Dat klinkt meer als een Formule1 autoquote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:45 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
"MUOWWAAAAOAAAPP MUWOAAAAAAOO"
Een lompequote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:47 schreef rompompom het volgende:
Wat zal ik eens voor TVP plaatsen?
Iets met 'bier' er in lijkt me wel gepast.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:47 schreef rompompom het volgende:
Wat zal ik eens voor TVP plaatsen?
Die schrijf ik op voor de volgende keer!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:54 schreef Q. het volgende:
[..]
Iets met 'bier' er in lijkt me wel gepast.
Nee man die doen:quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:47 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dat klinkt meer als een Formule1 auto
Vind ik niet.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:56 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nee man die doen:
VROOEEEEMMMM !
Ligt er maar net aan hoe je het uitspreekt. Met een dribbel-stemmetje lijkt het op een koala.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:47 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dat klinkt meer als een Formule1 auto
Senksquote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:02 schreef remlof het volgende:
topicnummer++
Ik weet niet hoe een dribbel-stemmetje klinkt.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:02 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan hoe je het uitspreekt. Met een dribbel-stemmetje lijkt het op een koala.
Als een koala.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:03 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe een dribbel-stemmetje klinkt.
Vakantieeequote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:08 schreef Mokster het volgende:
[..]
Zoek de koala?
Of wordt dit onze vakantiebestemming?.
Mag ik meequote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:09 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Vakantieee!
Ik ben wel van plan eens naar australie te gaan.
Ik ook. Ooit. Als ik oud en (met name) wijs genoeg ben.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:09 schreef Bizznitch het volgende:
Ik ben wel van plan eens naar australie te gaan.
Ja ik ook als ik een jaar of 28 ben ofzo.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:11 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik ook. Ooit. Als ik oud en (met name) wijs genoeg ben.
Tegen die tijd ben ik wel wijs genoeg denk ik zo.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:12 schreef Bizznitch het volgende:
Ja ik ook als ik een jaar of 28 ben ofzo.
Ik denk het ook wel!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:13 schreef Mokster het volgende:
[..]
Tegen die tijd ben ik wel wijs genoeg denk ik zo.![]()
Ik ben geen hondquote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:13 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Hondjes zijn verboden in australie.
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:16 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik ben geen hond
ik ben een koala![]()
quote:Dribbel_(Knuffelhondje)
I know.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:15 schreef Bizznitch het volgende:
Ik denk het ook wel!
Dás over 10 jaar.
Morgen ook al.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:18 schreef Mokster het volgende:
[..]
I know.
Dan ben ik far beyond oud.
Niettes.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:18 schreef Mokster het volgende:
[..]
I know.
Dan ben ik far beyond oud.
Oh dan mag het welquote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:16 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik ben geen hond
ik ben een koala![]()
Je bent al aan het kijken voor de mogelijkheden, hm?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:20 schreef Mokster het volgende:
Dan heb ik eigenlijk de leeftijd dat ik vakanties naar Gambia moet boeken.
Om een leuk jonge negertjes te kunnen batsen.
Whehehe.
Waarom denk je dat ik anders (vrijwillig) bij de IND ben gaan werken?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:22 schreef rompompom het volgende:
Je bent al aan het kijken voor de mogelijkheden, hm?
O, jij bent er zo eentje die alles jááren vooruit plantquote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:23 schreef Mokster het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik anders (vrijwillig) bij de IND ben gaan werken?
De hollandia viel goed?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:30 schreef cerreur het volgende:
HUUUUUUU!
*Kogels aangeeft.quote:
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:39 schreef Snakey het volgende:
[..]
Er is er gisteren al 1 d00dgeschoten.![]()
Hoi ik ben een koala
[me=Janetje _Dribbels nog natwitchende lichaam cremeertquote:
Wat levert zoiets nou op ?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:48 schreef killswitch het volgende:
[..]
* Dribbel_ verkoopt aan een koreaan
Morgen aanvragen en 5 werkdagen wachten.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 19:02 schreef Misstique het volgende:
Jij bent nu de dupe van dat nieuwe rijbewijs, of niet c? Duurt nu eeuwen voor je em daadwerkelijk in handen hebt toch?
Waardeloos. Wat een vooruitgang. Gelukkig issie niet duurder geworden ofzo.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 19:03 schreef cerreur het volgende:
[..]
Morgen aanvragen en 5 werkdagen wachten.![]()
Ach... je krijgt hem iigquote:Op donderdag 19 oktober 2006 19:03 schreef cerreur het volgende:
[..]
Hopelijk.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 19:04 schreef Misstique het volgende:
[..]
Waardeloos. Wat een vooruitgang. Gelukkig issie niet duurder geworden ofzo..
True, maar ik wil morgen al rijden.quote:
Knuffelkoala.quote:
Achosie..quote:Op donderdag 19 oktober 2006 19:06 schreef cerreur het volgende:
[..]
Hopelijk.
[..]
True, maar ik wil morgen al rijden.
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 19:06 schreef cerreur het volgende:
[..]
True, maar ik wil morgen al rijden paultjuuh doodrijden.
KILLSWITCH!!!!quote:
Dit doet een aandachtshoer als ik erg goedquote:
Hey lieverdquote:Op donderdag 19 oktober 2006 19:26 schreef Janetje het volgende:
Zeg je ook hoi tegen mij?
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 19:26 schreef Janetje het volgende:
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:57 schreef Misstique het volgende:
Hallo.
Hoi!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 19:26 schreef Janetje het volgende:
Neuh, we moeten eerst veel geld sparen.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 19:36 schreef killswitch het volgende:
oeh Mt, heb je al een jurk, eentje waarbij dago niet zoiets heeft van, damn daar had ik een huis voor kunnen kopen?
O, dat is zeker omdat je tegenwoordig zo'n pasje krijgt ook. Vroegâh, toen-ie nog van papier was, kon je 'm meteen halen. Krijg je wel verpauperde foto's van op je rijbewijs, voor tien jaarquote:Op donderdag 19 oktober 2006 19:03 schreef cerreur het volgende:
[..]
That's life.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 19:51 schreef rompompom het volgende:
[..]
O, dat is zeker omdat je tegenwoordig zo'n pasje krijgt ook. Vroegâh, toen-ie nog van papier was, kon je 'm meteen halen. Krijg je wel verpauperde foto's van op je rijbewijs, voor tien jaar
en dan heb je een tyfusdure jurk, en word het feest een bring-your-own-beer-party in de lokale bejaardensoos?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 19:51 schreef Misstique het volgende:
[..]
Neuh, we moeten eerst veel geld sparen.
Dat gaat jaaaaaaaaaaaaaaaaaren duren dus..
Welnee, ik heb niet zulke extravagante wensen hoor.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 19:55 schreef killswitch het volgende:
[..]
en dan heb je een tyfusdure jurk, en word het feest een bring-your-own-beer-party in de lokale bejaardensoos?
Zullen we samen kotsen?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:58 schreef Mokster het volgende:
Ik heb teveel gegeten. Bûh.
Maar dan was het vast wel lekkerquote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:58 schreef Mokster het volgende:
Ik heb teveel gegeten. Bûh.
Daar gaat het altijd over...quote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:06 schreef Misstique het volgende:
Ow, daar ging het niet over, sorry..
Op het moment dat ie m erin stopt, komt al mn eten naar boven ben ik bang...quote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:05 schreef Misstique het volgende:
Seks.
Tuurlijk welquote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:06 schreef Misstique het volgende:
Ow, daar ging het niet over, sorry..
Mietje.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:09 schreef Mokster het volgende:
[..]
Op het moment dat ie m erin stopt, komt al mn eten naar boven ben ik bang...
Past echt niets meer bij nu. Waar dan ook.
Mooi. Heb je gelijk weer ruimte om te slikken.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:09 schreef Mokster het volgende:
[..]
omgquote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:09 schreef Mokster het volgende:
[..]
Push me niet zo!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:28 schreef Misstique het volgende:
Post eens door verdulle!
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:28 schreef Janetje het volgende:
[..]
Push me niet zo!
*Met deur slaat.
Push jij die deur eens niet zo!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:28 schreef Janetje het volgende:
[..]
Push me niet zo!
*Met deur slaat.
GROUPHUG!!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:43 schreef pc-fr34k het volgende:
Laten we allemaal ipv duwen knuffelen..
DAGO??quote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:47 schreef Misstique het volgende:
Blegh knuffelen!
Keiharde neucqseks wil ik!!!![]()
![]()
.
En hoe lang gaat dat geintje duren?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:09 schreef Mokster het volgende:
Och, ook goedquote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:47 schreef Misstique het volgende:
Blegh knuffelen!
Keiharde neucqseks wil ik!!!![]()
![]()
.
Druk aan het werk.quote:
Don't worry. Het zakt al weer wat.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:48 schreef JDude het volgende:
En hoe lang gaat dat geintje duren?
Meaui!quote:
Nog een paar dagen. Dan kun je het hele land doorcruisen. Op zoek naar sekz.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:26 schreef cerreur het volgende:
I needz sekz.
Ik doe niet aan hoeren en hoerinnen.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:30 schreef Mokster het volgende:
[..]
Nog een paar dagen. Dan kun je het hele land doorcruisen. Op zoek naar sekz.
Ha! Dan kunnen we fijn weer vuige sekz gaan hebben. Zónder kotsincidenten.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:27 schreef JDude het volgende:
Meaui!
Gaarne.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:33 schreef Mokster het volgende:
Ha! Dan kunnen we fijn weer vuige sekz gaan hebben. Zónder kotsincidenten.
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:48 schreef cerreur het volgende:
ZIE JE? IEDEREEN HEEFT SEXZ BEHALVE MOI!!
I rest my case.quote:
ik ben er heul nooit meerquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:02 schreef cerreur het volgende:
[..]
Dat geslijm altijd als gij d'r bent.
Nouja, laten we het geslijm enzeau dan maar voor wat het was.quote:
Whisper sweet nothings in my ear.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:05 schreef cerreur het volgende:
[..]
Nouja, laten we het geslijm enzeau dan maar voor wat het was.
Nuttige discussie: Wat is de zin van het alfabet in het donker?
uhm... wat stel jij lastige vragen op dit tijdstip zegquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:05 schreef cerreur het volgende:
[..]
Indien op papier: geen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:05 schreef cerreur het volgende:
ja de mannen laten het spontaan afwetenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:09 schreef Misstique het volgende:
Wat een overvloed aan vrouwen ineens hier.
Inderdaad. Een heus tetten-overschot!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:09 schreef Misstique het volgende:
Wat een overvloed aan vrouwen ineens hier.
Nee, ik probeerde je aan cerror te koppelen. Snapte niemand die post?quote:
ow... nou cerror schrok ervan... en is meteen vertrokkenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:12 schreef JDude het volgende:
[..]
Nee, ik probeerde je aan cerror te koppelen. Snapte niemand die post?
genoeg van ..zonetquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:24 schreef cerreur het volgende:
Tetten?
De testosteron ontbrak daarvoor, blijkbaar.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:12 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik zag je! In US! Met rood haar!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:31 schreef Misstique het volgende:
Mij!
Waar?quote:
Ik wel hoor.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:12 schreef JDude het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:35 schreef cerreur het volgende:
Waar?
Eindelijk één foto van Mt?
Ik weet tuurlijk wel hoe ze eruit ziet () maar de rest van fok niet.
Ik zat te kijken en te denken "Wat zit er nou voor vage vlek bij d'r oog?!?" Maar dat is d'r brilquote:
Hoiquote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:48 schreef cerreur het volgende:
ZIE JE? IEDEREEN HEEFT SEXZ BEHALVE MOI!!
Zeg! Ik heb geen toestemming gegeven om die zomaar in BeF te pleuren!quote:
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 01:05 schreef Misstique het volgende:
Zeg! Ik heb geen toestemming gegeven om die zomaar in BeF te pleuren!
Nou vooruit, ik zal em niet weg-editten deze keer.quote:
Niets om je voor te schamen ook, toch?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 01:09 schreef Misstique het volgende:
Nou vooruit, ik zal em niet weg-editten deze keer..
Neuh, aangezien ik nauwelijks zichtbaar ben.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 01:11 schreef JDude het volgende:
[..]
Niets om je voor te schamen ook, toch?
Idd, het is een toffe fotoquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 01:11 schreef JDude het volgende:
[..]
Dat zei ik, in subtiele bewoordingen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 01:12 schreef Misstique het volgende:
Neuh, aangezien ik nauwelijks zichtbaar ben..
Slaap welquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 01:17 schreef Misstique het volgende:
Maar goed, tijd voor bed.
Eén goedenavond allen.
quote:
Shit nu moet ik ook!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 01:11 schreef JDude het volgende:
[..]
En ter compensatie:
[afbeelding]
Je lijkt wel stoned mên!quote:
Haai!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 02:00 schreef Dribbel_ het volgende:
Halow
Goed!quote:
Eyquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 03:21 schreef cerreur het volgende:
Buh.
Ben ik weer te min?quote:
Halloquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:05 schreef JDude het volgende:
Moggûh!
Ook voor jou:quote:
Nee hoor, ik?quote:
Mijn begroeting was way eerderquote:
Gewoon niet, daardoor ben je zelfs sociaal, je houdt een stoel vrij waar een ander op kan zitten!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:53 schreef Twisted_fok het volgende:
Zal ik wel of niet naar college gaan vandaag?
Handig om te weten:
- Het is een stom vak.
- Ik weet niet of het nou om kwart over 1 of pas om half 4 begint.
Nou?
Kijk, dat vind ik nou een goed argument.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gewoon niet, daardoor ben je zelfs sociaal, je houdt een stoel vrij waar een ander op kan zitten!
Bel om half 4 een medestudent om te vragen 'of dat college nou om half 5 begon?'quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:53 schreef Twisted_fok het volgende:
Handig om te weten:
- Het is een stom vak.
Nou?
"Nee".quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:53 schreef Twisted_fok het volgende:
Handig om te weten:
- Het is een stom vak.
Nou?
Geen dankquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:57 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Kijk, dat vind ik nou een goed argument.
Nóg een aandachtspuntje: AirwiN staat je na college op te wachten. Brrrr....quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:53 schreef Twisted_fok het volgende:
Handig om te weten:
- Het is een stom vak.
Nou?
Ook heel eng!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 12:08 schreef Mokster het volgende:
[..]
Nóg een aandachtspuntje: AirwiN staat je na college op te wachten. Brrrr....
Wat kom jij dan doen in mijn stad?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 12:11 schreef Mokster het volgende:
O ja. Ik ga doorwerken zodat ik hier over 50 minuten wegkan.
Samen metr Airwin jou stalken ?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 12:12 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Wat kom jij dan doen in mijn stad?
Er was een plan. Met Bizz en JD en MM. Maar dat kan helaasch niet doorgaan.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 12:12 schreef Twisted_fok het volgende:
Wat kom jij dan doen in mijn stad?
Een deel er van nog wel.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 12:26 schreef Mokster het volgende:
Er was een plan. Met Bizz en JD en MM. Maar dat kan helaasch niet doorgaan.
Stom!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 12:26 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik voel me buitengeslotenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 12:26 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ja! Waarom was ik niet uitgenodigd?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 12:26 schreef Mokster het volgende:
[..]
Standaardquote:
Wel een tof topic, dat.quote:
Als ze slapen langs de kant van de autoweg.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 12:51 schreef Chowi het volgende:
Koala's zijn liev.
Net mijn bami met echt hete sambal op, jammerquote:
*neus snuit, balletje ervan rolt en naar Rpp schiet.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:23 schreef rompompom het volgende:
Snotaapjes.
Van Delft naar Voorhout haal je denk niet. Sterker nog, hij zit tegen je raam geplakt.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:33 schreef mcDavid het volgende:
[..]
*neus snuit, balletje ervan rolt en naar Rpp schiet.
Shit.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:13 schreef rompompom het volgende:
[..]
Van Delft naar Voorhout haal je denk niet. Sterker nog, hij zit tegen je raam geplakt.
hehe veel plezierquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:58 schreef cerreur het volgende:
Kindren.
Maar ik ga mijn rijbewijs aanvragen, tot zeau.
Ja kinderen, daar kun je straks dus gewoon overheen rijden!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:58 schreef cerreur het volgende:
Kindren.
Maar ik ga mijn rijbewijs aanvragen, tot zeau.
Love hurts, love scars.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:15 schreef Chowi het volgende:
Love was always cruel, mensen.
Nee, liefde is tof. Het niet hebben is kut.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:15 schreef Chowi het volgende:
De liefde is als een koelkast zonder bier.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:15 schreef Chowi het volgende:
Oh ja, dat was het.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:19 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Nee, liefde is tof. Het niet hebben is kut.
Het hebben is júíst kut, jongeman.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:19 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Nee, liefde is tof. Het niet hebben is kut.
Ja bij liefde komt meestal een kut.quote:
Uitzonderingen daargelaten.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:36 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ja bij liefde komt meestal een kut.
Ik ook, maar het leidt ook tot onbegrip bij sommige mensen om 1 of andere morbide reden.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:42 schreef Q. het volgende:
Ik probeer het al een tijd niet meer te snappen en dat lukt behoorlijk goed.
Ik zal het nog eens kort uitleggen. Men ontmoet elkaar, praat, men komt tot de conclusie dat men elkaar buitengewoon ligt, men praat meer, men kust, men ziet vonkjes en vuurwerk, men krijgt klamme handen, men SMS't een maandsalaris aan beltegoed op aan "die ene", men kust meer, men heeft seks, waarbij, och jee, opeens een stel kutkoters ontstaan, men besluit dan maar te trouwen, waarna het vrouwpersoon hangtieten krijgt en de man impotent raakt. Vervolgens vindt men het tof om een stuk of veertig jaar, volkomen onnodig, samen te blijven en samen dood te gaan. Yay.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:39 schreef cerreur het volgende:
Ik snap er geen ene hol meer van dat liefde gedoe.
Het vetgedrukte heb ik niet en de rest wil ik niet eens aan beginnen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:45 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik zal het nog eens kort uitleggen. Men ontmoet elkaar, praat, men komt tot de conclusie dat men elkaar buitengewoon ligt, men praat meer, men kust, men ziet vonkjes en vuurwerk, men krijgt klamme handen, men SMS't een maandsalaris aan beltegoed op aan "die ene", men kust meer, men heeft seks, waarbij, och jee, opeens een stel kutkoters ontstaan, men besluit dan maar te trouwen, waarna het vrouwpersoon hangtieten krijgt en de man impotent raakt. Vervolgens vindt men het tof om een stuk of veertig jaar, volkomen onnodig, samen te blijven en samen dood te gaan. Yay.
Atariliefde is ook een heel ander verhaal.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:47 schreef cerreur het volgende:
[..]
Het vetgedrukte heb ik niet en de rest wil ik niet eens aan beginnen.
Dus ech wel hè!quote:
En Remlof?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:30 schreef cerreur het volgende:
Love is kut, witlof niet.
Tsja, dan moet je via Amsterdam hè. Heb je wat te lezen bij?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:38 schreef mcDavid het volgende:
Weet je wat pas kut is?
voor de lol ff naar utrecht, om met iemand mee te rijden, en dat dan precíés als je terug wilt, alle seinen tussen utrecht en gouda het begeven!
Schiphol. Ik ben net weer terug.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:51 schreef rompompom het volgende:
[..]
Tsja, dan moet je via Amsterdam hè. Heb je wat te lezen bij?
Immerquote:
Ja, dat hoorde ik toen ik op Utrecht CS uit de trein stapte.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:38 schreef mcDavid het volgende:
Weet je wat pas kut is?
voor de lol ff naar utrecht, om met iemand mee te rijden, en dat dan precíés als je terug wilt, alle seinen tussen utrecht en gouda het begeven!
Gefeliciteerd.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:08 schreef mcDavid het volgende:
Ik heb M-M dr ondergoed gezien op de cam!
Tof, wanneer gaan jullie trouwen?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:08 schreef mcDavid het volgende:
Ik heb M-M dr ondergoed gezien op de cam!
Je kunt ook gewoon de hema in lopen om ondergoed te zienquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:12 schreef mcDavid het volgende:
Ik hoefde er nieteens geld voor te bieden!
Ja maar dan zie ik M-M er niet bijquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon de hema in lopen om ondergoed te zien
Dat wil iedere vrouw dus dat is logisch.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:17 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
il wil stiekem alleen met joui trouwen dat weet je toch![]()
Behalve CLquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:22 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat wil iedere vrouw dus dat is logisch.
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:27 schreef Q. het volgende:
[..]
Die wil dat ook wel, dat weet ze alleen nog niet.
Huh.. wat.. waar is je kleurtje?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:34 schreef clumsy_clown het volgende:
Zo, nu heb ik tenminste weer tijd voor BeF.
Waarom?quote:
in welk subforum staat het? preciesquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:38 schreef rompompom het volgende:
Ik gleuf er niks van; er is nog niet eens een MED.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |