Soempie +1quote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:35 schreef Soempie het volgende:
door hem te vragen of hij z'n boog kan spannen
Dat was emquote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:35 schreef Soempie het volgende:
door hem te vragen of hij z'n boog kan spannen
uhuquote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:36 schreef MarkPeterse het volgende:
[..]
Soempie +1
Was een echte soempievraag toch?
Maar Jayhawk had al een vraag gesteldquote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:20 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
eh, Nem? Volgens mij is er wat mis met je korte termijn geheugen...vraag?
Hier al een punt voor gehad Mark?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 08:53 schreef MarkPeterse het volgende:
The Las Vegas Kid dus en zijn laatste Grand Slam was de French open ergens laat in de jaren 90
jayhawkquote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar Jayhawk had al een vraag gesteld![]()
foto'squote:
Een biovraag van soempie....quote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:38 schreef Soempie het volgende:
[..]
jayhawk![]()
![]()
jij was aan de beurt..hij had geen geduld...
Als er na 10 minuten geen vraag is gesteld is het toch normaal dat iemand anders er één stelt?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:38 schreef Soempie het volgende:
[..]
jayhawk![]()
![]()
jij was aan de beurt..hij had geen geduld...
Het eerste klopt, het tweede begrijp ik ook niet, er zijn er hier een aantal die de sfeer verpestenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als er na 10 minuten geen vraag is gesteld is het toch normaal dat iemand anders er één stelt?
Overigens zie ik de laatste paar topics veel anti-Jayhawk sentiment. Heeft hij weer gegoogled?
Whehehe en Soempie is dan natuurlijk ook bevooroordeeldquote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:41 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Nee maar nu macondo weer langs is gekomen wakkerd het weer aan
klopt, maar laten we nu gewoon gezellig verder gaanquote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:41 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Nee maar nu macondo weer langs is gekomen wakkerd het weer aan
quote:Ik ben op zoek naar de man die het in de afgelopen 2 decennia is gelukt om alle 4 Grand Slams een keer gewonnen te hebben en daar graag de complenterende Grand Slam erbij....
MarkPeterse +1quote:The Las Vegas Kid dus en zijn laatste Grand Slam was de French open ergens laat in de jaren 90
Je bent zelf ook niet helemaal gespeend van vaag gedragquote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:42 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
Het eerste klopt, het tweede begrijp ik ook niet, er zijn er hier een aantal die de sfeer verpesten
Ja, maar je kunt natuurlijk ook eerst vragen of je er één in kunt gooien of niet ?!?!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:42 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
Het eerste klopt, het tweede begrijp ik ook niet, er zijn er hier een aantal die de sfeer verpesten
Nee hoorquote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Whehehe en Soempie is dan natuurlijk ook bevooroordeeld![]()
![]()
Windeivraag?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:43 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee hoorJayhawk beschuldigde mij ooit van google en sindsdien is het oorlog
Oja en sinds zijn windei vraag
![]()
nee, maar is ze lekker dan?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:43 schreef MarkPeterse het volgende:
[..]
Heb jij macondos vriendin afgepakt ofzo?
als dat eerste waar is dan neem ik dat terug.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:43 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee hoorJayhawk beschuldigde mij ooit van google en sindsdien is het oorlog
Oja en sinds zijn windei vraag
![]()
typetje is het, maar volgens mij is hij best aardig alleen snel gefrustreerdquote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:44 schreef MarkPeterse het volgende:
[..]
volgens mij niet, hij doet altijd zo gefrustreerd
mijn naam is avatar genoegquote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:47 schreef kniertjeh het volgende:
Heee Mark met de onzichtbare avator!
neequote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:47 schreef Nembrionic het volgende:
Volgens mij had ik beter geen vragen kunnen stellen
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:44 schreef MarkPeterse het volgende:
[..]
volgens mij niet, hij doet altijd zo gefrustreerd
Jayhawk +1quote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:48 schreef Jayhawk het volgende:
blauwe kiekendief
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |