Bij Heavy Metal schreeuwen ze door de microfoon...quote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:57 schreef k_man het volgende:
Wat is het verschil tussen heavy metal en hardrock?
Ik stond zelf op het punt om ook te reageren, maar toen zag ik dat je me voor was.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:58 schreef Lienekien het volgende:
zaten jullie nou allemaal op mij te wachten?
En we hebben gewacht tot k_man weg was.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:58 schreef Lienekien het volgende:
zaten jullie nou allemaal op mij te wachten?
Ik accepteer iedereen precies zoals die is.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:11 schreef broer het volgende:
[..]
En jij helpt me zeker graag aan mezelf twijfelen.
Trouwring?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:11 schreef Lienekien het volgende:
Ik hoef niks dit weekend. Behalve mijn beddengoed uitwassen en mijn ring ophalen bij de juwelier.
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:11 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik heb nog een lange dag te gaan.
Dat is aardig van je.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:12 schreef Lienekien het volgende:
Ik accepteer iedereen precies zoals die is.
Bedanktquote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:12 schreef broer het volgende:
Alle mensen met een weekend van een bepaalde lengte: gefeliciteerd.
Dat is geen ontkenning en geen bevestiging.quote:
Als je iets leuks gaat doen in Rotterdam moet je zorgen dat je er zo vroeg mogelijk bent.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:12 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik moet morgenavond eigenlijk naar Rotterdam.
Maar een stemmetje in mijn hoofd fluistert al dat het zaterdagmiddag wordt.
Ik kan er natuurlijk wel consequenties aan verbinden, hè.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:14 schreef broer het volgende:
[..]
Dat is aardig van je.
Ik wou dat ik zo ruimhartig was.
Nee,quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:15 schreef broer het volgende:
[..]
Als je iets leuks gaat doen in Rotterdam moet je zorgen dat je er zo vroeg mogelijk bent.
Zeg je dat, of doe je het ook echt?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:12 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik accepteer iedereen precies zoals die is.
Jij hebt herfstvakantie hè?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Respect voor mensen die nog een dag of meer arbeid moeten verrichten. Succes en sterkte daarmee.
Dat klinkt zo vreemd in deze reeksquote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:17 schreef De-oneven-2 het volgende:
mijn broer
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zeg je dat, of doe je het ook echt?
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:17 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik kan er natuurlijk wel consequenties aan verbinden, hè.
Nog wel. Hoogstwaarschijnlijk de laatste keer dat ik die vakantie heb.quote:
Tenzij ik leraar word.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nog wel. Hoogstwaarschijnlijk de laatste keer dat ik die vakantie heb.
Dat kan, ja. Maar waarom zou je dat doen?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:17 schreef Lienekien het volgende:
Ik kan er natuurlijk wel consequenties aan verbinden, hè.
Als je dat niet leuk vindt, waarom zou je dat dan doen?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:17 schreef De-oneven-2 het volgende:
Nee,
ik ga enkel mijn broer een bezoekje brengen.
Het is zo vermoeiend, om sympathie te veinzen.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:21 schreef broer het volgende:
[..]
Dat kan, ja. Maar waarom zou je dat doen?
Het is en blijft m'n broer, he.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:22 schreef broer het volgende:
[..]
Als je dat niet leuk vindt, waarom zou je dat dan doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |