Nu ben je me toch even kwijt, wat staat hier precies?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:51 schreef FuifDuif het volgende:
Ik moet toegeven, je bent briljant !
Ik had nooit gedacht dat iemand erachter zou komen !!
groetjes,
Willem Alexander
FuifDuif schreef:
Engerd ? Alleen omdat ik zo geniaal ben dat ik je door heb ?
Kiteless schreef:
[..]
Wie dan?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:04 schreef koffiekoekje het volgende:
Ik heb vernomen dat fuifduif een vrouw is
bron: uiterst betrouwbaar.
Ja dáááág ... wtf.. grapje zeker? Kite, zeg me dat het niet waar is!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:06 schreef Nee het volgende:
Kiteless - dinsdag 12 september 2006 @ 18:04
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 17:34 schreef Nee het volgende:
En nu wil ik even duidelijkheid: Kiteless, ben jij écht omgebouwd?
Absoluut, in 'sGraveland hebben ze een goede kliniek
--------------
Zo, opgelost.
Dat was een PM van Kiteless aan mij. Ze heeft toegegeven dat ze in werkelijkheid niet een zij is, maar Willem Alexander heet.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:56 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Nu ben je me toch even kwijt, wat staat hier precies?
Toch niet WA van Buren?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:05 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Dat was een PM van Kiteless aan mij. Ze heeft toegegeven dat ze in werkelijkheid niet een zij is, maar Willem Alexander heet.
on my machine...quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:47 schreef trancethrust het volgende:
Tina lives in Berlin, her voice so seldom
is here tonight,quote:
Woopie.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:10 schreef FuifDuif het volgende:
Groot nieuws mensen!!!!! Middels PM heb ik het MSN adres van Kiteless gekregen en inmiddels heeft ze zich getoond aan mij op de cam. Het is een travestiet! Het is dus een hij die graag voor wil komen als een zij. Eerst dacht ik toen ik 'haar' in beeld zag dat het inderdaad gaat om een lekker mokkeltje, maar toen stond hij op en deed zijn broek uit en zag ik iets wat ik tot dusver enkel nog heb gezien wanneer ik mijn eigen broek uit doe: een penis
.
Hoe kom jij er bij dat ik dit als mijn levenstaak zie? Wat een overdreven gelul zegquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:26 schreef Nosh het volgende:
[..]
Woopie.
Ik weet nog steeds niet wat ik enger vindt. Een vrouw met een piemel, of de mensen die het als hun levenstaak zien om dit te bewijzen, en hier er tig posts aan wijden. Echt. Ga eens naar buiten. Koop wat realiteitszin.
En mensen die aan de hand van een rijtje hobby's even kunnen bepalen of iemand een man of vrouw is:. Hoogstwaarschijnlijk dezelfde triestelingen die stiekem terugverlangen naar de simpelheid van de jaren 50, waarbij de man met zijn pantoffels aan de krant las, terwijl vrouwlief in de keuken bezig was.
Ik zeg: picsquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:10 schreef FuifDuif het volgende:
Groot nieuws mensen!!!!! Middels PM heb ik het MSN adres van Kiteless gekregen en inmiddels heeft ze zich getoond aan mij op de cam. Het is een travestiet! Het is dus een hij die graag voor wil komen als een zij. Eerst dacht ik toen ik 'haar' in beeld zag dat het inderdaad gaat om een lekker mokkeltje, maar toen stond hij op en deed zijn broek uit en zag ik iets wat ik tot dusver enkel nog heb gezien wanneer ik mijn eigen broek uit doe: een penis
.
Beetje late respons, maar je hebt gelijk. Ik wist het niet zo goed te verwoorden.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 10:25 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Toch klopt die opmerking niet...
[..]
Er wordt een vergelijking gemaakt ("meer dan..") maar er wordt geen verschil tussen de 2 situaties aangegeven.
Correct was bijvoorbeeld geweest "Ze paast haar poesje hier meer rond dan dat ze in het asiel doet", of "haar poesje is actiever dan de meeste poezen in het asiel".
Wat is datquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:55 schreef milagro het volgende:
okay, een man dus, die op webcam zich voordoet als een vijftienjarig meisje en dat had jij pas door toen die klamotten herunter gingen
toen die zijn broek liet zakkenquote:
Dank.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:42 schreef postmortum het volgende:
[..]
toen die zijn broek liet zakken
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:10 schreef FuifDuif het volgende:
Groot nieuws mensen!!!!! Middels PM heb ik het MSN adres van Kiteless gekregen en inmiddels heeft ze zich getoond aan mij op de cam. Het is een travestiet! Het is dus een hij die graag voor wil komen als een zij. Eerst dacht ik toen ik 'haar' in beeld zag dat het inderdaad gaat om een lekker mokkeltje, maar toen stond hij op en deed zijn broek uit en zag ik iets wat ik tot dusver nog nooit heb gezien wanneer ik mijn eigen broek uit doe: een penis
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kom s ff online danquote:Op zondag 22 oktober 2006 15:20 schreef Kiteless het volgende:
[..]
m'n hotmail staat ook gewoon in m'n profiel hoor, daarvoor had je geen PM verhaal hoeven verzinnen
ze heeft hangtieten. yuk!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:55 schreef NJ het volgende:
[..]
Omdat Fuifduif nooit neukt en Kiteless een foto van d'r tieten in d'r fobo heeft staan.
gast....je hebt ze zeker niet gezien...voor een 16-jarige....quote:Op zondag 22 oktober 2006 16:57 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
ze heeft hangtieten. yuk!
je hebt ze echt niet gezien héquote:Op zondag 22 oktober 2006 17:15 schreef a-child-in-chains het volgende:
yeah so whut.
hangtieten met 16 dus het wordt alleen maar erger naarmate ze ouder wordt...
ze heeft ze weg gehaald n.a.v. een topic in SEX of R&P ofzoiets.quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:41 schreef a-child-in-chains het volgende:
Link?
quote:Op zondag 22 oktober 2006 18:08 schreef Bob-B het volgende:
[..]
ze heeft ze weg gehaald n.a.v. een topic in SEX of R&P ofzoiets.
Bekijk voor de grap je eigen post-history eens...quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:50 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]Domme trut. Eerst plaatsen op internet dan weghalen
Zie jij de logica hier?
fuck die biznitches. Ik heb een nieuw favoriet woordje: biznitch.
"hey biznitch! wassup?"
"op je hurken en lurken biznitch. laat maar zien waar je goed in bent. *pats"
Er is niks mis met maagd zijn, maar dan moet je niet de grote player gaan uithangen met stoere verhalen over sex enzoquote:Op maandag 23 oktober 2006 10:03 schreef Pingwingei het volgende:
Maagd zijn is stoer
Ik ben niet stoer
Hmmm, dat is een mogelijkheid waar ik nog niet aan gedacht had !quote:Op maandag 23 oktober 2006 10:08 schreef Pingwingei het volgende:
Of meneer is de grote player en hangt de maagd uit om stoer te lijken
Originele invalshoek inderdaad! Zeg Kiteless, nu je man bent en 30 bovendien, zou je mij als jongeling die de eerste schreden wil gaan zetten op het gebied van de herenliefde willen inwijden?quote:Op maandag 23 oktober 2006 10:12 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Hmmm, dat is een mogelijkheid waar ik nog niet aan gedacht had !![]()
dudequote:Op maandag 23 oktober 2006 11:00 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Originele invalshoek inderdaad! Zeg Kiteless, nu je man bent en 30 bovendien, zou je mij als jongeling die de eerste schreden wil gaan zetten op het gebied van de herenliefde willen inwijden?Wanneer gaan we daten teneinde voornoemd plan in werkelijkheid om te zetten?
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |