Zo hee, isnienetjesquote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:48 schreef An24 het volgende:
Prupke lievIk was te lui om nieuwe te openen
![]()
Check, best zin om me te bezatten eigenlijk, doe het alleen nooitquote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:48 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Alles met mate? Pfffffffffffff ....ik niet:-)
Wowieeeee ...wel een gaaf badje Prupkequote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:49 schreef prupke het volgende:
Daarstraks een bad gehaald, en ja ik moet hem nog poetsen![]()
[afbeelding]
Vergaat me net zo An, maar soms ben ik wel op weg ... alleen ik laat het nooit toequote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:49 schreef An24 het volgende:
[..]
Check, best zin om me te bezatten eigenlijk, doe het alleen nooit![]()
Ik zit gewoon vol na een tijdje en dan ben ik hoogstens aangeschoten, daarna heb ik geen zin meer, erg flauwquote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:51 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Vergaat me net zo An, maar soms ben ik wel op weg ... alleen ik laat het nooit toe![]()
Yepppppppppppp..... Het is zeker wel 30 jaar terug dat ik een keer iets meer dan aangeschoten was.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:54 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik zit gewoon vol na een tijdje en dan ben ik hoogstens aangeschoten, daarna heb ik geen zin meer, erg flauw![]()
Zeker zonder lover op dit momentquote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:57 schreef Mauro het volgende:
30 jaar geleden
Ik ben nu al weer aardig aangeschoten... 2 biertjes en een enorme vermoeidheid helpt natuurlijk wel een beetje....
Weet ik Mauro, is heeeeel oud heequote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:57 schreef Mauro het volgende:
30 jaar geleden
Ik ben nu al weer aardig aangeschoten... 2 biertjes en een enorme vermoeidheid helpt natuurlijk wel een beetje....
Je bent zeker geen noordeling? Woehaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:00 schreef An24 het volgende:
[..]
Zeker zonder lover op dit moment![]()
![]()
-edit- waarom ben ik dan nog nuchter![]()
Ach joh, wat is oud?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:00 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Weet ik Mauro, is heeeeel oud hee![]()
![]()
Maar ik heb de schurft aan dronkenschap!!!Ik wil geen last voor anderen zijn en ... weten wat ik doe.
![]()
Maar dan zonder de ba zakerquote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:01 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Peet is wel gezellie aan de baco ...eg wel:-)
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:01 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ach joh, wat is oud?
30 jaar geleden dronk ik ook al bier
bewijs=foto
Zwanger?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:03 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Uhhhhhhhh ...half om half ook goed?![]()
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:04 schreef An24 het volgende:
[..]
Je zit dus samen achter de pc je te bezatten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |