En Anderlechtquote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:10 schreef M0NTANA het volgende:
Zulte Waregem heeft met 4-1 gewonnen bij Austria Wien, knappe prestatie.
Ja ik hoorde het ook.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:35 schreef devv05 het volgende:
"En wie niet springt die is een jood" bij AZ
zullen er weinig gesprongen hebben daar
ja redelijk debiel, al die stadionsongs bij hun. Allemaal van die blije carnavals deuntjes zonder tekstquote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:39 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Ja ik hoorde het ook.
Vrij triest om in een wedstrijd voor de uefa-cup zo'n nummer te zingen. En dan helemaal als je publiek bestaat uit 80% die paar jaar geleden nog zeiden voor Ajax te zijn.![]()
Ja, dat is een echte mongoolquote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:28 schreef Sethje het volgende:
Zo die Leonard van Feyenoord...haha wat een lomp zwijn. Die laatste tackle was dieprood. Hopelijk staat die erin zondag, staan ze binnen een half uurtje met 10 man.
En dan nog even op het laatst gezellig de wave in beeld. Echt allemaal van die gemaakte sfeer.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:41 schreef Sethje het volgende:
[..]
ja redelijk debiel, al die stadionsongs bij hun. Allemaal van die blije carnavals deuntjes zonder tekst
Krohn Dehli of De Mul rechtsbuiten zetten. Oeps, zei ik dat?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:28 schreef Sethje het volgende:
Zo die Leonard van Feyenoord...haha wat een lomp zwijn. Die laatste tackle was dieprood. Hopelijk staat die erin zondag, staan ze binnen een half uurtje met 10 man.
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:00 schreef tha_dark het volgende:
[..]
En dan nog even op het laatst gezellig de wave in beeld. Echt allemaal van die gemaakte sfeer.![]()
Als die nou eens fijn gelijkspelen zondag, lijkt mij een goed idee.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:07 schreef koningdavid het volgende:
De titelstrijd met PSV en vooral AZ gaat nog pittig worden verwacht ik.
He! Toekomstig modje!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:08 schreef Cart_man het volgende:
Man, man debieltjes weer hier.
Niveau weer wat omhoog geschroefd.
Heb ook tig keer dat overgewaaide lied vanuit Turkije (ofzo?) gehoord.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:41 schreef Sethje het volgende:
[..]
ja redelijk debiel, al die stadionsongs bij hun. Allemaal van die blije carnavals deuntjes zonder tekst
Jij wel hoor met je nietszeggende posts.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:08 schreef Cart_man het volgende:
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:08 schreef Cart_man het volgende:
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:09 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ja, leuk. Ophoeren gristenhond.
Ssst nou.quote:
Ik moet jouw eerste nog tegenkomen, dus zeg maar niks.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:10 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Jij wel hoor met je nietszeggende posts.
Tóch moet je er weer effe op reageren hequote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:08 schreef Cart_man het volgende:
Daar is een forum toch voor?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:12 schreef Nashje het volgende:
[..]
Tóch moet je er weer effe op reageren he.
Hoeft niks te zeggen hoor, feyenoord moest toch ook spelen vandaagquote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:22 schreef Erwtensoep het volgende:
Dan zal Rosenberg ook wel niet spelen dan.
Blijft er niet veel over op links.
Monico ofzo denk?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:22 schreef Jasza het volgende:
Weet iemand waar ik het beste Ajax kan kijken in de stad zondag
Want naar die tyfus radio luisteren kan ik niet aan
Ik bedoel niet door eventuele vermoeidheid, maar door (blijkbaar) slecht spel.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:23 schreef Jasza het volgende:
[..]
Hoeft niks te zeggen hoor, feyenoord moest toch ook spelen vandaag![]()
Ik zou zo spelen:
Rosenberg-KJH-Perez![]()
Hoorde dat hij de 2e helft als linksbuiten wel redelijk speelde vanavond, maar ik vond hem in zijn invalbeurten tegen NEC en Utrecht wel goed spelen iigquote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:30 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Ik bedoel niet door eventuele vermoeidheid, maar door (blijkbaar) slecht spel.
Moet een van deze dagen een test ondergaan en dan kijken ze of ie weer belast mag worden.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:35 schreef koningdavid het volgende:
Hoe is het met Mitea eigenlijk? Bijna fit toch?
Ja, maar zal eerst wel weer aan moeten sterken denk ikquote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:35 schreef koningdavid het volgende:
Hoe is het met Mitea eigenlijk? Bijna fit toch?
Aanvallend bedoel je neem ik aan. Er zijn nog wel wat meer spelers die wat mij betreft een vaste basisplaats hebben.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:37 schreef twi het volgende:
Wat de opstelling ook is, zolang Perez en Sneijder maar spelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |