jah, mod he, post gwoon door het slotje heenquote:Op zondag 15 oktober 2006 23:41 schreef PKfotografie het volgende:
vroeg ik me ook al af.
alleen was het topic vol
Voor mij staat ie gewoon nog open.quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:41 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
vroeg ik me ook al af.
alleen was het topic vol
Doe maar niet, heb al wat hoofdpijn.quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:40 schreef Xilantof het volgende:
Hier mag lawaai worden gemaakt!
modjes van tegenwoordig !!!quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:42 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
jah, mod he, post gwoon door het slotje heen
*sorry PeRi*
goed getypt maar 50mm 1.8 is zatquote:Op zondag 15 oktober 2006 23:42 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Doe maar niet, heb al wat hoofdpijn.
* Sebasser is trouwens even met zijn D70 en zijn nieuwe Nikkor 50MM 1:1.8 D (zo goed getypt?) aan het spelen
Sinds wanneer balen stekkers?quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:46 schreef prupke het volgende:
wat nou gezellig?
ik baal als een stekker
What's wrong?quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:46 schreef prupke het volgende:
wat nou gezellig?
ik baal als een stekker
Ach ja, ik dacht als ik het precies overtyp dat het dan altijd wel goed zal zijnquote:Op zondag 15 oktober 2006 23:44 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
goed getypt maar 50mm 1.8 is zat
1:1,8 is niet echt nodig (snappen je zo al )
pijn in voet...moeilijk lopen....ws operatiequote:
een stekker is een beroeps vormquote:
een verdoving is zo geregeld.quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:49 schreef prupke het volgende:
[..]
pijn in voet...moeilijk lopen....ws operatie
en ik heb naaldenvrees...
moeilijk lopen doe ik ook wel squote:Op zondag 15 oktober 2006 23:49 schreef prupke het volgende:
[..]
als je geduld hebt moet je naar houten gaan in novemberquote:Op zondag 15 oktober 2006 23:48 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ach ja, ik dacht als ik het precies overtyp dat het dan altijd wel goed zal zijn
Morgen trouwens even langs de Mediamarkt.
Van die UV filters of iets dergelijks kopen, om mijn lenzen te beschermen.
Welke kan ik het beste kopen?
Daarnaast zit ik ook vaak met het probleem dat mijn lenzen soms wel vies worden, door water, of vet, of iets anders.
Waarmee kan ik dat het beste schoonmaken?
Euj das niet fijn idd.. Ik ben laatst ook onder het mes geweest en ik was er absoluut niet blij mequote:Op zondag 15 oktober 2006 23:49 schreef prupke het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |