quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:08 schreef Cart_man het volgende:
Man, man debieltjes weer hier.
Niveau weer wat omhoog geschroefd.
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:09 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ja, leuk. Ophoeren gristenhond.
Ssst nou.quote:
Ik moet jouw eerste nog tegenkomen, dus zeg maar niks.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:10 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Jij wel hoor met je nietszeggende posts.
Tóch moet je er weer effe op reageren hequote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:08 schreef Cart_man het volgende:
Man, man debieltjes weer hier.
Niveau weer wat omhoog geschroefd.
Daar is een forum toch voor?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:12 schreef Nashje het volgende:
[..]
Tóch moet je er weer effe op reageren he.
Hoeft niks te zeggen hoor, feyenoord moest toch ook spelen vandaagquote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:22 schreef Erwtensoep het volgende:
Dan zal Rosenberg ook wel niet spelen dan.
Blijft er niet veel over op links.
Monico ofzo denk?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:22 schreef Jasza het volgende:
Weet iemand waar ik het beste Ajax kan kijken in de stad zondag
Want naar die tyfus radio luisteren kan ik niet aan
Ik bedoel niet door eventuele vermoeidheid, maar door (blijkbaar) slecht spel.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:23 schreef Jasza het volgende:
[..]
Hoeft niks te zeggen hoor, feyenoord moest toch ook spelen vandaag![]()
Ik zou zo spelen:
Rosenberg-KJH-Perez![]()
Hoorde dat hij de 2e helft als linksbuiten wel redelijk speelde vanavond, maar ik vond hem in zijn invalbeurten tegen NEC en Utrecht wel goed spelen iigquote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:30 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Ik bedoel niet door eventuele vermoeidheid, maar door (blijkbaar) slecht spel.
Moet een van deze dagen een test ondergaan en dan kijken ze of ie weer belast mag worden.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:35 schreef koningdavid het volgende:
Hoe is het met Mitea eigenlijk? Bijna fit toch?
Ja, maar zal eerst wel weer aan moeten sterken denk ikquote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:35 schreef koningdavid het volgende:
Hoe is het met Mitea eigenlijk? Bijna fit toch?
Aanvallend bedoel je neem ik aan. Er zijn nog wel wat meer spelers die wat mij betreft een vaste basisplaats hebben.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:37 schreef twi het volgende:
Wat de opstelling ook is, zolang Perez en Sneijder maar spelen
Zet daar dan maar Rosenberg neer, anders weet ik het ook niet hoorquote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:43 schreef Nashje het volgende:
Stekelenburg
Ogararu, Stam, Heitinga, Vermaelen
Gabri, Sneijder, Emanuelson
Perez, Huntelaar, ???
Hij loopt een op een.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:43 schreef koningdavid het volgende:
Het komt wel goed, Huntelaar voelt zich altijd wel thuis in de Kuip volgens mij.(zie: play-offs & knvb-bekerfinale)
Sneijder in de punt-naar-achteren? Geen Maduro?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:43 schreef Nashje het volgende:
Stekelenburg
Perez, Huntelaar, ???
Leuk maar die zal het zeker niet worden.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:43 schreef Nashje het volgende:
Stekelenburg
Perez, Huntelaar, ???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |