abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 zondag 5 november 2006 @ 02:56:10 #201
7889 tong80
Spleenheup
pi_43251702
Morgen Affeley in Studio Voetbal

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 zondag 5 november 2006 @ 02:56:22 #202
7889 tong80
Spleenheup
pi_43251706
Vandaag eigenlijk

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_43251814
Samen met Philip Cocu.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
  Trouwste user 2022 zondag 5 november 2006 @ 03:06:59 #204
7889 tong80
Spleenheup
pi_43251825
Ja de dooie met de leuke

zondag 5 november 2006 @ 10:41:48 #205
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_43253753
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 18:28 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Deze post is als grap bedoeld.... toch?
Dat met die matties is waar gebeurd, maar die messen en vuisten natuurlijk niet. Maar het waren echt van die kutmarokkanen (pet hoog op het hoofd gezet, bontkraag, joggingbroek etc.) waar ze mee stonden. Dus ik kan me indenken dat die wat primitiever reageren en wat minder met de Nederlandse samenleving bezig zijn dan de gemiddelde allochtoon.
JFK: "Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country".
  maandag 6 november 2006 @ 17:52:21 #206
27166 mr.vulcano
Op naar de top!
pi_43296941
quote:
Op donderdag 2 november 2006 18:33 schreef MariekskeBaby het volgende:

[..]

En daarom moeten ze ook voor Marokko kiezen.
Inderdaad. Ik verwacht ook wel dat ze voor Marokko gaan uitkomen. Als je je in je hart Marrokaan voelt, dan lijkt het me logisch daar ook voor te voetballen. Eigenlijk is de keus dus heel simpel. Dat de kans misschien groter is om met NL grote prijzen te winnen (wat wel meevalt ), vind ik een zwak argument. En indien je echt niet kan kiezen, laat je het mooi bij clubvoetbal.
Dat is nodeloos kwetsend, stigmatiserend, tendentieus en ongefundeerd!
  maandag 6 november 2006 @ 18:01:10 #207
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_43297194
Waarschijnlijk gaan ze dus helemaal niet kiezen. Daar had ik nog helemaal niet aan gedacht.
pi_43304443
quote:
Op donderdag 2 november 2006 17:50 schreef venomsnake het volgende:
Wat een politiek gelul zeg.

Profiteren van...??

Het zijn gewoon 2 jochies die goed kunnen voetballen, zo goed zelfs dat ze hun brood ermee verdienen en dat duizenden mensen in Eindhoven en omstreken ervan kunnen genieten.
Grootgebracht in een Marokkaans gezin met Marokkaans eten, Marokkaanse vrienden en op vakantie naar Marokko, kortom ze voelen zich nog steeds verbonden met hun vaderland, niets mis mee.
Heeft echt geen zak met profiteren van te maken.!
Ik vind het sowieso apart dat ze Marokko hun vaderland noemen, terwijl ze hier geboren en opgevoed zijn. Je ziet toch ook geen Nederlanders die hun hele leven in Canada gewoond hebben voor Nederland gaan spelen. Dan is Canada voor hun het vaderland en niet Nederland. Maar met die Nederlanders met Marokkaanse groutouders hier heb je zelfs nog, dat ze op de een of andere manier zo slecht geintegreerd zijn dat ze zich meer Marokkaan dan Nederlander voelen. En het achterlijke is, ze krijgen bij geboorte nog een dubbel paspoort ook, terwijl het enige dat ze met Marokko te maken hebben is, dat hun grootouders, of zelfs de generatie daarvoor uit Marokko komt, en ze er 1 x in het jaar op vakantie gaan. Normaal moet je om een paspoort van een land te krijgen, er toch ook daadwerkelijk wonen?
pi_43386709
Hij weet het..
pi_43396409
..alleen wil hij het nog niet zeggen...
  donderdag 9 november 2006 @ 15:17:15 #211
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_43396457
Afgaande op dat stuk uit de Telegraaf kun je min of meer concluderen dat hij voor Nederland kiest indien hij bij de definitieve selectie zit morgen.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_43396698
quote:
Afellay is eruit, maar loopt niet voor fanfare

9/11/2006 8 :35

Hoewel Ibrahim Afellay eerder kenbaar maakte nog een aantal maanden de tijd te willen nemen alvorens te kiezen voor een interlandloopbaan namens Marokko of Nederland, zegt zaakwaarnemer Ed van Stijn dat zijn pupil er nu al uit is.
'Het heeft alleen zin meer tijd te nemen als nieuwe feiten aan het licht komen', zegt Van Stijn deze week in Voetbal International. 'Als er van een definitieve selectie sprake is zal Ibrahim kiezen. Eerder zegt hij daar niks over, Afellay hoeft niet voor de fanfare uit te lopen.'

Afellay is door bondscoach Marco van Basten opgenomen in de voorlopige selectie van het Nederlands elftal voor het oefenduel met Engeland van 15 november. Ook de Marokkaanse bondscoach Mohammed Fakher meldde zich bij de jonge PSV'er, die zich daardoor genoodzaakt zag een keuze te maken tussen beide landen.

De twintigjarige middenvelder sprak van een moeilijke keuze en wilde een weloverwogen beslissing nemen. Hij liet doorschemeren ruimschoots de tijd te willen nemen.

De woorden van Van Stijn betekenen dat er vrijdag al duidelijkheid kan komen omtrent de keuze van Afellay. Op die dag maakt bondscoach Van Basten zijn definitieve selectie van Oranje bekend voor het duel met de Engelsen.
© Vi.nl
¯ _(ツ)_/¯
pi_43403838
quote:
Op donderdag 9 november 2006 15:17 schreef PyTh het volgende:
Afgaande op dat stuk uit de Telegraaf kun je min of meer concluderen dat hij voor Nederland kiest indien hij bij de definitieve selectie zit morgen.
Inderdaad, dat idee heb ik ook. Heeft Marokko uberhaupt wel een 'voorselectie'?
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  vrijdag 10 november 2006 @ 10:23:11 #214
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_43419593
Hoe laat wordt de selectie eigenlijk bekend gemaakt?
pi_43420473
Als ibi er niet bij zit dan kiest hij denk ik voor Marok
pi_43420709
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 10:58 schreef the_legend_killer het volgende:
Als ibi er niet bij zit dan kiest hij denk ik voor Marok
Hij is er toch al uit voor welk land hij gaat kiezen.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_43420923
Ze kiezen alleen voor Nederland ten wille van hun carriere, en niet voor het gevoel.

Zout dan maar lekker op
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_43420981
quote:
Op maandag 6 november 2006 21:01 schreef Solstice het volgende:

[..]

Ik vind het sowieso apart dat ze Marokko hun vaderland noemen, terwijl ze hier geboren en opgevoed zijn. Je ziet toch ook geen Nederlanders die hun hele leven in Canada gewoond hebben voor Nederland gaan spelen. Dan is Canada voor hun het vaderland en niet Nederland. Maar met die Nederlanders met Marokkaanse groutouders hier heb je zelfs nog, dat ze op de een of andere manier zo slecht geintegreerd zijn dat ze zich meer Marokkaan dan Nederlander voelen. En het achterlijke is, ze krijgen bij geboorte nog een dubbel paspoort ook, terwijl het enige dat ze met Marokko te maken hebben is, dat hun grootouders, of zelfs de generatie daarvoor uit Marokko komt, en ze er 1 x in het jaar op vakantie gaan. Normaal moet je om een paspoort van een land te krijgen, er toch ook daadwerkelijk wonen?
Aan de ene kant kan ik ze wel begrijpen.. je wordt hier in een hoek gedrukt als Marokkaan.. tenminste zo voelt dat aan. Maar ik denk dat ze voor Oranje gaan kiezen
pi_43422359
quote:
Vandaag duidelijkheid voor Afellay door onze Telesportredactie

AMSTERDAM - Het is een spannende dag voor Ibrahim Afellay. Bondscoach Marco van Basten maakt vandaag bekend of de PSV'er is opgenomen in de selectie voor de oefeninterland tegen Engeland. Daarmee wordt ook duidelijk of Afellay voor Nederland dan wel Marokko uit gaat komen. In zijn directe omgeving wordt verwacht dat Afellay voor Oranje kiest. Ali Afellay, broer en begeleider van de PSV'er, wil dit ontkennen noch bevestigen.

"Het laatste woord is aan Ibrahim. Hij moet de gelegenheid krijgen om zijn keuze zelf toe te lichten. Het zou goed zijn voor hem wanneer vandaag een streep onder de discussie kan worden gezet. Hij moet zich volledig kunnen bezighouden met voetbal en dat is de afgelopen periode best moeilijk geweest."

Ali Afellay heeft zich de afgelopen tijd verbaasd. "Ik vind het jammer dat de suggestie is gewekt, dat hij nu moest kiezen of hij wel voor Nederland wilde spelen. Dat is vreemd. Tot nu toe heeft hij als jeugdinternational altijd met veel plezier voor Nederland gespeeld. De vraag moet eigenlijk omgedraaid worden. De kwestie was meer of hij voor Marokko wilde gaan spelen. Daar hebben we het in kleine kring uitgebreid over gehad. En ik kan zeggen dat hij tot een afgewogen oordeel is gekomen."
Telegraaf.nl

Uit die laatste alinea kan je ook vrij duidelijk opmaken dat hij voor Nederland kiest.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
pi_43422693
Ik weet het voor bijna 100% zeker dat ie voor Oranje kiest. Of de bondscoach van Marokko heeft flink lopen zuigen.. want de laatste keer was niet echt zo vriendelijk van de bondscoach van Marokko hoe hij hem benaderde en aansprak. Zelfde geldt voor Ibi.
pi_43423141
Wat gaat Afellay nu doen?
  vrijdag 10 november 2006 @ 13:06:59 #222
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_43423988
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 12:38 schreef koningdavid het volgende:
Wat gaat Afellay nu doen?
Nog niks want hij is niet geselecteerd
quote:
Geen Afellay maar Sno en Mendes bij Oranje

10/11/2006 12:40

Evander Sno en David Mendes Da Silva mogen zich komende maandag voor het eerst melden bij de selectie van het Nederlands elftal. Bondscoach Marco van Basten nam het tweetal middenvelders op in zijn selectie voor de oefeninterland tegen Engeland, van komende woensdag.
David Mendes Da Silva is bezig aan een goed seizoen bij AZ. Onder Louis van Gaal is de 24-jarige Rotterdammer uitgegroeid tot een vaste waarde in de basis van de Alkmaarders.

Dat kan nog niet worden gezegd van Evander Sno. De negentienjarige middenvelder startte in de Schotse competitie pas drie keer in de basis van Celtic. Tevens mocht hij vijf keer invallen van coach Gordon Strachan.

Van Basten liet Tim de Cler en Demy de Zeeuw afvallen voor de oefeninterland, waarvoor eerder al Edwin van der Sar bedankte. De bondscoach besloot tevens Ibrahim Afellay nog niet op te roepen. Hij wil de middenvelder van PSV eerst nog een keer spreken over diens keuze tussen Marokko en Nederland.
Hedwiges Maduro keert terug bij Oranje. De Ajacied kende een moeizame seizoensstart, kampte met vormverlies en vermoeidheid. De laatste weken is hij echter weer een vaste waarde in de basis van de Amsterdamse club.

Naast Maduro zal ook Rafael van der Vaart zijn comeback maken. De aanvoerder van Hamburger SV ontbrak de laatste interlands vanwege een heupblessure.

[ Bericht 2% gewijzigd door PyTh op 10-11-2006 13:53:59 ]
pi_43424845
Als Affelay nu dus voor Marokko kiest, ligt de schuld dus duidelijk bij van B
pi_43426372
quote:
Ibrahim Afellay is er nog steeds niet uit of hij in de toekomst voor de nationale ploeg van Nederland of Marokko wil voetballen. Om die reden heeft bondscoach Marco van Basten hem ook niet opgenomen in de selectie van Oranje voor het oefenduel van woensdag tegen Engeland.

Afgelopen woensdag sprak Van Basten langdurig met Afellay. "Ibrahim heeft toen aangegeven dat hij voor zijn definitieve besluit nog een keer persoonlijk met ons wilde praten", aldus de bondscoach vandaag. "Dat lukte niet meer voor vrijdag. Daarom hebben we hem niet geselecteerd. Ik heb overigens wel het gevoel dat Afellay voor Oranje kiest. Ik heb daar geen concrete aanwijzingen voor. Dat zegt mijn gevoel."

In tegenstelling tot eerdere berichtgeving had Afellay woensdag wel gewoon voor het Nederlands elftal kunnen spelen. "Hij had dan niet aan Oranje vastgezeten. Dat hebben we bij de wereldvoetbalbond nagevraagd. Maar ik vond het niet verstandig om hem toch te laten spelen. Hij moet gewoon even goed nadenken. Het is een moeilijke keuze. We willen niet dat Afellay spijt van zijn beslissing krijgt. Dat zou heel zonde zijn," aldus Van Basten.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_43426725
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 13:33 schreef WooZ het volgende:
Als Affelay nu dus voor Marokko kiest, ligt de schuld dus duidelijk bij van B
Als hij hierom voor Marokko kiest is het een ruggegraatloze klootzak.

En het verhaal hierboven verklaart een hoop.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_43455566
quote:
11/11/2006 - Afellay zal bij positief gesprek met Van Basten voor Oranje kiezen
(Gepost door RvN)

De zaakwaarnemer van Afellay liet in De Telegraaf weten dat Afellay wacht op een gesprek met Marco van Basten alvorens een definitieve beslissing te nemen. Maar indien dat gesprek positief verloopt, kiest hij voor Oranje.
PSV Netwerk
?We wachten eerst op het gesprek tussen Ibrahim en bondscoach Marco van Basten. Tot die tijd doen we niets in de richting van Marokko. Dat komt pas weer aan de orde als het gesprek met Van Basten eventueel onbevredigend verloopt, waar we niet van uitgaan. In grote lijnen is hij er voor zichzelf uit. Ibrahim beseft dat een keuze voor Nederland het meest verstandig voor zijn carrière is. Er is een positieve basis om voor Nederland te kiezen. Maar Ibrahim wil ook het gevoel hebben dat hij op de meest verantwoorde manier tot zijn keuze is gekomen en daar hoort voor hem een persoonlijk gesprek met de bondscoach bij. Door de drukke agenda?s van beiden was dat niet meer haalbaar voor de interland tegen Engeland. Daardoor is hij er woensdag niet bij.?
psv.netwerk.to
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_43455689
"Het meest verstandig voor zijn carriere"

pi_43459102
Zegt toch genopeg lijkt me

Dan zie je toch liever Boulahrouz die zich ook Nederlander voelt
pi_43459179
Boulahrouz heeft gezegd dat als Marokko eerder was gekomen dan Bassie, hij voor Marokko zou spelen. Een Marokkaanse Nederlander voelt zich in 999 van de 1000 gevallen in de eerste plaats Marokkaan.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_43459316
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 19:08 schreef cultheld het volgende:
Boulahrouz heeft gezegd dat als Marokko eerder was gekomen dan Bassie, hij voor Marokko zou spelen. Een Marokkaanse Nederlander voelt zich in 999 van de 1000 gevallen in de eerste plaats Marokkaan.
Dat kan ik beamen
  vrijdag 26 januari 2007 @ 13:36:58 #231
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_45693965
quote:
PSV-middenvelder Ibrahim Afellay heeft ervoor gekozen zijn interlandloopbaan voort te zetten in Oranje, hij heeft dat bekend gemaakt aan bondscoach Marco van Basten. Op PSV.nl staat een persoonlijke verklaring van Afellay: “Na één en ander zorgvuldig te hebben overwogen, heb ik besloten mijn interlandcarrière in Nederland te continueren. Ik wil hierbij benadrukken dat deze beslissing een hele moeilijke is geweest. Enerzijds heeft gevoel een rol gespeeld, anderzijds ben ik in Nederland geboren en heb ik hier mijn voetbalopleiding genoten.”

“Uitkomen voor Oranje of het Marokkaanse elftal is voor mij een eer. Echter het spelen voor het Nederlands elftal komt mijn ontwikkeling als speler van PSV ten goede, daar onder andere de Nederlandse competitie stilligt ten tijde van interlands van Oranje. Tot slot wil ik mijn diepste respect richting Marokko betuigen. Het verzoek aan mij om uit te komen voor het Marokkaanse nationale elftal heeft me gestreeld. Desalniettemin acht ik de keuze om in de toekomst voor het Nederlands elftal te spelen de juiste. Ik hoop dan ook op een plezierige en succesvolle tijd bij Oranje.”
Goed nieuws lijkt me
Jawel, je keek.
  vrijdag 26 januari 2007 @ 13:47:03 #232
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_45694275
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 13:36 schreef jna het volgende:

[..]

Goed nieuws lijkt me
Lijkt mij een missie die gedoemd is te mislukken. Hij zit met zijn hart bij Marokko maar met zijn verstand in Nederland. Als je je in een spagaat begeeft, kun je nooit met volle overtuiging voor" je land" uitkomen.
JFK: "Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country".
  vrijdag 26 januari 2007 @ 13:47:11 #233
162483 Haaglander
Zoo ik iets ben ....
pi_45694281
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 13:36 schreef jna het volgende:

[..]

Goed nieuws lijkt me
Zo snel mogelijk in Oranje, we hebben hem hard nodig .
Lekkeâh bèdehand. Nâh je zin?
  vrijdag 26 januari 2007 @ 13:53:47 #234
27166 mr.vulcano
Op naar de top!
pi_45694474
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 13:47 schreef LENUS het volgende:

[..]

Lijkt mij een missie die gedoemd is te mislukken. Hij zit met zijn hart bij Marokko maar met zijn verstand in Nederland. Als je je in een spagaat begeeft, kun je nooit met volle overtuiging voor" je land" uitkomen.
Dat klopt, maar dat is gepraat vooraf. Tijdens de wedstrijd ben je daar echt niet mee bezig.
Dat is nodeloos kwetsend, stigmatiserend, tendentieus en ongefundeerd!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 26 januari 2007 @ 13:54:27 #235
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_45694492
mooi komt voor PSV erg goed uit.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_45694528
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 13:47 schreef Haaglander het volgende:

[..]

Zo snel mogelijk in Oranje, we hebben hem hard nodig .
Bij Marokko was de nood naar hem zeker hoger geweest.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 26 januari 2007 @ 14:20:02 #237
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_45695228
mooi
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  vrijdag 26 januari 2007 @ 15:01:10 #238
162483 Haaglander
Zoo ik iets ben ....
pi_45696695
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 13:55 schreef AminBen het volgende:

[..]

Bij Marokko was de nood naar hem zeker hoger geweest.
Marokko? Voetballen ze daar dan?
pi_45696756
Mooi zo.
  vrijdag 26 januari 2007 @ 15:03:20 #240
162483 Haaglander
Zoo ik iets ben ....
pi_45696779
Goed ook voor de integratie, ben blij dat deze Nederlander kiest voor het land dat hem alle kansen heeft gegeven om een succesvol leven te hebben. Een rolmodel voor de Marokkanen in Nederland.
pi_45696842
Mooi zo, goed voor die jongen en voor Oranje.
That's all folks!
pi_45697401
*Eens met Vaduz en Haaglander.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_45697571
Een goede keuze
  vrijdag 26 januari 2007 @ 15:28:59 #244
138668 SjonLok
Veel voor weinig
pi_45697632
Goede keuze en goed voorbeeld.
pi_45697661
Zou hij nog opgeroepen kunnen worden voor de wedstrijd tegen Rusland? Is hij dan alweer fit?
pi_45697696
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 15:01 schreef Haaglander het volgende:

[..]

Marokko? Voetballen ze daar dan?
JA
pi_45697754
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 15:30 schreef AminBen het volgende:

[..]

JA
Wat vind jij eigenlijk van Ibrahims keuze?
pi_45697860
Benk best blij mee, die keuze
Nu Aissati nog
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_45698035
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 15:32 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Wat vind jij eigenlijk van Ibrahims keuze?
Ik kan het best begrijpen(itt bijvoorbeeld Sinouh die erop hamert dat een keus voor Nederland onbegrijpelijk zou zijn). Ik denk echter dat de huidige voetbalsituatie van beide landen een net zo grote rol heeft gespeeld als de emotionele keuze. Want als Marokko een goed georganiseerd voetballand was, waar de jeugd de kans krijgt en niet de ene mislukkeling na de andere bondscoach zou zijn, denk ik echt dat Afellay voor Marokko had gekozen. Ramzi heeft hierdoor ook gezegd dat het beter voor hem is Nederland te kiezen, en ik kan me daar wel in vinden.
pi_45698299
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 15:39 schreef AminBen het volgende:

[..]

Ik kan het best begrijpen(itt bijvoorbeeld Sinouh die erop hamert dat een keus voor Nederland onbegrijpelijk zou zijn). Ik denk echter dat de huidige voetbalsituatie van beide landen een net zo grote rol heeft gespeeld als de emotionele keuze. Want als Marokko een goed georganiseerd voetballand was, waar de jeugd de kans krijgt en niet de ene mislukkeling na de andere bondscoach zou zijn, denk ik echt dat Afellay voor Marokko had gekozen. Ramzi heeft hierdoor ook gezegd dat het beter voor hem is Nederland te kiezen, en ik kan me daar wel in vinden.
Die docu heb ik ook gezien, en ik vond dat bijzonder onsympathiek van hem idd. Hij gunde een ander zijn keuze niet zuiver op grond van afkomst, alsof hij voor die hele gemeenschap kon praten ofzo. Boussaboun was iets minder uitgesproken maar ik heb nog steeds een naar gevoel als ik één van die twee hier zie voetballen. Want blijkbaar is het minder onbegrijpelijk om hier te voetballen ipv daar het niveau op te krikken en omhoog te helpen.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_45698843
whahah het staat zelfs op 101 teletekst. Het wordt Marokko goed ingevreven nu haha. Aisatti zal ook wel voor NL kiezen nu.
  vrijdag 26 januari 2007 @ 16:07:20 #252
162483 Haaglander
Zoo ik iets ben ....
pi_45698982
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 15:29 schreef koningdavid het volgende:
Zou hij nog opgeroepen kunnen worden voor de wedstrijd tegen Rusland? Is hij dan alweer fit?
Nee, hij is momenteel herstellende van een liesblessure.
  vrijdag 26 januari 2007 @ 16:08:11 #253
162483 Haaglander
Zoo ik iets ben ....
pi_45699008
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 16:03 schreef Sensation89 het volgende:
whahah het staat zelfs op 101 teletekst. Het wordt Marokko goed ingevreven nu haha. Aisatti zal ook wel voor NL kiezen nu.
Het is al op het journaal geweest zelfs. Op marokko.nl vindenn ze hem een landverrader.
pi_45699303
Yildirim wordt ook een grote, volgens Van Basten, dus Afellay heeft groot gelijk. Wel leuk voor PSV
pi_45699356
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 15:03 schreef Haaglander het volgende:
Goed ook voor de integratie, ben blij dat deze Nederlander kiest voor het land dat hem alle kansen heeft gegeven om een succesvol leven te hebben. Een rolmodel voor de Marokkanen in Nederland.
Ik sprak vandaag een paar Marokkanen en die zeiden gelijk dat hij een landverrader is (Taaz, hij is nep en zwicht voor geld en EK, respect voor Boussoufa). De reacties van Marokkaanse users op voetbalfora zijn nog wel wat erger .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_45699370
Wanhopen hoeft Marokko niet hoor. Aisatti zou zomaar voor Marokko kunnen kiezen, zijn band met Marokko lijkt toch sterker, mede doordat zijn vader imam is. Verder zijn er nog Maroufi(Inter), Taarabt(Lens). Fellaini(Standard Luik), andere in Europa geboren jongens die ook als grote talenten te boek staan.
pi_45699400
Van geen Stijl:
quote:
Wanneer ontstaat de Marrokabel?

Was op zich een leuk taalgrapje, maar dan weer die rr/kk-fout he
  vrijdag 26 januari 2007 @ 16:48:51 #258
162483 Haaglander
Zoo ik iets ben ....
pi_45700467
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 16:18 schreef AminBen het volgende:
Wanhopen hoeft Marokko niet hoor. Aisatti zou zomaar voor Marokko kunnen kiezen, zijn band met Marokko lijkt toch sterker, mede doordat zijn vader imam is. Verder zijn er nog Maroufi(Inter), Taarabt(Lens). Fellaini(Standard Luik), andere in Europa geboren jongens die ook als grote talenten te boek staan.
Wat hebben jullie toch met dat land? Marokko stelt toch geen ruk voor vergeleken met Nederland
pi_45702697
quote:
Maaroufi gaat voor België kiezen.
pi_45705090
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 16:48 schreef Haaglander het volgende:

[..]

Wat hebben jullie toch met dat land? Marokko stelt toch geen ruk voor vergeleken met Nederland
Heeft het een met het ander te maken? Wat hebben die miljoenen Feyenoord-fans nou met die club, het stelt toch geen ruk voor vergeleken met PSV
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 18:09 schreef Kadoc het volgende:

[..]

Maaroufi gaat voor België kiezen.
Ik heb ook verhalen gehoord dat hij voor Marokko gaat kiezen.
pi_45821726
quote:
Marokko heeft zo wel een vreemdelingenlegioen met al die buitenlanders.
  dinsdag 30 januari 2007 @ 14:41:57 #262
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_45823734
quote:
Ik denk juist dat Ismael nu ook sneller voor Nederland zal kiezen indien hij geselecteerd zou mogen worden.
pi_45823842
Als hij naar het sportieve kijkt nog niet zo eens, ik denk dat hij dan pas na het WK2010 in aanmerking komt bij Oranje.
pi_46560041
Naar verluidt heeft Aissati voor Marokko gekozen.
  donderdag 22 februari 2007 @ 15:25:35 #265
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_46560170
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 15:22 schreef cultheld het volgende:
Naar verluidt heeft Aissati voor Marokko gekozen.
bron?
  donderdag 22 februari 2007 @ 15:26:10 #266
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_46560189
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 15:25 schreef LENUS het volgende:

[..]

bron?

PS: je vader zou maar imam zijn
pi_46560252
Diverse Marokkaanse media blijkbaar. Hij en zijn Twentse collega Karim el Ahmadi schinen voor Marokko te gaan kiezen.
pi_46560304
Heel goed, als je je Marokkaan voelt moet je voor Marokko kiezen.
pi_46560406
Tja als het waar is, alle respect voor zijn keuze.

Jammer is het wel.
pi_46560442
Jammer is het zeker ja. Ook is het bizar dat hij een jeugd EK met Oranje heeft gewonnen en nu schijnbaar met Marokko verder wil.
pi_46560452
Wel een raar moment om te kiezen overigens. Hij wilde volgens mij graag het Jeugd-Ek spelen, heeft ook de laatste interland meegespeeld. Het zou logischer zijn als hij de keuze wat vooruit schuift als hij pas in aanmerking komt voor de echte nationale elftallen.
  donderdag 22 februari 2007 @ 15:34:07 #272
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_46560487
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 15:29 schreef VoreG het volgende:
Heel goed, als je je Marokkaan voelt moet je voor Marokko kiezen.
Dat is waar, hoewel ik het zelf jammer vind dat ze kiezen voor Marokko. Ik had ze graag in Oranje zien spelen. Maar beter dat ze spelen waar ze zich het best voelen dan dat ze eigenlijk met tegenzin en alleen voor de betere carriereperspectieven het oranje shirt aantrekken.
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
pi_46560511
Zolang de KNVB het niet meldt geloof ik het niet
  donderdag 22 februari 2007 @ 15:36:23 #274
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_46560558
Ik geloof er ook geen zak van zoals al eerder gezegd in het PSV Topic.
pi_46560603
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 15:34 schreef Zero2Nine het volgende:

[..]

Dat is waar, hoewel ik het zelf jammer vind dat ze kiezen voor Marokko. Ik had ze graag in Oranje zien spelen. Maar beter dat ze spelen waar ze zich het best voelen dan dat ze eigenlijk met tegenzin en alleen voor de betere carriereperspectieven het oranje shirt aantrekken.
Met tegenzin zal het nooit zijn en ik ken geen enkele sporter die niet wil winnen met/voor het spelletje in de eerste plaats (Grobbelaar-gevallen daar gelaten)
pi_46561026
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 15:27 schreef TerroRobbie het volgende:
Diverse Marokkaanse media blijkbaar. Hij en zijn Twentse collega Karim el Ahmadi schinen voor Marokko te gaan kiezen.
Klopt dat het doorgekomen in via de Marokkaanse media, maar dan houdt je altijd een slag om de arm

El Ahmadi had al voor Marokko gekozen. Aissati moet gaan schitteren op het Marokkaanse middenveld
  donderdag 22 februari 2007 @ 15:49:59 #277
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_46561064
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 15:48 schreef AminBen het volgende:
Aissati moet gaan schitteren op het Marokkaanse middenveld
Liever niet.........
pi_46561195
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 15:49 schreef PyTh het volgende:

[..]

Liever niet.........
Moet hij dan gaan falen Of in de Oranje-teletoetersfeer een tribuneplek toegewezen krijgen van Van Basten
pi_46561227
Nuh, gewoon op 10 gaan spelen bij Oranje. Maar hij zal wel voor Marokko kiezen en daar dan de Cruijff van Marokko worden.
pi_46561253
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 15:54 schreef cultheld het volgende:
Nuh, gewoon op 10 gaan spelen bij Oranje. Maar hij zal wel voor Marokko kiezen en daar dan de Cruijff van Marokko worden.
pi_46561284
Vinden jullie het echt jammer dat iemand die zich geen Nederland voelt voor een ander land uitkomt?
pi_46561329
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 15:53 schreef AminBen het volgende:

[..]

Moet hij dan gaan falen Of in de Oranje-teletoetersfeer een tribuneplek toegewezen krijgen van Van Basten
Wat heeft hij te zoeken in Marokko? Nooit meer een WK en alleen op knollevelden in de Afrika Cup stoeien tegen boomreuze, bikkelharde tegenstanders. Zonde.
pi_46561440
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 15:55 schreef VoreG het volgende:
Vinden jullie het echt jammer dat iemand die zich geen Nederland voelt voor een ander land uitkomt?
Dan kun je Boula er ook wel naast zetten. Die zei dat als de Marokkaanse bondscoach eerder was gekomen, hij waarschijnlijk voor Marokko had gekozen. Ik heb liever Aissati in Oranje dan De Guzman of Kalou.
pi_46561462
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 15:56 schreef sampoo het volgende:

[..]
Nooit meer een WK
Let maar op. In Zuid-Afrika staat Aissati op voor de hele wereld
pi_46561494
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 16:00 schreef AminBen het volgende:

[..]

Als het daar uberhaupt doorgaat
pi_46561598
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 16:00 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Als het daar uberhaupt doorgaat
Marokko was de nummer 2 toen, dus..
pi_46561846
jammer van aissati
pi_46561851
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 16:00 schreef AminBen het volgende:

[..]

Marokko gaat niet naar het WK, ook niet met Aissati.
pi_46562064
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 16:10 schreef Kadoc het volgende:

[..]

Marokko gaat niet naar het WK, ook niet met Aissati.
En wel omdat... Er zit gewoon een zeer getalenteerde generatie aan te komen, als ik kijk naar de kwaliteiten van andere landen moet Marokko hiermee bij de eerste 5/6 landen van Afrika zitten.
pi_46562221
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 15:59 schreef cultheld het volgende:

[..]

Dan kun je Boula er ook wel naast zetten. Die zei dat als de Marokkaanse bondscoach eerder was gekomen, hij waarschijnlijk voor Marokko had gekozen. Ik heb liever Aissati in Oranje dan De Guzman of Kalou.
Volgens mij zei hij dat Marokko niet aan de orde was omdat dat hem nog nooit benaderd had. Dat is iets anders dan "ja liever had ik..."
Dus nee, Boula hoeft daar niet naast. Sinouh wel en Boussaboun ook.
Als twee landen je tegelijkertijd benaderen lijkt het mij niet minder dan logisch om daar es ff goed over na te denken. Vind het een beetje flauw dat dat meteen geportretteerd wordt als "ja als je nie ken kieze dan voel je je geen echte Nederlander heur". Is het ook zo'n schande dat Davids zich ook Surinamer voelt?
pi_46562267
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 16:21 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Volgens mij zei hij dat Marokko niet aan de orde was omdat dat hem nog nooit benaderd had. Dat is iets anders dan "ja liever had ik..."
Als twee landen je tegelijkertijd benaderen lijkt het mij niet minder dan logisch om daar es ff goed over na te denken. Vind het een beetje flauw dat dat meteen geportretteerd wordt als "ja als je nie ken kieze dan voel je je geen echte Nederlander heur". Is het ook zo'n schande dat Davids zich ook Surinamer voelt?
Daar hoor je mij niet over hoor.
pi_46562439
Maar ondertussen lijkt het tot nu toe sterk op slechts een gerucht. Misschien dat Aminben me kan corrigeren maar volgens mij zijn niet alle Marrokaanse media altijd even betrouwbaar. Meldden ze ook niet een keer dat Afellay voor Marokko had gekozen?

Afwachten dus tot PSV of de KNVB opheldering geeft.
pi_46562519
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 16:21 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Het gaat er hier om dat hij zegt dat hij zichzelf Marokkaan voelt, in zo'n geval moet je voor Marokko kiezen m.i.
  donderdag 22 februari 2007 @ 16:32:55 #294
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_46562587
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 16:28 schreef koningdavid het volgende:
Maar ondertussen lijkt het tot nu toe sterk op slechts een gerucht. Misschien dat Aminben me kan corrigeren maar volgens mij zijn niet alle Marrokaanse media altijd even betrouwbaar. Meldden ze ook niet een keer dat Afellay voor Marokko had gekozen?

Jouw veronderstelling is juist volgens mij.

Ik denk dat PSV ook niet echt zit te wachten op een keuze voor Marokko van Ismail, die zullen hem dus waar het kan ook "pushen" voor een keuze voor het Nederlands Elftal.

Maar dit is vooralsnog niet aan de orde.

[ Bericht 0% gewijzigd door PyTh op 22-02-2007 16:47:26 ]
pi_46562635
Ik hoop dat je gelijk hebt, Pyth .
pi_46562640
quote:
Heb je gelijk in ja.
pi_46563608
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 16:31 schreef VoreG het volgende:

[..]

Het gaat er hier om dat hij zegt dat hij zichzelf Marokkaan voelt, in zo'n geval moet je voor Marokko kiezen m.i.
Er is een verschil tussen je Marokkaan voelen en je óók Marokkaan voelen
  vrijdag 23 februari 2007 @ 10:27:57 #298
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_46587080
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 15:37 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Met tegenzin zal het nooit zijn en ik ken geen enkele sporter die niet wil winnen met/voor het spelletje in de eerste plaats (Grobbelaar-gevallen daar gelaten)
Nou met tegenzin idd niet, maar ze zeggen het wel vaak zo "het gevoel zegt Marokko, het verstand zegt Nederland" met dat verstand doelen ze op hun verdere carriere lijkt me. Met Nederland is de kans groter op grote toernooien te spelen en heb je internationaal wat meer de aandacht op je.
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
pi_46587217
quote:

Zoals ik issi ken zal die niet snel een keuze maken voor Marokko . Hij en ibbi hebben toch een slecht beeld gekregen van hoe het er aan toe gaat bij de Marokkaanse bond. Zoals ik al van ibbi eerder al bijna 100% zeker wist dat hij voor Oranje zou kiezen.. zeker na dat voorval in het Galgenwaard ..een kleinerende opmerking van technische staf van Marokko richting Ibbi... denk ik dat Issi ook gaat voor Oranje of e rmoet een compleet andere structuur komen bij de Marokkaanse bond maar dat zie ik niet 1-2-3 gebeuren.

De Marokkaanse bond moet snel orde op zaken stellen wil het niet heel veel talent laten lopen naar de verschillende Europese bonden... want er komt een hoop aanzetten wat echt top is aan talenten.
pi_46587401
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 10:34 schreef Chadi het volgende:

[..]

Zoals ik issi ken zal die niet snel een keuze maken voor Marokko . Hij en ibbi hebben toch een slecht beeld gekregen van hoe het er aan toe gaat bij de Marokkaanse bond. Zoals ik al van ibbi eerder al bijna 100% zeker wist dat hij voor Oranje zou kiezen.. zeker na dat voorval in het Galgenwaard ..een kleinerende opmerking van technische staf van Marokko richting Ibbi... denk ik dat Issi ook gaat voor Oranje of e rmoet een compleet andere structuur komen bij de Marokkaanse bond maar dat zie ik niet 1-2-3 gebeuren.

De Marokkaanse bond moet snel orde op zaken stellen wil het niet heel veel talent laten lopen naar de verschillende Europese bonden... want er komt een hoop aanzetten wat echt top is aan talenten.
Dat klopt, heb het al vaker gezegd ook, er moet iets gaan veranderen. De afgelopen jaren zijn talentvolle spelers veel te snel ageserveerd voor matige spelers uit de Ligue 2. Men moet echt eens de horizon gaan verbreden want met dat soort spelers kom je er niet. Ik heb wel vernomen dat Aissati laats nog een gesprek had met de bondscoach Fakhir in Nederland. Die moet trouwens ook eens vervangen worden, Paul le Guen is vrij
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')