aan wat? die negerinnenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:03 schreef sjakie007 het volgende:
We moeten denk ik ook gewoon naast een pretpark ook gewoon een uitgaanscentrum plaatsen denk ik. Het moet een plek worden waar de rijke westere toerist flink geld gaat verbrassen.
Kom kom, het geld gaat gewoon naar ons toe. Die negerinnen mogen blij zijn als ze een fooi krijgen.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:04 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
aan wat? die negerinnen
He he he, we zorgen ervoor dat er gewoon eten is. Wij krijgen dat voor elkaar. We kopen het gewoon tegen dumpprijzen in uit omliggende landen en verkopen het voor woekerprijzen. Er zijn in Afrika wel een aantal landen waar ze genoeg voedsel hebben, alleen ontbreekt het daar aan degelijk management.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:48 schreef RealZeus het volgende:
Ik ben tegen,als je honger hebt is er niks te vreten.![]()
ze hebben wel bier: klikquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:49 schreef EricG het volgende:
Ik leg 10 euro in.
Mits het Ethiopisch bier een beetje goed is.
Dan zetten we er toch een verdieping op.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:46 schreef switchboy het volgende:
Arbeid is zo goed als gratis. Zodra ons zes sterren resort er staat komen die zeedse dames wel! Als er tenminste genoeg parkeerplek is. (is één land wel genoeg?)
Nee,we laten gewoon wat Zweedse meiden naar Ethiopië overkomen.Met dat warme weer weten we zeker dat ze niet te veel aan willen hebben.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:35 schreef Fetai het volgende:
Negerinnen vind ik niet zo aantrekkelijk eigenlijk. Kunnen we niet Zweden opkopen oid.?
Je moet toch wat te jagen hebben.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:59 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Waar droppen jullie alle huidige bewoners van Ethiopie? of worden die her-gebruikt?
Kost allemaal ruimte die we ook kunnen gebruiken om achtbanen en café's te bouwen jahquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:24 schreef switchboy het volgende:
Dat is gratis arbeid mên. We stoppen ze wel in de kelders onder het resort.
Hebben we belgie toch al voor?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:41 schreef edgewalker het volgende:
we moeten ook een landje hebben waar het afval neer gepleurt kan worden
Gewoon riksja's gebruiken, maar ipv een spleetoog ervoor plakken we 1 of 2 ethie's als het te warm is laat je ze wat harder rennen voor een lekkere windvlaag / briesjequote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:46 schreef Kurk het volgende:
Ik weet alleen niet hoe het daar zit met de zon en zo. Is het wel aantrekkelijk om de hele dag kilometers lang te lopen door de brandende zon?
Je moet wel een beetje aan het klimaat denken hè
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |