* vliegenmepper zoektquote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:29 schreef zoalshetis het volgende:
sla dood die newbies
klep houden noob!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:30 schreef Kletz het volgende:
hoe triest ben je als je dit soort threads post. opdonderen met mensen die beter zijn dan newbies.
R&P zit op 10quote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:30 schreef Kletz het volgende:
hoe triest ben je als je dit soort threads post. opdonderen met mensen die beter zijn dan newbies.
Ik moest lachen.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:30 schreef Kletz het volgende:
hoe triest [..] threads
In ONZ moeten newbies zich bewijzen... Je word niet zomaar toegelatenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:30 schreef Kletz het volgende:
pas bij het vierde bushokje ben ik binnen de groep gekomen. ik heb nu nog glassplinters in mijn knie en wang zitten, maar dat mag de pret niet drukken.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
In ONZ moeten newbies zich bewijzen... Je word niet zomaar toegelaten![]()
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:33 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
pas bij het vierde bushokje ben ik binnen de groep gekomen. ik heb nu nog glassplinters in mijn knie en wang zitten, maar dat mag de pret niet drukken.
Hoe kom je op het waanidee dat je binnen de groep zit?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:33 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
pas bij het vierde bushokje ben ik binnen de groep gekomen. ik heb nu nog glassplinters in mijn knie en wang zitten, maar dat mag de pret niet drukken.
Waarom begin je niet zelf met een antwoord geven ?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Aangezien de invasie begonnen is wil ik weten wat jullie doel is! Proberen jullie ONZ over te nemen van de oude biogarde ONZinners? Ik wil weten wat jullie van plan zijn met ONZ![]()
Of zijn jullie net als sprinkhanen.. Vreten een heel subforum kaal om daarna door te gaan naar de volgende![]()
n..niet?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:35 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Hoe kom je op het waanidee dat je binnen de groep zit?
Of op te tyfen. Nog beter.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:35 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Waarom begin je niet zelf met een antwoord geven ?
Ik mis de newbies die dachten in een usual-topic te kunnen posten dat ook zij een fijne dag hadden.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
Vroeger was het natuurlijk nog moeilijker om toegelaten te worden.
Welkom in ONZ noobquote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:30 schreef Kletz het volgende:
Ach kregen die mensen tenminste nog een kans.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:38 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik mis de newbies die dachten in een usual-topic te kunnen posten dat ook zij een fijne dag hadden..
Die tijd. Toen was het nog mooi.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:38 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik mis de newbies die dachten in een usual-topic te kunnen posten dat ook zij een fijne dag hadden..
Ik ben technisch een newbie. Maar ik ben al wel toegelaten in de groepquote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:35 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Waarom begin je niet zelf met een antwoord geven ?
Toegelaten in welke groepquote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik ben technisch een newbie. Maar ik ben al wel toegelaten in de groep [afbeelding]
S-F is my name and kwaliteitsbagger is the game!!
Een groep waarvan het gemiddelde user-id nummer hoger is als 120000, is geen groep.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik ben technisch een newbie. Maar ik ben al wel toegelaten in de groep [afbeelding]
S-F is my name and kwaliteitsbagger is the game!!
Aaaaah, de dagen dat Static en Uiers me zo af en toe helemaal de pest scholden.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:38 schreef NJ het volgende:
[..]
De nominaties liegen er niet omquote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:41 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Een groep waarvan het gemiddelde user-id nummer hoger is als 120000, is geen groep.
Spelbederf.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:40 schreef remlof het volgende:
ik heb niks tegen newbies...
mits tieten!
Of PDD die in elk topic dat hem niet beviel zijn GFY flash postte en daardoor mod werd.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:42 schreef Snakey het volgende:
[..]
Aaaaah, de dagen dat Static en Uiers me zo af en toe helemaal de pest scholden.![]()
De stemmers ook niet.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
De nominaties liegen er niet om![]()
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:43 schreef NJ het volgende:
[..]
Of PDD die in elk topic dat hem niet beviel zijn GFY flash postte en daardoor mod werd..
Gelijk een heel topic fucking onleesbaar door dat ding.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:43 schreef NJ het volgende:
[..]
Of PDD die in elk topic dat hem niet beviel zijn GFY flash postte en daardoor mod werd..
Ik ben me er meerdere malen rot door geschrokkenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:44 schreef Snakey het volgende:
[..]
Gelijk een heel topic fucking onleesbaar door dat ding.![]()
"ja ik heb heel lang gelurkt voordat ik pas heb besloten me aan te melden"quote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:44 schreef Nonnel het volgende:
Ik nu helemaal huilen dat ik zo lang heb gelurktMijn UserID wat doe je?
Verwijder al je gegevens uit je profiel, zet je account op marktplaats en vertoon je nooit meer op FOK!.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:46 schreef opgebaarde het volgende:
ok, ik zal mezelf stenigen, nog meer wensen skatties vamme?
jij denkt echt dat iemand geld wil geven voor mijn account, hvjquote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:48 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Verwijder al je gegevens uit je profiel, zet je account op marktplaats en vertoon je nooit meer op FOK!.
Neequote:
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:49 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
jij denkt echt dat iemand geld wil geven voor mijn account, hvj![]()
als het niet lukt, gratisaftehalen.nl proberen.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:49 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
jij denkt echt dat iemand geld wil geven voor mijn account, hvj![]()
nee, ik ben een recalcitrante belhamelquote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:50 schreef mcDavid het volgende:
[..]
als het niet lukt, gratisaftehalen.nl proberen.
En nu optyfen.
waarom?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:52 schreef Ruuub het volgende:
[..]
je eet vliegen?![]()
.....
....
........
![]()
Hup niet zo gaan doen, dat je in BeF mee kan posten zonder uitgescholden e worden maakt ngo neit dat je geaccepteerd bent.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:48 schreef mcDavid het volgende:
Waar is FF eigenlijk gebleven?
Vroeger, in de zin van gisteren, in zijn geval?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:52 schreef Spike1506 het volgende:
[..]
Kom als elke newbie zich verhangen moest, had jij dat vroeger ook moeten doen
Hoe kom je erbij dat ik niet uitgescholden wordt in BeF?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:54 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Hup niet zo gaan doen, dat je in BeF mee kan posten zonder uitgescholden e worden maakt ngo neit dat je geaccepteerd bent.
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:54 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Vroeger, in de zin van gisteren, in zijn geval?
En jij ook, dôh, ik zei toch ook niet elke newbiequote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:52 schreef Spike1506 het volgende:
[..]
Kom als elke newbie zich verhangen moest, had jij dat vroeger ook moeten doen
"nieuwkomers"quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:01 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Wat zijn newbies? Mensen met een ID boven de 100.000 ? of users met verdomd weinig posts ?
Ik ga me niet ophangen, veelste gezellig hierzoquote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:58 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
En jij ook, dôh, ik zei toch ook niet elke newbie![]()
nummer 152519quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:01 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Wat zijn newbies? Mensen met een ID boven de 100.000 ? of users met verdomd weinig posts ?
boven de 60.000quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:01 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Is dit die ene aan de Fok!kerweg dan?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:31 schreef NJ het volgende:
Ik zet alvast een verse klaar:
[afbeelding]
Beide. Doch niet per definitie.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:01 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Jij bent al geen kutnewbie meer. Er is hoop voor je.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:18 schreef SiemeN het volgende:
Geen retorische vragen stellen, SF.
Mensen als jij en ik zullen altijd newbie blijven. Ik ben er apetrots op!
NBquote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:40 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Toegelaten in welke groep
Of bedoel je dat NB topic![]()
![]()
Alle newbies samen in een topic die denken dat ze erbij horen![]()
Dat, en ik heb bokbier.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:20 schreef NJ het volgende:
[..]
Jij bent al geen kutnewbie meer. Er is hoop voor je.
Grolsch nu. Was in de AH-Bonus.quote:
Jouw tieten staan online. Dan ben je automatisch newbie-af.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:31 schreef ijsmeis het volgende:
Ik ben ook een newbie in ONZ.
Maar dan wel de mijne.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:31 schreef ijsmeis het volgende:
Ik ben ook een newbie in ONZ.
Oh wachtquote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:40 schreef remlof het volgende:
ik heb niks tegen newbies...
mits tieten!
Zorg eerst maar eens dat jij half het niveau bereik van Dribbel_quote:
Welk niveauquote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:48 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Zorg eerst maar eens dat jij half het niveau bereik van Dribbel_
En Dribbel_ is inderdaad stom ja.
Piequote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:54 schreef ijsmeis het volgende:
Waar is de mol?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |