abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43107833
Als je een jaquet doet, meot er eigenlijk ook een hoed bij vind je niet?
Maar of het dan meteen een hoge moet zijn weet ik niet

Ik heb gisteren de perfecte schoenen gekocht voor 15 euro
Volgens TARAraboemdijee makt dat de 140 voor mijn torselet weer goed
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 21:00:21 #102
8152 Gabberhead
Komm in mein Boot
pi_43116134
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 11:21 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

Amersfoort: de Jac Hensen heeft een ontzettend uitgebreide pakkencollectie. Een eenvoudig pak heb je al vanaf 200 euro, al is dat natuurlijk geen trouwpak. Maar hun pakkenafdeling voor alle gelegenheiden is enorm groot, misschien de moeite om eens te kijken?
Het is wat uit de richting, maar als het veel scheelt is het dat de reistijd waard.
Bedankt voor de tip (en de rest natuurlijk ook!)
Oracle en Java ontwikkelaars hier melden! http://www.oracletoppers.nl of http://www.javatoppers.nl
Nu ook op http://www.flitspaal.nl
pi_43127650
Bij Tip de Bruin in Amsterdam hebben ze ook pakken in alle soorten, maten en prijsklasses.
Een rokkostuum volgens mij zelfs al voor rond de ¤100,- . Dit noemen zij de zogenaamde 'studentenkostuums' maar er is écht niks mis mee, of geks aan, het soort stof is van een iets goedkopere kwaliteit maar hoe snel slijt zo'n pak nou als je het 2 of 3 keer in je leven draagt?
Mijn vriendje heeft zo'n rokkostuum, en al meerdere keren veel complimenten over gekregen. Voor iets meer geld dan verhuur heb je dan een eigen pak, en ze maken het ook nog 'op maat' (innemen, uitlagen, langer, korter enz.'
een heel lief, braaf, aardig, keurig, net en onschuldig meisje...
pi_43170226
Zijn er mensen die geweend hebben op hun eigen kerkelijk huwelijk?

Ik zat net te kijken naar Friends waarin Phoebe trouwt en ik begon te wenen... In juli begon ik bijna te wenen tijdens de mis van een vriend van ons.
Ik begin al te panikeren voor volgend jaar
  donderdag 2 november 2006 @ 14:10:21 #105
35189 Troel
scherp en bot
pi_43170354
quote:
Op donderdag 2 november 2006 14:06 schreef leonieke het volgende:
Zijn er mensen die geweend hebben op hun eigen kerkelijk huwelijk?

Ik zat net te kijken naar Friends waarin Phoebe trouwt en ik begon te wenen... In juli begon ik bijna te wenen tijdens de mis van een vriend van ons.
Ik begin al te panikeren voor volgend jaar
Och, ik moest zelfs janken toen Maxima begon te janken.

Gewoon watervaste make-up
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_43170819
ja, ik ben ook al langzaam op zoek naar goed houdende make-up
Al heb ik niet gehuild toen TARAraboemdijee me ten huwelijk vroeg, toen sprong ik alleen maar blij op en neer
pi_43171579
Hmz, watervaste make-up moet ik dus nog op mijn lijstje zetten

Nee, echt, ik maak me wel wat zorgen. Wat gaan de mensen niet denken als ik tijdens de mis zit te wenen? Ik heb nog nooit gezien dat een bruid zat te huilen
pi_43171788
quote:
Op donderdag 2 november 2006 14:47 schreef leonieke het volgende:

Nee, echt, ik maak me wel wat zorgen. Wat gaan de mensen niet denken als ik tijdens de mis zit te wenen? Ik heb nog nooit gezien dat een bruid zat te huilen
Niet goed naar Maxima gekeken? En die was ook nog op TV. Een paar van mijn schoonzussen zaten ook te huilen, heel normaal
Gewoon zorgen voor watervaste make-up (merkstift anyone?)
pi_43171981
quote:
Op donderdag 2 november 2006 14:54 schreef freecell het volgende:

[..]

Niet goed naar Maxima gekeken? En die was ook nog op TV. Een paar van mijn schoonzussen zaten ook te huilen, heel normaal
Gewoon zorgen voor watervaste make-up (merkstift anyone?)
Maxima is Hollands (nee, naar huwelijken van Nederlandse prinsen kijk ik niet )

Huilen mag dus toch
  donderdag 2 november 2006 @ 15:03:00 #110
35189 Troel
scherp en bot
pi_43172124
Mathilde heeft vast ook wel geweend.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_43172144
Sssjtt, nu moet ik zelfs gaan bekennen dat ik naar geen enkel prinselijk huwelijk kijk
pi_43172250
Ik heb bij elke bruiloft die ik heb gehad van een ander zitten huilen..
Bij mezelf heb ik niet gehuild.. Je bent zo druk in je hoofd dat je daar niet aan denkt..
Behalve toen de AVBS ons vertelde dat onze uitnodigingen hem deden denken aan een liedje..
En dit liedje ook opzetten toen had ik het even moeilijk.. Ik moest even naar t plafond kijken om niet in tranen uit te barsten
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  donderdag 2 november 2006 @ 15:23:38 #113
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_43172767
quote:
Op donderdag 2 november 2006 15:06 schreef Tally het volgende:
Ik heb bij elke bruiloft die ik heb gehad van een ander zitten huilen..
Bij mezelf heb ik niet gehuild.. Je bent zo druk in je hoofd dat je daar niet aan denkt..
Dat zat ik me idd ook te bedenken. Ik jank, zeker sinds ik een kind heb, werkelijk om alles, dus ook om de bruiloften van een ander.
Maar ik kan me zo voorstellen dat ik op mijn eigen trouwdag zo druk ben met van alles dat ik het dan wel droog zal weten te houden

Alhoewel ik waarschijnlijk zal breken als ik na de plechtigheid opeens een klein klef handje in mijn gezicht krijg geduwd van zoonlief
pi_43173008
Je bent zo druk in je hoofd bezig met de dag door aan het nemen (althans zo ging dat bij mij) dat je eigenlijk niet eens hoort wat er gezegd word
  vrijdag 3 november 2006 @ 11:37:20 #115
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_43200032
quote:
Op donderdag 2 november 2006 15:29 schreef Tally het volgende:
Je bent zo druk in je hoofd bezig met de dag door aan het nemen (althans zo ging dat bij mij) dat je eigenlijk niet eens hoort wat er gezegd word
Ik zal ook wel zo'n typje zijn wat dit mee maakt. Daar zit ik nu al mee, dat ik een dag later niet eens meer weet wie wat nu zei enzo. Ach, misschien stel ik mijn camera wel in een hoekje op, op een statief. Kan ik altijd nog een keer terug kijken

Mijn verwachtingen zijn ook dat ik die dag niet droog zal houden.
Niet mieten! Door gieten!
pi_43200259
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 11:37 schreef seilram het volgende:

[..]

Ik zal ook wel zo'n typje zijn wat dit mee maakt. Daar zit ik nu al mee, dat ik een dag later niet eens meer weet wie wat nu zei enzo. Ach, misschien stel ik mijn camera wel in een hoekje op, op een statief. Kan ik altijd nog een keer terug kijken

Mijn verwachtingen zijn ook dat ik die dag niet droog zal houden.
Wij hebben alles opgenomen.. En terug gekeken..
Ook toen zag ik pas wie ik een handje gegeven heb en wat ik heb gezegd
Ik was zo druk in mn hoofd met het schema dat ik alles vergat
pi_43205367
quote:
Op donderdag 2 november 2006 14:47 schreef leonieke het volgende:

Vriendin van mij zat ook te wenen in de mis En mijn nichten ook, is het niet normaal? Het is een emotionele gebeurtenis, gewoon waterproof en laten gaan die traantjes
  dinsdag 7 november 2006 @ 12:47:45 #118
50241 wokje
Oosters Roerbakpannetje
pi_43321699
Enneehh.. hoe overleef je DE dag als man? Volgens mij word ik echt helemaal slap (behalve dan misschien op 1 plek) zodra ik m'n vriendin voor het eerst in haar trouwjurk zie! Ik kan me nu niet voorstellen hoe dat eruit gaat zien, maar ik weet zeker dat ze echt super super mooi is!
Your best friend is you, I'm my best friend too
I share the same views and hardly ever argue
pi_43325909
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 12:47 schreef wokje het volgende:
Enneehh.. hoe overleef je DE dag als man? Volgens mij word ik echt helemaal slap (behalve dan misschien op 1 plek) zodra ik m'n vriendin voor het eerst in haar trouwjurk zie! Ik kan me nu niet voorstellen hoe dat eruit gaat zien, maar ik weet zeker dat ze echt super super mooi is!
Maar dan zijn er waarschijnlijk nog niet zoveel mensen bij
Overladen met complimentjes, voorzichtig (heel voorzichtig) een knuffel geven en de rest van de dag tandjes op elkaar.
's Avonds mag je haar uitpellen
Ik denk dat de slapte maar tijdelijk is, denk je niet? En ik denk ook dat niemand hetn vreemd vindt als je de hele dag verliefd naar je bruid staat te kijken.
pi_43328374
Als ik ooit trouw dan trek ik geen jurk / rok aan. Maar dan trouw ik gewoon in m`n normale kleren die ik bijvoorbeeld tijdens uitgaan draag. Maar denk dat een huwelijk niet gaat komen, mijn vriend en ik vinden trouwen op dit moment nog het onzinnigste dat er bestaat.

Maar dat kan altijd veranderen natuurlijk daarbij denk ik aan een oom van mij, die wilde nooit trouwen, geen kinderen, geen rijbewijs halen. En nu: Hij is getrouwd, heeft 2 zoontjes van 4 en 2 jaar en hij heeft 3 jaar geleden z`n rijbewijs gehaald
  dinsdag 7 november 2006 @ 19:10:11 #121
50241 wokje
Oosters Roerbakpannetje
pi_43333261
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 16:47 schreef HondaScoopyRijdster21 het volgende:
Als ik ooit trouw dan trek ik geen jurk / rok aan. Maar dan trouw ik gewoon in m`n normale kleren die ik bijvoorbeeld tijdens uitgaan draag. Maar denk dat een huwelijk niet gaat komen, mijn vriend en ik vinden trouwen op dit moment nog het onzinnigste dat er bestaat.

Maar dat kan altijd veranderen natuurlijk daarbij denk ik aan een oom van mij, die wilde nooit trouwen, geen kinderen, geen rijbewijs halen. En nu: Hij is getrouwd, heeft 2 zoontjes van 4 en 2 jaar en hij heeft 3 jaar geleden z`n rijbewijs gehaald
Hmm geen trouwjurk.. dan kun je idd beter ook meteen een samenlevingscontract afsluiten.. ff samen naar de notaris, misschien nog langs het gemeentehuis.. en klaar! En hop meteen weer aan het werk, je hebt je kloffie toch nog aan...
[/cynisme] Smaken verschillen natuurlijk.. maar wij vinden het toch leuk om echt iets speciaals te doen met ons huwelijk, en daar passen ook kleren bij die je speciaal daarvoor hebt gekocht en die je later ook voor (bijna) niks verder draagt...
Your best friend is you, I'm my best friend too
I share the same views and hardly ever argue
  dinsdag 7 november 2006 @ 19:39:25 #122
52834 Droeke
Curiosity killed the cat
pi_43334598
Wel leuk om zo mee te lurken met iedereen die zo'n mooie plannen heeft voor zijn/haar dag... Leuk al die verhalen van jurken passen, wel of geen ringen en wat voor soort 'pak' er dan bijhoort. *zucht* Dan lijkt mijn dag alweer lang geleden....
A cat is a lion in a jungle of small bushes
pi_43345208
droeke wat een leuke terugpindvost!
pi_43349427
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 19:10 schreef wokje het volgende:

[..]

Hmm geen trouwjurk.. dan kun je idd beter ook meteen een samenlevingscontract afsluiten.. ff samen naar de notaris, misschien nog langs het gemeentehuis.. en klaar! En hop meteen weer aan het werk, je hebt je kloffie toch nog aan...
[/cynisme] Smaken verschillen natuurlijk.. maar wij vinden het toch leuk om echt iets speciaals te doen met ons huwelijk, en daar passen ook kleren bij die je speciaal daarvoor hebt gekocht en die je later ook voor (bijna) niks verder draagt...
Wij vinden trouwkleding gewoon wat oubollig. Betekend niet dat stel dat we ooit wel trouwen geen groot feest gaan geven. Een feest in afgehuurd zaaltje inclusies band zal er zeker wel komen.
pi_43350580
quote:
Op woensdag 8 november 2006 08:02 schreef HondaScoopyRijdster21 het volgende:

[..]

Wij vinden trouwkleding gewoon wat oubollig. Betekend niet dat stel dat we ooit wel trouwen geen groot feest gaan geven. Een feest in afgehuurd zaaltje inclusies band zal er zeker wel komen.
Je bent je tijd ver vooruit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')