Waarschijnlijk verdien ik per jaar wat jij in een maand of 2 verdient. En ik weet zeker dat het mij wel meer dan die 20 -40 euro per jaar kost. Elke week 5 euro*50 weken=250 euro.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:17 schreef Rapaille het volgende:
[..]
Op een avond is een paar tientjes verschil veel, maar op jaarbasis boeit dat toch niet? Ik heb mij daar echt nooit druk om gemaakt, ook vroeger niet.

Whehe je moet maar zo denken, sommige mensen werken daar een uur voor. Dan valt het best mee met het sloebergehaltequote:

Ik hoef geen uur te werken voor 5 euro. Een kwartiertje of 20 minuten dacht ikquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:15 schreef Nawien het volgende:
[..]
Whehe je moet maar zo denken, sommige mensen werken daar een uur voor. Dan valt het best mee met het sloebergehalte![]()

Ik ook niet, maar sommige mensen wel. Denk ook aan de anderen gevalletje jitz !quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:28 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik hoef geen uur te werken voor 5 euro. Een kwartiertje of 20 minuten dacht ik![]()

Voor mij is het meer dan voor jou (scholier, 16) maar als je gewoon een leuke tijd hebt met vrienden, dan loop je daar toch niet over te zeiken? Een paar tientjes zijn bij mij dr 2, 20 euro dus, en daar moet ik toch bijna 2 avondjes voor vakkenvullen... Maar dat maakt mij niet uit. Ik ga het niet aan wildvreemden ronddelen, maar zoiets heb je voor je vrienden toch wel over?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:02 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
een paar tientje (20 tot 40 euro) is veel voor mij hoor, voor iedereen.

Heb je gelezen waar het over ging?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:50 schreef sungaMsunitraM het volgende:
2 avondjes per week vakkenvullen om bier voor je vrienden van te betalen?
Ik vind dat nogal wat.

Ja over 2 tientjes maar of dat per weekend of per jaar, eenmalig of structureel is kon ik niet uit je post opmaken.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:51 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Heb je gelezen waar het over ging?

hahahaha.. okeey, zijn we het daar over eens.. in dat geval hoefde ik dus NIET er iets voor terugquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:57 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
als het om een etentje met een persoon van het andere geslacht gaat dan liggen de zaken ook totaal anders!![]()

Zal ik dat dan maar eens doen?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:06 schreef Nawien het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar sommige mensen wel. Denk ook aan de anderen gevalletje jitz !![]()

Kut hee, nu zit hij er ineens wéér in!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:06 schreef ThinkTank het volgende:
Nog 10 posts en het topic is vol.![]()
Duikt wat te veel op in My AT...![]()

ik open toch een deel 2, je het niet kan laten ook daar weer in te posten, waardoor dat ook weer in je at komtquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:06 schreef ThinkTank het volgende:
Nog 10 posts en het topic is vol.![]()
Duikt wat te veel op in My AT...![]()

die zijn dom en gierig, helemaal erg.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:20 schreef HPoi het volgende:
Otto.nl losers die een TV-flatscreenplasmamodernding eisen voor 99 Euro.

ik snap em nietquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:36 schreef Richard_dubbelB het volgende:
Keer meegemaakt met een gierige vriend van ons.
Een maat haalt wat te drinken in de kroeg en geeft ons netjes allemaal een pilsje gaat die gierige vriend naar een meisje toe die die leuk vindt en geeft dat biertje aan der kijk heb ik voor je gehaald smerige inhaal van hem krijgen we nooit wat![]()
wel zielig![]()

Heb hem aangepast wellicht dat je hem nu wel begrijptquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:42 schreef Repeat het volgende:
[..]
ik snap em nietligt het misschien aan je warrige taalgebruik?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |