abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42806227
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 15:19 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Mocro's komen uit Brussel toch
Daar zit het Europese Parlement.
Maar het liefst zou ik natuurlijk helemaal geen aanslag zien.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_42806229
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 15:04 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Nee hoor, maar als 2/3 van de meerderheid iets goedkeurt dan moet het gewoon gebeuren, dus ook vrijheid van uitzetting of invoering van de Sharia binnen nederland.
Wanneer je daar tegen bent, dan ben je een SalonDemocraat.
Ik ben tegen alles wat democratie in gevaar brengt. Maar dit is volledig offtopic. De wet om menselijk te zijn, komt bij mij altijd voor het idee van een massa. We zijn verdorie geen beesten. Wat die jongens hebben gedaan is ronduit walgelijk. Mag van mij dus ook echt bestraft worden, door ze de toegang tot bijvoorbeeld bioscopen te ontzeggen (een paar jaar) Straffen oké..Meteen maar om zoiets het land uit gooien?
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_42806232
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 15:21 schreef POLL het volgende:

[..]

Die vrijheid is per wet al beperkt. Ontkennen holocaust, smaad, lastering, discriminatie, aanzetten tot haat etc. Het is een beperkte vrijheid die zeker geen carte blanche geeft voor debielen die maar van alles en nog wat willen roepen.
Ja maar je mag ook niet zeggen dat we in NL beperkte vrijheid van meningsuiting hebben
pi_42806277
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 15:22 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Daar zit het Europese Parlement.
Maar het liefst zou ik natuurlijk helemaal geen aanslag zien.
Maar je voorkeur gaat wel naar EP?
pi_42806299
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 15:22 schreef paddy het volgende:

[..]

Ik ben tegen alles wat democratie in gevaar brengt. Maar dit is volledig offtopic. De wet om menselijk te zijn, komt bij mij altijd voor het idee van een massa. We zijn verdorie geen beesten. Wat die jongens hebben gedaan is ronduit walgelijk. Mag van mij dus ook echt bestraft worden, door ze de toegang tot bijvoorbeeld bioscopen te ontzeggen (een paar jaar) Straffen oké..Meteen maar om zoiets het land uit gooien?
De enige die de democratie in gevaar brengt, dat zijn de Politici die roepen tegen alles te zijn wat hun democratie in gevaar brengt.

[ Bericht 0% gewijzigd door JohnDope op 19-10-2006 15:32:49 ]
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_42806358
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 15:23 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ja misschien dat we dan met een schone lei kunnen beginnen, want nu is het zo'n bureaucratisch zooitje en om daar een succes van te maken dan moet het helemaal opnieuw opgezet worden.
  donderdag 19 oktober 2006 @ 15:25:46 #207
49894 POLL
Pathetisch
pi_42806361
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 15:23 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Die van mij naar Almere.

Kutstad.
The Black Knight always triumphs!
pi_42806399
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 15:25 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Ja misschien dat we dan met een schone lei kunnen beginnen, want nu is het zo'n bureaucratisch zooitje en om daar een succes van te maken dan moet het helemaal opnieuw opgezet worden.
Iets opbouwen tenkoste van onschuldig bloed?
Over een schone lei gesproken
pi_42806431
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 15:26 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Iets opbouwen tenkoste van onschuldig bloed?
Over een schone lei gesproken
in het EP zitten anders genoeg mensen met bloed aan hun handen.
pi_42806477
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 15:27 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Bin Laden zegt dat onschuldig (moslim) bloed mag vloeien als target maar wordt getroffen.
pi_42806523
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 15:29 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Bin Laden zegt dat onschuldig (moslim) bloed mag vloeien als target maar wordt getroffen.
Die BinLaden moet niet zoveel praten, daar zit hij niet voor.
pi_42806546
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 15:30 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Die BinLaden moet niet zoveel praten, daar zit hij niet voor.
Je snapt mijn punt niet ben ik bang.
pi_42806570
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 15:30 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Je snapt mijn punt niet ben ik bang.
leg jouw punt eens uit dan.
pi_42806612
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 15:31 schreef JohnDope het volgende:

[..]

leg jouw punt eens uit dan.
quote:
In WTC en Pentagon zaten anders ook genoeg mensen met bloed aan hun handen.
pi_42806639
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 15:32 schreef Triggershot het volgende:

[..]

[..]

In WTC en Pentagon zaten anders ook genoeg mensen met bloed aan hun handen.
Dus je punt is?
pi_42806679
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 15:33 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Dus je punt is?
Euuh, me keren tegen vloeien van onschuldig bloed? En tegen daders al helemaal niet strijden door meer onschuldig bloed te laten vloeien misschien?
pi_42806702
Leuk
  donderdag 19 oktober 2006 @ 16:08:04 #218
126305 ThinkTank
account opgedoekt
pi_42807831
Waar is de tijd dat "Faces of Death" een populaire video was...
WTC, Challenger, Columbia, Enschede, mooie beelden toch? (in tegenstelling tot bijvoorbeeld de Heizel). Herinnert iemand zich het begin van de eerste golfoorlog nog? Mensen keken toen heus niet nachtenlang naar cnn omdat ze het zo vreselijk vonden.

Dat het juichen als provocatie bedoeld is vind ik bezwaarlijker dan het feit dat iemand van de beelden "geniet".
Te veel onzin gepost. Tijd voor een schone lei.
pi_42808004
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 16:08 schreef ThinkTank het volgende:
Dat het juichen als provocatie bedoeld is vind ik bezwaarlijker dan het feit dat iemand van de beelden "geniet".
pi_42810140
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 13:31 schreef Dwersdriever het volgende:

[..]

Pubers zijn er iedere generatie op uit om te schokken. Om tegendraads te zijn. Dat is deze jongeren goed gelukt. Ik had er waarschijnlijk om geglimlacht en rustig verder gekeken naar de film. Keurig ingegrepen door de bewakers, einde verhaal. Is dit nu nieuws?
Nee, niet echt. Ze hadden dat addergebroed er niet in moeten laten. 't Is pas nieuws als ze dat tuig 'es aanpakken, maar dat mag niet van Balkje & co. Het zit er dík in dat Balkje na 22/11 wéér premier wordt, trouwens. Ook geen nieuws, maar wel eng.
pi_42810263
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 13:36 schreef toma het volgende:
ze moeten dit probleem bij de kern aanpakken. En dat is cultuur verschil binnen de marokkaanse/islamitische mensen en de Nederlandse burgers. Ik ben van mening dat de marokkaanse jeugd geen enkel respect heeft voor de Nederlandse cultuur. Ik ben niet rascistisch (misschien een klein beetje) maar ik merk dat het een sport begint te worden voor de marokkaanse jeugd om zich af te kunnen zetten van de Nederlandse cultuur, en daar moet hard tegen op getreden worden.
[afbeelding]
het is hier g*dverd*mme geen marokko!
Dat zit er voorlopig ècht niet in, want die marokjes zijn zielig, vinden ze op het Binnenhof. En zolang we met lede ogen moeten aanzien dat de LPF of de Partij voor de Vrijheid geen poot aan de grond krijgen, blijft 't zo, of 't wordt gewoon erger. Maak je borst maar nat, want Nederland ís eigenlijk allang aan het islamiseren, alleen zien die eigenheimers die dit land besturen (lees: hun zakken vullen over onze ruggen) helemaal niet, en àls ze eens via mensen die wèl buiten komen iets dergelijks vernemen, wordt 't met de mantel der liefde bedekt of in de doofpot gedaan. Geweldig land is 't hier geworden!
pi_42810322
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 14:03 schreef SadKingBilly het volgende:
Ik ben het volledig met TS eens maar zeg er verder maar niets over; ik heb al een ban op de FP hiervoor. Wie heeft die geitenwollensokken aangenomen als modjes hier?
Wel krom, hè? De één vloekt alle duivels uit de hel, en als de ander in normale bewoordingen iets "verkeerds" over de allochtoonse jeugd "durft" te zeggen, heb je de poppen aan 't dansen. Dat is een nieuwe vorm van democratie, denk ik.
pi_42810375
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 15:39 schreef Mutant01 het volgende:
Idd, net als de nozems en gabbers, zijn ze een gevaar voor de samenleving.
Kun je misschien een nog íets krommere vergelijking maken?
pi_42810424
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 10:59 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Waar is Meki op zo'n moment
en BanSheeBoy?
pi_42810482
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 12:10 schreef Verbal het volgende:

[..]

Jank toch niet. Alsof 'men' dit normaal gedrag vindt. Sterker nog, die hufters zijn toch de bios uitgeknikkerd

V.
Ja, nou? En denk je dat ze ze daarmee straffen? Die zijn naderhand gewoon ergens anders stennis gaan maken, en omdat "we" allemaal bang zijn voor die etters is daar níet over geklaagd en dus ook niet in het nieuws gekomen.
pi_42810532
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 12:58 schreef Pappie_Culo het volgende:
Het begint een structureel iets te worden.
Begint????
  donderdag 19 oktober 2006 @ 18:36:51 #227
79262 Dwersdriever
Justified Ancient of MuMu
pi_42812435
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 17:22 schreef progrock het volgende:

[..]

Kun je misschien een nog íets krommere vergelijking maken?
Ik vergat even dat deze jongens een andere huidskleur hebben. Dus dan is het heel anders.
We Came A Long Time Ago
Nine Nine Two - But You Did Not Know
pi_42812800
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 16:08 schreef ThinkTank het volgende:
Waar is de tijd dat "Faces of Death" een populaire video was...
WTC, Challenger, Columbia, Enschede, mooie beelden toch? (in tegenstelling tot bijvoorbeeld de Heizel). Herinnert iemand zich het begin van de eerste golfoorlog nog? Mensen keken toen heus niet nachtenlang naar cnn omdat ze het zo vreselijk vonden.

Ja ik herinner mij nog Peter Arnet die in een soort groen licht zijn verslag deed, het was idd erg spannend, maar juichen deed ik niet en ik had het wel te doen met die Irakeese soldaten, die schijn van kans hadden.
De beelden van de lichtspoormunitie waren wel mooi. En zo heeft de aanslag op de twintowers ook iets huiverinwekkends moois, dat echter stil maakt.

Wat ik al eerder gezegd heb, het juichen opzich als puberaal gedrag stoort mij niet zo. Wat veel erger is, is dat dit gedrag precies laat zien hoe zij denken en hoeveel respect zij hebben voor onze cultuur, normen en waarden.
Ik kan ook niet langer meer begrijpen dat wij zulke mensen in ons midden tolereren.
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_42814578
De 'eerste golfoorlog' was dan ook de eerste oorlog die zo 'live' in beeld werd gebracht. Volgens mij ook de eerste oorlog waarin men via massamedia probeerde propaganda te verspreiden en, met name, te laten zien hoe het varkentje even werd gewassen. Hoe netjes en precies die bommetjes vielen (bleek achteraf tegen te vallen), etc, etc.

Niet zo gek dat men daar naar keek. Mensen zijn sensatiebakken. Niets mis mee. Maar is iets anders dan wat hier gebeurde.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_42820118
hoeveel mensen juichden bij massamoord in Libanon ???

hoor je iemand daar iets zeggen

en 11/9 is door USA zelf gedaan
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_42820212
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 22:34 schreef Meki het volgende:
hoeveel mensen juichden bij massamoord in Libanon ???

hoor je iemand daar iets zeggen

en 11/9 is door USA zelf gedaan
Ja hoor, de wijken liepen vol feestende Nederlanders nadat de Israeliërs dat terroristentuig van Hezbollah aanvielen. En toen werd je wakker...
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_42820228
en telegraaf is nooit trouw te nemen .

waardoor dit ongeloofwaardig is
pi_42820256
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 22:36 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Ja hoor, de wijken liepen vol feestende Nederlanders nadat de Israeliërs dat terroristentuig van Hezbollah aanvielen. En toen werd je wakker...
over EDE dat is allang teruggebracht
telegraaf heeft een fout gemaakt en had excuces moeten aanbieden
pi_42820273
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 19:53 schreef Pappie_Culo het volgende:
De 'eerste golfoorlog' was dan ook de eerste oorlog die zo 'live' in beeld werd gebracht. Volgens mij ook de eerste oorlog waarin men via massamedia probeerde propaganda te verspreiden en, met name, te laten zien hoe het varkentje even werd gewassen. Hoe netjes en precies die bommetjes vielen (bleek achteraf tegen te vallen), etc, etc.

Niet zo gek dat men daar naar keek. Mensen zijn sensatiebakken. Niets mis mee. Maar is iets anders dan wat hier gebeurde.
Wordt met de "Eerste Golfoorlog" niet de oorlog tussen Irak en Iran bedoeld die in de jaren '80 woedde? Dan denk ik dat je op de Tweede Golfoorlog doelt.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_42820540
zoveel reacties voor een ongeloofwaardige bericht
echt hyprocriet
pi_42820803
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 22:37 schreef Meki het volgende:

[..]

Ja, de fout dat ze er geen plaatje van hebben geschoten.

Jammer van de ooggetuigen, jongen. Niet alleen in Ede trouwens.
pi_42830767
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 22:44 schreef Meki het volgende:

zoveel reacties voor een ongeloofwaardige bericht
echt hyprocriet
Grappig hoe je dit soort berichten meteen gelooft als het om autochtonen gaat, maar als het om je eigen soort gaat is het ineens ongeloofwaardig. En dan nog anderen voor hypocriet uitmaken ook
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 11:45:08 #238
147235 Bombardier
The artillery man
pi_42830817
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 22:36 schreef Meki het volgende:
en telegraaf is nooit trouw te nemen .

waardoor dit ongeloofwaardig is
Duitse jongeren verbranden Anne franks dagboek

Hier je allernieuwste topic, en jawél, naar aanleiding van een bericht uit de Telegraaf.

En daarnaa ook nog het woord "hypocriet" in de mond durven nemen.
Gerasimenko: Task received. Destroy target 60-65 with missile fire, accept control of fighter from Smyrnykh.
Kornukov: Carry out the task, destroy it!
pi_42830844
Terzijde. Als die lui het geweldig vinden wat Al Quaida doet: het zij zo. Vrijheid van meningsuiting boven alles, hoe walgelijk ik de mening in kwestie ook vind. Een dergelijke subjectief criterium kan nooit een graadmeter zijn voor of een mening wel of niet acceptabel is.

Echter hoor je in een democratie ook rekening te houden met elkaar. Gaan lopen juichen in een bioscoop valt daar niet onder. Imho mag deze jongens de toegang tot de bioscoop ontzegd worden.
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 11:48:55 #240
160247 Steinberger
stemt Geert, U ook?
pi_42830909
Van dat volk verwacht niemand toch nog iets positiefs meer. Afgeschreven mensen zijn dat.

[ Bericht 1% gewijzigd door Steinberger op 20-10-2006 12:15:57 ]
pi_42831554
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 11:45 schreef Bombardier het volgende:

[..]

Duitse jongeren verbranden Anne franks dagboek

Hier je allernieuwste topic, en jawél, naar aanleiding van een bericht uit de Telegraaf.

En daarnaa ook nog het woord "hypocriet" in de mond durven nemen.
Iedereen weet dat de Telegraaf alleen betrouwbaar is wanneer het om berichten gaan die niet negatief zijn voor Meki's soortgenoten
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 12:29:56 #242
79262 Dwersdriever
pi_42831948
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 11:48 schreef Steinberger het volgende:
Van dat volk verwacht niemand toch nog iets positiefs meer. Afgeschreven mensen zijn dat.
Aan de hand van die opmerking denk ik dat voor jou hetzelfde geldt. In ieder geval afgeschreven op moreel vlak.
We Came A Long Time Ago
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 12:32:01 #243
79262 Dwersdriever
pi_42831982
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 12:13 schreef Seneca het volgende:

[..]

Iedereen weet dat de Telegraaf alleen betrouwbaar is wanneer het om berichten gaan die niet negatief zijn voor Meki's soortgenoten
In het bericht in de OP zijn de W'tjes die normaal gelden in de journalistiek nauwelijks toegepast. Alleen de W van Waar is afdoende ingevuld, zelfs het wanneer ('onlangs') is volstrekt onduidelijk. Er is voldoende reden om dat bericht met enige argwaan te lezen.
We Came A Long Time Ago
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 21:38:05 #244
97745 Thorical
finding a way
pi_42848034
Ik dacht dat de meeste mensen allang doorhadden dat deze pubers aandachtsgeile punkers zijn.
Zonder enig waarde of norm besef. Omdat hun ouders hen dat niet bijgebracht hebben Het is vervelend maar het probleem ligt bij de spuiter en de slurpster.
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 18:18:41 #245
83895 GnAgn
Love You So Much
pi_42867534
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 22:37 schreef Meki het volgende:

[..]

Ja dat was het verjaardagsfeestje van raymzter
Meer krijgen betekent niet altijd minder missen
Own Style
pi_42868086
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 18:18 schreef GnAgn het volgende:

[..]

Dan kan je je wel zo kinderachtig gedragen, maar een krant laat zich echt niet makkelijk dwingen zichzelf te verbeteren.
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 19:26:44 #247
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_42869002
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 18:18 schreef GnAgn het volgende:

[..]

Foei toch, we gaan toch niet aan de onschuld van deze jongelui twijfelen?
Da'zzz diskriemienazieee
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
pi_42870692
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 13:41 schreef sampoo het volgende:

Die analogie is een van de redenen waarom je het niet zult snappen. Dit zijn geen toeristen en zolang er grote groepen Nederlanders toch het gevoel krijgen dat ze niet voor vol worden aangezien zullen er een aantal een beetje kortsluiting in het hoofdje krijgen door precies datgene te doen wat hen de meeste aandacht brengt. Neemt niet weg dat ze gewoon ook hier een pak slaag hadden moeten krijgen.
Tja.. dan resten enkel nog de vragen: Waar ligt de verantwoordelijkheid?; We hebben het nu al over een aantal generaties, in hoeverre is progressie te zien?; Zou de progressie langzamer dan verwacht blijken te zijn, waar ligt dan de oorzaak daarvan? Wie moet daar iets aan doen? Krijgen deze lui te weinig tijd/ gelegenheid en worden ze ook nog eens tegengewerkt door het algemene beeld dat her en der aan het ontstaan is? Hebben ze hun tijd en kansen gehad en die te weinig benut; m.a.w. hoeveel geduld mag je verwachten/ eisen? Waar moet de grens van loialiteit [voor Nederland] getrokken worden? Wanneer is iemand een echte Nederlander?

Met andere woorden; je gaat hier wel even heel erg kort door de bocht met je verhaal, dit is een complex issue dat niet even simpel in een paar zinnen afgedaan kan worden.
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 13:41 schreef sampoo het volgende:
Dat zou mooi zijn en dat gebeurd al deels, maar dan moet men ook maar eens iets doen aan discotheken die al deurbeleid hanteren, geen of niet al te veel "allochtoon volk" binnen laten, ongeacht de gedragingen.
Tsja, discotheken die mensen niet toelaten....., komop laten we vooral die lui niet aan het kruis gaan nagelen zeg. een uitgaansgelegenheid is ooit door een ondernemer opgestart en die wil aan de ene kant dat mensen een leuke tijd in de tent hebben en dus weer terug komen, aan de andere kant moet hij natuurlijk ook winst maken, anders heeft hij geen bestaansrecht.

Ergo; iedereen die iets toevoegt aan de feestveugde en de kassa mag naar binnen lui die maar op één van de twee punten scoren hebbeb een 50-50 kans en lui die op geen van beide punten scoren mogen dus niet binnenkomen. Lijkt me vrij logisch. Niet mekkeren en zeuren, zorg dat je op minimaal één van de twee punten wel scoort en dan mag je wel naar binnen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')