abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42813691
Ik denk, ik ga erheen, fucking 225 euro voor 1 kaartje!!!!

Maar goed, ze komt 18 maart 2007 in de IJsselhallen in Zwolle. Toch leuk lijkt me!
Wie gaan er allemaal heen?

Onlineticketshop.nl

pi_42813804
ja hoor... 225 euro.
"Een droge bek is niet cool" (c) Blowersguide :')
STEM HIER Kutsmilie <------------------------------------------------
STEM HIER Kutsmilie <----
  donderdag 19 oktober 2006 @ 19:27:55 #3
13903 _van_puffelen
Wil je mijn tieten zien?
pi_42813832
Ik wacht nog 225 jaar, en dan zal ik er eens over na denken
  donderdag 19 oktober 2006 @ 19:28:54 #4
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_42813863
ja duh. Dat is omdat het concert al uitverkocht is. Die link is voor "sold out tickets"

SOLD OUT TICKETS VIND JE OP www.ONLINETICKETSHOP.NL
  donderdag 19 oktober 2006 @ 19:29:09 #5
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_42813865
hey kiek, nep tit'n
pi_42813893
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 19:28 schreef Zwaffel het volgende:
ja duh. Dat is omdat het concert al uitverkocht is. Die link is voor "sold out tickets"

SOLD OUT TICKETS VIND JE OP www.ONLINETICKETSHOP.NL
de voorverkoop begint pas 28 oktober
quote:
Openingstijden en prijzen
Tijd: 20.00 uur
Prijs: vanaf ¤ 55,-
  donderdag 19 oktober 2006 @ 19:31:24 #7
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_42813943
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 19:29 schreef VinoTinto het volgende:

[..]

de voorverkoop begint pas 28 oktober
[..]
omg !
  donderdag 19 oktober 2006 @ 19:31:54 #8
11502 nipeng
The last ride is free
pi_42813954
Ha Dolly in een veemarkthal. Goede lokatie.

225 Euro voor een concert dat nog niet in de voorverkoop is, tsss.
pi_42813956
Vanaf 55 euro? Werkelijk?
pi_42813972
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 19:31 schreef haaahaha het volgende:
Vanaf 55 euro? Werkelijk?
houjebek nerd
  donderdag 19 oktober 2006 @ 19:33:05 #11
11502 nipeng
The last ride is free
pi_42813988
VinoTinto reageer normaal aub.
pi_42813994
pi_42814021
Thx Nipeng!

55 euro vind ik nog wel een keer te doen, lachen, Dolly in het echie bekijken!
pi_42814094
55 euro vind ik zelfs veel, maar misschien ga ik even kijken, toch leuk
pi_42814183
Het is VANAF 55 euro. Voor die prijs sta je dus achter 3 dranghekken (ook al is die hal maar 10% gevuld)
pi_42814205
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 19:39 schreef VinoTinto het volgende:
Het is VANAF 55 euro. Voor die prijs sta je dus achter 3 dranghekken (ook al is die hal maar 10% gevuld)
Wat is jouw probleem?
pi_42814242
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 19:40 schreef haaahaha het volgende:

[..]

Wat is jouw probleem?
Ik ben degene die jou informatie verstrekt, lulletje. Wees niet zo ondankbaar.
pi_42814453
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 19:41 schreef VinoTinto het volgende:

[..]

Doe eens normaal man.
pi_42814886
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 19:41 schreef VinoTinto het volgende:

[..]

!
  donderdag 19 oktober 2006 @ 20:13:39 #21
151036 Gluckskafer
How would it be?
pi_42815180
Als ze het maar zelf opruimt.
pi_42815293
Welnee, voorverkoop begint pas volgende week zaterdag en op de site van de IJsselhallen staat dat de prijzen vanaf 55 euro zijn.

Ik wil er zeker naartoe, heb er aardig wat geld voor over. Ben benieuwd hoeveel een kaartje voor een beetje gunstige plek kost.
It's not going to stop 'till you wise up
pi_42815349
Het lijkt mij ook bijzonder leuk. Dolly Parton is lachen
pi_42815521
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 20:19 schreef haaahaha het volgende:
Het lijkt mij ook bijzonder leuk. Dolly Parton is lachen
Dolly Parton is een levende legende. Bij het merendeel bekend om haar riante voorgevel maar daar doe je haar echt mee te kort want ze is één van de beste countryzangeressen aller tijden en ze heeft de laatste jaren een paar prachtige bluegrassplaten gemaakt.
  donderdag 19 oktober 2006 @ 20:25:45 #25
3185 Adelante
To let it go now
pi_42815571
It's all wrong, but it's all right
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_42815612
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 20:24 schreef _Magnolia_ het volgende:

[..]

Dolly Parton is een levende legende. Bij het merendeel bekend om haar riante voorgevel maar daar doe je haar echt mee te kort want ze is één van de beste countryzangeressen aller tijden en ze heeft de laatste jaren een paar prachtige bluegrassplaten gemaakt.
Bovendien een goed actrice!
pi_42815711
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 20:26 schreef haaahaha het volgende:

[..]

Bovendien een goed actrice!
Ja, dat vergat ik nog. 9 to 5 is hilarisch. En Steel Magnolias heerlijk zoetsappig. En dan nog Rhinestone waarin ze Sylvester Stallone leert zingen, zowat een mission impossible..
pi_42818380
Ik ben ook van plan om te gaan.
  zondag 22 oktober 2006 @ 11:34:46 #29
88775 HuubTuub
slurfmannetje
pi_42880812
Ik wil erheen, lijkt me helemaal geweldig.
Helaas nog weining info over het concert en tickets, dat zal deze week wel komen.

Setlist van de vorig tour uit de US, deze zal wel niet veel afwijken van de komende tour:
1. Orange Blossom Special AND Train, Train
2. The Grass Is Blue
3. Mountain Angel
4. Shine
5. Littel Sparrow
6. Rocky Top
7. My Tennessee Mountain Home
8. Coat Of Many Colors
9. Smokey Mountain Memories
10. AppleJack
11. Marry Me
12. Halos And Horns
13. I'm Gone
14. Dagger Through My Heart
15. If
16. After The Gold Rush
17. 9 To 5
18. Jolene
19. A Cappella Medley: Islands In The Stream/Here You Come Again/Why'd You Come In Here Looking Like That/Two Doors Down
20. We Irish
21. Stairway To Heaven
22. I Will Always Love You

Nogal een vreemd verhaal:
In juni hadden we een vriend van ons op bezoek. Hij werkt in de US in de muziekbizz en we hadden het zo over muziek. Hij vroeg wie we nog wel eens zouden willen zien, live. Ik zei "Dolly Parton" en hij was nogal verbaasd erover. Meer verbaasd over het feit dat ze hier nog populair zou zijn. Hij zei dat hij het wel eens tegen haar management zou zeggen, want die kent hij goed.
Nu mailde we hem dat Dolly naar Nederland kwam en hij moest erg hard lachen want een paar maanden geleden had hij lunch met de mensen van haar platenlabel een heeft toen aangegeven dat ze zou moeten denken over een Europese tour. En zie hier...

[ Bericht 27% gewijzigd door HuubTuub op 22-10-2006 11:55:26 ]
could you just [i]not[/i] breathe?
  zondag 22 oktober 2006 @ 11:52:16 #30
73438 Prep2Fight
Noem me alsjeblieft Tim!
pi_42881096
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 19:33 schreef nipeng het volgende:
VinoTinto reageer normaal aub.
Nipeng weer mod?

Dolly Parton is best leuk opzich, ze heeft best mooie dingen gemaakt
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 20:24 schreef _Magnolia_ het volgende:

[..]

Inderdaad, die bluegrass platen zijn zeer de moeite waard..
Tim's LastFM Charts
' I want a easy plateau, some place to rest my head '
pi_42884230
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 11:34 schreef HuubTuub het volgende:

In juni hadden we een vriend van ons op bezoek. Hij werkt in de US in de muziekbizz en we hadden het zo over muziek. Hij vroeg wie we nog wel eens zouden willen zien, live. Ik zei "Dolly Parton" en hij was nogal verbaasd erover. Meer verbaasd over het feit dat ze hier nog populair zou zijn. Hij zei dat hij het wel eens tegen haar management zou zeggen, want die kent hij goed.
Nu mailde we hem dat Dolly naar Nederland kwam en hij moest erg hard lachen want een paar maanden geleden had hij lunch met de mensen van haar platenlabel een heeft toen aangegeven dat ze zou moeten denken over een Europese tour. En zie hier...
Goed gedaan Huub! Dolly staat ook al jaren op mijn lijstje van favorieten die ik altijd nog eens zou willen zien. Had me er bijna bij neergelegd dat ze waarschijnlijk wel nooit in Nederland zou komen optreden. Ben erg blij dat ze komt en ik hoop dat de kaarten enigszins betaalbaar zijn en dat het niet binnen een minuut uitverkocht is!
  zondag 22 oktober 2006 @ 14:35:55 #32
11502 nipeng
The last ride is free
pi_42886236
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 11:52 schreef Prep2Fight het volgende:

[..]

Nipeng weer mod?
Sinds kort weer in Muz.
quote:
Dolly Parton is best leuk opzich, ze heeft best mooie dingen gemaakt
[..]

Inderdaad, die bluegrass platen zijn zeer de moeite waard..
Het is niet mijn muziek maar het was me altijd al duidelijk geweest dat deze dame inhoud heeft
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 11:34 schreef HuubTuub het volgende:

[knip]

Leuk verhaal.

Denken jullie dat het concert zal uitverkopen?
pi_42910597
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 14:35 schreef nipeng het volgende:

Leuk verhaal.

Denken jullie dat het concert zal uitverkopen?
Ja, dat denk ik wel aangezien ze maar één concert in NL geeft en sowieso al bijna nooit hier optreedt.
pi_42910813
Ik denk dat het concert wel zal uitverkopen, zwolle ligt mooi centraal en dolly is een icoon!
pi_42921765
quote:
Op maandag 23 oktober 2006 09:59 schreef haaahaha het volgende:
Ik denk dat het concert wel zal uitverkopen, zwolle ligt mooi centraal en dolly is een icoon!
Zwolle centraal
Un'altra te,
Dove la trovo io...
pi_42922026
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 14:34 schreef Noisekick het volgende:

[..]

Zwolle centraal
Zwolle ligt net zo centraal als dat utrecht dat ligt.
pi_42922105
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 14:41 schreef haaahaha het volgende:

[..]

Zwolle ligt net zo centraal als dat utrecht dat ligt.
Ja bijna, maar dan net anders
Un'altra te,
Dove la trovo io...
  zaterdag 28 oktober 2006 @ 10:53:55 #38
88775 HuubTuub
slurfmannetje
pi_43005304
Nou die kaarten gaan als een tiet. Alleen nog maar boutkaarten. Ik kon er slechts rang 6 uitslepen. Maar... ik ben er bij!
pi_43008246
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 10:53 schreef HuubTuub het volgende:
Nou die kaarten gaan als een tiet. Alleen nog maar boutkaarten. Ik kon er slechts rang 6 uitslepen. Maar... ik ben er bij!
Inderdaad, het ging heel snel. Ik heb rang 8 maar dat maakt niets uit, ik ben er ook bij!
pi_43014450
ik had niet verwacht dat het zou lukken, maar: rang 3
'Iets hoeft niet leuk te zijn om erom te kunnen lachen.'
  Redactie Frontpage zaterdag 28 oktober 2006 @ 22:50:49 #41
95179 TheGrandWazoo
Zelfmoord is een optie! Bazbo
pi_43021184
Dacht dat ze dood was.
Serieus.

Maar goed. Leuk nieuws natuurlijk.

AND HERE THEY ARE!
Hoianghuzhouhiuphoeginglau is goedemorgen, hoor ik Bassie en Adriaan al zingen; nou, ik versta d'r geen kút van!
(Superworm)
pi_43028758
quote:
Queen of country komt eindelijk naar Nederland

Hello again, Dolly

'Biseksueel? Joh, ik ben veel te gek op mannen'

NASHVILLE – Bijna dertig jaar heeft Nederland op een live optreden van de Queen of Country moeten wachten. Gelukkig maakt Dolly Parton het helemaal goed met haar geplande concert in maart 2007 en openhartige antwoorden op vragen over haar 'over de top'-stijl, haar vermeende biseksualiteit en het naar haar vernoemde gekloonde schaap. "Zonder een paar flinke nepdiamanten kan ik simpelweg niet zingen."

Het eerste dat me opvalt wanneer Dolly Parton 'Hey sweetie!'-jodelend de oefenruimte van haar studio in Nashville komt binnentrippelen gekleed in een strakke jeans en een nog strakkere zwarte cowboyblouse met glitter, zijn haar gigantische eh… ogen.

Oneliners
Natuurlijk zijn er de wereldberoemde borsten en de andere uiterlijke aspecten die de 60-jarige zangeres zo graag benadrukt met haar inmiddels klassieke oneliners; van haar piepkleine voeten en smalle taille ("het is niet makkelijk in de schaduw te groeien") tot haar hoogblonde pruik ("ik weet niet hoe lang het duurt om mijn haar te doen, ik ben er nooit bij").
Maar het zijn haar ogen, scherp en sprankelend, die karakter geven aan deze karikatuur en die zowel het talent als de intelligentie verraden van een vrouw die meer dan 3000 liedjes heeft geschreven en zo'n 100 miljoen albums heeft verkocht tijdens een carrière van inmiddels vier decennia.
Ook als zakenvrouw is de minuscule ster – 1.55 meter zonder haar standaard 15 centimeter hoge stiletto's – een hit; met het succes van haar eigen filmmaatschappij, radiostation en amusementspark Dollywood wordt haar vermogen op 300 tot 500 miljoen dollar geschat. Niet slecht voor een 'countrygal' die in haar autobiografie beschrijft hoe de dokter die bij haar geboorte hielp, werd betaald met een zak maïsmeel.
"Vanaf het begin hebben mensen mij gewaarschuwd: als je je zo sexy en over de top kleedt, nemen ze je minder serieus. Ze hadden vast en zeker gelijk. Maar ik ben er altijd vanuit gegaan dat mensen onder de pruik en de glitter uiteindelijk mijn talent zouden zien. En zelfs als dat niet het geval is, heb ik toch de meeste lol gehad! Dit is mijn manier om mijn vrouwelijkheid te vieren."
Dolly praat precies zoals ze zingt: meisjesachtig en sexy met een zuidelijke tongval. Als ze gebaart, vlammen haar lange rode nepnagels. Op jonge leeftijd besloot ze er later net zo mooi uit te zien als de plaatselijke vrouw van lichte zeden. Met 'Dumb Blonde', haar eerste hit in 1967, werd duidelijk hoe ze zichzelf voortaan zou marketen.
Met haar succes liet ze verschillende generaties vrouwen zien dat je het allemaal tegelijk kunt hebben: de man, de carrière, het sex-appeal en de lol. Als ik haar dat vertel, lijkt ze oprecht gevleid, maar zegt dan snel: "Ach, ik ben een typische 'stalen magnolia'; een vrouw uit het zuiden van Amerika die er aan de buitenkant poezelig uitziet maar van binnen sterk is als staal."

'Elke keer als ik iets in de spiegel zie dat niet bij me hoort, ga ik naar de plastisch chirurg'

Dolly Parton werd geboren op 19 januari 1946 in een houten hutje in de Great Smoky Mountains in Tennessee. Haar moeder trouwde toen ze vijftien was en had op haar 35e twaalf kinderen. "Het feit dat wij straatarm waren, is iets waar ik niet trots op ben, maar waar ik me ook zeker niet voor schaam", vertelt Dolly in haar autobiografie. Vaak was er geen geld voor eten of kleding.

Zo lijkt de hit 'Coat of many colours' pure countrykitsch (toegegeven; dat is het natuurlijk ook wel), maar is gebaseerd op een waar gebeurd verhaal. „Mijn moeder naaide een jas voor mij van tientallen restjes stof. Ik was zo trots, maar werd de volgende dag vreselijk gepest en uitgelachen door de hele school. Het feit dat ik met dat nummer een grote hit scoorde, heeft geholpen de pijn uit mijn jeugd te verzachten. Geld maakt veel goed!"

Engel
Dolly geeft toe dat haar jeugd en haar achtergrond nog steeds haar belangrijkste inspiratiebronnen zijn. Door de jaren heen heeft ze met talloze liefdadigheidsprojecten in Tennessee haar dankbaarheid getoond. Bovendien heeft ze met Dollywood talloze banen in de regio gecreeerd. Wanneer ik tijdens ontmoetingen met mensen in Nashville haar naam noem, wordt ze meerdere malen een 'engel' genoemd. "Ik geloof dat er in Dollywood zo'n honderd mensen werken die op de een of andere manier familie van mij zijn", zegt ze met een knipoog.
In een interview kun je er moeilijk omheen: de Dolly-mythes. Haar arme jeugd, de operaties en haar open huwelijk zijn onderwerpen waar de grootste countryster aller tijden een aantal standaard oneliners voor heeft klaarliggen. Ja, Carl Dean, haar echtgenoot sinds 1966, laat haar helemaal vrij: "Passie en vrijheid en een passie vóór vrijheid zijn de ingrediënten die mij definiëren."
Hoe staat ze tegenover vreemdgaan? "Dat is iets dat ik weet en wat jij en Carl Dean moeten raden." En ja, ze is een plastischchirurgieveteraan: "Ik doe het elke keer als ik in de spiegel kijk en ik iets zie dat niet bij Dolly Parton lijkt te horen."
Over één onderwerp in het bijzonder is ze altijd zeer vaag geweest: haar vermeende biseksualiteit. Ik vertel haar dat het mij als mens niks aangaat, maar dat het zo'n hardnekkige roddel is dat ik er als journalist naar móet vragen. Ze trekt een wenkbrauw op alsof ze wil zeggen 'yeah, right', maar gaat toch wat rechter zitten om te antwoorden.
"Ik zie het altijd meteen als een vrouw aantrekkelijk is, maar dat hoeft nog niet te betekenen dat ik me seksueel tot haar aangetrokken voel. Joh, ik ben véél te gek op mannen! Ik heb nog nooit een lesbische relatie gehad. Tegelijkertijd vind ik dat iedereen moet worden geaccepteerd zoals hij of zij is. Ik laat mensen met rust en ik vind dat ik daar ook het recht op heb." Ik bloos; touché!
Met alle roddels, glamour en zelfspot zou je bijna het talent over het hoofd zien dat Dolly zelf, ondanks haar zang- en acteertalent, als haar grootste gave beschouwt: het schrijven van liedjes. Op haar vijfde schreef ze haar eerste compositie (een ode aan een popje dat haar moeder voor haar had gemaakt van een maïskolf) en op haar dertiende trad ze al op in de legendarische concertzaal Grand Ole Opry (aangekondigd door niemand minder dan Johnny Cash).
Vier decennia lang wist ze relevant te blijven in de immer veranderende muziekscene; toen Elvis in 1974 'I Will Always Love You' wilde opnemen, weigerde Dolly omdat manager Colonel Parker de helft van de publiciteitsrechten eiste. Nadat Dolly er in 1983 zelf mee scoorde, had Whitney Houston er in 1992 een gigantische hit mee en was Dolly zes miljoen dollar rijker.

Een jonge Dolly, die straatarm opgroeide, vóór al het succes (zwartwitfoto) en anno 2006, in een kenmerkende glitterjurk. Haar achtergrond heeft ze nooit verloochend.

De countrydiva ging geen enkele vraag van onze verslaggeefster Beertje van Beers over alle Dolly-mythes uit de weg.

Onlangs namen sterren als Shania Twain en Sinead O'Connor een album op met Dolly Parton-covers ('Just Because I'm a Woman'); de White Stripes volgden met hun eigen versie van 'Jolene'. Voor 'Those Were The Days', Dolly's eigen laatste album, werkte ze samen met sterren als Norah Jones, Keith Urban en Cat Stevens. En degenen die het nog steeds niet wilden geloven, moesten het na haar optreden bij de Oscars afgelopen jaar toegeven: Dolly is weer helemaal hot.
Waarom hebben we eigenlijk zo lang op een Europese tour moeten wachten? Dolly zucht. "Ik heb het zo druk gehad en een tour van een maand organiseren duurt een jaar! Bovendien weigert Carl als kettingroker te vliegen en worden we heel chagrijnig als we elkaar langer dan twee weken niet zien. Dat wordt afzien!"
Ze zal hits als 'I will always love you', 'Nine to five' en 'Here you come again' ten gehore brengen en belooft ouderwetse glitter en glamour. "Duizenden en duizenden nepdiamanten!"

Schaap
Als laatste wil ik 'dol'-graag weten wat Dolly vindt van het feit dat het allereerste gekloonde schaap naar haar werd vernoemd (de oorsprong van het schaap lag in een cel uit het uierweefsel van een volwassen ooi, vandaar de eer).
"Oh! Ik was zo trots! Dolly was zooo cute! Ik heb thuis foto's aan de muur hangen van Dolly die we in de computer hoge hakjes, een bh'tje en een pruik hebben gegeven, haha!"
En dan, meer serieus: "Weet je, soms zou ik willen dat ze míj konden klonen. Ik weet dat ik al best wel veel heb bereikt, maar ik wil nog zo veel! Eén leven is eigenlijk niet genoeg…"

De voorverkoop voor het concert op 18 maart 2007 in de IJsselhallen in Zwolle is gisteren van start gegaan via de bekende adressen van Ticketservice.
bron
pi_46237988
Wie heeft al kaartjes?
  maandag 12 februari 2007 @ 14:57:24 #44
84328 Lllaura
painting pictures
pi_46238157
Oeh, leuk!
Kleine en domme mensen beleven niets, maar de sterken, van wie veel verwacht wordt, moeten van allerlei doormaken, opdat ze hun krachten leren kennen en gebruiken.
pi_46392778
Als je nu nog geen kaartjes hebt, kun je het vergeten. Tenzij je geen problemen er mee hebt om ontzettend veel te betalen via Marktplaats.

Ik ben er zeker bij...
  zaterdag 17 februari 2007 @ 18:06:51 #46
167723 sanni
Acima de seu
pi_46403903
Yo TS....bedenk wel dat je voor die 225,- euro 2 Partons krijgt
pi_47326827
Zondag is het al zo ver. Ik heb er zin in! Wie alvast in de stemming wil komen kan hier een geweldig promofilmpje bekijken :

http://www.dollyineurope.com/home_video.php
  zondag 18 maart 2007 @ 09:23:25 #48
88775 HuubTuub
slurfmannetje
pi_47390863
vanavond

Toen gisteren bij mooi weer de leeuw iemand met Adje "Islands in the stream" wilde zingen had ik even de hoop dat de echte Dolly ook zou verschijnen... helaas.
dus dan maar:
vanavond
  zondag 18 maart 2007 @ 10:43:34 #49
11502 nipeng
The last ride is free
pi_47391479
Veel plezier vanavond.
  zondag 18 maart 2007 @ 11:04:39 #50
88775 HuubTuub
slurfmannetje
pi_47391797