Daar zit het Europese Parlement.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:19 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mocro's komen uit Brussel toch
Ik ben tegen alles wat democratie in gevaar brengt. Maar dit is volledig offtopic. De wet om menselijk te zijn, komt bij mij altijd voor het idee van een massa. We zijn verdorie geen beesten. Wat die jongens hebben gedaan is ronduit walgelijk. Mag van mij dus ook echt bestraft worden, door ze de toegang tot bijvoorbeeld bioscopen te ontzeggen (een paar jaar) Straffen oké..Meteen maar om zoiets het land uit gooien?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:04 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Nee hoor, maar als 2/3 van de meerderheid iets goedkeurt dan moet het gewoon gebeuren, dus ook vrijheid van uitzetting of invoering van de Sharia binnen nederland.
Wanneer je daar tegen bent, dan ben je een SalonDemocraat.
Ja maar je mag ook niet zeggen dat we in NL beperkte vrijheid van meningsuiting hebbenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:21 schreef POLL het volgende:
[..]
Die vrijheid is per wet al beperkt. Ontkennen holocaust, smaad, lastering, discriminatie, aanzetten tot haat etc. Het is een beperkte vrijheid die zeker geen carte blanche geeft voor debielen die maar van alles en nog wat willen roepen.
Maar je voorkeur gaat wel naar EP?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:22 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Daar zit het Europese Parlement.
Maar het liefst zou ik natuurlijk helemaal geen aanslag zien.
De enige die de democratie in gevaar brengt, dat zijn de Politici die roepen tegen alles te zijn wat hun democratie in gevaar brengt.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:22 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik ben tegen alles wat democratie in gevaar brengt. Maar dit is volledig offtopic. De wet om menselijk te zijn, komt bij mij altijd voor het idee van een massa. We zijn verdorie geen beesten. Wat die jongens hebben gedaan is ronduit walgelijk. Mag van mij dus ook echt bestraft worden, door ze de toegang tot bijvoorbeeld bioscopen te ontzeggen (een paar jaar) Straffen oké..Meteen maar om zoiets het land uit gooien?
Ja misschien dat we dan met een schone lei kunnen beginnen, want nu is het zo'n bureaucratisch zooitje en om daar een succes van te maken dan moet het helemaal opnieuw opgezet worden.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:23 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Maar je voorkeur gaat wel naar EP?
Die van mij naar Almere.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:23 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Maar je voorkeur gaat wel naar EP?
Iets opbouwen tenkoste van onschuldig bloed?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:25 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ja misschien dat we dan met een schone lei kunnen beginnen, want nu is het zo'n bureaucratisch zooitje en om daar een succes van te maken dan moet het helemaal opnieuw opgezet worden.
in het EP zitten anders genoeg mensen met bloed aan hun handen.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:26 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Iets opbouwen tenkoste van onschuldig bloed?
Over een schone lei gesproken![]()
Bin Laden zegt dat onschuldig (moslim) bloed mag vloeien als target maar wordt getroffen.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:27 schreef JohnDope het volgende:
[..]
in het EP zitten anders genoeg mensen met bloed aan hun handen.
Die BinLaden moet niet zoveel praten, daar zit hij niet voor.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:29 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Bin Laden zegt dat onschuldig (moslim) bloed mag vloeien als target maar wordt getroffen.
Je snapt mijn punt niet ben ik bang.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:30 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Die BinLaden moet niet zoveel praten, daar zit hij niet voor.
leg jouw punt eens uit dan.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:30 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je snapt mijn punt niet ben ik bang.
quote:
In WTC en Pentagon zaten anders ook genoeg mensen met bloed aan hun handen.quote:in het EP zitten anders genoeg mensen met bloed aan hun handen.
Dus je punt is?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:32 schreef Triggershot het volgende:
[..]
[..]
In WTC en Pentagon zaten anders ook genoeg mensen met bloed aan hun handen.
Euuh, me keren tegen vloeien van onschuldig bloed? En tegen daders al helemaal niet strijden door meer onschuldig bloed te laten vloeien misschien?quote:
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:08 schreef ThinkTank het volgende:
Dat het juichen als provocatie bedoeld is vind ik bezwaarlijker dan het feit dat iemand van de beelden "geniet".
Nee, niet echt. Ze hadden dat addergebroed er niet in moeten laten. 't Is pas nieuws als ze dat tuig 'es aanpakken, maar dat mag niet van Balkje & co. Het zit er dík in dat Balkje na 22/11 wéér premier wordt, trouwens. Ook geen nieuws, maar wel eng.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:31 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Pubers zijn er iedere generatie op uit om te schokken. Om tegendraads te zijn. Dat is deze jongeren goed gelukt. Ik had er waarschijnlijk om geglimlacht en rustig verder gekeken naar de film. Keurig ingegrepen door de bewakers, einde verhaal. Is dit nu nieuws?
Dat zit er voorlopig ècht niet in, want die marokjes zijn zielig, vinden ze op het Binnenhof. En zolang we met lede ogen moeten aanzien dat de LPF of de Partij voor de Vrijheid geen poot aan de grond krijgen, blijft 't zo, of 't wordt gewoon erger. Maak je borst maar nat, want Nederland ís eigenlijk allang aan het islamiseren, alleen zien die eigenheimers die dit land besturen (lees: hun zakken vullen over onze ruggen) helemaal niet, en àls ze eens via mensen die wèl buiten komen iets dergelijks vernemen, wordt 't met de mantel der liefde bedekt of in de doofpot gedaan. Geweldig land is 't hier geworden!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:36 schreef toma het volgende:
ze moeten dit probleem bij de kern aanpakken. En dat is cultuur verschil binnen de marokkaanse/islamitische mensen en de Nederlandse burgers. Ik ben van mening dat de marokkaanse jeugd geen enkel respect heeft voor de Nederlandse cultuur. Ik ben niet rascistisch (misschien een klein beetje) maar ik merk dat het een sport begint te worden voor de marokkaanse jeugd om zich af te kunnen zetten van de Nederlandse cultuur, en daar moet hard tegen op getreden worden.
[afbeelding]
het is hier g*dverd*mme geen marokko!
Wel krom, hè? De één vloekt alle duivels uit de hel, en als de ander in normale bewoordingen iets "verkeerds" over de allochtoonse jeugd "durft" te zeggen, heb je de poppen aan 't dansen. Dat is een nieuwe vorm van democratie, denk ik.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:03 schreef SadKingBilly het volgende:
Ik ben het volledig met TS eens maar zeg er verder maar niets over; ik heb al een ban op de FP hiervoor. Wie heeft die geitenwollensokken aangenomen als modjes hier?
Kun je misschien een nog íets krommere vergelijking maken?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:39 schreef Mutant01 het volgende:
Idd, net als de nozems en gabbers, zijn ze een gevaar voor de samenleving.
Ja, nou? En denk je dat ze ze daarmee straffen? Die zijn naderhand gewoon ergens anders stennis gaan maken, en omdat "we" allemaal bang zijn voor die etters is daar níet over geklaagd en dus ook niet in het nieuws gekomen.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 12:10 schreef Verbal het volgende:
[..]
Jank toch niet. Alsof 'men' dit normaal gedrag vindt. Sterker nog, die hufters zijn toch de bios uitgeknikkerd
V.
Begint????quote:Op donderdag 19 oktober 2006 12:58 schreef Pappie_Culo het volgende:
Het begint een structureel iets te worden.
Ik vergat even dat deze jongens een andere huidskleur hebben. Dus dan is het heel anders.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:22 schreef progrock het volgende:
[..]
Kun je misschien een nog íets krommere vergelijking maken?
Ja ik herinner mij nog Peter Arnet die in een soort groen licht zijn verslag deed, het was idd erg spannend, maar juichen deed ik niet en ik had het wel te doen met die Irakeese soldaten, die schijn van kans hadden.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:08 schreef ThinkTank het volgende:
Waar is de tijd dat "Faces of Death" een populaire video was...
WTC, Challenger, Columbia, Enschede, mooie beelden toch? (in tegenstelling tot bijvoorbeeld de Heizel). Herinnert iemand zich het begin van de eerste golfoorlog nog? Mensen keken toen heus niet nachtenlang naar cnn omdat ze het zo vreselijk vonden.
Dat het juichen als provocatie bedoeld is vind ik bezwaarlijker dan het feit dat iemand van de beelden "geniet".
Ja hoor, de wijken liepen vol feestende Nederlanders nadat de Israeliërs dat terroristentuig van Hezbollah aanvielen. En toen werd je wakker...quote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:34 schreef Meki het volgende:
hoeveel mensen juichden bij massamoord in Libanon ???
hoor je iemand daar iets zeggen
en 11/9 is door USA zelf gedaan
over EDE dat is allang teruggebrachtquote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:36 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ja hoor, de wijken liepen vol feestende Nederlanders nadat de Israeliërs dat terroristentuig van Hezbollah aanvielen. En toen werd je wakker...
Wordt met de "Eerste Golfoorlog" niet de oorlog tussen Irak en Iran bedoeld die in de jaren '80 woedde? Dan denk ik dat je op de Tweede Golfoorlog doelt.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 19:53 schreef Pappie_Culo het volgende:
De 'eerste golfoorlog' was dan ook de eerste oorlog die zo 'live' in beeld werd gebracht. Volgens mij ook de eerste oorlog waarin men via massamedia probeerde propaganda te verspreiden en, met name, te laten zien hoe het varkentje even werd gewassen. Hoe netjes en precies die bommetjes vielen (bleek achteraf tegen te vallen), etc, etc.
Niet zo gek dat men daar naar keek. Mensen zijn sensatiebakken. Niets mis mee. Maar is iets anders dan wat hier gebeurde.
Ja, de fout dat ze er geen plaatje van hebben geschoten.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:37 schreef Meki het volgende:
[..]
over EDE dat is allang teruggebracht
telegraaf heeft een fout gemaakt en had excuces moeten aanbieden
Grappig hoe je dit soort berichten meteen gelooft als het om autochtonen gaat, maar als het om je eigen soort gaat is het ineens ongeloofwaardig. En dan nog anderen voor hypocriet uitmaken ookquote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:44 schreef Meki het volgende:
zoveel reacties voor een ongeloofwaardige bericht
echt hyprocriet
Duitse jongeren verbranden Anne franks dagboekquote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:36 schreef Meki het volgende:
en telegraaf is nooit trouw te nemen .
waardoor dit ongeloofwaardig is
Iedereen weet dat de Telegraaf alleen betrouwbaar is wanneer het om berichten gaan die niet negatief zijn voor Meki's soortgenotenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:45 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Duitse jongeren verbranden Anne franks dagboek
Hier je allernieuwste topic, en jawél, naar aanleiding van een bericht uit de Telegraaf.![]()
En daarnaa ook nog het woord "hypocriet" in de mond durven nemen.![]()
Aan de hand van die opmerking denk ik dat voor jou hetzelfde geldt. In ieder geval afgeschreven op moreel vlak.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:48 schreef Steinberger het volgende:
Van dat volk verwacht niemand toch nog iets positiefs meer. Afgeschreven mensen zijn dat.
In het bericht in de OP zijn de W'tjes die normaal gelden in de journalistiek nauwelijks toegepast. Alleen de W van Waar is afdoende ingevuld, zelfs het wanneer ('onlangs') is volstrekt onduidelijk. Er is voldoende reden om dat bericht met enige argwaan te lezen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 12:13 schreef Seneca het volgende:
[..]
Iedereen weet dat de Telegraaf alleen betrouwbaar is wanneer het om berichten gaan die niet negatief zijn voor Meki's soortgenoten
Ja dat was het verjaardagsfeestje van raymzterquote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:37 schreef Meki het volgende:
[..]
over EDE dat is allang teruggebracht
telegraaf heeft een fout gemaakt en had excuces moeten aanbieden
Dan kan je je wel zo kinderachtig gedragen, maar een krant laat zich echt niet makkelijk dwingen zichzelf te verbeteren.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 18:18 schreef GnAgn het volgende:
[..]
Ja dat was het verjaardagsfeestje van raymzter![]()
Foei toch, we gaan toch niet aan de onschuld van deze jongelui twijfelen?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 18:18 schreef GnAgn het volgende:
[..]
Ja dat was het verjaardagsfeestje van raymzter![]()
Tja.. dan resten enkel nog de vragen: Waar ligt de verantwoordelijkheid?; We hebben het nu al over een aantal generaties, in hoeverre is progressie te zien?; Zou de progressie langzamer dan verwacht blijken te zijn, waar ligt dan de oorzaak daarvan? Wie moet daar iets aan doen? Krijgen deze lui te weinig tijd/ gelegenheid en worden ze ook nog eens tegengewerkt door het algemene beeld dat her en der aan het ontstaan is? Hebben ze hun tijd en kansen gehad en die te weinig benut; m.a.w. hoeveel geduld mag je verwachten/ eisen? Waar moet de grens van loialiteit [voor Nederland] getrokken worden? Wanneer is iemand een echte Nederlander?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:41 schreef sampoo het volgende:
Die analogie is een van de redenen waarom je het niet zult snappen. Dit zijn geen toeristen en zolang er grote groepen Nederlanders toch het gevoel krijgen dat ze niet voor vol worden aangezien zullen er een aantal een beetje kortsluiting in het hoofdje krijgen door precies datgene te doen wat hen de meeste aandacht brengt. Neemt niet weg dat ze gewoon ook hier een pak slaag hadden moeten krijgen.
Tsja, discotheken die mensen niet toelaten....., komop laten we vooral die lui niet aan het kruis gaan nagelen zeg. een uitgaansgelegenheid is ooit door een ondernemer opgestart en die wil aan de ene kant dat mensen een leuke tijd in de tent hebben en dus weer terug komen, aan de andere kant moet hij natuurlijk ook winst maken, anders heeft hij geen bestaansrecht.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:41 schreef sampoo het volgende:
Dat zou mooi zijn en dat gebeurd al deels, maar dan moet men ook maar eens iets doen aan discotheken die al deurbeleid hanteren, geen of niet al te veel "allochtoon volk" binnen laten, ongeacht de gedragingen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |