Eigenlijk zou je dan de Anton Wachter-romans vanaf deel 1 moeten lezen. Terug tot is meen ik deel 3.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:12 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik ben zojuist begonnen aan Vestdijk, maar nog niet aan "Terug tot Ina Daman" toegekomen. Je raadt het me dus aan?
Pardon? Waar heb je het opgezocht?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:37 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb 't opgezocht. Het is jus-tice.
www.m-w.comquote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:06 schreef broer het volgende:
[..]
Pardon? Waar heb je het opgezocht?
Snib, snibbe [vinnig iemand] 1684 variant van sneb [snavel]quote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:21 schreef LXIV het volgende:
Is snibbig nu etymologisch verwandt aan snavel (sneb)? Ik heb helaas geen etymologisch woordenboek.
Ja, ik kwam er al meer tegen. En toch vind ik het raar. Een taal verandert voortdurend, maar afbrekingen toch niet zomaar?quote:
Wat is dat voor woordenboek dan.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:21 schreef broer het volgende:
Verdomd. Ik kom er online ook een stel tegen die jus-tice zeggen.
Zou mijn woordenboek uit 1991 dan zomaar verouderd zijn?
Oxford Advanced Leaner's Dictionary. Ooit aangeschaft voor dat ene jaar dat ik Engels heb gestudeerd.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:31 schreef Lienekien het volgende:
Wat is dat voor woordenboek dan.
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:33 schreef broer het volgende:
[..]
Oxford Advanced Leaner's Dictionary. Ooit aangschaft voor dat ene jaar dat ik Engels heb gestudeerd.
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:33 schreef Lienekien het volgende:
In mijn Oxford Advanced Learners staat het overigens ook als just-ice.![]()
Veel plezier en smakelijk eten!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik was koken, samen met mijn moeder. We krijgen namelijk zo bezoek!
Het is nu nog wachten op 't bezoek. Ze zouden om 17.00 komen. En dat was dus 35 minuten geleden.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:34 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Veel plezier en smakelijk eten!![]()
Maar goed, da's één bron. Dat kan een foutje zijn.quote:
Gezellige Brabanders. Altijd te laat.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het is nu nog wachten op 't bezoek. Ze zouden om 17.00 komen. En dat was dus 35 minuten geleden.
'Gek' is zwaar overgewaardeerd.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Jammer.
Ja, ze komen uit Limburg.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:35 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Gezellige Brabanders. Altijd te laat.
Dat zijn van die loze uitdrukkingen. Gisteren was het nog fatsoen. Ik geloof dat jij zo'n beetje alles wel in kunt vullen op de plaats van 'gek'.quote:
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:20 schreef broer het volgende:
Ach, fatsoen is toch overgewaardeerd. [...]
O, ik geloof inmiddels wel dat het jus-tice is. Zeker omdat in de Oxford ook 'jus-tify' staat.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:35 schreef Lienekien het volgende:
Maar goed, da's één bron. Dat kan een foutje zijn.
Meer als 15 tot 30 minuten na het afgesproken tijdstip is ook in Brabant te laat.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:35 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Gezellige Brabanders. Altijd te laat.
Klopt. Relativeren is het enige wat niet overgewaardeerd is.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:37 schreef Lienekien het volgende:
Dat zijn van die loze uitdrukkingen. Gisteren was het nog fatsoen. Ik geloof dat jij zo'n beetje alles wel in kunt vullen op de plaats van 'gek'.
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:39 schreef broer het volgende:
[..]
Klopt. Relativeren is het enige wat niet overgewaardeerd is.
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:37 schreef broer het volgende:
[..]
Ik twijfel nogal snel aan mijzelf.
Ja, daar wil ik best in meegaan.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:49 schreef k_man het volgende:
Rappen is een soort van 'zingen' en hiphop is een bepaald soort muziek? Je zou volgens mij ook kunnen rappen op Bach, maar dan is het geen hiphop.
Probeer het uit.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:52 schreef k_man het volgende:
Of is dat de interpretatie van LXIV?
Wanneer was jouw laatste orgasme?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:53 schreef wyccie het volgende:
Probeer het uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |