bronquote:AMSTERDAM - Frans Bauer en zijn vrouw Mariska leggen samen met een ontwerpteam van V&D de laatste hand aan een eigen kledinglijn. De collectie is vanaf 6 december exclusief verkrijgbaar bij het warenhuis en moet het gehele gezin aanspreken.
Dat meldt MarketingTribune.nl. Frans zou goed bij V&D passen vanwege zijn 'toegankelijkheid en warmte. Rudolph Kraan, hoofd styling & conceptontwikkeling van V&D: 'Mariska bleek een 'die hard' V&D-klant te zijn, dus zij zag het ook direct zitten.' Na de voorjaarslijn 'It’s a Wendy' met Wendy van Dijk, werkt het warenhuis nu opnieuw samen met een publiekslieveling.
V&D is al enige tijd bezig met de aanpassing van de formule. Bij de verkoop van mode wordt onder meer geëxperimenteerd met shop-in-shops en worden de eigen merken van het warenhuis op een betere manier in de markt gezet.
Waarschijnlijk wel. V&D is echt niet zo stom om zonder gedegen marktonderzoek aan iets dergelijks te beginnen.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:18 schreef schatje het volgende:
Het zou mij werkelijk niets verbazen als het een groot succes wordt.
Geweldig! Dan kun je na het slapen onder je Frans Bauer-dekbed in je Frans Bauer-pyjama, gaan douchen en je afdrogen met je Frans Bauer-handdoek, je Frans Bauer-ondergoed aantrekken, je Frans Bauer-ochtendjas eroverheen aandoen, je Frans Bauer-pantoffels aan je voeten. Ontbijtje maken en daarna in je Frans Bauer-trainingspak de rest van de dag op je bank hangen en de Frans Bauer-dvd kijken!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:27 schreef schatje het volgende:
Vergeet de pantoffels niet.
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Geweldig! Dan kun je na het slapen onder je Frans Bauer-dekbed in je Frans Bauer-pyjama, gaan douchen en je afdrogen met je Frans Bauer-handdoek, je Frans Bauer-ondergoed aantrekken, je Frans Bauer-ochtendjas eroverheen aandoen, je Frans Bauer-pantoffels aan je voeten. Ontbijtje maken en daarna in je Frans Bauer-trainingspak de rest van de dag op je bank hangen en de Frans Bauer-dvd kijken!
Ik ook nietquote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:28 schreef pleeborstel het volgende:
ik zou er nog niet dood in gevonden willen worden![]()
eenschquote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:28 schreef pleeborstel het volgende:
ik zou er nog niet dood in gevonden willen worden![]()
Jezus, ik barstte in lachen uit.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:44 schreef Chr1st1aan het volgende:
Kijk eens wat een mooi shirt!
[afbeelding]
[afbeelding]
"Mooi hahahahaha!"
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |