da's een tikvoutquote:Op donderdag 19 oktober 2006 10:29 schreef Viking84 het volgende:
wat is chocalade?
whehequote:Op donderdag 19 oktober 2006 10:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
da's een tikvout
Hellup waar zijn de modjes als je ze nodig hebt, want ik wil ook weer gewoon de mooie OP hebben![]()
Bijna.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 10:49 schreef Zwaffel het volgende:
http://www.Q-Creations.nl/uploads/lesop.html
zo dan?
Dank je welquote:Op donderdag 19 oktober 2006 10:58 schreef Sitethief het volgende:
http://www.sitethief.nl/lesop.txt
L gefixt.
chocolaquote:
Ik ben er ook absoluut niet dol op. Ik eet dan ook zelden chocola, alleen soms witte.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 11:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
chocola. Nee ik ben er niet echt dol op. Behalve dan warme chocolademelk als het buiten koud is
.
Dat snappen we,quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:08 schreef wonderer het volgende:
*druk is*
Nah echt mis is het niet gegaan. Die trut van de kapperswinkel zei nog "jah das chocolade bruin!" dus mijn zus en ik zo "Jah die willen we!"quote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Grappig als haarverven mis gaat. Iemand op school had opeens blond haar met een groene zweem
.
Ik ben stiekem MM's kloon ,quote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:30 schreef Tha_Erik het volgende:! Je hebt een foto gezien!? QWEA PM ME! DOE DOE!
Dan kan je het oko niet goed geheim houdenquote:
Ik zei toch stiekem,quote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dan kan je het oko niet goed geheim houden.
neujquote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:30 schreef Tha_Erik het volgende:! Je hebt een foto gezien!? QWEA PM ME! DOE DOE!
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Met dank aan connecties, ziet er tof uit! Maar die ene pluk is wel vet storend.
Dat aan de zijkant komt niet helemaal goed over, maar die ene pluk (ookal zit het onder andere haren) is echt opvallend. De schaar d'r in, zou ik zeggen.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:49 schreef Zwaffel het volgende:
[..].
Mooie kleur he? Zie je ook dat die pluk nauwelijks zichtbaar is omdat hij onder al het andere haar zit?
En zie je ook dat mn plukjes aan de zijkant wat lichter zijn?
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat aan de zijkant komt niet helemaal goed over, maar die ene pluk (ookal zit het onder andere haren) is echt opvallend. De schaar d'r in, zou ik zeggen.
Vandaar dat e niet goed overkomen. Ik heb ook maar een foto.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:52 schreef Zwaffel het volgende:
[..]beetje jammer. Ik heb geen lichte plukken aan de zijkant
kusje eropquote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Vandaar dat e niet goed overkomen. Ik heb ook maar een foto.
Jij krijgt al PM's,quote:
quote:
Maar niet met kusjes. Alleen om te vragen of ik wil neuken enzo.quote:
Zoooooooquote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:22 schreef Chowi het volgende:
[..]
Maar niet met kusjes. Alleen om te vragen of ik wil neuken enzo.
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:22 schreef Chowi het volgende:
[..]
Maar dat is toch ook vragen naar de bekende wegquote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:22 schreef Chowi het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:21 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Oh come to me baby!!
[afbeelding]
ROT OP! Niet op DIE manier!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:21 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Oh come to me baby!!
[afbeelding]
Je vergeet het belangrijkste te vertellenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:19 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
poepoe nounou dat was me het dagje wel zeg afspraak dit regel dat tentamen zus presentatie zo
alleen morgen vroeg nog een afspraak voor de ochtend en dan is het écht weekeinde *zucht*
KUTSugar Lee KUTHooper!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Kom Kom, je mag best wat vriendelijker doen tegen Vanitasvanitatemetomniava![]()
Jawel, 't was alleen georganiseerd door een leraar die nog niks afwist van mijn handicap en daar was mijn studiebegeleider nog niet achteraan geweest. Ik was dus abuis te denken dat de leraar die er wel van afwist dat zo georganiseerd had.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Je vergeet het belangrijkste te vertellen
Stonden ze nog open voor je argumenten voor wat betreft dat werkgroepjes gedoe ?
daar hadden ze dus eerst over moeten vergaderenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:02 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Jawel, 't was alleen georganiseerd door een leraar die nog niks afwist van mijn handicap en daar was mijn studiebegeleider nog niet achteraan geweest. Ik was dus abuis te denken dat de leraar die er wel van afwist dat zo georganiseerd had.
ben stiekum wel benieuwd met welke foto je op de proppen komt bij homo in plaats van lesbeauquote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:03 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Je smeekte erom
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
daar hadden ze dus eerst over moeten vergaderen![]()
Ik ben helaas niet zo goed in het zoeken van dergelijke plaatjes.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ben stiekum wel benieuwd met welke foto je op de proppen komt bij homo in plaats van lesbeau![]()
Je was vast met Mari v/d Ven of zo gekomenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:14 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ik ben helaas niet zo goed in het zoeken van dergelijke plaatjes.
en daarbij een aantal kwetsuren opgelopen ?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:12 schreef sararaats het volgende:
tussen Monique M. en mij wordt het toch niks
maar toch vind ik haar ongelooflijk schattig
oh by the way, ik ben vandaag serieus gevallen
dat zegt al genoegquote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:17 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Ik weet geeneens wie dat is...
Mari zingt nietquote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:18 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Trouwens doe ik hier ook geen waardeoordeel over Sugar Lee Hooper omdat ik haar ook niet ken. Ik weet alleen dat dergelijke personen die hier op die manier posten haar niet weten te waarderen.
Rene Schuurmansquote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:21 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Jij wist ook van -hoe heet die zanger ook alweer- (waarmee je doodgegooit was tijdens een vakantie)
Schijf je het nu wel ergens op, of in een documentje zodat je tzt dus weet welke CD je voor je zus gaat regelenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:22 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
oh ja, (hoe algemeen kan 'n naam zijn)
Jahquote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Schijf je het nu wel ergens op, of in een documentje zodat je tzt dus weet welke CD je voor je zus gaat regelen![]()
dat is nu al de 2e keerquote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:24 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
AAAAAAAARGH! Waarom moest ik dat van mari v/d ven ook in google opzoeken [afbeelding]
Nee daar trap ik niet inquote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:28 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Zo en nu lach ik echt nog deze dag, hoe is't mogelijk
maar dat valt in mijn ogen toch meer onder regionale folklorequote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:34 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Nu ja, ik kwam toch ook met Lucas&Gea op de proppen
Maar jij wist nog ergens in de binnenstad van Groningen een heerlijke broodjeszaak ?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:34 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Nu ja, ik kwam toch ook met Lucas&Gea op de proppen
joahquote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar jij wist nog ergens in de binnenstad van Groningen een heerlijke broodjeszaak ?
Nou vooruit dan, want je zit er gewoon op te vlassenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:38 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Ede Staal, en Pe Daalemmer & Rooie Rinus
Ja, daar ben ik mee groot geworden
Maar Lucas&Gea is heerlijk gruwelijk
wil je me dat nog eens gevenquote:
Oh, 't is de brasserie in de Poelestraat, naast Images.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wil je me dat nog eens geven
als alles goed is wil ik daar begin november gaan lunchen als ik in de buurt ben
Dankjewelquote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:46 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Oh, 't is de brasserie in de Poelestraat, naast Images.
het is maar voor midden op de dag en ik zit een beetje strak wat planning betreftquote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:52 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
't is niks bijzonders hoor. Als je wat bijzonders wilt moet je 'ns naar het Schathoes Verhildersum (Leens) gaan, da's heeeeel fijn [afbeelding]
Jammer...quote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
het is maar voor midden op de dag en ik zit een beetje strak wat planning betreft
en ik moet daarna toch nog de auto weer naar braboland brengen, dus borrelen zit er niet in
Ja ja, dat Europapleinquote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:58 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Ik zou 't echt niet weten, m'n ouders hebben zo'n bezoekerspasje zodat ze hun auto voor mijn deur kunnen parkeren en ik zelf ga uiteraard altijd op de fiets.
Maar ja, je weet wat Pé Daalemmer en Rooie Rinus zongen over het verkeerscirculatieplan
Oh maar dan kan dat altijd nog een goede reden zijn om terug te kerenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:00 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Jammer...
Want ze hébben me toch daar wijntjes![]()
![]()
![]()
![]()
Zo dat is goed nieuwsquote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:04 schreef NanKing het volgende:
Een vriendin van mij vertelde net dat ze waarschijnlijk een attelier voor ons had, dat moest ik even met jullie delen.
Dank jequote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zo dat is goed nieuws![]()
dan dus alvast wellicht Feli voor jullie
Ik zal een ezel voor je klaarzetten!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Atelier! Ik wil ook een atelier. En een studio! En heel veel kunstzinnig talent.
Ik noem 'm Pablo!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:15 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik zal een ezel voor je klaarzetten!
Oh, je bedoelt vast een schildersezelquote:
Dat heb ik nog nooit gehad, daar heb ik de moed ook al voor opgegeven!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:16 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Het enige wat ik nodig heb is wat "ruimte in m'n hoofd", en tijd...
Je kunt je schildersezel ook best Pablo noemen, als je wilt. Ik zal iedereen die je raar aankijkt voor hun bek slaan. Okay?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh, je bedoelt vast een schildersezel.
Je mag je schildersezel anders best Pablo noemen hoorquote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh, je bedoelt vast een schildersezel.
Niemand kijkt een artiest vreemd aan. De artiest kijkt zélf vreemd naar hun.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:19 schreef Chowi het volgende:
[..]
Je kunt je schildersezel ook best Pablo noemen, als je wilt. Ik zal iedereen die je raar aankijkt voor hun bek slaan. Okay?
Whihihihihi, het is vast het lot, hihihi, giechel, giechel.quote:
hihiquote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:20 schreef Chowi het volgende:
[..]
Whihihihihi, het is vast het lot, hihihi, giechel, giechel.
Oh! En het is niet het doel van de schrijver een bourgeois te epateren. Regel vier.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niemand kijkt een artiest vreemd aan. De artiest kijkt zélf vreemd naar hun.
Nu ga ik je kussen, okay?quote:
Neehee, je moet tegenspartelen, anders kan ik het niet.quote:
Oh, maar ik welquote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:23 schreef Chowi het volgende:
[..]
Neehee, je moet tegenspartelen, anders kan ik het niet.
M'n moeder!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Atelier! Ik wil ook een atelier. En een studio! En heel veel kunstzinnig talent.
Die wil ik niet, hoor.quote:
Oh, ok. I surrender.quote:
Nee maar die heeft dat wel. Misschien kun je haar plaats in mijn leven overnemen, dan mag jij dat alles hebben. Ofzo.quote:
Je moeder is een studio? Je moeder is zijn moeder? Je moeder, moeder, moeder? Twisted_fok, wat toelichting graag, want ik begrijp het niet en ik maak mezelf gek.quote:
Wrawr.quote:
Niet zoveel druk om me zetten, ik word helegaar gestresst van je.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:29 schreef Chowi het volgende:
[..]
Je moeder is een studio? Je moeder is zijn moeder? Je moeder, moeder, moeder? Twisted_fok, wat toelichting graag, want ik begrijp het niet en ik maak mezelf gek.
Ik zou best jouw moeder willen vervangen. Althans... hoe ziet je vader eruit?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:29 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Nee maar die heeft dat wel. Misschien kun je haar plaats in mijn leven overnemen, dan mag jij dat alles hebben. Ofzo.
Oei, zien jullie dat jongens? Ik heb 'r al aan het soppen.quote:
Ja maar, ik kán er niet tegen als ik dingen niet begrijp.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:30 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Niet zoveel druk om me zetten, ik word helegaar gestresst van je.![]()
Als een knapperd.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zou best jouw moeder willen vervangen. Althans... hoe ziet je vader eruit?
Ik haat afwassenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:31 schreef Chowi het volgende:
[..]
Oei, zien jullie dat jongens? Ik heb 'r al aan het soppen.
Nu dus. Mijn moeder heeft een atelier en tonnen kunstzinnig talent en zulks. Dus ik wilde Erik dat allemaal aanbieden.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:32 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja maar, ik kán er niet tegen als ik dingen niet begrijp.
Deal. Details bespreken we op onze koffiemeet.quote:
Je wilde een mannelijke variant van mij. Hij is alleen een stuk ouder dan ik, maar verder komen we aardig overeen.quote:
Is hij zo iemand die naarmate hij ouder wordt alleen maar knapper en charismatischer wordt?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:34 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Je wilde een mannelijke variant van mij. Hij is alleen een stuk ouder dan ik, maar verder komen we aardig overeen.![]()
Bwoah, ik afwassen niet zozeer, maar de mensen die het afwas-moment zien als een goed moment om aan hun relatie te bouwen. Sowieso. Bouwen aan je relatie.quote:
Dan kan je beter een huis bouwen ofzo.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:36 schreef Chowi het volgende:
[..]
Bwoah, ik afwassen niet zozeer, maar de mensen die het afwas-moment zien als een goed moment om aan hun relatie te bouwen. Sowieso. Bouwen aan je relatie.,
,
.
Wel van legosteentjes, dan, hè?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dan kan je beter een huis bouwen ofzo.
Jawohl. Met grijs haar dat hem erg goed staat.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Is hij zo iemand die naarmate hij ouder wordt alleen maar knapper en charismatischer wordt?
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:36 schreef Chowi het volgende:
[..]
Bwoah, ik afwassen niet zozeer, maar de mensen die het afwas-moment zien als een goed moment om aan hun relatie te bouwen. Sowieso. Bouwen aan je relatie.,
,
.
Vanzelfspreken.quote:
Als je daarna direct wel van rol wisselt en met de EHBO koffer Florence Nightingale speeltquote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:39 schreef NanKing het volgende:
[..].
Tijdens het afwassen verbouw ik mijn relatie, telt dat ook?
Je bent NanKinky of je bent het niet.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:39 schreef NanKing het volgende:
[..].
Tijdens het afwassen verbouw ik mijn relatie, telt dat ook?
Goedmaakseks daar doe ik 't voorquote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Als je daarna direct wel van rol wisselt en met de EHBO koffer Florence Nightingale speelt![]()
en daarna goedmaaksex
Hij blijft wel hangen he, die naamquote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:42 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Je bent NanKinky of je bent het niet.
Hihi, IRC klinkt soms net als ERIKquote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:43 schreef NanKing het volgende:
[..]
Hij blijft wel hangen he, die naam.
het is mijn irc nick tegenwoordig![]()
Hihi, als je bijna analfabeet bent klinkt het idd hetzelfdequote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hihi, IRC klinkt soms net als ERIK
Of spreken jullie het uit als IE- ER- SEE?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:44 schreef NanKing het volgende:
[..]
Hihi, als je bijna analfabeet bent klinkt het idd hetzelfde.
Ja, of als MIH-RUKquote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Of spreken jullie het uit als IE- ER- SEE?
Nou, in ieder geval. Erik dus.quote:
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:43 schreef NanKing het volgende:
[..]
Hij blijft wel hangen he, die naam.
het is mijn irc nick tegenwoordig![]()
leek me wel Kinky.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:48 schreef NanKing het volgende:
[..]
En waarom krijg ik daar klapjes voor?
en ja natuurlijk en ik er ook nogquote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:52 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Jeutje, zo is er niemand en zo zijn er een helebult.
Hier lootst meneer Karajan een orkest met solisten en koor door Aïdaquote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:55 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
* vanitasvanitatumetomniava luistert Ethiopiques - Urban Azmaris of the 90's
Maar daar vertrouw ik dan ook altijd opquote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en ja natuurlijk en ik er ook nog![]()
![]()
Karajanquote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hier lootst meneer Karajan een orkest met solisten en koor door Aïda![]()
![]()
Oh die acte 2 is heerlijk met al die tussen stukken, dat vrouwenkoor in het begin, en die denderende bassenquote:
Slaap lekker Vanitasvanitatemetomniavaquote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:20 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Ik ga naar bed...
Truste
quote:
Ah, daar is de generaal van de Bourgondische Harnassen Brigade alquote:
niet zeuren ik heb niet eens geldquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 09:58 schreef Zwaffel het volgende:
mogguh!
Pff ik ben de wereld geld weer kwijt aan achterlijke verjaardagen. Mn oma die int ziekenhuis ligt a.s zaterdag,MM's vader in NOV,mijn moeder in DEC,De vriend van mn zus in DEC,en dan nog kerst en oud en nieuw
tjah das je eigen probleem. Moet je gaan werkenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 12:09 schreef liefie_ het volgende:
[..]
niet zeuren ik heb niet eens geld
ik heb totaal geen inkomen
dat kan ik even tijdelijk nietquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 12:10 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
tjah das je eigen probleem. Moet je gaan werken
* Zwaffel is met een oplichting bezig
en je krijgt geen uitkering?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 12:15 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dat kan ik even tijdelijk niet
en dat is al jammer zat
52 wacht wekenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 12:15 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
en je krijgt geen uitkering?
I know,das geen vetpot maar toch
*kusje op pink geeft*quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 12:06 schreef liefie_ het volgende:
weet je wat ik heb?
zomaar! toen ik wakker werd!
een zere pink!
nou zeg
opgelicht via marktplaatsquote:
PM de naam van die persoon eens.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:38 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
opgelicht via marktplaats
om een lang verhaal kort te maken :
De dochter van een collega van mn zus is opgelicht. Ik heb het bankrek nr + e-mail + naam + woonplaats.
Iemand van de rabobank (in het wgr topic) heeft net voor me naar interpay gebelt. Blijkt dat het reknr niet van de rabobank is (wat dat wijf/oplichter wel zei) maar van de ABN amro. En ze woont ook niet in de woonplaats die ik heb ws.
verder wil de abn amro geen gegevens verstrekken ivm privacyen de politie wil niks doen zonder adres
!
En daarom ben ik voorstander van het 'internet/computer rijbewijs'quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:38 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
opgelicht via marktplaats
om een lang verhaal kort te maken :
De dochter van een collega van mn zus is opgelicht. Ik heb het bankrek nr + e-mail + naam + woonplaats.
Iemand van de rabobank (in het wgr topic) heeft net voor me naar interpay gebelt. Blijkt dat het reknr niet van de rabobank is (wat dat wijf/oplichter wel zei) maar van de ABN amro. En ze woont ook niet in de woonplaats die ik heb ws.
verder wil de abn amro geen gegevens verstrekken ivm privacyen de politie wil niks doen zonder adres
!
en bij gebleken ongeschiktheid invordering en bij herhaling gewoon een een perm banquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:24 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
En daarom ben ik voorstander van het 'internet/computer rijbewijs'![]()
Dag privacyquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:24 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
En daarom ben ik voorstander van het 'internet/computer rijbewijs'![]()
Hoe zou je het moeten regelen dan?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:47 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
'tis maar hoe je 't regelt.
Ik geloof je! En nu wil het het nóg meer afmaken. kutschool, dat die me even niet uit mijn eigen wereldje haaltquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:07 schreef Chowi het volgende:
Ja, dat wilde ik nog doen. Geloof je dat het geen fout geslijm is als ik zeg dat ik het echt prachtig geschreven vind, tot dusver?
Foto's!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:07 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik heb een nieuwe winterjas.
Dat mocht ook wel eens na 5 jaar dezelfde.
Dan moet je naar een school voor autisten gaan, daar geven ze je vást wel die ruimte.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik geloof je! En nu wil het het nóg meer afmaken. kutschool, dat die me even niet uit mijn eigen wereldje haalt.
Dan ben ik veel te bang dat anderen in mijn hoofd kruipenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:11 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dan moet je naar een school voor autisten gaan, daar geven ze je vást wel die ruimte.
Ik heb ook zoiets, maar dan in het zwart.quote:
Leuk! LEUK!quote:
Ik had dus al 5 jaar een zwarte jas, vandaar tijd voor iets anders.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:21 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik heb ook zoiets, maar dan in het zwart..
Och, grijs, zwart, zwart-wit. Allemaal één pot nat.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:23 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik had dus al 5 jaar een zwarte jas, vandaar tijd voor iets anders.
Maar zwarte winterjassen blijven ook altijd mooi.
Na bloed zweet en tranen wilden mn ouders wle een nieuwe jas financieren omdta het nou eenmaal echt nodig was.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:39 schreef liefie_ het volgende:
oeh sexy twist!!
ik heb een zwart met roze jas
maar ik zou eigenlijk een nieuwe moeten maar ik heb geen centjes
Een poncho heeft geen knoopjes en ritssluiting aan de bovenkant!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Heet zoiets niet gewoon een poncho?
Sinds vannacht half 3 geen sigaret meer gehadquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:05 schreef Alicey het volgende:
[..]
How come?
Ik voel me wel een beetjemaar niet chagrijnig.
Goed moment om door te zetten en te stoppen met roken.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:09 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Sinds vannacht half 3 geen sigaret meer gehad
In de tijd dat ik rook, ben ik al een stuk of 50 keer een dag gestoptquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:10 schreef Alicey het volgende:
[..]
Goed moment om door te zetten en te stoppen met roken.
IIk werd er overigens niet chagrijnig van toen ik stopte met roken
Mag ik meeeten?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:13 schreef liefie_ het volgende:
ik ga honderd appelflappen maken
of nou ja veel
Succesquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:13 schreef Sebasser het volgende:
[..]
In de tijd dat ik rook, ben ik al een stuk of 50 keer een dag gestopt
Maar goed, op school rookt 99% van de mensen die ik zie..
En dan is het echt lastig om te stoppen..
Maar goed, Vakantie
Ik denk dat ik ga kijken of ik deze week ga stoppen..
Als je ze niet op krijgt mag je bellen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:13 schreef liefie_ het volgende:
of nou ja veel
Dat valt wel meequote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:13 schreef liefie_ het volgende:
of nou ja veel
Vtel,quote:
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:19 schreef Alicey het volgende:
[..]
Met zo'n negatieve instelling wel ja. Self fulfilling prophecy enzo.
Voor 1 appelflap heb je toch 2 plakjes nodig?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:28 schreef liefie_ het volgende:
het worden er 20
mama vind het te veel maar dan had ze maar niet moeten zeggen dat ik alle appels op mocht maken
en als het bladerdeeg op is (20 plakjes dus) en die schijt appels nog niet verzin ik wel iets anders!
stomme mama
Ik had vrij onverwacht een meet met rena! En dat klinkt misschien stom, dat ik het met jou of stroek écht niet durfde, maar het is zo gelopen (en ik was van tevoren echt megahyperkapotkeiveelzenuwachtig). Maar het was tof. Rena is tof, mijn soort mens. Lachen om eigen grappen,lachen om niks, lachen om alles. Lekker oppervlakkig en zo tof.quote:
Dat taalgebruik, volgens mij is er achter de schermen of in een subforum waar ik nooit kom wel iets voorgevallen, fnie?quote:
dat ligt er natuulijk maar net aan hoe groot je ze wiltquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:29 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Voor 1 appelflap heb je toch 2 plakjes nodig?
1 boven, en 1 onder..?
Grootquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:39 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dat ligt er natuulijk maar net aan hoe groot je ze wilt
Morgen weer een frisse nieuwe dagquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:12 schreef Alicey het volgende:
* Alicey gaat zo maar een slaapje doen.
Jaaquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Morgen weer een frisse nieuwe dag.
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 10:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, ik kon niet geloven dat ik ermee ingestemd had en had meteen al weer spijt, maar uiteindelijk was het echt tof. We hebben zo gelachen. Om elkaar, om anderen, om niks.
Rena, gekje wat doe je hier!quote:
Oppervlakkigquote:
Ik trek al je posts die over mij gaan na.quote:
Ja! Ik bedoel gewoon dat het niet zo moeilijk was.quote:
Maar ik vind het leuk om te horen dat ik gestalked word.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 10:55 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Jou stalken, jezus Erik, niet zulke domme vragen stellen.
Jij hebt me doorquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 10:55 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Jou stalken, jezus Erik, niet zulke domme vragen stellen.
Ja, maar volgens mij was je stomdronken.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 10:54 schreef Tha_Erik het volgende:
En het was maar één glaasje kir.
Het is gewoon wat egotripperij van hem.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 10:56 schreef rena het volgende:
[..]
Jij hebt me door![]()
Ik heb hem gisteren nog niet lang genoeg gezien he.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |