da's een tikvoutquote:Op donderdag 19 oktober 2006 10:29 schreef Viking84 het volgende:
wat is chocalade?
whehequote:Op donderdag 19 oktober 2006 10:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
da's een tikvout
Hellup waar zijn de modjes als je ze nodig hebt, want ik wil ook weer gewoon de mooie OP hebben![]()
Bijna.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 10:49 schreef Zwaffel het volgende:
http://www.Q-Creations.nl/uploads/lesop.html
zo dan?
Dank je welquote:Op donderdag 19 oktober 2006 10:58 schreef Sitethief het volgende:
http://www.sitethief.nl/lesop.txt
L gefixt.
chocolaquote:
Ik ben er ook absoluut niet dol op. Ik eet dan ook zelden chocola, alleen soms witte.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 11:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
chocola. Nee ik ben er niet echt dol op. Behalve dan warme chocolademelk als het buiten koud is
.
Dat snappen we,quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:08 schreef wonderer het volgende:
*druk is*
Nah echt mis is het niet gegaan. Die trut van de kapperswinkel zei nog "jah das chocolade bruin!" dus mijn zus en ik zo "Jah die willen we!"quote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Grappig als haarverven mis gaat. Iemand op school had opeens blond haar met een groene zweem
.
Ik ben stiekem MM's kloon ,quote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:30 schreef Tha_Erik het volgende:! Je hebt een foto gezien!? QWEA PM ME! DOE DOE!
Dan kan je het oko niet goed geheim houdenquote:
Ik zei toch stiekem,quote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dan kan je het oko niet goed geheim houden.
neujquote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:30 schreef Tha_Erik het volgende:! Je hebt een foto gezien!? QWEA PM ME! DOE DOE!
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Met dank aan connecties, ziet er tof uit! Maar die ene pluk is wel vet storend.
Dat aan de zijkant komt niet helemaal goed over, maar die ene pluk (ookal zit het onder andere haren) is echt opvallend. De schaar d'r in, zou ik zeggen.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:49 schreef Zwaffel het volgende:
[..].
Mooie kleur he? Zie je ook dat die pluk nauwelijks zichtbaar is omdat hij onder al het andere haar zit?
En zie je ook dat mn plukjes aan de zijkant wat lichter zijn?
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat aan de zijkant komt niet helemaal goed over, maar die ene pluk (ookal zit het onder andere haren) is echt opvallend. De schaar d'r in, zou ik zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |