Wordt er bij Xbox Live nog een beetje Ghost Recon 3 gespeeld?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Xbox Live is weer up
Gijsquote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:00 schreef mr_Brown het volgende:
wat een kutspel is dat man SC![]()
oh..... games![]()
Ja ik ook Gijs.... hij is net op de mat gevallen.... Hoes +8quote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:57 schreef silver-surfer het volgende:
Vanavond weer sluipen en snipen
Heeeeeeeeeeeerlijk!!! Spreek je dan vanavond op live gijsquote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:09 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja ik ook Gijs.... hij is net op de mat gevallen.... Hoes +8
coopquote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:13 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeeeerlijk!!! Spreek je dan vanavond op live gijs![]()
Whahahahahaha... Groenlinks en SGP ookquote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:04 schreef Atuniel het volgende:
Ik heb de stemwijzer gedaan
Mijn top 3
Groen Links![]()
CDA
SGP (Wie??)![]()
Nee ik ga gewoon fan worden van Femmmmke Halsema!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:06 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Whahahahahaha... Groenlinks en SGP ook
Gijs... dat wordt CDA zekers?
Zie je wel! Je houd van moslimsquote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:04 schreef Atuniel het volgende:
Ik heb de stemwijzer gedaan
Mijn top 3
Groen Links![]()
CDA
SGP (Wie??)![]()
Komt door de naam.... ik wil Bastard terug....quote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:14 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Zie je wel! Je houd van moslims
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:14 schreef O-Ren het volgende:
Jort gefeliciteerd
Al weer 1 jaar. De tijd gaat echt hard man
[afbeelding]
Cho & Quin van harte met jullie Laafbaby [afbeelding]
Nee ik wil dat de kinderbijslag omhoog gaat en de kinderopvang goedkoper (of gratis) wordquote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:14 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Zie je wel! Je houd van moslims
SSSTTTIILLL jij!!! Sssst!!!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:20 schreef Bastard het volgende:
MUST... BE STRONG...... MUST............ COME ... BACK..! AAARRGHHH
In je hok jij, neanderthaler!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:23 schreef Bastard het volgende:
Moslims... zijn KUT... moeten.... allemaal do.. godverdomme!!
Aaaaaawwwwww...mag hij buitenspelen? Tot na de verkiezingen?quote:
Pim Fortuyn is dood schat, tijd voor een coalitie van PVDA, SP en Groen linksquote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:25 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Aaaaaawwwwww...mag hij buitenspelen? Tot na de verkiezingen?
Het enige positieve aan Groen Links is dat Femke neukbaar is.quote:
Ik zal jou eens pakken!!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:25 schreef silver-surfer het volgende:
Leuk zo, B in gevecht met zichzelf .. *Popcorn pakt*
Hoe???quote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:28 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Het enige positieve aan Groen Links is dat Femke neukbaar is.
Naja, neukbaar. Als ze zo irritant praat krijg ik altijd zin om haar flink hard van achter te pakken, pik eruit trekken en op haar rug spugen. Om haar vervolgens een verassings-facial te geven als ze zich omdraait.
Even voor mijn beeldvorming gijs... waarom spuug je haar op haar rugquote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:28 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Het enige positieve aan Groen Links is dat Femke neukbaar is.
Naja, neukbaar. Als ze zo irritant praat krijg ik altijd zin om haar flink hard van achter te pakken, pik eruit trekken en op haar rug spugen. Om haar vervolgens een verassings-facial te geven als ze zich omdraait.
Tekst aangepast om het wat duidelijker te maken.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:29 schreef Atuniel het volgende:
Hoe???
Want dat verliep behoorlijk stuntelig toen ik het mij probeerde voor te stellen eigenlijk whahahahha
Zucht...even voorkauwen voor mensen die het onder de dekens met het licht uitdoen.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:30 schreef silver-surfer het volgende:
Even voor mijn beeldvorming gijs... waarom spuug je haar op haar rug
Spuug dan op d'r anus als je toch bezig bent
Ah duidelijkquote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:30 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Tekst aangepast om het wat duidelijker te maken.
Maar jij spuugt dus op anussen Gijs?quote:
Ontopic +8quote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:33 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Maar jij spuugt dus op anussen Gijs?
Regelmatig ja... jij niet?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:33 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Maar jij spuugt dus op anussen Gijs?
Whahahahaha...quote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:37 schreef Atuniel het volgende:
Moet je niet in de verkeerde volgorde doen ook Strol... Klaarkomen op haar rug en dan in haar gezicht spugen![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |