mex wordt de dag na ons trouwen 28quote:Op dinsdag 14 november 2006 09:32 schreef freecell het volgende:
Dan valt het dus wel mee met ons, al ben ik wel de jongste, het scheelt niet veelEn ik word anderhalve maand later 23
TARA is twee dagen voor de trouwdag jarig, ook wel lollig.
Neenquote:Op dinsdag 14 november 2006 10:03 schreef amaranta het volgende:
[..]
mex wordt de dag na ons trouwen 28
wie heeft er eigenlijk al zo'n leuke trouwsite? Wij wel
www.trouwen.nl en dergelijke.quote:
Ik heb zelf een boekje gemaakt; dat mag je wel hebben als je wilt.... (alleen zit ik nu op mijn werk en daar heb ik het niet digitaalquote:Op zondag 12 november 2006 12:54 schreef Troel het volgende:
[..]
Digitaal niet, maar bedenk wel dat het compleet afhankelijk is van wat voor soort dienst je wilt.
Rooms-Katholiek, protestants en dan zijn er nog verschillende mogelijkheden.
Het handigst is om de persoon die de dienst/mis voor zal gaan te vragen om wat voorbeelden.
Hier: ik ben dan 26, zijquote:Op maandag 13 november 2006 17:15 schreef leonieke het volgende:
Wij waren allebei 25, ik net en phille werd anderhalve maand later 26. Vinden sommige mensen hier ook vroeg
Voor de kerkdienst gewoon wat klassieke kerkmuziekjes.. en we vragen waarschijnlijk wat mensen uit het koor waar de bruid ook in zingt.quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:32 schreef amaranta het volgende:
Hebben jullie al muziek uitgekozen voor de bruiloft en zo ja wat....
Wij hebben nog niks concreets maar ik wil in ieder geval:from this moment
dat is goed jaquote:Op dinsdag 14 november 2006 11:56 schreef Droeke het volgende:
[..]
Ik heb zelf een boekje gemaakt; dat mag je wel hebben als je wilt.... (alleen zit ik nu op mijn werk en daar heb ik het niet digitaal)
Edit: het is een Rooms-Katholieke dienst: ik weet niet naar welke soort dienst je op zoek bent![]()
Moest je het nog eens willen doorsturenquote:Op dinsdag 14 november 2006 11:56 schreef Droeke het volgende:
[..]
Ik heb zelf een boekje gemaakt; dat mag je wel hebben als je wilt.... (alleen zit ik nu op mijn werk en daar heb ik het niet digitaal)
Edit: het is een Rooms-Katholieke dienst: ik weet niet naar welke soort dienst je op zoek bent![]()
Ook bij jou ligt hij nu in je mailbox... (straks word ik nog een hele beroemdheidquote:Op woensdag 15 november 2006 20:05 schreef leonieke het volgende:
[..]
Moest je het nog eens willen doorsturenMag altijd naar het adres in mijn profiel
![]()
amaranta was juist degene die opzoek was naar voorbeeldenquote:Op dinsdag 14 november 2006 11:56 schreef Droeke het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |