abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42789555
quote:
Ik hoop juist dat ik naar de hel ga, in de hemel is namelijk geen bier.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  woensdag 18 oktober 2006 @ 23:23:07 #122
79262 Dwersdriever
Justified Ancient of MuMu
pi_42790488
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 21:44 schreef Napalm het volgende:

[..]

Zo praat je ook het voetballen met kransen bij de dodenherdenking goed?

Slaap zacht.
Dat is van een heel andere orde en dat besef je zelf misschien ook wel. Ik blijf dit een opgeblazen incidentje vinden. Dat kan dan weer fijn gebruikt worden om alle vooroordelen weer eens rustig op een rijtje te zetten hier. Wat dan ook vanzelfsprekend gebeurt.
We Came A Long Time Ago
Nine Nine Two - But You Did Not Know
  donderdag 19 oktober 2006 @ 09:13:17 #123
73259 Monus
¡Viva España, coño!
pi_42796380
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 21:44 schreef Napalm het volgende:

[..]

Zo praat je ook het voetballen met kransen bij de dodenherdenking goed?

Slaap zacht.
Dat was een broodje aap en had niet eens plaatsgevonden.
pi_42796518
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 09:13 schreef Monus het volgende:

[..]

Dat was een broodje aap en had niet eens plaatsgevonden.
Mijn reet, er waren zelfs beelden van.
  donderdag 19 oktober 2006 @ 09:30:45 #125
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_42796662
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 20:09 schreef KonnieKipke het volgende:
Ach, dit is toch ook schering en inslag in de City bioscoop op het Leidseplein. Wacht maar tot het suikerfeest begint. Wordt weer rellen.
Het verbaast me al niet meer, en dat vind ik eng.
So true.

De City bios is verloren. Ik ga er al tijden niet meer naar toe (ArenA nu). Mijn zusjes voorheen nog wel eens, maar daar zijn ze ook op teruggekomen als zo'n horde hyena's je de hele film lastig lopen te vallen.
Godfather Bodybuilding topic reeks
  donderdag 19 oktober 2006 @ 10:39:52 #126
14571 Goochie
 huh?? Mot dat dan ?
pi_42798062
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 14:46 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dat heeft helemaal niks met cultuurverschil te maken. Het zijn gewoon rellende kutpubers, of dacht je dat het normaal was in de marokkaanse cultuur om te gaan juichen bij een film waarin 1000én mensen omkomen?
Wel toevallig dat er alleen marokkaanse jongeren aan het rellen waren en geen Nederlandse....
als in goochelaar
pi_42798220
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 23:23 schreef Dwersdriever het volgende:

[..]

Dat is van een heel andere orde en dat besef je zelf misschien ook wel. Ik blijf dit een opgeblazen incidentje vinden. Dat kan dan weer fijn gebruikt worden om alle vooroordelen weer eens rustig op een rijtje te zetten hier. Wat dan ook vanzelfsprekend gebeurt.
is toch echt voor de rekening vqan die gasten, hoor , daar doen ze het voor toch immers.
en het is natuurlijk provoceren maar ze menen het wel degelijk, of waarom denk jij dat dit soort knullen naar zo'n film gaan ? ze vinden het prachtige beelden, heerlijk, de VS krijgen er eindelijk eens van langs.
mogen ze vinden, uiteraar, maar de manier waarop ze dat uiten...

en dát stoort veel mensen ook, ik zie ons al joelend opspringen als beelden van een deels vernietigd Jenin of zo op het polygoon journaal worden getoond.

het is ook niet enkel dit incident, het zijn velen "het is maar een incidentje", dan de bioscoop, dan het zwembad, de ene discotheek waar ze wel inkomen nog en het daar ook meteen weer verpesten, de diamantbuurt, het mercatorplein en het is iedere keer 'maar een kleine groep" en het is iedere keer "de media die het opblaast".

tja ach...

het wordt idd ms eens tijd dat die gastjes flink klappen krijgen, maar dan van andere gasten uit hun eigen achterban.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  donderdag 19 oktober 2006 @ 10:50:29 #128
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_42798325
Goh, wie had gedacht dat op FOK dit incident als gemeengoed voor alle Marokkanen zou worden gebruikt.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_42798513
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 10:50 schreef Posdnous het volgende:
Goh, wie had gedacht dat op FOK dit incident als gemeengoed voor alle Marokkanen zou worden gebruikt.
Hoe kom je daar nu weer bij Scheer zelf eens niet iedereen over één kam
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_42798548
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 10:39 schreef Goochie het volgende:

[..]

Wel toevallig dat er alleen marokkaanse jongeren aan het rellen waren en geen Nederlandse....
Die kunnen er wel degelijk ook wat van hoor. Dit vind ik alleen geen rellen meer.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
pi_42798556
Waar is Meki op zo'n moment
  donderdag 19 oktober 2006 @ 11:00:22 #132
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_42798583
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 10:57 schreef paddy het volgende:

[..]

Hoe kom je daar nu weer bij Scheer zelf eens niet iedereen over één kam
Lol, heb je het topic al gelezen of zeg je van nee?
pi_42798623
Joh, je had het zelf ook kunnen lezen. Waar zie je mij of sommige andere users ELKE Marokkaan veroordelen Ik generaliseer niet. Jij dus wel?
pi_42798640
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 10:59 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Waar is Meki op zo'n moment
Jij bent er blijkbaar wel weer bij .
  donderdag 19 oktober 2006 @ 11:04:22 #135
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_42798684
Vanaf de titel gaat het al mis. Dan krijgen we het onvermijdelijke gedoe dat het aan 'moslim zijn' ligt . Zie vervolgens de heer Toma ( ) etc. etc.

Verder niet belangrijk, business as usual hier.
pi_42798780
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 11:04 schreef Posdnous het volgende:
Vanaf de titel gaat het al mis. Dan krijgen we het onvermijdelijke gedoe dat het aan 'moslim zijn' ligt . Zie vervolgens de heer Toma ( ) etc. etc.

Verder niet belangrijk, business as usual hier.
Ik ben niet in voor een grapje vanmorgen.
Je had de titel in hoe willen zien? Jonge Marokkanen Juichen? Of?
Trouwens, veroordeel jij die jongeren op hun daad?
pi_42798804
Btw...Pos...Ik zie ook heel veel goedpraten hoor.
  donderdag 19 oktober 2006 @ 11:10:26 #138
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_42798824
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 11:08 schreef paddy het volgende:

[..]

Ik ben niet in voor een grapje vanmorgen.
Je had de titel in hoe willen zien? Jonge Marokkanen Juichen? Of?
Laat maar, als je zelf niet doorhebt hoe dit soort topics op Fok werken, dan houdt het al snel op.
quote:
Trouwens, veroordeel jij die jongeren op hun daad?
Nee ik vind het geweldig, nou goed.
pi_42798919
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 11:10 schreef Posdnous het volgende:

Nee ik vind het geweldig, nou goed.
Wat is dit nu weer voor onduidelijk antwoord
Ik zal dan de linkjes naar de quotes zetten die best wel heel erg neutraal zijn. Hoef je niet meteen persoonlijk te worden?
  donderdag 19 oktober 2006 @ 11:15:04 #140
79262 Dwersdriever
Justified Ancient of MuMu
pi_42798942
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 10:46 schreef milagro het volgende:
is toch echt voor de rekening vqan die gasten, hoor , daar doen ze het voor toch immers.
en het is natuurlijk provoceren maar ze menen het wel degelijk, of waarom denk jij dat dit soort knullen naar zo'n film gaan ? ze vinden het prachtige beelden, heerlijk, de VS krijgen er eindelijk eens van langs.
mogen ze vinden, uiteraar, maar de manier waarop ze dat uiten...
Natuurlijk menen ze dat, ze rebelleren niet voor de grap tegen de gevestigde orde. Zoals in de jaren tachtig ineens allerlei militante milieugroepjes van jongeren ontstonden die legbatterijen overvielen en kippen vrijlieten, zoals de gabbers hun eigen subcultuur hadden in de jaren negentig, zoals hippies allerlei heilige huisjes omver wierpen in de jaren zeventig. Mijn punt is dat het met al deze generaties uiteindelijk goed is gekomen en ik niet inzie waarom dat met deze generatie ineens heel anders zou zijn. Wijsheid en verstand komt met de jaren en pubers gedragen zich tegendraads. Helemaal niets nieuws.
quote:
het is ook niet enkel dit incident, het zijn velen "het is maar een incidentje", dan de bioscoop, dan het zwembad, de ene discotheek waar ze wel inkomen nog en het daar ook meteen weer verpesten, de diamantbuurt, het mercatorplein en het is iedere keer 'maar een kleine groep" en het is iedere keer "de media die het opblaast".
Zoals ik al eerder heb gemeld. Dit incidentje wordt fijn gebruikt om alle vooroordelen over een bevolkingsgroep weer eens rustig op een rijtje te zetten en daar dan meteen vergaande conclusies aan te verbinden. Ik ontken helemaal niet dat er met een deel van de Marokkaanse jeugd problemen zijn en dat die moeten worden aangepakt. Het staat mij wel tegen dat een incidentje als dit wordt opgeblazen tot een nationaal schandaal.
We Came A Long Time Ago
Nine Nine Two - But You Did Not Know
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')