Sloeberquote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:10 schreef Nawien het volgende:
[..]
Haha mijn reactie sloeg ook op de quote van degene die ik had gequote![]()
Ik zou 25 gulden ook oprapen hoor als ik het zag. Ik heb zelfs een keer 5 euro opgeraapt die ik vond op de grond bij de koffie automaten![]()

das ook wel zo natuurlijk... het is voer... in een pretparkquote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:28 schreef Bolter het volgende:
Aan de andere kant, naar Eurodisney en daar dan voor 400e uiteten

Ik had toen ik 14 ofzo was een klasgenootje die bijna iedere pauze op de grond bij de koffieautomaat lag om geld te zoekenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:10 schreef Nawien het volgende:
[..]
Haha mijn reactie sloeg ook op de quote van degene die ik had gequote![]()
Ik zou 25 gulden ook oprapen hoor als ik het zag. Ik heb zelfs een keer 5 euro opgeraapt die ik vond op de grond bij de koffie automaten![]()

Al ligt er een euro naast mijn auto, dan raap ik het ook nog wel op hoorquote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:20 schreef SadKingBilly het volgende:
Ik vond dinsdag 75 euro op de parkeerplaats naast mijn auto. Verder geen auto's te bekennen. Ik pak niet snel op van de grond maar hiervoor heb ik toch maar even gebukt. Toch weer een week boodschappen ;')

Ik haat het juist als ze het vertikken om te betalen (ik val op onafhankelijke vrouwen).quote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:03 schreef GSbrder het volgende:
wat ook kut is:
als je een meisje tracteert op een etentje/whatever, die (nog) niet je vriendin zijn,
die het dan nodig achten alles terug te betalen. Had ik een meisje een etentje betaald...
gaan we daarna uit en dan moet mevrouw alles betalen, WANT jij blablablabla... al die mensen
kijken je dan ook aan van:waarom laat jij een dame betalen
![]()
als ik wil trakteren, hoef ik daar niet iets voor terug.![]()

hmm hmm.. ja, dat ben ik wel met je eens.. ik val ook niet op van die leachers,quote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:06 schreef bluuf het volgende:
[..]
Ik haat het juist als ze het vertikken om te betalen (ik val op onafhankelijke vrouwen).
En niet dat ik gierig ben, maar als ik met een meisje date en zij bied geen enkele keer aan om te betalen ben ik er klaar mee.
Daarentegen, als ik met een meisje date en zij bied aan om te betalen dan vertik ik het om haar te laten betalen en betaal ik alles (het gaat om het gebaar dat zij niet van jou probeert te profiteren).

nee, weet je wat gierig is? dat je in een uitgaansgelegenheid moet betalen voor het toilet. ik betaal verdomme al twee euro voor een pilsje, moet ik ook nog 50ct betalen om het weer uit te pissen. officieel mogen ze zelfs geen geld vragen, maar ja, ik vind het ook zo sneu voor de toiletjuffrouw om uit te leggen dat ik echt niet hoef te betalen.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:29 schreef bluuf het volgende:
En een maat van me die gaat vaak naar buiten om in de dixi te pissen omdat hij geen zin heeft om de wc te betalen (net zo gierig als mensen die proberen in de drukte langs de toiletjuffrouw te glippen zodat ze niet hoeven te betalen)

Misschien had die iemand al eerdere ervaringen met jequote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:29 schreef Jett het volgende:
Dan vraag je of iemand even de entréé voor je wilt betalen want je hebt het niet contant en dan zegt die gene meteen: O dan kom ik het wel maandag bij je ophalen.
WTF.

geld zat en ik ben gewoon niet gierig.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:30 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Misschien had die iemand al eerdere ervaringen met je

Ik had een keer ergens een paar drankjes gedronken, betaald, moest nog even naar de plee. Ik had geen kleingeld meer bij me, ook al ga ik sowieso niet betalen om te pissen, slaat nergens op, je bent daar klant. Kom ik daar aan bij de plee, incl tafeltje met een schoteltje, je kent dat wel. Maar er zit niemand. Ik besteed er geen aandacht aan en ga pissen, op de terugweg zit er ineens een of andere ouwe tang die mij begint toe te snauwen dat ik nog moet betalen. Ik zei dat ze daar maar eerder mee had moeten komen, en niet achteraf, dat dat sowieso geen verplichting was, en dat ik ook nog eens geen kleingeld bij me had. "Ja, ga maar wisselen." Je denkt toch zeker niet dat ik met mijn jas aan tien minuten in de rij ga staan in een tent waar ik net een paar tientjes heb uitgegeven, om geld te wisselen, wat ik vervolgens beneden bij de plee ga brengen? Stik maar in je stuivers, onbeschofte hoer.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:27 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
nee, weet je wat gierig is? dat je in een uitgaansgelegenheid moet betalen voor het toilet. ik betaal verdomme al twee euro voor een pilsje, moet ik ook nog 50ct betalen om het weer uit te pissen. officieel mogen ze zelfs geen geld vragen, maar ja, ik vind het ook zo sneu voor de toiletjuffrouw om uit te leggen dat ik echt niet hoef te betalen.

een paar tientje (20 tot 40 euro) is veel voor mij hoor, voor iedereen.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:40 schreef GSbrder het volgende:
hahahaha... als iedereen nou ff gewoon doet, en niet loopt te nuilen over
die paar tientjes

Op een avond is een paar tientjes verschil veel, maar op jaarbasis boeit dat toch niet? Ik heb mij daar echt nooit druk om gemaakt, ook vroeger niet.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:02 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
een paar tientje (20 tot 40 euro) is veel voor mij hoor, voor iedereen.

Herkenbaar! Dan leg je zelf iets extra's in en dan pakt iemand anders het weg omdat ie geen fooi wil geven. Heb ik echt een enorme hekel aanquote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:02 schreef Rio het volgende:
Blegh! Zo had ik een keer een paar euro fooi ergens op tafel gegooid. Bleek later iemand van ons groepje die paar euro's weer van tafel te hebben gehaald omdat diegene het teveel vond! Jezus, dat bepaal ik goftedomme zelf wel!

Ja, dat is wel heel ernstig, heb ik ook wel eens meegemaakt.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 02:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Herkenbaar! Dan leg je zelf iets extra's in en dan pakt iemand anders het weg omdat ie geen fooi wil geven. Heb ik echt een enorme hekel aan![]()

Wat laat jij je naaien zeg.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:52 schreef DaDude1987 het volgende:
Toiletten bij horecagelegenheden zijn echt asociaal... was bij een kroeg gaan pissen waar we al de hele avond waren. Dus bij het verlaten van de toiletten gooi ik wat geld op het schoteltje. Toen zei die kuttoiletjuffrouw samen met diegene met wie ze stond te praten (een of andere plebejer) dat ik alleen maar op het schoteltje getikt had.... Ik moest maar wisselen en dan terugkomen om te betalen... ben nog nooit zo pissig geweest![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |