Het is wat uit de richting, maar als het veel scheelt is het dat de reistijd waard.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:21 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Amersfoort: de Jac Hensen heeft een ontzettend uitgebreide pakkencollectie. Een eenvoudig pak heb je al vanaf 200 euro, al is dat natuurlijk geen trouwpak. Maar hun pakkenafdeling voor alle gelegenheiden is enorm groot, misschien de moeite om eens te kijken?
Och, ik moest zelfs janken toen Maxima begon te janken.quote:Op donderdag 2 november 2006 14:06 schreef leonieke het volgende:
Zijn er mensen die geweend hebben op hun eigen kerkelijk huwelijk?
Ik zat net te kijken naar Friends waarin Phoebe trouwt en ik begon te wenen... In juli begon ik bijna te wenen tijdens de mis van een vriend van ons.
Ik begin al te panikeren voor volgend jaar
Niet goed naar Maxima gekeken? En die was ook nog op TV. Een paar van mijn schoonzussen zaten ook te huilen, heel normaalquote:Op donderdag 2 november 2006 14:47 schreef leonieke het volgende:
Hmz, watervaste make-up moet ik dus nog op mijn lijstje zetten![]()
Nee, echt, ik maak me wel wat zorgen. Wat gaan de mensen niet denken als ik tijdens de mis zit te wenen?Ik heb nog nooit gezien dat een bruid zat te huilen
![]()
Maxima is Hollandsquote:Op donderdag 2 november 2006 14:54 schreef freecell het volgende:
[..]
Niet goed naar Maxima gekeken? En die was ook nog op TV. Een paar van mijn schoonzussen zaten ook te huilen, heel normaal
Gewoon zorgen voor watervaste make-up (merkstift anyone?)
Dat zat ik me idd ook te bedenken. Ik jank, zeker sinds ik een kind heb, werkelijk om alles, dus ook om de bruiloften van een ander.quote:Op donderdag 2 november 2006 15:06 schreef Tally het volgende:
Ik heb bij elke bruiloft die ik heb gehad van een ander zitten huilen..
Bij mezelf heb ik niet gehuild.. Je bent zo druk in je hoofd dat je daar niet aan denkt..
Ik zal ook wel zo'n typje zijn wat dit mee maakt. Daar zit ik nu al mee, dat ik een dag later niet eens meer weet wie wat nu zei enzo. Ach, misschien stel ik mijn camera wel in een hoekje op, op een statief. Kan ik altijd nog een keer terug kijkenquote:Op donderdag 2 november 2006 15:29 schreef Tally het volgende:
Je bent zo druk in je hoofd bezig met de dag door aan het nemen (althans zo ging dat bij mij) dat je eigenlijk niet eens hoort wat er gezegd word
Wij hebben alles opgenomen.. En terug gekeken..quote:Op vrijdag 3 november 2006 11:37 schreef seilram het volgende:
[..]
Ik zal ook wel zo'n typje zijn wat dit mee maakt. Daar zit ik nu al mee, dat ik een dag later niet eens meer weet wie wat nu zei enzo. Ach, misschien stel ik mijn camera wel in een hoekje op, op een statief. Kan ik altijd nog een keer terug kijken![]()
Mijn verwachtingen zijn ook dat ik die dag niet droog zal houden.
Vriendin van mij zat ook te wenen in de misquote:Op donderdag 2 november 2006 14:47 schreef leonieke het volgende:
Hmz, watervaste make-up moet ik dus nog op mijn lijstje zetten![]()
Nee, echt, ik maak me wel wat zorgen. Wat gaan de mensen niet denken als ik tijdens de mis zit te wenen?Ik heb nog nooit gezien dat een bruid zat te huilen
![]()
Maar dan zijn er waarschijnlijk nog niet zoveel mensen bijquote:Op dinsdag 7 november 2006 12:47 schreef wokje het volgende:
Enneehh.. hoe overleef je DE dag als man?Volgens mij word ik echt helemaal slap (behalve dan misschien op 1 plek)
zodra ik m'n vriendin voor het eerst in haar trouwjurk zie!
Ik kan me nu niet voorstellen hoe dat eruit gaat zien, maar ik weet zeker dat ze echt super super mooi is!
![]()
Hmm geen trouwjurk.. dan kun je idd beter ook meteen een samenlevingscontract afsluiten.. ff samen naar de notaris, misschien nog langs het gemeentehuis.. en klaar! En hop meteen weer aan het werk, je hebt je kloffie toch nog aan...quote:Op dinsdag 7 november 2006 16:47 schreef HondaScoopyRijdster21 het volgende:
Als ik ooit trouw dan trek ik geen jurk / rok aan. Maar dan trouw ik gewoon in m`n normale kleren die ik bijvoorbeeld tijdens uitgaan draag. Maar denk dat een huwelijk niet gaat komen, mijn vriend en ik vinden trouwen op dit moment nog het onzinnigste dat er bestaat.
Maar dat kan altijd veranderen natuurlijk daarbij denk ik aan een oom van mij, die wilde nooit trouwen, geen kinderen, geen rijbewijs halen. En nu: Hij is getrouwd, heeft 2 zoontjes van 4 en 2 jaar en hij heeft 3 jaar geleden z`n rijbewijs gehaald
Wij vinden trouwkleding gewoon wat oubollig. Betekend niet dat stel dat we ooit wel trouwen geen groot feest gaan geven. Een feest in afgehuurd zaaltje inclusies band zal er zeker wel komen.quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:10 schreef wokje het volgende:
[..]
Hmm geen trouwjurk.. dan kun je idd beter ook meteen een samenlevingscontract afsluiten.. ff samen naar de notaris, misschien nog langs het gemeentehuis.. en klaar! En hop meteen weer aan het werk, je hebt je kloffie toch nog aan...
[/cynisme] Smaken verschillen natuurlijk.. maar wij vinden het toch leuk om echt iets speciaals te doen met ons huwelijk, en daar passen ook kleren bij die je speciaal daarvoor hebt gekocht en die je later ook voor (bijna) niks verder draagt...![]()
Je bent je tijd ver vooruitquote:Op woensdag 8 november 2006 08:02 schreef HondaScoopyRijdster21 het volgende:
[..]
Wij vinden trouwkleding gewoon wat oubollig. Betekend niet dat stel dat we ooit wel trouwen geen groot feest gaan geven. Een feest in afgehuurd zaaltje inclusies band zal er zeker wel komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |