Doe toch niet zo zielig zeg. je lijkt Roel wel met zijn principes.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 02:57 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ben jij van de cijferpolitie![]()
![]()
Zonder nummer is dan toch veel erger
Bovendien ga je niet in op de kern van mijn betoog![]()
Tot 16.00 uurquote:Op donderdag 19 oktober 2006 02:56 schreef henk.jansen het volgende:
Hoelang mogen ze over die vazen doen ?
Rik is ook niet mijn favoriete 1 maar dat denk ikquote:Op donderdag 19 oktober 2006 02:56 schreef Coraatje het volgende:
[..]
mijne zijn rik tijn,monique en sabrina en ik kan ze ggeen cijfer van 1 t/m 4 geven al gaat me voorkeur iets meer naa sabrina en monique omdat zij gewoon niet met het spel bezig zijn en vooral sabrina het spelletje gewoon ook niet door heb
Hoorde ik ook ja, heel zieligquote:Op donderdag 19 oktober 2006 03:00 schreef Coraatje het volgende:
sorry mijn mening belachelijke opmerking van semih hij gunt het nu rik niet om te winnen omdat dan de helft van het geld naar tijn gaat
Dat is wel weer een benadering van het spel, zo gaat het nomineren heel anders worden bij de laatstenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 02:59 schreef latevogel het volgende:
wow,Sem zegt dat ie het Rik niet gund om te winnen omdat de helft naar Tijn gaat
Wat nou principes, jij begint toch te regelneukenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 02:58 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Doe toch niet zo zielig zeg. je lijkt Roel wel met zijn principes.
jah maar opzich wel een belachelijke opmerkingquote:Op donderdag 19 oktober 2006 03:01 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Dat is wel weer een benadering van het spel, zo gaat het nomineren heel anders worden bij de laatsten![]()
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 03:01 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Dat is wel weer een benadering van het spel, zo gaat het nomineren heel anders worden bij de laatsten![]()
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 03:02 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wat nou principes, jij begint toch te regelneuken![]()
En voor de rest ben ik nog nooit zo complimenteus uitgescholden![]()
Dat is gewoon omdat je met familie zit en Micheline is door Tijn genomineerd.quote:
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 03:02 schreef PC eend het volgende:
[..]
Moet je niet allang naar bed BBKijker ???quote:Op donderdag 19 oktober 2006 03:03 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
![]()
![]()
Haha
![]()
![]()
, jij hebt een nóg kleinere pik! Nou, graag gemaakt hoor, dat 'compliment'.
Wat doe je hier eigenlijk nog? Deze COS was toch écht later, toch?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 03:02 schreef PC eend het volgende:
[..]
Weet ik veel dat jij een penisfixatie hebtquote:Op donderdag 19 oktober 2006 03:03 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
![]()
![]()
Haha
![]()
![]()
, jij hebt een nóg kleinere pik! Nou, graag gemaakt hoor, dat 'compliment'.
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 03:05 schreef PC eend het volgende:
[..]
Weet ik veel dat jij een penisfixatie hebt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |