Lootje trekkenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 09:32 schreef SuperwormJim het volgende:
Waar kan ik me trouwens afmelden voor vandaag?
Ja nu, maar ik ga zo echt weg naar werk.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 09:30 schreef KopieerMachine het volgende:
Hallo,
Heb jij wel eens een afspraak af gezegd of je ziek gemeld op school/werk om eens lekker te gaan Fok!en ?
Ik nog niet, blijft denk ik ook wel zo![]()
Meld het *hier*
Werkquote:Op woensdag 18 oktober 2006 09:41 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ja nu, maar ik ga zo echt weg naar werk.![]()
Krijg je niet op je donder dan ?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 09:51 schreef rival het volgende:
ziek melden om te fokken? ik ga juist naar me werk om de hele dag te fokken!![]()
wat rival zegtquote:Op woensdag 18 oktober 2006 09:51 schreef rival het volgende:
ziek melden om te fokken? ik ga juist naar me werk om de hele dag te fokken!![]()
nee, doe ik toch stiekem!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 09:53 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Krijg je niet op je donder dan ?
Nee!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 09:53 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Krijg je niet op je donder dan ?
Nu ga ik echt.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 09:41 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ja nu, maar ik ga zo echt weg naar werk.![]()
Komt vast nog wel een keerquote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:07 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Whehe ik ben niet verslaafd![]()
Aantal posts: 8074 (gemiddeld 51 per dag)quote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:10 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Komt vast nog wel een keer![]()
En heeeeel af en toe DIG ook niet te vergeten en natuurlijk B&H voor meer Mandy Moore foto'squote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:19 schreef asdqert het volgende:
En dacht je daarbij aan totale heerschappij op alleen ONZ of misschien tevens op KLB?
Je hoort mij niks zeggenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Aantal posts: 8074 (gemiddeld 51 per dag)
![]()
Vroeger was het een keihard regime daar waar ongeveer elk topic gesloten werd en te moeilijke topics onbehandeld bleven, maar tegenwoordig is het regime best wel verslapt... Alsof het gerunt wordt door vrouwenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:32 schreef asdqert het volgende:
Dacht dat die altijd subtiel weggewerkt werden, daar. Zo van, weg jij, vlegel!
Ik ook niet, maar ik heb wel 3000 euro nodig over 3 maanden.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:55 schreef kyraaa het volgende:
heb geen school... ook geen werk..
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 08:19 schreef guitarist.nl het volgende:
Waarom ziek melden op school als ik op school kan FOK!ken?
jaja... ik geloof er geen hol vanquote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:47 schreef KaMo het volgende:
ik ben heul niet verslaaft
Hey, als ik dat eens ga proberen, doe ik gewoon 2 dingen, wow ik krijg het heul druk dan enzo, stress w00tiequote:Op zaterdag 4 november 2006 13:36 schreef vdvorst het volgende:
ehm, ja, online gamen
Een kans om te grijpen.quote:Op zaterdag 4 november 2006 13:39 schreef vdvorst het volgende:
och, volgende week heb ik een laptop, kan ik als ik ff dood ben meteen fokken:D
en tijdens het FUCK!enquote:Op zaterdag 4 november 2006 16:50 schreef Pingwingei het volgende:
Ik negeer wel mijn vriendin tijdens het FOK!ken.
Dat mag ik nog niet van mijn moederquote:
vroeg ik jou iets?!quote:Op zaterdag 4 november 2006 16:54 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Dat mag ik nog niet van mijn moeder
Jij niet, jou andere persoonlijkheid wel.quote:
smerige *verkapte homofiele* Peter van de Vorst fanquote:Op zaterdag 4 november 2006 16:58 schreef vdvorst het volgende:
ik verander mijn antwoord: ja
jou moederquote:Op zaterdag 4 november 2006 17:00 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Jij niet, jou andere persoonlijkheid wel.
DAAR KAN IK TOCH GODVERDOMME NIKS AAN DOEN MAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!??????quote:
touw + nek + stoel = oplossingquote:Op zaterdag 4 november 2006 17:01 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
DAAR KAN IK TOCH GODVERDOMME NIKS AAN DOEN MAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!??????![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ooit aan gedacht dat hij niet de enige is met vdvorst?quote:Op zaterdag 4 november 2006 17:00 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
smerige *verkapte homofiele* Peter van de Vorst fan![]()
hou anders gewoon je muilquote:Op zaterdag 4 november 2006 17:03 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
touw + nek + stoel = oplossing
en boom of zo, werkt ook wel;)quote:Op zaterdag 4 november 2006 17:03 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
Hhahah!!!!1111!!11!1Einzeinzeinz PWNT PWNT PWNT HARDHARSDHARDCORE2THEBONE !!;;d;d;dd:D:D;D;d;dquote:Op zaterdag 4 november 2006 17:03 schreef vdvorst het volgende:
[..]
ooit aan gedacht dat hij niet de enige is met vdvorst?
bovendien, hij is van deR vorst,
ik ben van dE vorst, ofwel, andere achternaam,
dus, nadenken voor je iets typt:D
durf voor 100% te wedden dat er niks gebeurt, domboquote:Op zaterdag 4 november 2006 17:03 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
Oquote:Op zaterdag 4 november 2006 17:03 schreef vdvorst het volgende:
[..]
ooit aan gedacht dat hij niet de enige is met vdvorst?
bovendien, hij is van deR vorst,
ik ben van dE vorst, ofwel, andere achternaam,
dus, nadenken voor je iets typt:D
je moet ook het touw om je nek doen en niet om de stoel?!quote:Op zaterdag 4 november 2006 17:05 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
durf voor 100% te wedden dat er niks gebeurt, dombo
Dus als ik een touw om jou nek hang, en dat aan een boom bevestig terwijl jij op een stoel staat en ik trap de stoel weg, dat is de oplossing?quote:Op zaterdag 4 november 2006 17:03 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
bij ons in de straat staan niet hoog genoege bomen en ik ben niet van plan om verder te lopen voor een kutuser als jijquote:Op zaterdag 4 november 2006 17:07 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Dus als ik een touw om jou nek hang, en dat aan een boom bevestig terwijl jij op een stoel staat en ik trap de stoel weg, dat is de oplossing?
De wereld gaat er in elk geval op vooruit.
Ik bestel met genoegen een hijskraan.quote:Op zaterdag 4 november 2006 17:08 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
bij ons in de straat staan niet hoog genoege bomen en ik ben niet van plan om verder te lopen voor een kutuser als jij
erotisch ?quote:Op zaterdag 4 november 2006 17:22 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Nee.
Maar Fok! heeft soms wel een zekere aantrekkingskracht op me![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |