ge·luk·kig (bn.)quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 01:07 schreef TwyLight het volgende:
[..]
En wat heeft dat nou weer te betekenen?
Als je correct naar de interpretatie had gekeken had je daar uit opgenomen dat ik meende waarom remlof die uitdrukken toepasste, niet wat het woord betekende.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 01:07 schreef opgebaarde het volgende:
ge·luk·kig (bn.)
1 door het geluk begunstigd => fortuinlijk, gelukkigerwijs, gelukkiglijk, gezegend, zalig; <=> ongelukkig
2 gunstig
3 geluk genietend => happy
ge·luk·ki·ge (de ~ (m.), ~n)
1 geluksvogel
ge·luk·ki·ger·wijs (bw.)
1 gelukkig, bij geluk
ge·luk·kig·lijk (bw.)
1 [Belg., niet alg.] gelukkig, gelukkigerwijs
spelfouten onder voorbehoud, bijdehandjesquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 01:09 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Als je correct naar de interpretatie had gekeken had je daar uit opgenomen dat ik meende waarom remlof die uitdrukken toepasste, niet wat het woord betekende.
ja ik mis: S-F, SOL, PSquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 01:09 schreef oshiro het volgende:
NB is kut vanavond
dan had jij die (retorische) vraag ook niet gesteldquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 01:09 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Als je correct naar de interpretatie had gekeken had je daar uit opgenomen dat ik meende waarom remlof die uitdrukken toepasste, niet wat het woord betekende.
Jawel want het dringt nog steeds niet tot mij door waarom remlof vreugde beleeft uit mijn vertrek.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 01:10 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
dan had jij die (retorische) vraag ook niet gesteld![]()
SOLquote:
En dat is een uitzondering?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 01:14 schreef remlof het volgende:
omdat je posts kut zijn vannacht twy
ow en BrauN komt van het weekend terug, als ie tenminste maar een week had
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 01:18 schreef TwyLight het volgende:
ik ga zo slapen
quote:
Trustenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 01:18 schreef TwyLight het volgende:
ik ga nu slapen
quote:
Heb jij een aansteker voor mijquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 01:30 schreef PrintScreen het volgende:
[..]Ik deed de verkeerde quoten
Sebasser
* La opentrekt en er zeker 10 zietquote:
2quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 01:32 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
* La opentrekt en er zeker 10 ziet
Hoeveel wil je er hebben?
* Passedquote:
Remlofquote:
Waakvlam van wat dan ook misschien een optie?quote:
Gewen waakvlam hierquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 01:39 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Waakvlam van wat dan ook misschien een optie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |