Dat is fijn voor je maar met die smaak kom je bij een verkeerde terechtquote:
Serius, ken je instellen he ?? Hoelang kom je hier al ????quote:
zei het oude mannetjequote:Op donderdag 19 oktober 2006 03:26 schreef BB6kijker het volgende:
Wat blijft Tijn toch zeiken over die vaas. Ga toch pitten man of heb het eens over iets anders, oud wijf.
ben je malquote:Op donderdag 19 oktober 2006 03:29 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Dat is fijn voor je maar met die smaak kom je bij een verkeerde terecht![]()
Sinds BB6quote:Op donderdag 19 oktober 2006 03:29 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Serius, ken je instellen he ?? Hoelang kom je hier al ????
Ik help je welquote:Op donderdag 19 oktober 2006 03:31 schreef latevogel het volgende:
[..]
ben je malkomt allemaal goed
zei
de blinde![]()
Ben hem nog niet tegengekomen in de metroquote:Op donderdag 19 oktober 2006 03:32 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Welnee, jij had vorig jaar toch (ook) zo'n hekel aan Roel?
*doet ff haar werk en geeft een lekker drankjequote:Op donderdag 19 oktober 2006 03:33 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik help je wel
zei de lamme (maar nu nog niet lam, geen drank genoeg op)![]()
![]()
En dan zeggen ze dat Eggie zo met het spel bezig was, deze zijn nu gewoon berekenendquote:Op donderdag 19 oktober 2006 03:35 schreef BB6kijker het volgende:
Nobele Tijn zou als hij zou winnen met het geld arme mensen gaan helpen. Dat moet ik nog zien, mischien een paar honder deuro, maar echt niet de helft (want de andere helft is voor Rik)
Nu is het echt heel erg ja.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 03:37 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
En dan zeggen ze dat Eggie zo met het spel bezig was, deze zijn nu gewoon berekenend
Ach lief van je, maar je moet je werk niet mee naar huis nemen hequote:Op donderdag 19 oktober 2006 03:37 schreef latevogel het volgende:
[..]
*doet ff haar werk en geeft een lekker drankje![]()
Je vergeet Sem maar ff voor het gemak die daarnet zei ik wil niet dat Rik het wint want dan gaat helft naar Tijnquote:Op donderdag 19 oktober 2006 03:37 schreef BB6kijker het volgende:
Zou Tijn nog steeds durven te beweren dat hij niet met het spel bezig is? Op dit moment degene die er het meeste mee bezig is.
Is ook absoluut zo, hij is er ook heel erg mee bezig en hij is net zo manipulatief bezig als Tijn. Maar er zijn er een paar die er niet echt mee bezig zijn, zoals de zusjes.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 03:39 schreef latevogel het volgende:
[..]
Je vergeet Sem maar ff voor het gemak die daarnet zei ik wil niet dat Rik het wint want dan gaat helft naar Tijn![]()
sttttttttttttt zit sinds vandaag in ziektewetquote:Op donderdag 19 oktober 2006 03:39 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ach lief van je, maar je moet je werk niet mee naar huis nemen he![]()
![]()
Proost![]()
Laat DE ZUSJES maar schuiven die zijn slimmer dan wij allemaal denkenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 03:40 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Is ook absoluut zo, hij is er ook heel erg mee bezig en hij is net zo manipulatief bezig als Tijn. Maar er zijn er een paar die er niet echt mee bezig zijn, zoals de zusjes.
Voorlpig heeft hij 4 nominaties overleefdquote:Op donderdag 19 oktober 2006 03:39 schreef latevogel het volgende:
[..]
Je vergeet Sem maar ff voor het gemak die daarnet zei ik wil niet dat Rik het wint want dan gaat helft naar Tijn![]()
Zou gaaf zijn dat na de serie blijkt dat ze wel slim zijn. Nou, als dat zo is, verdienen ze de hoofdprijs!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 03:43 schreef latevogel het volgende:
[..]
Laa DE SUSJES maar schuiven die zijn slimmer dan wij allemaal denken![]()
jeroen heeft ook toegevene dat hij met het spe bezig is iederen denk behalve sa en molquote:Op donderdag 19 oktober 2006 03:39 schreef latevogel het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat die met de pot gaan schuiven, maar Semih mag ook welquote:Op donderdag 19 oktober 2006 03:43 schreef latevogel het volgende:
[..]
Laat DE ZUSJES maar schuiven die zijn slimmer dan wij allemaal denken![]()
dat hij het overleefd heeft blijf me een raadsel want overal stond ie als eerste eruitquote:Op donderdag 19 oktober 2006 03:43 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Voorlpig heeft hij 4 nominaties overleefd
Voor een Rotterdammer![]()
Jeroen is er ook wel mee bezig. Zo stemde hij op de in zijn ogen populairste mensen, dus Tijn en Rik. Alleen dom dat hij andere mensen niet bewoog om hetzelfde te doen, waardoor zijn acties nooit lukten. Dus als hij ermee bezig is, is hij er dom mee bezig.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 03:44 schreef Coraatje het volgende:
[..]
jeroen heeft ook toegevene dat hij met het spe bezig is iederen denk behalve sa en mol
Dus die polls zijn niet te vertrouwenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 03:45 schreef latevogel het volgende:
[..]
dat hij het overleefd heeft blijf me een raadsel want overal stond ie als eerste eruit![]()
Idd. Die zijn zo manipulatief als een Tijn!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 03:47 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Dus die polls zijn niet te vertrouwen![]()
![]()
Wat denk je zelfquote:Op donderdag 19 oktober 2006 03:47 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Dus die polls zijn niet te vertrouwen![]()
![]()
Niet dus, kijk maar de afgelopen exit, was wel de beste in wekenquote:
Zou hij t durven? Zou ik wel stoer vinden, maar waarom zou hij het risico nemen? hij heeft nog tot maandag.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 03:50 schreef latevogel het volgende:
En Rik denkt nu "zal ik of zal ik niet "
Je hebt je persoon om te bashen wel gevonden geloof ik he ?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 03:48 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Idd. Die zijn zo manipulatief als een Tijn!
haha, jij ook, mij!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 03:54 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Je hebt je persoon om te bashen wel gevonden geloof ik he ?
Is dat zo ? vertel heb (nog) geen kwaad over je gesproken.quote:
Ik denk...Hij gaat ervoor ..slapen kan ie toch nietquote:Op donderdag 19 oktober 2006 03:53 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Zou hij t durven? Zou ik wel stoer vinden, maar waarom zou hij het risico nemen? hij heeft nog tot maandag.
Denk dat hij gaat pitten, maar ik heb geen idee wat hij nu gedaan heeft.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 03:56 schreef latevogel het volgende:
[..]
Ik denk...Hij gaat ervoor ..slapen kan ie toch niet![]()
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 03:52 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Niet dus, kijk maar de afgelopen exit, was wel de beste in weken
Heb je nog foto's van het moment waarop Rik aan het rommelen was tussen te lijmspullen van andere groepen? Vraag me af wat hij deed. Leek erop alsof hij iets pakte en in zijn eigen vaas stopte.quote:
Helaas niet, na mijn werk kijk ik altijd tv en klets een beetje bij en daarnaast BB6quote:Op donderdag 19 oktober 2006 04:00 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Heb je nog foto's van het moment waarop Rik aan het rommelen was tussen te lijmspullen van andere groepen? Vraag me af wat hij deed. Leek erop alsof hij iets pakte en in zijn eigen vaas stopte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |