Zou slim zijn, maar nogmaals: waarom die haast? Hij heeft nog tot maandag...quote:Op donderdag 19 oktober 2006 04:05 schreef BorTheWolf het volgende:
ahhh er slaapt nieman op de de franse kamer, dan kan rik daar met gemak zijn missie uitvoeren lijkt mij.
Jeroenski niet dusquote:Op donderdag 19 oktober 2006 04:08 schreef BB6kijker het volgende:
Rik slaapt nu toch?
Dan slaapt iedereen....
bijna iedereenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 04:08 schreef BB6kijker het volgende:
Rik slaapt nu toch?
Dan slaapt iedereen....
In jouw topic ook niet ?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 04:17 schreef HiDiHo het volgende:
Geen wasmachine vandaag??
quote:
Suc6, maar dan ook niet of heel weing overdag gaan verschijnenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 04:24 schreef HiDiHo het volgende:
Ik ga ook maar eens een crewnaam aanvragen denk ik
Gebruik ik gewoon me ander account overdag, ok ?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 04:26 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Suc6, maar dan ook niet of heel weing overdag gaan verschijnen![]()
Wat jij wil hoorquote:Op donderdag 19 oktober 2006 04:27 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Gebruik ik gewoon me ander account overdag, ok ?![]()
tquote:
In beide staat voornamelijk onzin laten we die ander maar nemen om verder te posten die heeft het laagste nummerquote:Op donderdag 19 oktober 2006 08:52 schreef avonne het volgende:
welk topic is het nou dat ik moet bijlezen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |