aan wat? die negerinnenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:03 schreef sjakie007 het volgende:
We moeten denk ik ook gewoon naast een pretpark ook gewoon een uitgaanscentrum plaatsen denk ik. Het moet een plek worden waar de rijke westere toerist flink geld gaat verbrassen.
Kom kom, het geld gaat gewoon naar ons toe. Die negerinnen mogen blij zijn als ze een fooi krijgen.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:04 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
aan wat? die negerinnen
He he he, we zorgen ervoor dat er gewoon eten is. Wij krijgen dat voor elkaar. We kopen het gewoon tegen dumpprijzen in uit omliggende landen en verkopen het voor woekerprijzen. Er zijn in Afrika wel een aantal landen waar ze genoeg voedsel hebben, alleen ontbreekt het daar aan degelijk management.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:48 schreef RealZeus het volgende:
Ik ben tegen,als je honger hebt is er niks te vreten.![]()
ze hebben wel bier: klikquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:49 schreef EricG het volgende:
Ik leg 10 euro in.
Mits het Ethiopisch bier een beetje goed is.
Dan zetten we er toch een verdieping op.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:46 schreef switchboy het volgende:
Arbeid is zo goed als gratis. Zodra ons zes sterren resort er staat komen die zeedse dames wel! Als er tenminste genoeg parkeerplek is. (is één land wel genoeg?)
Nee,we laten gewoon wat Zweedse meiden naar Ethiopië overkomen.Met dat warme weer weten we zeker dat ze niet te veel aan willen hebben.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:35 schreef Fetai het volgende:
Negerinnen vind ik niet zo aantrekkelijk eigenlijk. Kunnen we niet Zweden opkopen oid.?
Je moet toch wat te jagen hebben.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:59 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Waar droppen jullie alle huidige bewoners van Ethiopie? of worden die her-gebruikt?
Kost allemaal ruimte die we ook kunnen gebruiken om achtbanen en café's te bouwen jahquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:24 schreef switchboy het volgende:
Dat is gratis arbeid mên. We stoppen ze wel in de kelders onder het resort.
Hebben we belgie toch al voor?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:41 schreef edgewalker het volgende:
we moeten ook een landje hebben waar het afval neer gepleurt kan worden
Gewoon riksja's gebruiken, maar ipv een spleetoog ervoor plakken we 1 of 2 ethie's als het te warm is laat je ze wat harder rennen voor een lekkere windvlaag / briesjequote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:46 schreef Kurk het volgende:
Ik weet alleen niet hoe het daar zit met de zon en zo. Is het wel aantrekkelijk om de hele dag kilometers lang te lopen door de brandende zon?
Je moet wel een beetje aan het klimaat denken hè
En dat geld gebruiken we dan om Zweden op te kopen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:24 schreef postmortum het volgende:
en dan gaan ze voor ons zielig mailtjes versturen en lopen wij binnen
Ja!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:00 schreef pingu_ het volgende:
En met al die negers een dierentuin maken.
Jawel die demp en ontruim je en daar bouw je een mooi resort opquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:19 schreef Megumi het volgende:
Een waardeloze bodemloze put koop je niet op. Hoe triest dat ook klinkt.
Nee man dan krijgen we allemaal Marokkanen op ons dak die willen meeprofiterenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:18 schreef sjonnieH het volgende:
goed plan maken we er een belastingparadijs van like dubai
Verkocht dus!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:00 schreef Hagelkaas het volgende:
Ik leg een euro in,
en we vervoeren ze met een gifschip gekocht in estlandquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:56 schreef Pingwingei het volgende:
Bovendien is een enquette niet overbodig. Wat wil het volk daar zien? Dan kunnen wij het beloven en vervolgens stiekem er een grote slavernij-manifestatie van maken.
burgeroorlogje creeren minder negers = meer geld , survival of the fittestquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:18 schreef Pingwingei het volgende:
Sectoren, gemarkeerd door middel van glow-in-the-drak dranghekken.
Zap de neger doen in Ethiopie... goede zaken voor de alcoholmarktquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:35 schreef Pingwingei het volgende:
Maar die negers moeten toch uiteindelijk ook een bron van inkomsten zijn? Waarom geen gladiatoren wedstrijden houden en een fokprogramma voor negers maken?
Wie op Fok heeft een mailneger?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:45 schreef postmortum het volgende:
zeg kunnen we die mailnegerts zo'n tegenmail sturen.
zo van kun jij ons helpen met het kopen van ethiopie![]()
jawel hoor, het vlees ligt daar gewoon lang de wegquote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:48 schreef RealZeus het volgende:
Ik ben tegen,als je honger hebt is er niks te vreten.![]()
nou ik had nog wel zo mijn baas gedaanquote:Op zondag 22 oktober 2006 11:36 schreef Furious het volgende:
Jij snapt het niet, je moet het in het nederlands schrijven, en dan door babelfish keilen zodat het nigeriaans engels is!!!!!!!!11111111
HEb je het echt gedaan? Zoniet wel ffe doenquote:Op zondag 22 oktober 2006 11:34 schreef postmortum het volgende:
Dear Sir/Madam
I’ll give you the unique offer to gain more money then you ever thought you could have.
I am the CEO of one of the leading Dutch investment groups named Fok! . We invest in real estate property all over the world.
We are now searching for co-investors for our new project. We want to buy Parts of Ethiopia or Ethiopia because we have inside information that there is a huge oil field in the middle of it.
If you decide to be our co-investor you will be giving 200% interest on each us $ that you will provide for the unique and once in a life time opportunity.
We need around $1 million to proceed our investment.
You always can contact me.
Your truly,
Blanke Mailneger
Wij willen tieten zien 69
9669 AA Urk
Netherlans
Blankemailneger@fok!.nl
quote:Op zondag 22 oktober 2006 11:36 schreef Furious het volgende:
Zoiets dus;
The best lord/Ms I you the unique offer give to reach more money then ever thought you you could. I am CEO of foresail called of one of the important Dutch investment group! . We invest concerning the complete world in property goods possession. We zoeken now to mede-investeerders for our new project. We want parts of Ethiopia or Ethiopia buys because we have binneninformatie that a giant oil area in the middle of are there. If you ours mede-investeerder be will give definitely you interests on each USS which you will supply once for unique and in a chance of the life time to 200%. We have to necessary to work go around $1 millions our investment. You can contact always me. Your real, blanke mail negro we want see tieten 69,9669 aa Urk Netherlans Blankemailneger@fok!.nl
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:32 schreef switchboy het volgende:
Wat hebben we nodig?Beelden van zielige magere kinderen Een giro nummer
251 (het landnummer)Een beroemdheid die ons steunt Een pakkend nummer on der de eerder genoemde beelden
Jan Smit - Als de morgen is gekomenEen legertje wat geld gaat vragen op straat. (Kunnen we polen voor gebruiken)
Wat kunnen we alvast doen?Een kaartje van het te beschaven gebied erbij pakken. Alvast plannen waar alles moet komen. In de plannen rekening houden met een goede infra structuur. Leugens verzinnen die we de bevolking kunnen vertellen. Een manier verzinnen om de bevolking achter ons te krijgen. Reclame spotje verzinnen voor ons Resort.
nee durfde ik nietquote:Op zondag 22 oktober 2006 13:30 schreef Microtechs het volgende:
[..]
HEb je het echt gedaan? Zoniet wel ffe doen![]()
wow hebben we somalie ook al?quote:
quote:Good day seller,
I am mrs Floreb Huge from belgium Thanks so much for your message i really
appreciate it so much moreso i will like to know the working condition of
this item because i will like to make the purchase of the item.beside i will
like to make the payment through bank transfer moreso i will buy the item
for my Son as a birhtday which is studying in nigeria and i have check the
shipping cost through (TPG REGISTERED SERVICE MAIL) which is euro 45.00 for
the shippment cost so you can get back to me with the total cost of all so
that i can make the payment with my bank also i will need your bank details
for the transfer of the amount.
Kindly mail me back as soon as you get my message
Regards.
Mrs.Floreb Huge
Daarmee kun je heel afrika kopen mafkeesquote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:05 schreef sjakie007 het volgende:
We hebben 110,41 euro, 1 ruppee, 20 pesetas, een condoom, een mooie schoen, een knoop en een pakje kauwgom. Het schiet al op!
het zit inderdaad vlakbij het BNP van heel oostelijk afrikaquote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:06 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Daarmee kun je heel afrika kopen mafkees
Bwhehe, dan zijn ze daar ook niet slim hequote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:26 schreef sjakie007 het volgende:
Met schimmels kun je de hoofdstad al wel kopen.
Trouwens, ethiopiers kunnen we daarna ook wel verhuren als bouwstijgermateriaal.
Welnee, zo'n gast zinkt gewoon joh.. Tenzij je z'n longen volstopt met helium, gaat ie ook gek brabbelen!!11quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:30 schreef danos het volgende:
Ik zie meer mogelijkheden voor het openen van een viswinkel in onze hoofdstad, een echte ethiopier kan goed als dobber dienen
Doet me denken aan fok!eilandquote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:21 schreef sjakie007 het volgende:
oke, ik heb het gauw even uitgewerkt, iemand betere ideeen?
[afbeelding]
precies die luxe broodjeszaak in somalie kan altijd nogquote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:36 schreef sjakie007 het volgende:
Waarom Burundi, laten we eerst Ethiopië nemen, daarna zien we wel verder.
Hoeveel km^2 krijg je voor 1 euro en krijg je er nog negers bijquote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:36 schreef sjakie007 het volgende:
Waarom Burundi, laten we eerst Ethiopië nemen, daarna zien we wel verder.
Kenyaquote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:06 schreef EricG het volgende:
Waar is het jachtgebied?
Hier kan ik me wel in vindenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:10 schreef sjakie007 het volgende:
[afbeelding]
Zoals je ziet zijn er weer wat aanpassingen.
Kunnen we Uganda niet uitroepen tot neukzone?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:10 schreef sjakie007 het volgende:
[afbeelding]
Zoals je ziet zijn er weer wat aanpassingen.
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:21 schreef sjakie007 het volgende:
oke, ik heb het gauw even uitgewerkt, iemand betere ideeen?
[afbeelding]
Check mijn tweede kaartquote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:47 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Het strand,je bent het strand vergeten.
![]()
Die blijven gewoon in Nederland hoor, ben niet van plan me daar druk om te maken.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:48 schreef postmortum het volgende:
waar laten we de "probleemgroepen" dumpen op de vuilnisbelt die we in Uganda gaan openen?
das veelste veel al man we kopen het voor 5 euroquote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:50 schreef edgewalker het volgende:
heb net mijn zoon zijn spaarpot geript 12,50 dus wij zijn er bij
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:30 schreef switchboy het volgende:
[GEZ]lapje grond afrika
Moet dat op marktplaats komen?
plaatje van een xbox erbijquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:38 schreef sjakie007 het volgende:
sowieso! Het liefst op zo'n manier dat de mailnegers vanzelf als vliegen op de stront afkomen.
quote:
doenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:20 schreef sjakie007 het volgende:
[..]
![]()
We kunnen ook gewoon een ruil aanbieden, gewoon stuk grond tegen onze Xbox of Dvd speler.
Gebruiken we daar alleen de kinderen voor of zagen we de volwassenen gewoon doormidden?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:04 schreef sjakie007 het volgende:
Ik heb ook een ander idee voor de inlanders. Skistokken bijvoorbeeld, en Nordic Walking is toch helemaal in?
De volwassenen kunnen we gebruiken voor het skischansspringen. Dat herinnert me eraan dat we ook wel 's werelds grootste indoor skibaan kunnen maken. Gewoon een copy van de Alpen moeten we maken. Incl sneeuw en kleine bergdorpjes.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:16 schreef Molluck het volgende:
[..]
Gebruiken we daar alleen de kinderen voor of zagen we de volwassenen gewoon doormidden?
probleem is dat als je er meer dan 1 bij elkaar stopt ze kleintjes maken. die ook weer een jaar of 13-16 meegaanquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:39 schreef EricG het volgende:
Fuck die Ethiopiërs man, binnen nu en 5 jaar ofzo zijn ze allemaal dood aan aids.
Goed plan, als we alle negers die sterven aan Aids niet begraven maar op een hoop leggen dat hebben we vanzelf onze eigen Alpen!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:00 schreef sjakie007 het volgende:
[..]
De volwassenen kunnen we gebruiken voor het skischansspringen. Dat herinnert me eraan dat we ook wel 's werelds grootste indoor skibaan kunnen maken. Gewoon een copy van de Alpen moeten we maken. Incl sneeuw en kleine bergdorpjes.
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:12 schreef Pingwingei het volgende:
Prop je dan heel veel ehtiopiers in een gebouw en noem je het een trappenhuis?
Kunnen we er niet alle asielzoekers van de wereld opvangen?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:53 schreef sjakie007 het volgende:
Ik zat me net wat te bedenken, stel dat we met z'n allen geld gaan inleggen, en dan Ethiopie op gaan kopen. Kunnen we van heel Ethiopie een pretpark maken. Iemand die mee wil investeren of ideeën heeft?
De lokale bewoners kunnen we wel gebruiken om het op te bouwen en om ze te laten werken.
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:55 schreef Molluck het volgende:
[..]
Goed plan, als we alle negers die sterven aan Aids niet begraven maar op een hoop leggen dat hebben we vanzelf onze eigen Alpen!
Ik denk niet dat ons ideaalbeeld beter wordt van een hoop LOLLEROMFG du bist gepwnd wie une n00b en meer van dat sjiek hendig gelul.Boh gek.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:34 schreef sjakie007 het volgende:
Wat ook wel sjiek zou zijn zou een slipbaan zijn, daar kunnen mensen hendig sjiek leren slippen. Maar zou Maikuuul goed genoeg zijn om instructeur te worden, of wordt dit ook een inlander?
vriend, het is sudan,, SUDAN!quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:17 schreef sjakie007 het volgende:
Ik heb contact gehad met Pronk, hij wil wel daar in Ethiopie aan de slag als dat somalië verhaal afgerond is. Ik weet het nog niet, hij heeft zich niet geliefd gemaakt in Somalië, stel dat de Ethiopiërs hier lucht van hebben gekregen.
quote:Beste meneer/mevrouw,
Ons consortium heeft interesse in het opkopen van grote stukken land van Ethiopië. Ons doel is om hier zaken voor liefdadigheid te houden, ook willen we een kliniek opzetten voor zieke kinderen. Nu hoorde ik dat er hier veel mensen uit de betreffende regio komen. Graag zouden we stukken land willen ruilen tegen Xboxen of geld, wij accepteren western union money transfer.
In afwachtende van uw reactie
quote:Dear Mr/Ms, Our consortium has interest in buying up large pieces country of Ethiopia. Our aim is here keep matter for benevolence, also we want set up a clinic for sick children. Now I heard that there here many people come from the concerning region. Gladly we pieces country want exchange against Xboxen or money, we accept western union money transfer. In waiting of your response
Sneeuw ligt toch ook niet stilquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 16:17 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet fris.Waarschijnlijk trekt dat ongedierte aan en krijg je bewegende Alpen.Maden en zulks.
Dit geeft het woord Gletscher een hele nieuwe dimensie.quote:
yup trap er maar op......quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:30 schreef sjakie007 het volgende:
Ik heb wat getyped, en omgezet via babelfish, zo komt het mooi crappy over.
[..]
[..]
JA MET ALLEMAAL VAN DIE ACHTBANEN ENZO!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:53 schreef sjakie007 het volgende:
Ik zat me net wat te bedenken, stel dat we met z'n allen geld gaan inleggen, en dan Ethiopie op gaan kopen. Kunnen we van heel Ethiopie een pretpark maken. Iemand die mee wil investeren of ideeën heeft?
De lokale bewoners kunnen we wel gebruiken om het op te bouwen en om ze te laten werken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |