abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 19 oktober 2006 @ 11:19:05 #141
79262 Dwersdriever
Justified Ancient of MuMu
pi_42799045
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 10:58 schreef paddy het volgende:

[..]

Die kunnen er wel degelijk ook wat van hoor. Dit vind ik alleen geen rellen meer.
Voor zover ik het nieuws heb gevolgd, is er nog geen stoel of ruit gesneuveld. Er werd wat gejoeld, andere bezoekers werden boos, bewakers grepen in, jongens zijn de zaal uit gezet. Als dat al de overtreffende trap van rellen is, dan ben ik benieuwd naar jouw reactie op het volgende kampioensfeest van Ajax.
We Came A Long Time Ago
Nine Nine Two - But You Did Not Know
  donderdag 19 oktober 2006 @ 11:21:52 #142
126305 ThinkTank
account opgedoekt
pi_42799115
tja..
In United 93 wordt de enige Duitse passagier als een lafaard afgeschilderd, dat vind ik ook niet kunnen...
http://atlanticreview.org(...)United-93-Movie.html
Te veel onzin gepost. Tijd voor een schone lei.
  donderdag 19 oktober 2006 @ 11:23:33 #143
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_42799150
Als die gasten willen lachen doen ze het toch? Wat is daar mis mee???

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_42799165
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
  donderdag 19 oktober 2006 @ 11:25:43 #145
3542 Gia
User under construction
pi_42799202
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 11:15 schreef Dwersdriever het volgende:
Het staat mij wel tegen dat een incidentje als dit wordt opgeblazen tot een nationaal schandaal.
Dat gebeurt helemaal niet. Het gaat alleen om dat groepje Marokkanen en niet om alle Marokkanen. Maar het is echt wel schandalig dat zoiets gebeurt en dus mag dit als nieuws bestempeld worden.

Wat zouden onze fok-moslims ervan vinden als ik in alle topics over dode Irakezen ga lopen juichen en smilies als gebruik, te pas en te onpas? Leuk? Nee hè?

Dit soort gedrag heeft tot gevolg dat jonge Marokkanen niet meer in bioscopen mogen, niet meer in zwembaden mogen, bij disco's geweigerd worden enz.... En dan lijden de goede helaas onder de kwaden.

Misschien is het een oplossing om op je id-kaart een toegangsstrip te zetten voor dit soort gelegenheden en dat bij mensen die zich misdragen die strip geblokkeerd kan worden. Dan komen alleen de slechten er niet meer in.
pi_42799466
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 11:19 schreef Dwersdriever het volgende:

[..]

Voor zover ik het nieuws heb gevolgd, is er nog geen stoel of ruit gesneuveld. Er werd wat gejoeld, andere bezoekers werden boos, bewakers grepen in, jongens zijn de zaal uit gezet. Als dat al de overtreffende trap van rellen is, dan ben ik benieuwd naar jouw reactie op het volgende kampioensfeest van Ajax.
Het is niet eens op tv geweest. Misschien de lokale tv? Er werd niet alleen gejoeld. Er werd met confetti gestrooid en met popcorn...Het was heel wat anders wanneer het een gewone film was. Wees nu eens eerlijk. Hoe zou jij reageren wanneer dit bij een documentaire ging over die moslimschool? Waar ik weet niet hoeveel moslimkinderen zijn vermoord? Hoe zou jij het vinden wanneer er een groep blanke jongeren zouden gaan juichen en met confettie gooien op het moment dat je al die dode kinderen zag liggen? Alleen de gedachte maakt me al woest..
Ik denk dus echt dat dit een handeling uit het hart was en niet omdat het pubers zijn.

En ik zal er maar even bijzetten dat ik één gezin (Marokkaans) ken die kotsende bewegingen maakten toen ze dit hoorden.. Walgelijke jongelui zijn het. Van mij mag de onderste optie (dus een paar jaar nergens inmogen) van mij meteen van kracht worden. En dit zou net zo goed gelden voor jongeren van autochtone afkomst.

Een discussie lamleggen omdat een enkele domme user zegt"iedereen het land uit" vind ik dus onzin. Er zullen heus een paar racisten bijzitten. Net als er een paar bij zullen zitten die de schijt aan het westen hebben.
Het is juist belangrijk om je mening te kunnen zeggen. Ik praat dus die jongens niet goed. Ik kan dit incident echt niet gaan vergelijken met een relletje in de bioscoop tijdens een gewone film.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
pi_42799600
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 11:25 schreef Gia het volgende:

[..]

Dat gebeurt helemaal niet. Het gaat alleen om dat groepje Marokkanen en niet om alle Marokkanen. Maar het is echt wel schandalig dat zoiets gebeurt en dus mag dit als nieuws bestempeld worden.

Misschien is het een oplossing om op je id-kaart een toegangsstrip te zetten voor dit soort gelegenheden en dat bij mensen die zich misdragen die strip geblokkeerd kan worden. Dan komen alleen de slechten er niet meer in.
En dit zou dan ook net zo goed voor autochtone relschoppers gelden. Kan ik mijn kinderen ook eindlijk weer eens alleen naar het zwembad laten gaan. Zoon werd voor een paar jaar (door autochtonen) flink gemept en onder water gehouden. Waarom? Hij is (oftewel was) verlegen...en ja, wat is er nu mooier dan een slachtoffer die zich niet gaat verweren. Die familie van mijn vriend zorgden er in één vakantie wel voor dat ie heel wat harder werd....
Aanpakken dit soort walgelijke jongelui.

Trouwens ik word er een beetje moe van om altijd de voorbeelden aan te halen. Fout is toch gewoon fout? En niet alleen fout wanneer het een autochtoon betreft? Ik ben geen racist...maar ga fouten niet goed praten.
TS gaf het trouwens ook al wel aan. Het verbieden van toegang op bepaalde plekken.
  donderdag 19 oktober 2006 @ 11:43:24 #148
3542 Gia
User under construction
pi_42799636
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 11:41 schreef paddy het volgende:

[..]

En dit zou dan ook net zo goed voor autochtone relschoppers gelden.
Uiteraard geldt dat dan voor alle bezoekers. Moeten alleen bij al die gelegenheden soort van pas-automaten komen.
En natuurlijk kom je dan ook niet meer in de disco als je je in de bioscoop misdragen hebt.

Lijkt me een goed systeem.
pi_42799844
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 11:23 schreef BansheeBoy het volgende:

²
Mis mee? Nou ja....laat maar
  Donald Duck held donderdag 19 oktober 2006 @ 11:54:41 #150
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_42799973
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 11:23 schreef BansheeBoy het volgende:

²
Waarom doe je dit? Dat soort tuig verdedigen bij werkelijk alles wat ze maar doen. Wil je rellen, moeilijk doen?
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  donderdag 19 oktober 2006 @ 12:00:52 #151
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_42800158
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 11:36 schreef paddy het volgende:
Hoe zou jij het vinden wanneer er een groep blanke jongeren zouden gaan juichen en met confettie gooien op het moment dat je al die dode kinderen zag liggen? Alleen de gedachte maakt me al woest..
.
Typisch.

Ze gooiden helemaal niet met confetti,maar met popcorn (zoals altijd).

Dat ze 'popcorn gooiden alsof het confetti was' is uiteraard een leuke standaard Telegraaf toevoeging.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_42800217
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 12:00 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Typisch.

Dat ze 'popcorn gooiden alsof het confetti was' is uiteraard een leuke standaard Telegraaf toevoeging.
Je bent dus niet van plan antwoordt te geven.
  donderdag 19 oktober 2006 @ 12:04:12 #153
147000 DenniZZ
Mr. Mojo Risin
pi_42800253
En zijn de arme jongens weer heen gezonden? Waarom treedt de politie hier niet tegen op? En waar blijven de excuses van de ouders voor het misselijkmakende gedrag van hun achterlijke nazaat?
"If you harbor a terrorist, if you support a terrorist, if you feed a terrorist, you're just as guilty as the terrorists." - US President George W Bush
  donderdag 19 oktober 2006 @ 12:05:19 #154
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_42800287
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 12:03 schreef paddy het volgende:

[..]

Je bent dus niet van plan antwoordt te geven.
Waarop, jouw 'genuanceerde' links?

Whatever. Het is heel duidelijk dat men het hier heeft over dit specifieke groepje Marokkanen. Niet over Marokkanen in het algemeen. prima.
  donderdag 19 oktober 2006 @ 12:05:28 #155
147000 DenniZZ
Mr. Mojo Risin
pi_42800291
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 12:00 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Typisch.

Zoals altijd

Tuurlijk, ze verzieken de sfeer inderdaad altijd en dat heb jij inmiddels maar gewoon geaccepteerd?
"If you harbor a terrorist, if you support a terrorist, if you feed a terrorist, you're just as guilty as the terrorists." - US President George W Bush
  donderdag 19 oktober 2006 @ 12:05:51 #156
21551 tvlxd
kerngeleerde
pi_42800300
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 11:25 schreef Gia het volgende:
Wat zouden onze fok-moslims ervan vinden als ik in alle topics over dode Irakezen ga lopen juichen en smilies als gebruik, te pas en te onpas? Leuk? Nee hè?
Je zult dan in ieder geval niet de eerste zijn.

"Tijd dat ze het land naar het stenen tijdperk bombarderen kernbom erop ".
kern·ge·leer·de (de ~ (m.))
1 kernfysicus
  donderdag 19 oktober 2006 @ 12:06:10 #157
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_42800308
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 12:04 schreef DenniZZ het volgende:
En zijn de arme jongens weer heen gezonden? Waarom treedt de politie hier niet tegen op? En waar blijven de excuses van de ouders voor het misselijkmakende gedrag van hun achterlijke nazaat?
Geen idee. Denk je dat bij elke opstandige idiote jongere er excuses van ouders in de krant komen of zo? .
  donderdag 19 oktober 2006 @ 12:07:51 #158
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_42800347
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 12:05 schreef DenniZZ het volgende:

[..]

Zoals altijd

Tuurlijk, ze verzieken de sfeer inderdaad altijd en dat heb jij inmiddels maar gewoon geaccepteerd?
Als ik in de bioscoop zit zijn er standaard jongeren aan het kloten, bellen en praten. En zeker niet alleen marokkanen.
En nee, dat heb ik niet geaccepteerd.

Zo tevreden?
pi_42800363
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 12:05 schreef tvlxd het volgende:

[..]

Je zult dan in ieder geval niet de eerste zijn.

"Tijd dat ze het land naar het stenen tijdperk bombarderen kernbom erop ".
Waarop ? Welk land? Doe es niet zo eng.
  donderdag 19 oktober 2006 @ 12:09:00 #160
21551 tvlxd
kerngeleerde
pi_42800376
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 12:08 schreef paddy het volgende:

[..]

Waarop ? Welk land? Doe es niet zo eng.
Irak, Iran, Libanon, Noord-Korea, Pakistan, weet ik veel welke landen allemaal, maar zulke reacties worden dan wel eens geplaatst.
kern·ge·leer·de (de ~ (m.))
1 kernfysicus
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')