[..]
Keken ze je allemaal niet raar aan in de Brico toen jij met je laptop en je webcam kwam aanzetten?
Ik had iets nodig om mijn gemorste verf op te kuisen, en wat is dan handiger dan een tshirtquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:34 schreef kroegtijger het volgende:
wanneer hou je nou toch eens je shit aan man!! ik wil ook graag met plezier naar dat filmpje kunnen kijken!!
maar je hebt wel weer je rijbewijs terug zie ik
da's waar...ik heb beroerdere filmpjes voorbij zien komenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 13:02 schreef MMach het volgende:
[..]
Ik had iets nodig om mijn gemorste verf op te kuisen, en wat is dan handiger dan een tshirt, ma nu had ik toch het grootste deel van den tijd mn shit aan
En jeps, ik kan weer voor 1.5jaar legitiem rijden (in die tijd moet ik dan mn praktijkexamen es doen, en dan heb ik mijn lifetime rijbewijs). mijn foto die erop staat is wel hilarisch, ik was net mn ogen aan het dichtdoen en dan trekt ze een foto, ik sta er zo gedrogeerd op te kijken
Wat me op zijn website het meest opviel was dat de stenen "niet haaks" zijn (misschien een restpartij?). Dat wordt puzzelen om er wat nets van te maken. Dus let daar even op, mocht dit 't wordenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:00 schreef MMach het volgende:
Ik heb net gemaild naar die indische leisteen-kerel, want die vloer moet er volgens mij wel ongeveer het mooiste zijn wat er binnen dit budget kan.
quote:Onze zaak is gesloten van 27/10 tot 13/11. Dank u. Designo & Houtatelier
Dat was ik vergeten ja, je moet er ff met een kam overheen gaan dat je ze nog makkelijk wat kan laten zakken als je dat wil...quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:40 schreef tnimble het volgende:
Bij lichtere kleuren natuursteen en kalkrijke soorten gebruikt je ipv portland (gewone cetment genoemt hierboven) witcement.
Je kunt ook pastalijm gebruiken dat droogt vele malen sneller. Heb je grote tegels of grotere dikte verschillen grotere vertanding van de lijmkam gebruiken.
Het niet 100% maarvast en haaks zijn is normaal bij dat dit soort tegels.
Klopt, hoewel Vloeibare frituurolie heb je ook in verschillende diktenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:44 schreef MMach het volgende:
Dat doet mij denken aan een experiment dat ik nog moet uitvoeren. Die oude generatie dieselmotoren is zo grof dat er naar het schijnt zonder aanpassingen op frituurolie kan gereden worden. En dan heb ik het niet over PPO (de biologische lijnzaadolie variant geloof ik) waar wel aanpassingen voor nodig zijn. Voor moderne auto's kan dat niet omdat de techniek veel te fijngevoelig is. De enige hindernis is de viscositeit van frituurolie. Koude frituurolie is niet vloeibaar genoeg om een moter op te kunnen starten.
Voor de ongelovige thomassen, ik geloof dat mythbusters ooit eens hetzelfde heeft geprobeerd met een oude mercedes.
edit: http://www.youtube.com/watch?v=YOGIh3yRltE
Zo he dat ziet er echt wel strak/stijlvol uitquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:31 schreef MMach het volgende:
Ondertussen is de donkere muur al af van randjes:
[afbeelding]
Nog niet alle verf van het plafond is droog, vandaar dat er hier en daar wat glanst.
Bij mn vader op zn werk hadden ze een grote diesel-motor staan die ook werd omgebouwd om te draaien op afgewerkte frituur-olie. Was een 12 cilinder motor. Eerst hadden ze 6 cilinders diesel en 6 op frituur-olie, maar dat liep voor geen meter. Toen maar alles op frituur-olie en de motor heeft nog nooit zo goed gelopenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:44 schreef MMach het volgende:
Die rode plastieken dop is redelijk gesloten en veel van het ijzervijlsel zal er niet in de tank gekomen zijn. Dat zinkt ook wel naar de bodem vermoed ik, dan is er nog de brandstoffilter en mocht er nog iets door komen, dan heb ik het volste vertrouwen in het degelijke moterblok (het is een 1.6D Die versie van de moter is zodanig overgedimensioneerd dat er zonder aanpassingen, behalve turbosmering, een turbo kan opgezet worden. Een TD heeft veel meer te lijden, dus de degelijkheid van een versie zonder turbo is indrukwekkend. Een transporter is ontworpen om te werken als bedrijfsvoertuig en is dan ook over de hele lijn degelijk uitgevoerd. Getuige daarvan is dat de hele camionette er al 533 000 km heeft op zitten (meen ik mij te herinneren), met de oorspronkelijke techniek van uit 1986. De enigste kosten tot nu toe waren een afstelling van de versnellingsbak en een gesprongen koelwaterleiding@13¤. Uiteraard ook het gebruikelijke onderhoud enzo. Weinige moderne auto's die dat ook zouden kunnen).
Dat doet mij denken aan een experiment dat ik nog moet uitvoeren. Die oude generatie dieselmotoren is zo grof dat er naar het schijnt zonder aanpassingen op frituurolie kan gereden worden. En dan heb ik het niet over PPO (de biologische lijnzaadolie variant geloof ik) waar wel aanpassingen voor nodig zijn. Voor moderne auto's kan dat niet omdat de techniek veel te fijngevoelig is. De enige hindernis is de viscositeit van frituurolie. Koude frituurolie is niet vloeibaar genoeg om een moter op te kunnen starten.
Voor de ongelovige thomassen, ik geloof dat mythbusters ooit eens hetzelfde heeft geprobeerd met een oude mercedes.
edit: http://www.youtube.com/watch?v=YOGIh3yRltE
en om toch nog iets ontopic te zeggen:
afwerktijd van de hoekjes met deze:
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |