Ieder mens heeft dat in zich, de vraag is alleen ...laat je het ontwakenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:33 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ik ben absoluut niet geweldadig ingesteld.
zeg ik dat?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:32 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ik sta zeker achter in de rij of niet?
Oe...dat klinkt goedquote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:09 schreef prupke het volgende:
[..]
Heerlijke sandwich met tomaat, kaas, ham , witlof en paprika met duizendeilanden dressing![]()
Ik wil geen koptelefoon op, maar zou nu wel zin hebben in de muziek van John Lee Hookerquote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Oe...dat klinkt goed
Dat voor 12-en naar bed zou nog net moeten kunnen lukken denk ikMiles Davis is best toffe muziek eigenlijk
Niet alleen dan, maar soms gewoon genieten van dat ...liefst mijn wijntje en sigaartje er bij. zennnnnnnquote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:57 schreef PdeHoog het volgende:
Ik hoorde gister bij een collega ook al toffe muziekBeetje blues-achtige gitarist. Volgens mij fijn voor onder het fotobewerken
Ik heb het ook in me. Maar nog niemand heeft het ooit weten te triggeren bij me.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:36 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Ieder mens heeft dat in zich, de vraag is alleen ...laat je het ontwaken![]()
Wijntje graagquote:
Dat moet je helemaal zelf doen ...quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:04 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ik heb het ook in me. Maar nog niemand heeft het ooit weten te triggeren bij me.
Oeps .... ik was er wel eens in de buurtquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:04 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ik heb het ook in me. Maar nog niemand heeft het ooit weten te triggeren bij me.
Oh?quote:
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:16 schreef Re het volgende:
ow ja.... moest ff bijlezen van de afgelopen 3 maanden, maar dat is wel klaar nu, weinig gebeurd geloof ik
Beste RE ja ik hap wel,quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:16 schreef Re het volgende:
ow ja.... moest ff bijlezen van de afgelopen 3 maanden, maar dat is wel klaar nu, weinig gebeurd geloof ik
Ook mensen die niet geband waren reageerden zo hoor... Fok is ook kut af en toequote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:24 schreef prupke het volgende:
[..]
Beste RE ja ik hap wel,
Dat jullie een ban hadden gekregen was niet meer dan normaal
Dat jullie daarover op een ander forum over moeten klagen ok.
Maar dat jullie zo negatief kunnen doen over een forum waar je normaal gesproken de halve dag doorbrengt??
sorry maar dat begrijp ik niet.
Op het forum wat jezelf runt laat je zeggen dan de FA's kut zijn en fok is saai en peri word uitgekostst omdat ze doet wat ze moet doen. En geen kip die daar op dat forum er iets van zegt.
oeh nog 8 dagen dan mogen we weer![]()
jah dan gaan we het is gezellig maken daar op fok want het is een dooie boel
kuch en proest
En hoe wilde jij dat ineens zo spontaan gaan oplossen dan? Rellen?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:30 schreef Re het volgende:
..knip..
En zeg nou zelf, het is een saaie boel geworden hier...
ja ik vind het ook erg jammer dat jullie weer terug zijn....quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:39 schreef Re het volgende:
we gaan weer film kijken
we zijn even enthousiast dat we weer terug zijn, en ja er is dus aardig wat gebeurd de laatste paar maanden en ik ben ook teleurgesteld in een paar mensen en blij met andere mensen... such is life
Betekent wel leven heequote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:39 schreef prupke het volgende:
[..]
nee niet relllen
dan gaan ze huilen
mens alstublieft
Nog 1 laatste dingetje? Waarom vind je het jammer dan? Ik snap het niet hoor, waarom jullie zo aangebrand op ons reageren. Ik wil gewoon leuk meeposten hier en krijg op alles wat ik post flauw commentaar. 'Je hebt die foto niet zelfgemaakt...', 'Kom laten we je eens leuk op de foto zetten voor de verandering'... Nee, dán voel je je lekker welkom. Live and let live weet je wel...quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:43 schreef prupke het volgende:
[..]
ja ik vind het ook erg jammer dat jullie weer terug zijn....
maar ja dit zal morgen wel verwijderd zijn ....
maar ach ik mis niets als jullie hier kunnen posten
Morgen Bliss, morgen...dan ff proostenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:47 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nog 1 laatste dingetje? Waarom vind je het jammer dan? Ik snap het niet hoor, waarom jullie zo aangebrand op ons reageren. Ik wil gewoon leuk meeposten hier en krijg op alles wat ik post flauw commentaar. 'Je hebt die foto niet zelfgemaakt...', 'Kom laten we je eens leuk op de foto zetten voor de verandering'... Nee, dán voel je je lekker welkom. Live and let live weet je wel...
Toch maar eens op zoek naar die wijn en voor hier weltrusten
kuch proest en hoest....lees zelf eens terug ?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:47 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nog 1 laatste dingetje? Waarom vind je het jammer dan? Ik snap het niet hoor, waarom jullie zo aangebrand op ons reageren. Ik wil gewoon leuk meeposten hier en krijg op alles wat ik post flauw commentaar. 'Je hebt die foto niet zelfgemaakt...', 'Kom laten we je eens leuk op de foto zetten voor de verandering'... Nee, dán voel je je lekker welkom. Live and let live weet je wel...
Xila Xila, kijk eens om je heen en luister eens naar anderen, er zijn inderdaad wel wat nieuwe users bij, maar ook ontzettend veel weg, veel expertise en kennis is lekker weggejaagdquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:42 schreef Xilantof het volgende:
[..]
En hoe wilde jij dat ineens zo spontaan gaan oplossen dan? Rellen?
We hebben hier de laatste paar weken wat nieuwe users erbij die leuk mee doen met de rest. Jaag ze alsjeblieft niet weg, wil je?
Dankje.
dito aleen dan op een forum waar kliekvorming isquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:50 schreef Re het volgende:
[..]
Xila Xila, kijk eens om je heen en luister eens naar anderen, er zijn inderdaad wel wat nieuwe users bij, maar ook ontzettend veel weg, veel expertise en kennis is lekker weggejaagd
ik jaag hier niemand weg hoor, ik heb genoeg meegemaakt de afgelopen 3 maanden en dingen gehoord., wat was het rustig he zonder ons.... geloof dat je mij daar iets teveel credit voor geeft
laat ik het zo stellen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:47 schreef MissBliss het volgende:
[..]
ga dan lekker je eigen ding doen en laat ons lekker met rust, doen we dat ook met jou en je leutenant naast jequote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:49 schreef prupke het volgende:
[..]
kuch proest en hoest....lees zelf eens terug ?
niet doen alsof je het salchtoffer bent meisje......
Doen wequote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:48 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Morgen Bliss, morgen...dan ff proosten![]()
![]()
noem eens wat namen?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:50 schreef Re het volgende:
[..]
Xila Xila, kijk eens om je heen en luister eens naar anderen, er zijn inderdaad wel wat nieuwe users bij, maar ook ontzettend veel weg, veel expertise en kennis is lekker weggejaagd
ik jaag hier niemand weg hoor, ik heb genoeg meegemaakt de afgelopen 3 maanden en dingen gehoord., wat was het rustig he zonder ons.... geloof dat je mij daar iets teveel credit voor geeft
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:52 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Doen we
En hoi Blomst, ik geloof dat ik je nog niet eens ken
echo oo ooooquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:51 schreef prupke het volgende:
[..]
dito aleen dan op een forum waar kliekvorming is
surf eens door de fotowedstrijd topic inzendingen van afgelopen maandenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:53 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
noem eens wat namen?
want ik mis weinig kennis hier.
dit is mijn eigen ding....quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:52 schreef Re het volgende:
[..]
ga dan lekker je eigen ding doen en laat ons lekker met rust, doen we dat ook met jou en je leutenant naast je
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:52 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
laat ik het zo stellen.
dat hokje waar jullie de afgelopen drie maanden waren......
daar is door meerdere mensen naar verwezen van heb je ..... gelezen dat ..... etc.
(sorry jullie zijn niet intressant genoeg om dan te kijken wat er letterlijk gezecht is daar)
maar denk je dat we jullie dan met open armen ontvangen?
zeker op de manier hoe jullie weer binnen komen (jullie lijken wel een groep olifanten die alles omzeep willen brengen)
als je reageerd na drie maanden afwezigheid waarom dan alleen maar een smylie? heb je niks meer te vertellen?
kom met een showcase. heb menig foto voorbij zien komen die op aanvraag gepost is dus we zouden wat gemist moeten hebben.
maar nee. niveo is nogsteeds laag.
eigendunk is erg hoog.
maar er is verstand. ( veel plezier met de wijn, doe je nog iets waar je wel goed in bent)
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:55 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Gut, jij kent mij beter dan ik jou geloof ik
Maar goed, showcase komt, wees niet bang, unban was nogal onverwachts en we zaten niet al 3 maanden met een nieuw topic onder onze knop klaar.
Voor de rest: Truste
oww we halen puckzzz er ook effe bijquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:54 schreef prupke het volgende:
[..]
dit is mijn eigen ding....
maar dat snap jij niet en missbliss niet en puckzzz niet en welke 3 zitten er nog meer op je forum??
mijn eigen ding is mijn bek open trekken ....
Ik word toch ook genoemd op het forum wat jij runt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |