quote:Op donderdag 19 oktober 2006 00:03 schreef NoUsername het volgende:
Wel lache, uitvoerig onderzocht!
Wat dacht je zo goed heb ik m'n navel nog nooit bekeken.
En hij heeft 2 kanten, streepje en rondje, haha!
don't blame me for your words...quote:
Wees gerust... dat doe ik niet.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 00:05 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
don't blame me for your words...![]()
Zkr. Maar nu weet je 'tquote:Op donderdag 19 oktober 2006 00:04 schreef ondeugend het volgende:
[..]
![]()
Ja zeg.... gedegen onderzoek is vereist hoor.
ik vind dat je genoeg bezit anders.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 00:06 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Wees gerust... dat doe ik niet.
Meer voor het gebrek aan humor.
Jaquote:Op donderdag 19 oktober 2006 00:06 schreef NoUsername het volgende:
[..]
Zkr. Maar nu weet je 't
Hij zit lekker...
Je vordert !quote:Op donderdag 19 oktober 2006 00:07 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik vind dat je genoeg bezit anders.
Dat is saai zegquote:Op donderdag 19 oktober 2006 00:10 schreef Bloemkolen het volgende:
Ik heb een normale.
Hartstikke ! ... hoe kom je er bij dat ik dat niet ben ?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 00:11 schreef NoUsername het volgende:
[..]
Dus je bent er toch blij mee?
Owwww oke.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 00:15 schreef NoUsername het volgende:
Omdat je zegt, als je zit is t meer een rondje met een huil smiley. Bij een streepje niet. Dus...
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 00:14 schreef Laton het volgende:
Een rondje !
En de beste navelpluis doet ie produceren
ooit eens op internet gezien dat iemand een trui daarvan gebreid had na jaren en jaren van opsparen.. nou vraag ik je..quote:
Toch grappig...quote:Op donderdag 19 oktober 2006 00:19 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Owwww oke.
Nee het veranderen van vorm deed me deproduceren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |