Wordt er bij Xbox Live nog een beetje Ghost Recon 3 gespeeld?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Xbox Live is weer up
Gijsquote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:00 schreef mr_Brown het volgende:
wat een kutspel is dat man SC![]()
oh..... games![]()
Ja ik ook Gijs.... hij is net op de mat gevallen.... Hoes +8quote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:57 schreef silver-surfer het volgende:
Vanavond weer sluipen en snipen
Heeeeeeeeeeeerlijk!!! Spreek je dan vanavond op live gijsquote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:09 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja ik ook Gijs.... hij is net op de mat gevallen.... Hoes +8
coopquote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:13 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeeeerlijk!!! Spreek je dan vanavond op live gijs![]()
Whahahahahaha... Groenlinks en SGP ookquote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:04 schreef Atuniel het volgende:
Ik heb de stemwijzer gedaan
Mijn top 3
Groen Links![]()
CDA
SGP (Wie??)![]()
Nee ik ga gewoon fan worden van Femmmmke Halsema!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:06 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Whahahahahaha... Groenlinks en SGP ook
Gijs... dat wordt CDA zekers?
Zie je wel! Je houd van moslimsquote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:04 schreef Atuniel het volgende:
Ik heb de stemwijzer gedaan
Mijn top 3
Groen Links![]()
CDA
SGP (Wie??)![]()
Komt door de naam.... ik wil Bastard terug....quote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:14 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Zie je wel! Je houd van moslims
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:14 schreef O-Ren het volgende:
Jort gefeliciteerd
Al weer 1 jaar. De tijd gaat echt hard man
[afbeelding]
Cho & Quin van harte met jullie Laafbaby [afbeelding]
Nee ik wil dat de kinderbijslag omhoog gaat en de kinderopvang goedkoper (of gratis) wordquote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:14 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Zie je wel! Je houd van moslims
SSSTTTIILLL jij!!! Sssst!!!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:20 schreef Bastard het volgende:
MUST... BE STRONG...... MUST............ COME ... BACK..! AAARRGHHH
In je hok jij, neanderthaler!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:23 schreef Bastard het volgende:
Moslims... zijn KUT... moeten.... allemaal do.. godverdomme!!
Aaaaaawwwwww...mag hij buitenspelen? Tot na de verkiezingen?quote:
Pim Fortuyn is dood schat, tijd voor een coalitie van PVDA, SP en Groen linksquote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:25 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Aaaaaawwwwww...mag hij buitenspelen? Tot na de verkiezingen?
Het enige positieve aan Groen Links is dat Femke neukbaar is.quote:
Ik zal jou eens pakken!!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:25 schreef silver-surfer het volgende:
Leuk zo, B in gevecht met zichzelf .. *Popcorn pakt*
Hoe???quote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:28 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Het enige positieve aan Groen Links is dat Femke neukbaar is.
Naja, neukbaar. Als ze zo irritant praat krijg ik altijd zin om haar flink hard van achter te pakken, pik eruit trekken en op haar rug spugen. Om haar vervolgens een verassings-facial te geven als ze zich omdraait.
Even voor mijn beeldvorming gijs... waarom spuug je haar op haar rugquote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:28 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Het enige positieve aan Groen Links is dat Femke neukbaar is.
Naja, neukbaar. Als ze zo irritant praat krijg ik altijd zin om haar flink hard van achter te pakken, pik eruit trekken en op haar rug spugen. Om haar vervolgens een verassings-facial te geven als ze zich omdraait.
Tekst aangepast om het wat duidelijker te maken.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:29 schreef Atuniel het volgende:
Hoe???
Want dat verliep behoorlijk stuntelig toen ik het mij probeerde voor te stellen eigenlijk whahahahha
Zucht...even voorkauwen voor mensen die het onder de dekens met het licht uitdoen.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:30 schreef silver-surfer het volgende:
Even voor mijn beeldvorming gijs... waarom spuug je haar op haar rug
Spuug dan op d'r anus als je toch bezig bent
Ah duidelijkquote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:30 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Tekst aangepast om het wat duidelijker te maken.
Maar jij spuugt dus op anussen Gijs?quote:
Ontopic +8quote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:33 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Maar jij spuugt dus op anussen Gijs?
Regelmatig ja... jij niet?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:33 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Maar jij spuugt dus op anussen Gijs?
Whahahahaha...quote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:37 schreef Atuniel het volgende:
Moet je niet in de verkeerde volgorde doen ook Strol... Klaarkomen op haar rug en dan in haar gezicht spugen![]()
![]()
![]()
Nee, mag ik het bij jou doen?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:39 schreef silver-surfer het volgende:
Regelmatig ja... jij niet?
Ach, en Femke in het gezicht spugen geeft tenminste één iemand voldoening.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:40 schreef silver-surfer het volgende:
Whahahahaha...![]()
![]()
Ach bij Femke kan dat wel... die is wel zo kinky
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:30 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Even voor mijn beeldvorming gijs... waarom spuug je haar op haar rug
Spuug dan op d'r anus als je toch bezig bent
Zo lul... ben jij er ook weer..quote:
jah.... zit tegenwoordig op lurk mode hierquote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:03 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Zo lul... ben jij er ook weer..
quote:Jij bent een burgerpik, dus stem rechts. VVD ofzo. Of die partij van Wilders. Je kan je lekker druk maken over mannen met snorren, wat wel een beetje vaag is. Het is duidelijk dat je te weinig loon ontvangt want anderen krijgen in jouw ogen veel te veel. Je wilt hier graag iets aan veranderen. Niet door zelf harder te werken, maar door te gaan stemmen... Natuurlijk heeft jouw stem zin. PROEST, Moehaha. Ohja, over vier jaar zeik je nog.
http://www.geenstijl.nl/quiz/?quiz=de-stembeter
quote:
quote:UW UITSLAG: stembeter
Jij bent middenmiddenmiddenpersoon met conservatieve neigingen. Een meningsloze saaie larve die zich schikt naar wat anderen vinden. Waarschijnlijk heb je geen persoonlijkheid en doe je graag wat anderen al voor jou deden. D66, maar eigenlijk ook CDA is wel een partij voor jou. Dus ga jij maar lekker stemmen, dan veranderd er tenminste niks.
Gijssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssquote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:16 schreef mr_Brown het volgende:
Fortuyn
SGP
Groep Wilders / Partij voor de Vrijheid
Had jij ook dit?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:18 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss![]()
Mond-op-mond beademing mag je wel op mij oefenen hoor.quote:
GIJSSSSSSSSSSS alles goed gast??quote:Op donderdag 19 oktober 2006 08:57 schreef Magneet het volgende:
Mogguh Brown
Gijsssssssssssssssssssssss Volgens mij zijn wij de enige 2 gijzen zonder xbox 360quote:Op donderdag 19 oktober 2006 08:58 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
GIJSSSSSSSSSSS alles goed gast??
met die tovenaar van je ook alles goed?![]()
enquote:Op donderdag 19 oktober 2006 09:00 schreef Magneet het volgende:
[..]
Gijsssssssssssssssssssssss Volgens mij zijn wij de enige 2 gijzen zonder xbox 360
quote:alles is weer goed met hem ja, heeft wat last gehad van een doorkomend tandje maar dat is over
kreeg je afkickverschijnselen?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 09:00 schreef Atuniel het volgende:
Goh alweer 13 uur geleden dat ik hier postte
Mogu!
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 09:01 schreef mr_Brown het volgende:
http://www.nu.nl/news/854(...)egen_overkappen.html
nog ff en we wonen hier onder een koepel
Zal een takkerherrie geven als jij er onderdoor rijdt met je Harleyquote:Op donderdag 19 oktober 2006 09:01 schreef mr_Brown het volgende:
WTFquote:James Bertakis uit Florida zat met twee kleinkinderen in een klein bootje toen de rog aan boord sprong,
OEEEHHHHquote:Op donderdag 19 oktober 2006 09:04 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Zal een takkerherrie geven als jij er onderdoor rijdt met je Harley
het scheelt hopelijk ook een hoop water op het wegdekquote:Op donderdag 19 oktober 2006 09:06 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
OEEEHHHH![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zo had ik t nog niet gezien
PLAATSTEN!!!!!
Ja.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 09:08 schreef Magneet het volgende:
[..]
het scheelt hopelijk ook een hoop water op het wegdek
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 09:08 schreef Magneet het volgende:
[..]
het scheelt hopelijk ook een hoop water op het wegdek
Is leuk met een autobrandje, of als de traumeheli er bij moet kunnenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 09:01 schreef mr_Brown het volgende:
Dus horen jullie er niet bij!quote:
serieus..... hoeveel dagen heb jij?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 09:19 schreef Strolie75 het volgende:
He lekker...vakanties voor de rest van het jaar ingeplanned. Volgende week weekje vrij, de vrijdag voor kerst en tussen kerst en nieuwjaar.
ha..... boeiendquote:Op donderdag 19 oktober 2006 09:17 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dus horen jullie er niet bij!
Geef je al toe aan de druk van de groep?
Met HBV en wat ik over had van vorig jaar kwam ik dit jaar op 347,7 uur.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 09:24 schreef mr_Brown het volgende:
serieus..... hoeveel dagen heb jij?
150 schat ik!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 09:24 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
serieus..... hoeveel dagen heb jij?
300???? tering!!!!!! hebbie nog een vacature over?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 09:26 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Met HBV en wat ik over had van vorig jaar kwam ik dit jaar op 347,7 uur.Normaal heb ik 300,7 uur per jaar.
Ik heb er nu nog 5 over.![]()
doe maar jaquote:
Contract van 38 uur en 40 uur werken, dus ik bouw 2 uur HBV per week op naast mijn reguliere vrije uren (200).quote:Op donderdag 19 oktober 2006 09:27 schreef mr_Brown het volgende:
300???? tering!!!!!! hebbie nog een vacature over?
Jij hebt je conditie nodig vanavond mannetjequote:
Serieus gijs... dat is fucking veel man... dan heb je nog dik 80 uur meer dan ikquote:Op donderdag 19 oktober 2006 09:26 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Met HBV en wat ik over had van vorig jaar kwam ik dit jaar op 347,7 uur.Normaal heb ik 300,7 uur per jaar.
Gaan jullie neuken?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 09:29 schreef silver-surfer het volgende:
Jij hebt je conditie nodig vanavond mannetje![]()
Vreemdquote:Op donderdag 19 oktober 2006 09:26 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik heb op zich redelijk vaste tijden. Misschien komt het daardoor? In principe werk ik van 07:00 tot 15:30, 5 dagen in de week. Die 0,7? Geen idee. We hebben een tootlje die je op basis van leeftijd/dienstjaren/contract uren toewijst.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 09:32 schreef -Struikrover- het volgende:
Vreemd
ik heb er elk jaar 344 maar toch lijkt het of ik altijd werk en jij altijd vrij neemt![]()
die 0,7 uur ook, komt die vandaan dan ?![]()
ambtenaarquote:Op donderdag 19 oktober 2006 09:29 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Contract van 38 uur en 40 uur werken, dus ik bouw 2 uur HBV per week op naast mijn reguliere vrije uren (200).
Ja
www.intermediair.nl, zoeken op UWV.
bijna t zelfde.... squashenquote:
ik heb schurft aan water op het wegdek, zeker in het donker. meestal zie je dan geen fuckquote:Op donderdag 19 oktober 2006 09:12 schreef mr_Brown het volgende:
[..]gijs..... die gedachtenkronkels van jou
![]()
Jaquote:Op donderdag 19 oktober 2006 09:36 schreef Magneet het volgende:
[..]
ik heb schurft aan water op het wegdek, zeker in het donker. meestal zie je dan geen fuck
Mijn vriendin zit in de zorg, maar werkzaam in het onderwijs...die heeft gister eens laten uitrekenen wat het haar oplevert als ze minder gaat werken. Van 40 uur (5 dagen) naar 32 uur (4 dagen). Blijkt ze ¤ 20 meer te gaan verdienen omdat ze in een andere belastingschaal terecht komt.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 09:35 schreef mr_Brown het volgende:
ambtenaar![]()
gisteren bij een vriendin van me op kraamvisite geweest.... ze is lerares..... heeft gewoon zwangerschapsverlof t/m januari
Maar Gijs, in die ogen van jou zit toch standaard night en infrarood vision ingebouwd?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 09:36 schreef Magneet het volgende:
ik heb schurft aan water op het wegdek, zeker in het donker. meestal zie je dan geen fuck
jahquote:Op donderdag 19 oktober 2006 09:38 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Mijn vriendin zit ook in het onderwijs...die heeft gister eens laten uitrekenen wat het haar oplevert als ze minder gaat werken. Van 40 uur (5 dagen) naar 32 uur (4 dagen). Blijkt ze ¤ 20 meer te gaan verdienen omdat ze in een andere belastingschaal terecht komt.
Gijs.... de hubble is er niks bijquote:Op donderdag 19 oktober 2006 09:39 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Maar Gijs, in die ogen van jou zit toch standaard night en infrarood vision ingebouwd?
Ik heb vorig jaar 4x9 uur gewerkt, en dat scheelde financieel bijna niks. Alleen kostte het me mijn HBV en dat vind ik toch fijner.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 09:39 schreef mr_Brown het volgende:
jahnou daar had ik het met haar ook over gisteren
zij werkt 2 dagen, maar als ze 3 dagen gaat werken, krijgt ze minder
najaaaaaaaaaaaaa
![]()
![]()
wat is dat dan!
Ach, het vertekend bij ons ook. Contract is 40 uur en tot 50 uur krijg je geen overuren. Dus we krijgen wel 43 dagen bij die 40 urige werkweken maar we werken gem per week ook 6 dagen aan urenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 09:34 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik heb op zich redelijk vaste tijden. Misschien komt het daardoor? In principe werk ik van 07:00 tot 15:30, 5 dagen in de week. Die 0,7? Geen idee. We hebben een tootlje die je op basis van leeftijd/dienstjaren/contract uren toewijst.
jij hebt bouwvakquote:Op donderdag 19 oktober 2006 09:46 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ach, het vertekend bij ons ook. Contract is 40 uur en tot 50 uur krijg je geen overuren. Dus we krijgen wel 43 dagen bij die 40 urige werkweken maar we werken gem per week ook 6 dagen aan urenonbetaald
Ik ookquote:Op donderdag 19 oktober 2006 10:06 schreef mr_Brown het volgende:
[afbeelding]
net op
heerlijk![]()
maar zo moeilijk te eten![]()
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 10:20 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ik ook![]()
![]()
Zat net te denken... moet mn gezicht ff wassen, ruik de hele tijd moorkop nu
pindakaasquote:Op donderdag 19 oktober 2006 10:25 schreef Magneet het volgende:
ik heb net 4 boterhammen met pindakaas op
Je rijdt met je auto van de slaapkamer naar de keuken?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 10:28 schreef mr_Brown het volgende:
elke ochtend standaard ..... 2 boterhammen met pindakaas en hagelslagzooo lekker.... verheug me er gewoon al op als ik in de auto zit
Whahahahahaquote:Op donderdag 19 oktober 2006 10:30 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Je rijdt met je auto van de slaapkamer naar de keuken?
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 10:28 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
pindakaas![]()
elke ochtend standaard ..... 2 boterhammen met pindakaas en hagelslagzooo lekker.... verheug me er gewoon al op als ik in de auto zit
whahahahahhaquote:Op donderdag 19 oktober 2006 10:30 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Je rijdt met je auto van de slaapkamer naar de keuken?
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 10:45 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
whahahahahha![]()
![]()
nee.... ik onbijt altijd op me werk.... thuis heb ik daar echt geen trek in![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 11:03 schreef Atuniel het volgende:
Ik eet altijd kaas.jammerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar misschien nu wel
Op woensdag 15 maart 2006 15:51 schreef Bastard het volgende:
Ik eet gewoon wat ik wil, mijn lichaam is mijn tempel, en ik hou van grote gebouwen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 11:21 schreef Magneet het volgende:
biiiiijjjjjjjjjjna
t ging zo goed vanmorgenquote:
Nog een maandjequote:Op donderdag 19 oktober 2006 11:47 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
t ging zo goed vanmorgen
zullen we dan maar weer over games beginnen??
Volgende week Tiger Woodsquote:Op donderdag 19 oktober 2006 11:47 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
t ging zo goed vanmorgen
zullen we dan maar weer over games beginnen??
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 11:56 schreef Atuniel het volgende:
Volgende week Tiger WoodsLekkur golfen
Ja goed onderwerp. Kunnen we het hebben over dat vrouwen eigenlijk alleen daar goed voor zijn en dat ze verder alleen maar irritant zijnquote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:24 schreef mr_Brown het volgende:
ohdat praten over games heeft dus ook geen zin
sex dan??
Nee joh, dwaas!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja goed onderwerp. Kunnen we het hebben over dat vrouwen eigenlijk alleen daar goed voor zijn en dat ze verder alleen maar irritant zijnHans had gelijk, het zijn allemaal kuthoeren
Ik ben het niet met je eens, vrouwen heersenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja goed onderwerp. Kunnen we het hebben over dat vrouwen eigenlijk alleen daar goed voor zijn en dat ze verder alleen maar irritant zijnHans had gelijk, het zijn allemaal kuthoeren
En niet zo'n kleintje ookquote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:54 schreef Strolie75 het volgende:
Zou Roy een Keplertje hebben gelopen?
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:53 schreef Atuniel het volgende:
Ik moet zeggen van mijn vrouw dat vrouwen heel leuk zijn
*thee zet*quote:
Meisje, leuk, andere gast, schijnbaar toffer dan ik. *poef* Einde verhaal.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:57 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
*thee zet*
*koekje pakt*
Vertel maar knul.
Oh kreeg hij de "Ik zie jou meer als een broer" speechquote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Meisje, leuk, andere gast, schijnbaar toffer dan ik. *poef* Einde verhaal.
Ja, die is ook verschrikkelijk. Ook al ns meegemaakt jaquote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:08 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Oh kreeg hij de "Ik zie jou meer als een broer" speech
OEHquote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:08 schreef Atuniel het volgende:
[..]
agh germquote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Been there, done that, got the t-shirt.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:08 schreef Atuniel het volgende:
En daarom zei ik nou dat vrouwen suckenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:49 schreef Atuniel het volgende:
Die herkenning hier ook meteen van die speech whahahaha
Love SUCKS
en met? heb je daar ervaring mee?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
En daarom zei ik nou dat vrouwen suckenIk kan niet zonder ze, maar soms
![]()
Vraag dat maar aan je vrouwquote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:11 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
en met? heb je daar ervaring mee?
Vrouwen weten ook zelf nooit wat ze willen vlgs mij.. net zo veranderlijk als het weer.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
En daarom zei ik nou dat vrouwen suckenIk kan niet zonder ze, maar soms
![]()
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Vraag dat maar aan je vrouw
quote:
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, die is ook verschrikkelijk. Ook al ns meegemaakt ja
Vind je het gek?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:40 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Been there, done that, got the t-shirt.
Niet iedereen zit al vanaf zn twaalfde onder de plak bij dezelfde vrouw GIjsquote:
Gijs ze mag me helemaal onder plakken.... ik ben klaarquote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Niet iedereen zit al vanaf zn twaalfde onder de plak bij dezelfde vrouw GIjs
Al geef ik je in jouw geval groot gelijk...Quinny
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:13 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs ze mag me helemaal onder plakken.... ik ben klaarVoor Quinny nooit echt problemen met mannen of vrouwen gehad
En anders kun je altijd nog het klooster inquote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Misschien toch maar weer over games hebben he
Schatje.....quote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Liefdesverdriet........... ja dat ken ik wel... voor mijn 18e echt wel relaties gehad hoor.... maar de langste was een jaar dacht ik.... soms deed het pijn, maar eerlijk gezegd zo lang geleden dat ik me het niet meer herinner.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:21 schreef Atuniel het volgende:
Lijkt me zo raar, om 1 persoon tegen te komen.. vroeg in je leven al.. waar je wat mee krijgt.. en dat het gewoon nooit over gaat. Voor mij persoonlijk niet voor te stellen, heb heel wat vriendinnetjes versleten en liefdesverdriet gehad.. liefdesverdriet, dat ken jij dan niet cho![]()
Beter, heb je ook niks aan.
Ik zit ook almeer dan 10 jaar bij m`n chickquote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:21 schreef Atuniel het volgende:
Lijkt me zo raar, om 1 persoon tegen te komen.. vroeg in je leven al.. waar je wat mee krijgt.. en dat het gewoon nooit over gaat. Voor mij persoonlijk niet voor te stellen, heb heel wat vriendinnetjes versleten en liefdesverdriet gehad.. liefdesverdriet, dat ken jij dan niet cho![]()
Beter, heb je ook niks aan.
Welk spel?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:47 schreef -Struikrover- het volgende:
Ze is 15 minuten bezig en ze heeft al 2 achievements waar ik een week over doe
Is een leuk spelleke inderdaadquote:
Sorry dat ik niet inging op het verzoek, maar ik was zelf bezig om mn record te verbeteren en daarna gingen we DVD kijkenquote:
we? nu alweer aan een kuiken Noot?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Sorry dat ik niet inging op het verzoek, maar ik was zelf bezig om mn record te verbeteren en daarna gingen we DVD kijken
Lekker golfen volgende week dan voor jequote:Op vrijdag 20 oktober 2006 07:52 schreef Strolie75 het volgende:
He lekker...vandaag laatste dag werken en dan een weekje vrij!
Heb er wel weer zin in.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 08:26 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Lekker golfen volgende week dan voor je
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 08:27 schreef Atuniel het volgende:
Jasmijn gaat sinds gisteren staan
Aan de tafel, aan de bank, aan de traptrede, aan de vensterbank, aan de stoel
En dan alles van tafel proberen te pakken he
Mogguh!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 08:28 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Heb er wel weer zin in.
Morge trouwens.
Nee we hebben een hoop kastjes, maar ze weet op de een of andere manier dat ze er niet aan mag komen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 08:28 schreef Magneet het volgende:
[..]zeker ook alle kastjes al beveiligd enzo? Je kan nu echt niks meer binnen een straal van 30cm van de rand van de tafel laten liggen of het ligt op de grond of in de mond
Zeker weten, mn meest gespeelde game is nu poker.. 30 dagen vlgs de blog.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 08:28 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Heb er wel weer zin in.
Morge trouwens.
Als Merlijn iets gaat doen wat ie niet mag begint ie te lachen van de voorpret. Dan weet ik dus al dat ik in moet gaan grijpenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 08:36 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Nee we hebben een hoop kastjes, maar ze weet op de een of andere manier dat ze er niet aan mag komen.
Net als papa's 360 waar ze zo bij kan.. dan kijkt ze me aan, vlakvoor dat ze dr handje er op legt.. zeg ik "Neee..." en dan draait ze zich lachend om.
Maar dat van die tafel.. je kan geen kopje of ab, tv gids of wat dan ook laten liggen
Ja dat hequote:Op vrijdag 20 oktober 2006 08:40 schreef Magneet het volgende:
[..]
Als Merlijn iets gaat doen wat ie niet mag begint ie te lachen van de voorpret. Dan weet ik dus al dat ik in moet gaan grijpen
Merlijn is gek op afstandbedieningen. Sleutels zijn een goede tweede en papieren derde.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 08:44 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ja dat he
Ze weten het dondersgoed wel hoor!
BLavladingding ding.. ik pak dat kopje want ik ben toch wel schattig
Ja wat hebben ze met afstandsbedienigen danquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 08:50 schreef Magneet het volgende:
[..]
Merlijn is gek op afstandbedieningen. Sleutels zijn een goede tweede en papieren derde.
Ik snap er ook geen hol van, we hebben meneer op een gegeven moment maar een eigen ( oude ) afstandbediening gegeven maar dat ding is ondertussen zo vaak gevallen dat hij uit elkaar ligt.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 08:54 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ja wat hebben ze met afstandsbedienigen danWorden ze helemaal waus als ze er 1 zien
Alles moet in de mondjes hequote:En de krant of folders.. kruipt ze naar de gang, pakt ze een folder en gaat ze zitten bekijken/eten
Zo dan... beste castquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 09:28 schreef mr_Brown het volgende:
Oeh... lijkt me wel gaaf
http://www.imdb.com/title/tt0482571/
Ja mij ook... is ie al te huur ofzo?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 09:28 schreef mr_Brown het volgende:
Oeh... lijkt me wel gaaf
http://www.imdb.com/title/tt0482571/
Ik koop hem donderdag en maastricht. Vrijdag lekker gamenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 08:26 schreef Atuniel het volgende:
Lekker golfen volgende week dan voor je
Ik ookquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 09:35 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik koop hem donderdag en maastricht. Vrijdag lekker gamen
Die was ik anderhalf jaar geleden al aan het hypen...zonder reacties mag ik zeggen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 09:30 schreef Atuniel het volgende:
Gisteravond ook een zwaarrrr indrukwekkende film gezien, mijn beste van afgelopen jaar denk ik. http://www.imdb.com/title/tt0386064/
Ik was er nog niet klaar voor denk ik, o wijzequote:Op vrijdag 20 oktober 2006 09:37 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Die was ik anderhalf jaar geleden al aan het hypen...zonder reacties mag ik zeggen.
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 09:41 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ik was er nog niet klaar voor denk ik, o wijze![]()
![]()
Hij is nu pas in premiere gegaan in de VS, weet niet of ie hier in de bios komt.... niks over gehoordquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 09:43 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Is die film nou te huur of niet?
Of geef je gewoon heel selectief antwoord
whehehe als je hem zo ziet niet neequote:Op vrijdag 20 oktober 2006 09:50 schreef mr_Brown het volgende:
serieus....![]()
deze man neem je toch niet serieus
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 09:51 schreef Atuniel het volgende:
[..]
whehehe als je hem zo ziet niet nee
Maar beter nemen we hem wel degelijk heel serieus
quote:He also loves pornography. In addition, according to rumor, Kim also keeps a harem of beautiful women for the purpose of fucking. The dictator is regularly serviced by a nubile "Pleasure Squad," a stable of babes composed primarily of young Asians and Europeans.
ik ookquote:
Ik ben er 1quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 10:19 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ik ookik zou ook een heerlijke dictator kunnen zijn denk
Hij heeft een atoombom Gijsquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 09:50 schreef mr_Brown het volgende:
serieus....![]()
deze man neem je toch niet serieus
[afbeelding]
Wie?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 10:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
538 'betrapt' Jan Smit met Ellemiek Vermolen
Die Jan Smit toch
eeensch!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 10:42 schreef mr_Brown het volgende:
waarom leven die kut tering typhus muggen trouwens nog![]()
![]()
![]()
![]()
ga dooooooooooooooooooooooooooooooooooood!!!!!![]()
Jan Smitquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 10:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die Jan Smit toch
Wat een respect voor die gastquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 10:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die Jan Smit toch
ik hoorde t vanmorgen op de radio jahquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 10:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die Jan Smit toch
Ja echt hequote:Op vrijdag 20 oktober 2006 10:50 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Wat een respect voor die gast
Ja zal wel weerquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 10:51 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ik hoorde t vanmorgen op de radio jah![]()
ben gewoon jaloers![]()
Ja... 1 van de mooiste vrouwen van nederlandquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 10:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja echt heGewoon Ellemieke Vermolen
Palingsoundquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 10:57 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ja... 1 van de mooiste vrouwen van nederland
En die gaat nu met een volendammer
Heerlijk gevoel hequote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:01 schreef Strolie75 het volgende:
Tandjes...wat ben ik gehyped voor CoD3 zeg.
Heerlijk hequote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:01 schreef Strolie75 het volgende:
Tandjes...wat ben ik gehyped voor CoD3 zeg.
Voor de afwisseling heb ik TW. Ik ga geen 3 games tegelijk spelen hoor.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:05 schreef Atuniel het volgende:
Heerlijk gevoel he
Ik zat ook te twijfelen om GoW te laten liggen voor een maandje.. maar ik haal hem toch gewoon op, beetje afwisselen kan geen kwaad. Denk dat het beide toppers zijn voor live.
Geweldig gevoel idd.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Heerlijk heMijne hype ligt vooral bij FFXII en de Wii. Ik kan eeeeeeeecht niet wachten daarop
I know, maar als ik alleen al DENK aan Monkey Ball met de Wiimote raak ik in staat van opwindingquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:08 schreef Strolie75 het volgende:
De Wii? Ik heb respect voor hetgeen Nintendo wil bereiken maar de games trekken me (nog) niet zo. Maar goed, dat zei ik een jaar geleden ook over de DS.
Ik moet toegeven dat ik CoD3 op de Wii best zou willen proberen... richten, melee attacks met de wii mote lijken me grappig.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
I know, maar als ik alleen al DENK aan Monkey Ball met de Wiimote raak ik in staat van opwindingDaarnaast lijken me de multiplayer games me echt helemaal geweldig, beetje zwaaien met die controllers
Ik denk juist dat al die shooters tegen gaan vallen. Ben zelf het meest benieuwd naar Red Steel, die game heeft een groter budget dan Gears of War volgens de geruchten.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:14 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat ik CoD3 op de Wii best zou willen proberen... richten, melee attacks met de wii mote lijken me grappig.
12 miljoen tegen 10 miljoen. Al is dat een vergelijking van niks, aangezien Epic de ontwikkelkosten van de Unreal 3 engine niet meerekent.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik denk juist dat al die shooters tegen gaan vallen. Ben zelf het meest benieuwd naar Red Steel, die game heeft een groter budget dan Gears of War volgens de geruchten.
Ik ga hem waarschijnlijk halen als Mario Galaxy uitkomt. Die vond ik op de E3 echt geweldig!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
I know, maar als ik alleen al DENK aan Monkey Ball met de Wiimote raak ik in staat van opwindingDaarnaast lijken me de multiplayer games me echt helemaal geweldig, beetje zwaaien met die controllers
Ik vind mooiere graphics in dit geval belangrijker.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:14 schreef Atuniel het volgende:
Ik moet toegeven dat ik CoD3 op de Wii best zou willen proberen... richten, melee attacks met de wii mote lijken me grappig.
Klopt, maar het zegt toch wel iets. Ubi Soft verwacht wel veel van de game en de Wii, anders doen ze zoiets niet.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:27 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
12 miljoen tegen 10 miljoen. Al is dat een vergelijking van niks, aangezien Epic de ontwikkelkosten van de Unreal 3 engine niet meerekent.
Nee... dat heb ik niet, ik val dan ook niet zo op mannen eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 12:09 schreef Chocobo het volgende:
Tering.... die Jan Smit,.... dat moet niet gekker worden hoor dit.......... ken je dat... heb je het idee dat jij ook in dat bed had kunnen liggen
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 12:19 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Nee... dat heb ik niet, ik val dan ook niet zo op mannen eerlijk gezegd.
WHAHHAAHHAAquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 12:19 schreef Atuniel het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 12:19 schreef Atuniel het volgende:
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 09:36 schreef ChOas het volgende:
Wie is er vrij vandaag ?
Boek van H. Mulich...het is een schrijver.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:37 schreef Atuniel het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)meteoriet.html?p=5,1
Doet me denken aan die film van H. Mulich discovery of heaven![]()
Dat weet ik ook wel, aap.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:38 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Boek van H. Mulich...het is een schrijver.
Top Gearquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:18 schreef Atuniel het volgende:
Het is weer vrijdagmiddag.. mn voornemen om bier te halen en lekker door te zakken en tot diep in de nacht te gaan gamen is weer gemaakt.
Uiteindelijk draait het er op uit, dat ik na Top Gear (ja struik vlgs de gids is dat vanavond weer) ga pokeren, ff lachen.. en het net aan kan rekken tot misschien 12 uur.. en dan echt omval van de slaap.
Ik zal het proberenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:05 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Top Gearkuiken neemt het op voor als het goed is
Ik moet tot 0.00 uur werken, daarna ff racen ? Cat & mouse? :
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:38 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Boek van H. Mulich...het is een schrijver.
aaaaaap ook whahahahahhahahaquote:
Ga je staanquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:23 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Nog een dik half uur... maar goed ook want ik weet niet meer hoe ik moet zitten zeg
ik ga hier altijd om het uur een rondje lopen door t pandquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:23 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Nog een dik half uur... maar goed ook want ik weet niet meer hoe ik moet zitten zeg
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:43 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ik ga hier altijd om het uur een rondje lopen door t pand
Toen ik op klus zat bij de ABN hadden we ons eigen hok waar niemand anders de sleutel voor had, en er was maar 1 sleutelquote:
Hier nog steeds GRAW en Poker op 2.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 08:37 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Zeker weten, mn meest gespeelde game is nu poker.. 30 dagen vlgs de blog.
(nieuwe feature die dat aangeeft)
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:14 schreef -Struikrover- het volgende:
En stop eens met dAT GEHYPE VAN cOd3
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 08:37 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Zeker weten, mn meest gespeelde game is nu poker.. 30 dagen vlgs de blog.
(nieuwe feature die dat aangeeft)
Dit is natuurlijk vanaf het begin van de blog (mei 2006). PGR3 en Kameo ( vanaf dec) heb veel meer dagen gespeeldquote:This list shows the games and the number of times they have been blogged about.
MotoGP 06 29 days (uitgespeeld op Legend)
Zuma 25 days
G.R.A.W. 20 days (uitgespeeld op hard)
Oblivion 13 days ( nog laaaaaaaaang niet uitgespeeld ( m`n eerste backlog ooit))
Top Spin 2 12 days ( morgen ws uitgespeeld)
PGR 3 10 days ( uitgespeeld op Gold)
Frogger 7 days
PAC-MAN 6 days
Hexic HD 3 days
Texas Hold'em 3 days
Bankshot Billiards 2 2 days
Bejeweled 2 2 days
Gauntlet 2 days
Kameo 2 days (uitgespeeld )
UNO 2 days
LUMINES LIVE! 1 days
Valt wel mee hoor.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:25 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Jij mag het, jij koopt elk spel dus![]()
Jaaaa.. PGR3 zou bij mij ook veel hoger staanquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:32 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
[..]
Dit is natuurlijk vanaf het begin van de blog (mei 2006). PGR3 en Kameo ( vanaf dec) heb veel meer dagen gespeeld
Oblivion 1 dag bij mijquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:42 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Jaaaa.. PGR3 zou bij mij ook veel hoger staanZoveel gespeeld al!
Ja dat bedoel ikquote:
Zitten ook xbox arcade trial games bij he.quote:
Ja heb ik ook... maar dat zijn ook een stel KLLLAAAARRRRRR titels bij elkaar hoorquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:15 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Zitten ook xbox arcade trial games bij he.
Maar ga wel voor TW, GoW en CoD3 denk zelf ook nog aan RBSLV.
Dan ben ik wel klaar.
De enige games wat me dan tot nu toe overtuigd zijn Forza 2 en Halo3.
Tering.... nee ik hou het er bij 2quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:15 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Zitten ook xbox arcade trial games bij he.
Maar ga wel voor TW, GoW en CoD3 denk zelf ook nog aan RBSLV.
Dan ben ik wel klaar.
De enige games wat me tot nu toe overtuigd zijn Forza 2 en Halo3, maar dat is pas in 2007.
Ik geniet eerst nog van deze winter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |