windows live messengerquote:
Nee, ik lig ver in mijn remslaap!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:53 schreef Inodder het volgende:
je heb voor t tweede gekozen begrijp ik
heb jij wel een pr0nuitvoering van messengerquote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:54 schreef Gladys het volgende:
[..]
windows live messengerde nieuwe kutversie van MSN
bij mij heet dat nog steeds gewoon msnquote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:54 schreef Gladys het volgende:
[..]
windows live messengerde nieuwe kutversie van MSN
Weet niet eens waar je woont, nare tease!quote:
Heb jij skype?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:59 schreef petraa het volgende:
Goedenavond allemaal, daar was ik weer alle kids op bed dus moeders kan weer ouwehoeren.![]()
![]()
ja zoiets maar dan de chagerijnige rotvariantquote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
heb jij wel een pr0nuitvoering van messenger
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
Weet niet eens waar je woont, nare tease!
staat in mijn fobo,oenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
Weet niet eens waar je woont, nare tease!
Ik gun het die boeren welquote:
http://www.skype.comquote:
Oefff daar is Mike ook weer, ik ga weer in me mandquote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:02 schreef Mike1964 het volgende:
tis hier verboden voor honden trouwens...
Wist ik wel, maar ik wilde weten of jij het ook wist. Ik heb het er op gehad, maar nu niet meer.quote:
kan er maar 1 uit die plaats vinden en volgens mij ben jij dat niet!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:01 schreef Gladys het volgende:
[..]
staat in mijn fobo,oenOww en als je dat ziet wil je niet meer skypen
![]()
hoezo niet?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:04 schreef petraa het volgende:
[..]
Wist ik wel, maar ik wilde weten of jij het ook wist. Ik heb het er op gehad, maar nu niet meer.
![]()
Deze gedweee dame is skype er al weer op aan het zetten. Nu nog een microfoon kopen en dan kan ik weer lullen.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
hoezo niet?
Ik wil binnenkort toch een keer proberen om de sc te versnellen middels skype![]()
leuk, gaan we binnenkort met zijn allen live Jappie bashen!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:06 schreef petraa het volgende:
[..]
Deze gedweee dame is skype er al weer op aan het zetten. Nu nog een microfoon kopen en dan kan ik weer lullen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |