ow jah tv... ben ik vergeten aan te zetten toen ik thuis kwamquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 01:39 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Remlof
Ik ben moed aan het verzamelen om de tv op een andere zender te zetten... stomme belspelletjes
5 van deze extra koffers... kijk dit is gegarandeerd
Ik heb vaak genoeg peuken aangestoken met een kookplaat, gewoon warm laten worden en je hebt hem zo aanquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 01:41 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Gewen waakvlam hier
En ook geen fornuis op gas..
niet in een plastic zak spuiten om in te ademen!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 01:42 schreef Sebasser het volgende:
ah, ik heb aanstekerspulhervul gevonden..
Gaorge michel (fzoquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 01:43 schreef remlof het volgende:
[..]
ow jah tv... ben ik vergeten aan te zetten toen ik thuis kwam
luister nu Tori Amos - A case of you
(Joni Mitchell cover)
Ja, met elektrokookplaten?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 01:43 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik heb vaak genoeg peuken aangestoken met een kookplaat, gewoon warm laten worden en je hebt hem zo aan![]()
Dat doe je met lachgas en een ballon.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 01:44 schreef ThinkTank het volgende:
[..]
niet in een plastic zak spuiten om in te ademen!![]()
Tweeloop + fles aceton werkt ookquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 01:43 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik heb vaak genoeg peuken aangestoken met een kookplaat, gewoon warm laten worden en je hebt hem zo aan![]()
Kloten tegen de muur slaan misschien?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 01:41 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Gewen waakvlam hier
En ook geen fornuis op gas..
Ik kom er niet toe om dat klereding nu uit te zettenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 01:43 schreef remlof het volgende:
[..]
ow jah tv... ben ik vergeten aan te zetten toen ik thuis kwam
luister nu Tori Amos - A case of you
(Joni Mitchell cover)
aceton fikt toch niet?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 01:45 schreef ThinkTank het volgende:
[..]
Tweeloop + fles aceton werkt ook![]()
Je moet hier weg om te kunnen roken?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 01:47 schreef Sebasser het volgende:
[..]
aceton fikt toch niet?
Wasbenzine heb ik hier wel..
Mahgoe ik ben roken
quote:
http://www.bu.edu/es/labsafety/ESMSDSs/MSAcetone.htmlquote:3. Hazards Identification
Emergency Overview
--------------------------
DANGER! EXTREMELY FLAMMABLE LIQUID AND VAPOR. VAPOR MAY CAUSE
FLASH FIRE. HARMFUL IF SWALLOWED OR INHALED. CAUSES IRRITATION
TO SKIN, EYES AND RESPIRATORY TRACT. AFFECTS CENTRAL NERVOUS
SYSTEM.
Flammability Rating: 4 - Extreme (Flammable)
laat me niet alleen hier met die belhamels, pleasequote:Op vrijdag 20 oktober 2006 02:09 schreef oshiro het volgende:
Mn muis raakte net leeg, tijd om naar bed te gaan
Ja, binnenroken stinkt zoquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 01:48 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Je moet hier weg om te kunnen roken?
Hm, raar.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 01:53 schreef ThinkTank het volgende:
[..]
![]()
[..]
http://www.bu.edu/es/labsafety/ESMSDSs/MSAcetone.html
Als iedereen meerookt ruiken ze het nietquote:
Speelsequote:
Ja, maar dat doen ze nietquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 02:15 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Als iedereen meerookt ruiken ze het niet
Freaksquote:
hoj psquote:
Niet proberen, je hond rent jou er makkelijk uitquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 02:19 schreef PrintScreen het volgende:
Ik moet de hond nog uitrennen maar ik heb geen zin
* Snel weer een peuk doet rokenquote:
Maar ze rent niet zonder mijquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 02:19 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Niet proberen, je hond rent jou er makkelijk uit![]()
Link?quote:
quote:
da's kut aniaquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 02:23 schreef fraubitch het volgende:
AAAARRRGGGGHHHH mijn daggemiddelde is met 1 post omhoog gegaan![]()
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 02:22 schreef remlof het volgende:
mag ik van de postopkrikkers PS van je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |