ziet er welquote:Op donderdag 19 oktober 2006 02:02 schreef henk.jansen het volgende:
En deze is al versierd terwijl hij nog niet af is
[afbeelding]
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 02:07 schreef PC eend het volgende:
9 posts en 5839 views![]()
![]()
En dat voor het verkeerde topic![]()
Ik zie een voetbal op stream 3 en zou zo graag die ff een trap gevenquote:
Maar jij hebt een zwak voor mij, dat scheeltquote:Op donderdag 19 oktober 2006 02:12 schreef henk.jansen het volgende:
Zolang die open is post ik in het topic met het juiste nummer![]()
![]()
Hoe kan je het zo radenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 02:13 schreef Morwen het volgende:
[..]
Maar jij hebt een zwak voor mij, dat scheelt![]()
![]()
Rik heeft een plan bedacht, volgens mij wil hij de handschoenen gaan vullen met water en dan de rest van de vaas opvullen met water. Er zal dan een minimaal aan water uit de vaas in de bak stromen.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 02:16 schreef mazaru het volgende:
Gaan Rik en Marlies saboteren?
Ze zijn er gemeen genoeg voorquote:Op donderdag 19 oktober 2006 02:19 schreef BB6kijker het volgende:
Ze gaan wat doen, maar wat? Begreep ik nou dat ze lijm gingen jatten van andere groepen?
Slimquote:Op donderdag 19 oktober 2006 02:19 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Rik heeft een plan bedacht, volgens mij wil hij de handschoenen gaan vullen met water en dan de rest van de vaas opvullen met water. Er zal dan een minimaal aan water uit de vaas in de bak stromen.
Dit maakte erop uit.
je kan beter vragen hoe vaak de groep van Tijn KUT heeft gezegdquote:Op donderdag 19 oktober 2006 02:22 schreef BB6kijker het volgende:
Ik schakel net in. Hie vaak heeft Marlies bij benadering vanavond 'biezawwwjj' gezegd?
Was het zo erg?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 02:23 schreef latevogel het volgende:
[..]
je kan beter vragen hoe vaak de groep van Tijn KUT heeft gezegd![]()
Of hoe vaak Jroen psies heeft gezegd.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 02:23 schreef latevogel het volgende:
[..]
je kan beter vragen hoe vaak de groep van Tijn KUT heeft gezegd![]()
Waar is zijn hoofdquote:
Die Jeroen houd het wel in de gaten hoor let maar opquote:Op donderdag 19 oktober 2006 02:25 schreef henk.jansen het volgende:
Ze laten hun bouwsel alleen
[afbeelding]
Psiesquote:Op donderdag 19 oktober 2006 02:27 schreef latevogel het volgende:
[..]
Die Jeroen houd het wel in de gaten hoor let maar op![]()
Voor het eerst dat ik hem kan betrappen op enige intelligentie.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 02:27 schreef latevogel het volgende:
[..]
Die Jeroen houd het wel in de gaten hoor let maar op![]()
Jij hebt een camera op ons gerichtquote:Op donderdag 19 oktober 2006 02:28 schreef BB6kijker het volgende:
Wie zit er hier steeds op F5 te drukken. Zielig hoor. Misschien nog wel zieliger dan HiDaHo.
Morwen is hier al wat langer dus heeft meer eh meer eh meerquote:Op donderdag 19 oktober 2006 02:27 schreef HiDiHo het volgende:
Ok Morwen, haal nu dat papiertje maar uit je toetsenbord !
Je hebt gewonnen !!!
deze, want die andere heeft een nummer dat nergens op slaatquote:Op donderdag 19 oktober 2006 02:30 schreef golfer het volgende:
Welke COS moet ik nou hebben?
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 02:31 schreef golfer het volgende:
Oké, ga ik hier verder.
Al was het maar omdat Morwendeze geopend heeft.
![]()
Ik pak ze gewoon alletweequote:Op donderdag 19 oktober 2006 02:31 schreef golfer het volgende:
Oké, ga ik hier verder.
Al was het maar omdat Morwendeze geopend heeft.
![]()
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 02:30 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
deze, want die andere heeft een nummer dat nergens op slaat
Ik dacht al dat je een broer van Rik wasquote:Op donderdag 19 oktober 2006 02:33 schreef Morwen het volgende:
Ieder voor zich
Voor een kerel met zoveel talent
Maar dan meid heh waar er kerel/vent staat![]()
Je kan natuurlijk ook te ver gaan.quote:
zou roel niet doorgegaan zijn denk je?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 02:36 schreef BB6kijker het volgende:
Wat is die Tijn toch een misselijkmakend mannetje zeg. Het liefst zou hij de hele nacht doorgaan met lijmen, omdat meneer 'ik zit hier voor mijn broer' gewoon niet kan verliezen. Bah. Begin door hem soms zelfs te snakken naar Roel.
Neequote:Op donderdag 19 oktober 2006 02:37 schreef Coraatje het volgende:
[..]
zou roel niet doorgegaan zijn denk je?
Ik vond hem anders bijzonder lui / inactiefquote:Op donderdag 19 oktober 2006 02:40 schreef Coraatje het volgende:
[..]
ik heb roel namelijk nooit als opgevertje gezien
ja maar geen opgeverquote:Op donderdag 19 oktober 2006 02:41 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Ik vond hem anders bijzonder lui / inactief
hun zijn ook niet heilig hoorquote:Op donderdag 19 oktober 2006 02:43 schreef BB6kijker het volgende:
Wel leuk hoor, dat een substantieel deel van de groep Tijn eindelijk eens door heeft. Gelukkig maar.
Surequote:Op donderdag 19 oktober 2006 02:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook te ver gaan.![]()
en terecht. Walgelijk dat Tijn het stom vond dat Micheline hem genomineerd had. Walgelijk, omdat hij zelf op haar gestemd had.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 02:45 schreef latevogel het volgende:
En marlies,sem,mies ff lekker roddelen nu
Schei toch uit, kijk nou is wie daar allemaal zitte, allemaal kansloos voor de eind overwinning. Ze hebben helemaal niks door, ze vertellen alleen hun eigen waarheid.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 02:43 schreef BB6kijker het volgende:
Wel leuk hoor, dat een substantieel deel van de groep Tijn eindelijk eens door heeft. Gelukkig maar.
Oh, je bedoelde 'zij'quote:Op donderdag 19 oktober 2006 02:46 schreef Coraatje het volgende:
[..]
zij (semih ,marlies, micheline,marcia)what ever tis laat
Ik vind het allemaal kansloze types, dus wat dat betreft is het een hechte groep. En inderdaad, de winnaar zal niet uit die groep komen nee.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 02:46 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Schei toch uit, kijk nou is wie daar allemaal zitte, allemaal kansloos voor de eind overwinning. Ze hebben helemaal niks door, ze vertellen alleen hun eigen waarheid.
in jou ogen wie had de meeste kans gemaakt dan van alle 15quote:Op donderdag 19 oktober 2006 02:48 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal kansloze types, dus wat dat betreft is het een hechte groep. En inderdaad, de winnaar zal niet uit die groep komen nee.
Ik ben nog aan het schrobbenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 02:47 schreef HiDiHo het volgende:
hehe eindelijk je Titel Henk ?
Bruine ellebogen ??
Daarom is hij natuurlijk opeens ook zo nummervolgzaamquote:Op donderdag 19 oktober 2006 02:47 schreef HiDiHo het volgende:
hehe eindelijk je Titel Henk ?
Bruine ellebogen ??
Kssssssssstquote:Op donderdag 19 oktober 2006 02:50 schreef PC eend het volgende:
[..]
Daarom is hij natuurlijk opeens ook zo nummervolgzaam![]()
Dadelijk ga je nog klokkeluider noemen PC-Ban eh eendquote:Op donderdag 19 oktober 2006 02:50 schreef PC eend het volgende:
[..]
Daarom is hij natuurlijk opeens ook zo nummervolgzaam![]()
maar waarom heb je dan zeg je dan dat het terecht is dat ze tijn zo afzeiken?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 02:50 schreef BB6kijker het volgende:
In mijn ogen zijn de kanshebbers
1 Tijn
2 Rik
3 Monique
4 Jeroen
Het is inderdaad héél zielig. Maar hij gaat door hoor, let maar op.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 02:52 schreef HiDiHo het volgende:
39629 nog niet genoeg Morwen ????
STOP nu maar met F5 !!!
Niks tegen jouw topic persoonlijk hoor.... maar regels horen gewoon regels te zijn, ik heb er wel eens een geopend zonder nummer, maar wel als eerste, en die bleef gewoon staan en werd aangepastquote:
1 Rikquote:Op donderdag 19 oktober 2006 02:50 schreef BB6kijker het volgende:
In mijn ogen zijn de kanshebbers
1 Tijn
2 Rik
3 Monique
4 Jeroen
Huhquote:Op donderdag 19 oktober 2006 02:52 schreef HiDiHo het volgende:
39629 nog niet genoeg Morwen ????
STOP nu maar met F5 !!!
Een belachelijk nummer was het. Als je er nou 1 naast zou zitten al la, maar in dit geval sloeg het nergens op. Iemand met een valse start mag niet doorgaan lijkt me.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 02:53 schreef PC eend het volgende:
[..]
Niks tegen jouw topic persoonlijk hoor.... maar regels horen gewoon regels te zijn, ik heb er wel eens een geopend zonder nummer, maar wel als eerste, en die bleef gewoon staan en werd aangepast
Liever een klokkenluider dan een klepelzoekerquote:Op donderdag 19 oktober 2006 02:52 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Dadelijk ga je nog klokkeluider noemen PC-Ban eh eend![]()
![]()
Sabrina staat bij mij als kanshebber op 5. Gaat in ieder geval ver komen. Van mij mag ze winnen, zit weinig kwaad in. Ook weinig intelligentie, maar ach....quote:Op donderdag 19 oktober 2006 02:53 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
1 Rik
2 Sabrina
3 Monique
4 Semih
![]()
Even voor de duidelijkheid: Ik ben geen modquote:Op donderdag 19 oktober 2006 02:53 schreef PC eend het volgende:
[..]
Niks tegen jouw topic persoonlijk hoor.... maar regels horen gewoon regels te zijn, ik heb er wel eens een geopend zonder nummer, maar wel als eerste, en die bleef gewoon staan en werd aangepast
mijne zijn rik tijn,monique en sabrina en ik kan ze ggeen cijfer van 1 t/m 4 geven al gaat me voorkeur iets meer naa sabrina en monique omdat zij gewoon niet met het spel bezig zijn en vooral sabrina het spelletje gewoon ook niet door hebquote:Op donderdag 19 oktober 2006 02:53 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
1 Rik
2 Sabrina
3 Monique
4 Semih
![]()
Ben jij van de cijferpolitiequote:Op donderdag 19 oktober 2006 02:54 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Een belachelijk nummer was het. Als je er nou 1 naast zou zitten al la, maar in dit geval sloeg het nergens op. Iemand met een valse start mag niet doorgaan lijkt me.
Ik hoop ook een van die twee. Zij zijn echt het minst met het spel bezig. En dan wint bij mij Sabrina het. Hoewel, zij heeft het wel héél makkelijk, want ze kan niet nadenken, dus ook niet over het spel.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 02:56 schreef Coraatje het volgende:
[..]
mijne zijn rik tijn,monique en sabrina en ik kan ze ggeen cijfer van 1 t/m 4 geven al gaat me voorkeur iets meer naa sabrina en monique omdat zij gewoon niet met het spel bezig zijn en vooral sabrina het spelletje gewoon ook niet door heb
Tot 16.00 uurquote:Op donderdag 19 oktober 2006 02:56 schreef henk.jansen het volgende:
Hoelang mogen ze over die vazen doen ?
Pcies !quote:Op donderdag 19 oktober 2006 02:57 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ben jij van de cijferpolitie![]()
![]()
Zonder nummer is dan toch veel erger
Bovendien ga je niet in op de kern van mijn betoog![]()
Rik, Jeroen, Sabrina en Tijnquote:Op donderdag 19 oktober 2006 02:49 schreef Coraatje het volgende:
[..]
in jou ogen wie had de meeste kans gemaakt dan van alle 15
Doe toch niet zo zielig zeg. je lijkt Roel wel met zijn principes.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 02:57 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ben jij van de cijferpolitie![]()
![]()
Zonder nummer is dan toch veel erger
Bovendien ga je niet in op de kern van mijn betoog![]()
Tot 16.00 uurquote:Op donderdag 19 oktober 2006 02:56 schreef henk.jansen het volgende:
Hoelang mogen ze over die vazen doen ?
Rik is ook niet mijn favoriete 1 maar dat denk ikquote:Op donderdag 19 oktober 2006 02:56 schreef Coraatje het volgende:
[..]
mijne zijn rik tijn,monique en sabrina en ik kan ze ggeen cijfer van 1 t/m 4 geven al gaat me voorkeur iets meer naa sabrina en monique omdat zij gewoon niet met het spel bezig zijn en vooral sabrina het spelletje gewoon ook niet door heb
Hoorde ik ook ja, heel zieligquote:Op donderdag 19 oktober 2006 03:00 schreef Coraatje het volgende:
sorry mijn mening belachelijke opmerking van semih hij gunt het nu rik niet om te winnen omdat dan de helft van het geld naar tijn gaat
Dat is wel weer een benadering van het spel, zo gaat het nomineren heel anders worden bij de laatstenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 02:59 schreef latevogel het volgende:
wow,Sem zegt dat ie het Rik niet gund om te winnen omdat de helft naar Tijn gaat
Wat nou principes, jij begint toch te regelneukenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 02:58 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Doe toch niet zo zielig zeg. je lijkt Roel wel met zijn principes.
jah maar opzich wel een belachelijke opmerkingquote:Op donderdag 19 oktober 2006 03:01 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Dat is wel weer een benadering van het spel, zo gaat het nomineren heel anders worden bij de laatsten![]()
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 03:01 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Dat is wel weer een benadering van het spel, zo gaat het nomineren heel anders worden bij de laatsten![]()
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 03:02 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wat nou principes, jij begint toch te regelneuken![]()
En voor de rest ben ik nog nooit zo complimenteus uitgescholden![]()
Dat is gewoon omdat je met familie zit en Micheline is door Tijn genomineerd.quote:
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 03:02 schreef PC eend het volgende:
[..]
Moet je niet allang naar bed BBKijker ???quote:Op donderdag 19 oktober 2006 03:03 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
![]()
![]()
Haha
![]()
![]()
, jij hebt een nóg kleinere pik! Nou, graag gemaakt hoor, dat 'compliment'.
Wat doe je hier eigenlijk nog? Deze COS was toch écht later, toch?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 03:02 schreef PC eend het volgende:
[..]
Weet ik veel dat jij een penisfixatie hebtquote:Op donderdag 19 oktober 2006 03:03 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
![]()
![]()
Haha
![]()
![]()
, jij hebt een nóg kleinere pik! Nou, graag gemaakt hoor, dat 'compliment'.
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 03:05 schreef PC eend het volgende:
[..]
Weet ik veel dat jij een penisfixatie hebt![]()
De mods hebben mij opstandig gemaakt, ik doe nu wat ik wil, ik kan er niks aan doenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 03:05 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Wat doe je hier eigenlijk nog? Deze COS was toch écht later, toch?
Ga toch naar je eigen forum joh, en diteer daar wat iedereen moet doen.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 03:07 schreef PC eend het volgende:
[..]
De mods hebben mij opstandig gemaakt, ik doe nu wat ik wil, ik kan er niks aan doen
Waarschijnlijk ben je binnekort weer ff van me af
En nu weer ONTOPIC![]()
Niet meer neequote:Op donderdag 19 oktober 2006 03:10 schreef BB6kijker het volgende:
O o o, wat maakt Tijn zich nu toch weer veel zorgen. Zielig hoor, hij zit niet eens op de bank.
Ben je nou zo dom of doe je maar alsofquote:Op donderdag 19 oktober 2006 03:08 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Ga toch naar je eigen forum joh, en diteer daar wat iedereen moet doen.
Haha!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 03:12 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ben je nou zo dom of doe je maar alsof
dat denk ik NET nietquote:Op donderdag 19 oktober 2006 03:12 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Ach, volgende week tenminste ècht.
Ik hoop dat Rik eruit gaatquote:Op donderdag 19 oktober 2006 03:10 schreef latevogel het volgende:
Rik hoopt dat Sem eruit gaat
Ligt er ook aan hoeveel mensen van de roddelclub overblijven. Maar zo heel veel stemmen heb je nu ook niet echt meer nodig.quote:
Walgelijk en verschrikkelijk berekenend dat Rik en Tijn nu opeens zo close zijn met Jeroen.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 03:16 schreef henk.jansen het volgende:
Volgende roddelgroep ?
[afbeelding]
Ja, maar ik heb tenminste hoopquote:Op donderdag 19 oktober 2006 03:18 schreef latevogel het volgende:
[..]
die zit bij de laaste 3 ben ik bang
![]()
enigste hoop die ik heb is dat ik Tijn mag kussen als ik erbij ben in de finalequote:Op donderdag 19 oktober 2006 03:21 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb tenminste hoop![]()
Dan heb je dezelfde soort smaak als Sabrinaquote:Op donderdag 19 oktober 2006 03:24 schreef latevogel het volgende:
[..]
enigste hoop die ik heb is dat ik Tijn mag kussen als ik erbij ben in de finale![]()
![]()
Bij jou ja !quote:Op donderdag 19 oktober 2006 03:24 schreef henk.jansen het volgende:
[afbeelding]
Deze heeft al 3 pagina's
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 03:26 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Dan heb je dezelfde soort smaak als Sabrina![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |