Klopt wel ja... ik ben met mijn 27/28 al best een ouwe doos om te trouwen.quote:Op donderdag 16 november 2006 14:41 schreef freecell het volgende:
[..]
Leuk!
Nog drie maanden en 5 dagen
Ik ben ook 22 en ik merk dat het ook een verschil van leefmileu is. Ik ben zelf christen en bij ons in de kerk trouwen de meeste mensen nog jonger dan wij.
22 is daar heel erg normaal. En Maarten is dan net 26, dat is al best oud
Geen prettig eerste vriendje?quote:Op donderdag 16 november 2006 15:18 schreef Levitation het volgende:
[..]
Klopt wel ja... ik ben met mijn 27/28 al best een ouwe doos om te trouwen.Althans, in christelijk kringen... veel in de kerk (van mijn ouders) trouwen inderdaad voorin de 20.
Ach... ik was ook met 18 verloofd. Gelukkig zag ik op tijd het licht.Liever als "ouwe doos" trouwen dan met mijn eerste vriendje!
![]()
Lang verhaal... samengevat: ik was de laatste die door had dat 't een eikel is.quote:Op donderdag 16 november 2006 16:47 schreef freecell het volgende:
[..]
Geen prettig eerste vriendje?
Al was ik ook niet graag met mjin eerste vriendje getrouwd
Dat heb ik ook meegemaaktquote:Op donderdag 16 november 2006 16:51 schreef Levitation het volgende:
[..]
Lang verhaal... samengevat: ik was de laatste die door had dat 't een eikel is.![]()
Liefde maakt heel erg stekeblind.![]()
Ik ook!quote:Op donderdag 16 november 2006 17:02 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dat heb ik ook meegemaaktEn ik ben gewoon blij dat ik het op tijd heb doorgehad
Leuk! Wij hebben ook niet echt standaard bandjes. (komen er 3 spelen!).quote:Op dinsdag 14 november 2006 10:49 schreef Bayswater het volgende:
De band is vastgelegd![]()
Niet echt een bruiloftsbandje, meer festivalmuziek. Maarja als je al heel je leven festivals afloopt moet dat ook kunnen.![]()
Toen wij trouwden was ik 26 en hij 33quote:Op maandag 13 november 2006 12:21 schreef freecell het volgende:
[..]
Mag ik trouwens vragen hoeoud alle trouwers zijn?
Als wij gaan trouwen zijn we 22 en 26 en onze omgeving vindt dat toch wel regelmatig heel erg jong
Da's vlakbij mij werk.quote:Op zondag 26 november 2006 13:51 schreef amaranta het volgende:
Locatie is vastgelegd.
www.stadspaviljoen.nl
Vinden wij ookquote:Op maandag 27 november 2006 08:52 schreef Levitation het volgende:
[..]
Da's vlakbij mij werk.![]()
Wandel daar regelmatig langs in mijn pauze. Ziet er inderdaad leuk uit!
Dat scheelt echt wel! Ik moet mijn schoenen nog uitzoeken, best wel een rotwerk, want ze moeten plat zijn (heel erg plat) en ze moeten bij de jurk kleuren.... erg ingewikkeldquote:Op zondag 3 december 2006 13:12 schreef happyme28 het volgende:
Ik moet ook nog bezig met de trouwkaart. Vind het ook erg moeilijk om de tekst te bepalen. Ga eerst maar wat dingetjes opschrijven die er in ieder geval in moeten en hoop dan vanzelf op iets leuks te komen. Nog even kijken op internet of ik wat inspiratie op kan doen.
Gister ook mijn trouwjurk uitgezochtvond het echt super leuk. Ik draag echt nooit een jurk, dus dat was wel grappig. Kreeg er gratis de schoenen bij dus dat is ook gelijk klaar, erg fijn.
De schoenen van Elsarainbowcoloredshoes kunnen in elke kleur gemaakt wordenquote:Op dinsdag 5 december 2006 08:58 schreef freecell het volgende:
[..]
Dat scheelt echt wel! Ik moet mijn schoenen nog uitzoeken, best wel een rotwerk, want ze moeten plat zijn (heel erg plat) en ze moeten bij de jurk kleuren.... erg ingewikkeld
Met de kaart moeten we nog bezig, maar we hebben in ieder geval al een foto voor op de kaart uitgezocht
3 maand en een beetjequote:Op woensdag 6 december 2006 08:47 schreef Droeke het volgende:
Toch wel jammer dat het "trouw-seizoen" weer over is en we nu weer 4 maanden moeten wachten op de volgende trouw-foto's![]()
Nou dan nog maar eentje van mijzelf:
[afbeelding]
Same here, wat super-romantische vakantiekiekjesquote:Op dinsdag 5 december 2006 08:58 schreef freecell het volgende:
[..]
Met de kaart moeten we nog bezig, maar we hebben in ieder geval al een foto voor op de kaart uitgezocht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |