Ieder mens heeft dat in zich, de vraag is alleen ...laat je het ontwakenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:33 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ik ben absoluut niet geweldadig ingesteld.
zeg ik dat?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:32 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ik sta zeker achter in de rij of niet?
Oe...dat klinkt goedquote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:09 schreef prupke het volgende:
[..]
Heerlijke sandwich met tomaat, kaas, ham , witlof en paprika met duizendeilanden dressing![]()
Ik wil geen koptelefoon op, maar zou nu wel zin hebben in de muziek van John Lee Hookerquote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Oe...dat klinkt goed
Dat voor 12-en naar bed zou nog net moeten kunnen lukken denk ikMiles Davis is best toffe muziek eigenlijk
Niet alleen dan, maar soms gewoon genieten van dat ...liefst mijn wijntje en sigaartje er bij. zennnnnnnquote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:57 schreef PdeHoog het volgende:
Ik hoorde gister bij een collega ook al toffe muziekBeetje blues-achtige gitarist. Volgens mij fijn voor onder het fotobewerken
Ik heb het ook in me. Maar nog niemand heeft het ooit weten te triggeren bij me.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:36 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Ieder mens heeft dat in zich, de vraag is alleen ...laat je het ontwaken![]()
Wijntje graagquote:
Dat moet je helemaal zelf doen ...quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:04 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ik heb het ook in me. Maar nog niemand heeft het ooit weten te triggeren bij me.
Oeps .... ik was er wel eens in de buurtquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:04 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ik heb het ook in me. Maar nog niemand heeft het ooit weten te triggeren bij me.
Oh?quote:
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:16 schreef Re het volgende:
ow ja.... moest ff bijlezen van de afgelopen 3 maanden, maar dat is wel klaar nu, weinig gebeurd geloof ik
Beste RE ja ik hap wel,quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:16 schreef Re het volgende:
ow ja.... moest ff bijlezen van de afgelopen 3 maanden, maar dat is wel klaar nu, weinig gebeurd geloof ik
Ook mensen die niet geband waren reageerden zo hoor... Fok is ook kut af en toequote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:24 schreef prupke het volgende:
[..]
Beste RE ja ik hap wel,
Dat jullie een ban hadden gekregen was niet meer dan normaal
Dat jullie daarover op een ander forum over moeten klagen ok.
Maar dat jullie zo negatief kunnen doen over een forum waar je normaal gesproken de halve dag doorbrengt??
sorry maar dat begrijp ik niet.
Op het forum wat jezelf runt laat je zeggen dan de FA's kut zijn en fok is saai en peri word uitgekostst omdat ze doet wat ze moet doen. En geen kip die daar op dat forum er iets van zegt.
oeh nog 8 dagen dan mogen we weer![]()
jah dan gaan we het is gezellig maken daar op fok want het is een dooie boel
kuch en proest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |