Zo hee, isnienetjesquote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:48 schreef An24 het volgende:
Prupke lievIk was te lui om nieuwe te openen
![]()
Check, best zin om me te bezatten eigenlijk, doe het alleen nooitquote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:48 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Alles met mate? Pfffffffffffff ....ik niet:-)
Wowieeeee ...wel een gaaf badje Prupkequote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:49 schreef prupke het volgende:
Daarstraks een bad gehaald, en ja ik moet hem nog poetsen![]()
[afbeelding]
Vergaat me net zo An, maar soms ben ik wel op weg ... alleen ik laat het nooit toequote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:49 schreef An24 het volgende:
[..]
Check, best zin om me te bezatten eigenlijk, doe het alleen nooit![]()
Ik zit gewoon vol na een tijdje en dan ben ik hoogstens aangeschoten, daarna heb ik geen zin meer, erg flauwquote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:51 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Vergaat me net zo An, maar soms ben ik wel op weg ... alleen ik laat het nooit toe![]()
Yepppppppppppp..... Het is zeker wel 30 jaar terug dat ik een keer iets meer dan aangeschoten was.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:54 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik zit gewoon vol na een tijdje en dan ben ik hoogstens aangeschoten, daarna heb ik geen zin meer, erg flauw![]()
Zeker zonder lover op dit momentquote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:57 schreef Mauro het volgende:
30 jaar geleden
Ik ben nu al weer aardig aangeschoten... 2 biertjes en een enorme vermoeidheid helpt natuurlijk wel een beetje....
Weet ik Mauro, is heeeeel oud heequote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:57 schreef Mauro het volgende:
30 jaar geleden
Ik ben nu al weer aardig aangeschoten... 2 biertjes en een enorme vermoeidheid helpt natuurlijk wel een beetje....
Je bent zeker geen noordeling? Woehaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:00 schreef An24 het volgende:
[..]
Zeker zonder lover op dit moment![]()
![]()
-edit- waarom ben ik dan nog nuchter![]()
Ach joh, wat is oud?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:00 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Weet ik Mauro, is heeeeel oud hee![]()
![]()
Maar ik heb de schurft aan dronkenschap!!!Ik wil geen last voor anderen zijn en ... weten wat ik doe.
![]()
Maar dan zonder de ba zakerquote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:01 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Peet is wel gezellie aan de baco ...eg wel:-)
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:01 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ach joh, wat is oud?
30 jaar geleden dronk ik ook al bier
bewijs=foto
Zwanger?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:03 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Uhhhhhhhh ...half om half ook goed?![]()
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:04 schreef An24 het volgende:
[..]
Je zit dus samen achter de pc je te bezatten?
Ga je helemaal te buiten aan melkquote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:49 schreef An24 het volgende:
[..]
Check, best zin om me te bezatten eigenlijk, doe het alleen nooit![]()
Mijn hele familie komt uit groningen....................behalve ikzelfquote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:01 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Je bent zeker geen noordeling? Woehaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
Exportquote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:05 schreef An24 het volgende:
[..]
Mijn hele familie komt uit groningen....................behalve ikzelf![]()
Zie je An, daarom zo nuchterquote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:05 schreef An24 het volgende:
[..]
Mijn hele familie komt uit groningen....................behalve ikzelf![]()
Euh, wie heeft het dan beter bekeken?quote:
Mag ik daar nog heel ff over nadenken?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:06 schreef freud het volgende:
[..]
Euh, wie heeft het dan beter bekeken?
Ook geweest....quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:06 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
en ik importwesterling ...aan het worden![]()
![]()
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:06 schreef freud het volgende:
[..]
Euh, wie heeft het dan beter bekeken?
Uhmmm......quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:07 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Toevallig, die van mij ook al![]()
Gelukkig ben ik importquote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:08 schreef An24 het volgende:
[..]
![]()
Tis hel erg..heb het stiekum niet zo op noordelingen![]()
An, ik ben een rasechte noordeling ... en om eerlijk te zijn ... ik over het algemeen ook niet. Dat is ook de reden dat ik al zeer lang het westen op het oog had.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:08 schreef An24 het volgende:
[..]
![]()
Tis hel erg..heb het stiekum niet zo op noordelingen![]()
Yep, want genen hebben we allemaalquote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:08 schreef Mauro het volgende:
[..]
Uhmmm......
achter-achter-achter-familie? wie weet
"Ik fok nooit op een eerste date"quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:04 schreef An24 het volgende:
[..]
Je zit dus samen achter de pc je te bezatten?
Ja precies, dat bedoel ik. Mijn ervaring met noordelingen is vooral kortzichtigheid. In het eigen wereldje verkropt zitten en zich veel minder "oprecht" bezig houden met anderen...maar nogmaals, das eigen ervaringquote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:13 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
An, ik ben een rasechte noordeling ... en om eerlijk te zijn ... ik over het algemeen ook niet. Dat is ook de reden dat ik al zeer lang het westen op het oog had.
Eerder zeggen wat je denkt en niet van dat achter de ellebogenwerk. Vind ik.
OK, generaliseren mag en doe ik niet. Er zijn natuurlijk genoeg anderen!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kan ik je een hand geven. Alleen ben ik terug naar het zuiden gevlucht.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:07 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ook geweest....
slecht bevallen...
dus gevlucht![]()
Je kan in Groningen wel leuke fototjes makenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:27 schreef PKfotografie het volgende:
----------> Stad & Streek
kunnen we het hier weer over fotografie hebben?
heel slechte tvp !!!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:27 schreef PKfotografie het volgende:
----------> Stad & Streek
kunnen we het hier weer over fotografie hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |