quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 20:51 schreef ChOas het volgende:[..]
Bij mijn weten zit het hoofdkwartier in Mountainview, California, dus niet in Washington. Zou niet weten wat het bij NASA zou moeten doen.
[..]
Maar je hebt de vrijheid in dat vertrouwen!! Zie dat dan, je kan zelf kiezen, Google zelf vecht er voor om iedereen zelf die keuze te laten maken!!
[..]
Typhus! Dan gooi je ook een site op! Waar moet ik in godsnaam kijken ? Ik zie niet vaak iets wat ZO gebruikers-onvriendelijk is.
[..]
Je ziet nog steeds niet dat een gedeeltelijke dienst aanbieden beter is dan geen dienst aanbieden ?
[..]
Heel graag, want ik heb werkelijk geen idee waar je het over hebt (in combinatie met Google dus)
[..]
Met verschil dat mensen tegenwoordig trojans plaatsen om geld te verdienen (botnets, etc.) ... Waarom zou de regering in HEMELSnaam een bot op je PC installeren wanneer ze gewoon je hele Internet feed kunnen aftappen ???? Vertel me, waarom. Technisch is het GEEN probleem, neem dat van mij aan. Dus waarom dan nog zoiets moeilijks doen ? Waarom kan je niet aannemen dat dit soort dingen door organisaties gedaan wordt welke NIET direct toegang hebben tot je feed en zich moeten beperken tot (ja, toch wel) vrij primitieve methodes als trojans...
al die vragen zijn in principe goed geadresseerd, zij het op mijn wat onhandige manier(forum noob).
Ook zou ik veel van je reacties niet als "discussie" willen kwalificeren.
"Fascism should more appropriately be called corporatism because it is a merger of state and corporate power."
--Benito Mussolini. (from Encyclopedia Italiana, Giovanni Gentile, editor).
Verder zijn van de 100 grootste economieën ter wereld er 44 !!! corporaties. (corporate power / monopolies)( en die info is ook al vrij oud)
Zo'n corporatie met complete psychologische, politieke databanken is zeer ongewenst, behalve dat die informatie ontrokken kan worden kan ook het hele bedrijf in verkeerde handen vallen.
Verder zijn op het hoogste niveau shaduwboekinghoudingen, prijsafspraken aan de orde van de dag.
Zo zijn inmiddels vele sectoren "geprivatiseerd" (lees; weggegeven) en worden hele sectoren opgekocht door 1 of 2 corporaties.
Dan hebben wij nog "de keus" (denken we) terwijl op het hoogste niveau alles "gecontroleerd/geregeld" is.
Zoals bv. kunstmatige schaarste (olie) om de prijzen hoog te houden. (peak oil is a fraud)
Of KPN koopt alle alternatieve ADSL leveranciers op en transformeerd ze langzaam terwijl 90% van "het volk" geen idee heeft dat ze altijd aan KPN betalen.
Of dat UNIVE (groot geworden zonder winst-oogmerk) gewoon rustig overgenomen word door eht VGZ als ik me goed herinner.
Google---> Youtube is een stuk moeilijker vergelijken maar uiteindelijk heeft Google de keus of jouw documentaire massale kijkers krijgt of op een derderangs video site komt..
www.savetheinternet.com is zeer illustratief
en "Freedom to Fascism" neemt je zo'n beetje mee naar het hoogste niveau van het monopoly.
Verder was mijn intentie van dit topic totaal afwijkend
"That men do not learn very much from the lessons of history is the most important of all the lessons that History has to teach."
-Aldous Huxley