Ja en neequote:Op woensdag 18 oktober 2006 10:05 schreef Lilith-Wicca het volgende:
En, was het een geslaagde avond gister Metro![]()
Morge sara
Niet te diep over nadenkenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 10:08 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ja en nee
Date was leuk (erg leuk) maar worstel momenteel even met mijn gevoelens
![]()
'het' gevoel is er nog niet zeg maar![]()
hieieieieieieieier?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 10:30 schreef vamperotica het volgende:
ow.... Hieieieieieieier zijn jullie!!
Jaquote:Op woensdag 18 oktober 2006 10:30 schreef vamperotica het volgende:
ow.... Hieieieieieieier zijn jullie!!
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 10:38 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Ja![]()
Volgende keer stuur ik je wel een vlopje, hoef je niet zo te zoeken![]()
truequote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:54 schreef nokwanda het volgende:
Wie geen heksje is kan een heksje worden
Samain of Samhain is het Keltische nieuwjaarfeest dat begint aan de vooravond van 31 oktober. Men vierde de overgang van de zomerperiode naar het definitieve begin van de winter.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:54 schreef sararaats het volgende:
wat doe je zoal met Samhain?
ik ben geen heksje maar ben wel geïnteresserd
Nee waarom?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:00 schreef sararaats het volgende:
ok bedankt voor de uitleg
ik ga me er in verdiepen
moet ik echt iets zwarts aan als heksje?
heksen worden altijd afgebeeld in het zwartquote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:20 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Nee waarom?
Heks zijn is hoe je je voelt, wat je doet. Niet wat je aantrekt
Als je dit in gedachten hebt bij het woord heks wel jaquote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:21 schreef sararaats het volgende:
[..]
heksen worden altijd afgebeeld in het zwart
dat dacht ik toch
hier precies hetzelfde.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:15 schreef nokwanda het volgende:
Juist ja. Je kunt ervoor opgeleid zijn maar je kunt het ook van nature zijn.
Ik wil me bijvoorbeeld niet aansluiten bij een groep of mezelf binden aan een bepaalde methode.
Maar ik ben wel een heks in every way
Dit vroeg ik me nou ook af maar ik kan er niets over vinden.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:22 schreef displission het volgende:
Heeft DV een ban aan zijn broek hangen?
Nee, ik kan al een poosje niets vinden, ook niet met zijn sight_key account.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:05 schreef displission het volgende:
ja.. heeft hij nog wat gemeld?
Het is niet zo vreemd dat je nu makkelijker contact kan leggen met andere zielen.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 10:44 schreef Metro2005 het volgende:
Ik gebruik Samhain meestal als herdenking aan overleden familieleden. Contact met ze maken is dan erg makkelijk vind ik zelf
En zo zijn er nog veel meer vooroordelen die kant noch wal raakt.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:21 schreef sararaats het volgende:
[..]
heksen worden altijd afgebeeld in het zwart
dat dacht ik toch
Neem beiden eens een kijkje op...quote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:51 schreef senesta het volgende:
Goedemiddag allemaal,
Ik zat me net af te vragen wanneer je nou precies een heks bent eigenlijk.
Zijn daar inwijdingen voor?
Hoe werkt dat?
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 07:08 schreef nokwanda het volgende:
Word net wakker uit een rotdroom.
Ik was in een flatgebouw op de ikweetniethoeveelste verdieping. Ik zocht naar contact met geesten/entiteiten. Er werd een envelop in mijn hand gedrukt, geen idee door wie.
Ik dacht: ah, zie...... nieuws. Ik hoopte op bepaald nieuws en maakte de envelop open.
Daarin zat een rouwkaart. Een heel aparte rouwkaart op A5 formaat met horizontale overlappende blokken in zachte kleuren als creme, zacht geel, roze en terra. Tussen die blokken foto's van een vriendin van me die nu ziek is (heb er hier in het verleden weleens over geschreven). Foto's uit verschillende fases van haar leven.
In een ander blok, links onderin de mededeling in iets donkerder gele letters: Na een lange ziekte is mijn vrouw nu overleden.
Ik wilde dat niet dromen en dus besloot ik in mijn droom dat dit de verkeerde droom was en dat ik iets anders wilde dromen. Dus ik begon opnieuw te dromen.
Herhaalde verdorie de droom zich. En weer en weer. En iedere keer kreeg ik in diverse dromen die envelop.
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 07:11 schreef vamperotica het volgende:
Mogguh
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 07:08 schreef nokwanda het volgende:
Word net wakker uit een rotdroom.
Ik was in een flatgebouw op de ikweetniethoeveelste verdieping. Ik zocht naar contact met geesten/entiteiten. Er werd een envelop in mijn hand gedrukt, geen idee door wie.
Ik dacht: ah, zie...... nieuws. Ik hoopte op bepaald nieuws en maakte de envelop open.
Daarin zat een rouwkaart. Een heel aparte rouwkaart op A5 formaat met horizontale overlappende blokken in zachte kleuren als creme, zacht geel, roze en terra. Tussen die blokken foto's van een vriendin van me die nu ziek is (heb er hier in het verleden weleens over geschreven). Foto's uit verschillende fases van haar leven.
In een ander blok, links onderin de mededeling in iets donkerder gele letters: Na een lange ziekte is mijn vrouw nu overleden.
Ik wilde dat niet dromen en dus besloot ik in mijn droom dat dit de verkeerde droom was en dat ik iets anders wilde dromen. Dus ik begon opnieuw te dromen.
Herhaalde verdorie de droom zich. En weer en weer. En iedere keer kreeg ik in diverse dromen die envelop.
het begon met het gooien van kiezelsteentjes, over en weer. De stenen van zowel mijn kant als hun kant werden steeds groter al waren die van hun op een gegeven moment het grootstquote:Op donderdag 19 oktober 2006 08:53 schreef nokwanda het volgende:
werden de stenen die jij en din gooiden groter of die anderen of beide. En waar vielen de doden?
Neu, hoop ook niet dat het een voorspellende droom was. Ga ik maar niet van uit.
I know. Als we het over politiek hebben zijn wij 2 uitersten van elkaar. Jij bent nog erger dan de meest linkse partij en ik ben hetzelfde met de meest rechtse partij (op een niet racistische wijze aangezien ik geen racist ben en behandel iedereen als even incompetentquote:
Heej Mirage, hoe is het met jou??quote:
Zat ja te knikken tot ik eindelijk de hond zag. Die zie je niet zo goed op een zwarte achtergrondquote:
Dat van mij was ook dubbelzinnig bedoeld hoorquote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:53 schreef Ashavan het volgende:
Zat ja te knikken tot ik eindelijk de hond zag. Die zie je niet zo goed op een zwarte achtergrond
ja chello...quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:53 schreef Ashavan het volgende:
Dus je betaald voor internet, wat je niet hebt. Vervolgens gaan ze dreigen af te sluiten als je niet betaald? Met als gevolg dat ze wat doen? Jij geen telefoon lijn heb?
Ik zou zeggen: "Schijt. Het is jullie probleem. Ik heb geprobeerd in contact te raken en het op te lossen". Lekker laten escaleren en dan moeten ze gewoon bij henzelf te raden gaan of het spel wordt op een hoger niveau verder gespeeld.
Sluiten ze je telefoonlijn af...boeiend. Meeste mensen hebben een mobiele telefoon dus waarom zou er überhaupt een gewone telefoon in huis moeten zijn? Je betaald voor iets wat tegenwoordig niet praktisch meer is.
Vervolgens kun je dan een internet aansluiting gaan halen bij Speedlink die overigens geen gebruik maakt van telefoonlijnen en dus geen extra kosten er voor.
Bijna alle goede providers zijn tegenwoordig overgenomen door KPN en sindsdien zijn die providers er op achteruit gegaan. Stelletje monopolisten zijn het. Chello is ook brak en heb er gelukkig niet al te lang gezeten. Als je een beetje goede internet voor fatsoenlijke prijzen wil moet je kijken bij XS4all en BBnet varianten. Maar alles wat (in)direct met KPN in verband gebracht kan worden links laten liggen met hun bagger produkten en klantenservice.
quote:[..]
Zat ja te knikken tot ik eindelijk de hond zag. Die zie je niet zo goed op een zwarte achtergrond
Af en toe mailen Dromenvanger en ik inderdaad, maar sinds ongeveer een week kan ik hem niet meer te pakken krijgen en kan geen posts meer vinden (had hem dus ook al gemaildquote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:01 schreef senesta het volgende:
Hallo Mirage,
Zou jij dromenvanger niet eens een mailtje kunnen sturen?
Hij mag je erg graag.
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:08 schreef Ashavan het volgende:
Nok ondanks alles kunnen wij wel aantonen dat rechts en links goed samen kan gaan
Nee, ik heb er ook zeer weinig mee.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 09:52 schreef nokwanda het volgende:
mogguh
Ik heb het niet met Uri Geller. Ik heb er nog nooit iets verbazends van gezien. Al mijn lepels zijn recht en al mijn horloges blijven stil. Hij heeft vooral een erg drukke babbel.
Dat soort dingen gebeuren mij ongeveer een week per maand, als ik het aangebrande voedsel wil prakkenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 10:16 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Nee, ik heb er ook zeer weinig mee.
Ik heb ooit eens bij het prakken van het eten van de kinderen een vork krom gebogen, gewoon metaal moeheid, maar de kinderen vonden het geweldig![]()
Ze zijn dan ook weken bezig geweest om vorken te buigen![]()
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:06 schreef Ashavan het volgende:
Houtskool dat jij avondeten noemt is inderdaad een bestek breker...soms zelf een hoofd breker als je er mee gooit
Dus je hebt toch ervaring met hard etenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:17 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Jij hebt mijn eten nog nooit gegeten.
hey damn ja...... gooien werkt beter als het niet zacht is en splashed. Dan geeft het ook zo'n leuke "tonk"
En blijkbaar te veel gedaan want nu mag ik het niet.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:47 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Dus je hebt toch ervaring met hard eten
Je moet ook niet (zo hard) bijten..quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:57 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En blijkbaar te veel gedaan want nu mag ik het niet.
Beetje geirriteerd/licht ontstoken kaakgewricht. Zit een beetje een slot op. Doet zeer.
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 12:02 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Je moet ook niet (zo hard) bijten..
quote:
quote:
quote:
alweer iemand anders of nog de collega waarvan het niet wederzijds is ?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:45 schreef sararaats het volgende:
hoi iedereen
ik ben verliefd op een andere vrouw
iemand anders. ik kon het echt niet tegenhouden.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:50 schreef Mirage het volgende:
[..]
alweer iemand anders of nog de collega waarvan het niet wederzijds is ?
meisje toch....quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:59 schreef sararaats het volgende:
[..]
iemand anders. ik kon het echt niet tegenhouden.
En wie is het morgenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:14 schreef sararaats het volgende:
ik zag haar al dikwijls voorbij komen maar toen voelde ik nog geen kriebels
tot ik vannacht van haar droomde
nu zitten de hormonen tot in m'n hersenen
Marie-Paule Vandevenne, I love you 4-ever !
Marie-Paule Vandevennequote:
Ik geloof het ook ja. Je moet gewoon eens een keer flink sex hebbenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:14 schreef sararaats het volgende:
maar soit, ik ga er even tussenuit
tot laters
ik heb echt rondspringende hormonen
Oh gelukkig dat is mooi.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:32 schreef Mirage het volgende:
![]()
![]()
![]()
Dv is oke ole ole !
(ik moet het streepje op de e echt terug vinden op mijn toetsenbord)
Hij is gewoon even druk met andere zaken dan het chaotische Fok!
de scheet
geen ideequote:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA HET LEEFT NOG , HET IS TERUGquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:17 schreef Dromenvanger het volgende:
![]()
Jullie grootste nachtmerrie is terug
Ik was 2 weken geleden al unbanned, maar ben er nu pas achter gekomen.
Ik zeg 1 ding!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Het is niet persoonlijk en het is nooit persoonlijk geweest
Als ik me "Misdraag" dan is dat zakelijk.
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:19 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA HET LEEFT NOG , HET IS TERUG
welkom terug![]()
Aah fijn dat je er weer bentquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:17 schreef Dromenvanger het volgende:
![]()
Het spel dus. Als ik Nokwanda of Lilith Wicca uitscheld, dan is dat zakelijk.
Alles in mijn leven is zakelijk. En mijn vijand is niet menselijk. Ik laat me soms uit op mensen. Mijn vijand is onmenselijk. Als ik me uitleef op mensen, dan is dat een foutje bedankt.
Nu genoeg.
I am your biggest nightmare![]()
En dat is onzin dus
quote:
Sterkte... denk ikquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:18 schreef sararaats het volgende:
hoi Dromenvanger !
ik ga er even tussenuit
Je bent een beste DV.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:17 schreef Dromenvanger het volgende:
![]()
Het spel dus. Als ik Nokwanda of Lilith Wicca uitscheld, dan is dat zakelijk.
Alles in mijn leven is zakelijk. En mijn vijand is niet menselijk. Ik laat me soms uit op mensen. Mijn vijand is onmenselijk. Als ik me uitleef op mensen, dan is dat een foutje bedankt.
Nu genoeg.
I am your biggest nightmare![]()
En dat is onzin dus
Ja dat idee heb ik ook wel eens eerder gehadquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:24 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik kom altijd terug.
Ik weet hoe het zit. En ik ben nog gekker dan ooit Senesta.
Ik kan met apparatuur praten nu. Had ik dat al gezegd???
Ik kan met was-machines praten en met mp3-spelers en met computers![]()
Ik ga even biertje pakken.
Was-machines hebben een eigen leven
Wauw wat een mooi paard nokquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:25 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Je bent een beste DV.
Maar zakelijk of niet... als je me uitscheldt dan krijg je het terug
Ik ben ook een nachtmerrie.... zo'n felle met tanden.
[afbeelding]
Doeiquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:31 schreef sararaats het volgende:
[..]
zo erg is het niet
ik ga wat tussen de kiezen kloppen
santé !
Jij mag me uitscheldenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:25 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Je bent een beste DV.
Maar zakelijk of niet... als je me uitscheldt dan krijg je het terug
Ik ben ook een nachtmerrie.... zo'n felle met tanden.
[afbeelding]
Het is echt een schatje mirage!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:31 schreef Mirage het volgende:
heb je mijn meisje (hondje) al gezien DV ?
ergens op pagina 1 of 2 van deze ouwehoer, ze is gegroeid !!!
Hallo Miragequote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:30 schreef Mirage het volgende:
heee Dromenvanger
Gekker dan ooit ?
Nou laat jij dan maar mooi gek wezen...
in mijn beleving ben je een genie... misschien met wat aparte trekjes en af en toe een beetje druk, maar een genie dat ben je !
Ik heb je weblog ook doorgenomen, zal later wat berichtjes achterlaten als dat goed is want er zaten echt leuke, interessante en soms grappige verhalen en hersenspinsels tussen.
Je kan zeggen wat je wil, maar je bent erg pienter en soms zo helder en logisch... echte " ee openers" af en toe.
( en misschien verwarren sommige mensen dat wel met gekte ? Gewoonweg omdat zij de logica niet snappen ?)
Ach ja... snap het ook wel. Ik ga ook met enige regelmaat stevig over de rooie.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:33 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Jij mag me uitschelden![]()
Jij mag me met de zweep geven![]()
Ik heb niets tegen jou. Het is de omstandigheid. Ik heb tegen geen enkel mens wat. Maar ik zit gewoon in een systeem op dit moment dat mij gek maakt.
Ik weet dat jij niet mee te sollen bent.
Ik zou ook nooit in het echt een vrouw pijn doen.
Het gaat om het systeem.
Er zit een stress-verbinding aangesloten op mij, en misschien op meer mensen. Ik heb dat ergens anders uitgelegd in de tussentijd dat ik weg was.
Maar Nokwanda![]()
Ik bedoelde het niet zo. Nooit bedoeld ook zo.
Je mag mij verrot schelden als ik jou uitscheldt.
Ik geniet er zelfs van
Nee niet genieten, maar het is je grootste recht om voor jezelf op te komen. Ik zeg alleen van..." Als ik tegen jou tekeer ga, of tegen anderen tekeer ga, dan is het een gevecht tegen de machine".
Het is de machine die mij gek doet maken altijd. Het is de machine altijd. En jij leeft ook in de machine. Ik moet van jou houden en jou eren. Maar soms heb ik zoveel stress door de machine, dat ik tegen de foute mensen tekeer ga.
In principe is ieder mens slaaf van de machine dus.
Maar goed.
Ik bied nu even excuses aan nu
Zomaar, en dan zeg ik meteen waarom ik vaak over de touren ga. Ik ga dus over de touren door de machine. En dan niet eens door de was-machine
Daarom zeg ik ook van. Het is niet persoonlijk. Het is nooit persoonlijk.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:41 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ach ja... snap het ook wel. Ik ga ook met enige regelmaat stevig over de rooie.![]()
En dan wordt er teruggescholden of zoiets![]()
Senesta, mijn hele leven is een grote verwarringquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:09 schreef senesta het volgende:
Het is vooral als je je van zoveel factoren bewust bent erg moeilijk om een balans te vinden.
Ik vind dat je je altijd mooi verwoord maar ik kan me voorstellen dat het soms erg verwarrend is.
Maar zoals Mirage al zei, je zegt ook vaak dingen waardoor ik even anders naar dingen kijk.
Judas heeft Jezus toch verraden of niet????quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:09 schreef Mirage het volgende:
DV
Heeft hier iemand net nog het evangelie volgens Judas gezien ?
Werpt een heel ander licht op de geschiedenis.
Erg interessant vond ik.
Als dit klopt dan is Judas opeens geen "judas" meer.
volgens nieuw vrijgegeven materiaal niet !quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:13 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Judas heeft Jezus toch verraden of niet????
![]()
Ik weet niets over Judas, weet alleen dat in the Passion of the Christ Judas Jezus verraden heeft.
Even kijken daarquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:14 schreef Mirage het volgende:
[..]
volgens nieuw vrijgegeven materiaal niet !
http://nl.wikipedia.org/wiki/Evangelie_naar_Judas
= heeeele korte samenvatting.
misschien wat veel, maar lees deze link eens door.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:31 schreef Dromenvanger het volgende:
Maar Mirage........
Judas?????????
Judas Priest ken ik wel
Doe ik morgenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:36 schreef Mirage het volgende:
[..]
misschien wat veel, maar lees deze link eens door.
![]()
Ik ben blij jou weer te zienquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:45 schreef senesta het volgende:
ik ga ook, welterusten voor zo dromenvanger.
Vind het leuk dat je er weer bent.
nekend als in " bekend" of " bekend" ?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:27 schreef sararaats het volgende:
zit morgenvroeg op de trein naar Utrecht
soms hoop ik dat ik iemand bekend tegenkom
en ik speelde net voetbal met m'n zapper
ik zou eerder zeggen: iemand van FOK! ofzoquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:43 schreef Mirage het volgende:
[..]
nekend als in " bekend" of " bekend" ?
Ik kwam een tijdje geleden de broer van Suar Lee Hooper tegen, heerlijk gekletst, leuke vent![]()
(hij vond mijn zoontje leuk)
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:24 schreef senesta het volgende:
Zeg Mirage hoe gaat het met je mannetje trouwens?
En ja ik zou al drie keer gaan slapen en ben er gewoon weer![]()
Een heerlijke dag zonder problemen, waarin het zonnetje schijnt...quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 08:30 schreef nokwanda het volgende:
Chippy ging net doelbewust op EW's duitse schoolboeken zitten piesen![]()
KOn ik ook nog gaan poetsen ipv lekker rustig de dag beginnen.
En ik knip VERDOMME ook nog mijn as af in mijn koffie.
Wat voor een dag gaat dit worden?
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 08:43 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Een heerlijke dag zonder problemen, waarin het zonnetje schijnt...
je gewekt wordt door een gruwlijk lekker manspersoon met een heerlijk ontbijtje op bed.....
Kopje koffie ... krantje erbij ....
Zeer uitgebreide massage...
Daarna lekker ff zwemmen in het zwembad met ontzagwekkend uitzicht...
Uhm... En verder....?
quote:
Mag ik ook iets wensen?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:09 schreef Metro2005 het volgende:
* knipt met vingers
1 nieuwe fiets, veilig bezorgd voor mirage
op een oude fiets moet je het leren hequote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:13 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Mag ik ook iets wensen?
Hoeft geen nieuwe fiets te zijn hoor. Een ouwe is prima
Die fiets met die geweldige bak...Of heb ik dat gedroomd....?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:07 schreef Mirage het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
Arme nok.... de monstertjes doen het erom hoor !
(ze vinden Duits gewoon een rottaal met al die naamvallen)
Vamp...wat een beeld van een mooie dag.
Ikke ook op die manier dromen !
(ik droomde vanochtend heel andere dingen... bottom line.. ik zou net gesplet gaan worden en toen maakte Os mij wakker)
Dromenvanger,
Grootse schrijver en genie.... we gaan al je posts van de afgelopen jaren bundelen en uitbrengen !!
Metro... ow almachtige Heer... zorgt u alstublieft dat vandaag mijn nieuwe fiets hier veilig bezorgd wordt ?
![]()
![]()
mijn nieuwe fiet is eindelijk onderweg
![]()
![]()
![]()
Geen idee, dit kwam bij google als resultaat toen ik college girl intiktequote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:33 schreef displission het volgende:
ps. is dat madonna?
TRUSTEN..is koffie mssn een optie?
Is dat je vriendinquote:
meeting van comingout.nlquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:56 schreef displission het volgende:
hoi saraats wat was er in utreg dan?
Mooie vrouwenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:43 schreef Metro2005 het volgende:
de vrouwen die ik supermooi vindt:
[afbeelding]
[afbeelding]
Tarja Turunen
en :
[afbeelding]
Simone simons![]()
![]()
En nu ga ik echt![]()
Apen-gezichtquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:01 schreef displission het volgende:
was vroeger wat jonger..DV .. (ik zou met haar wel eens een babbeltje willen maken) ik denk dat we kwa leeftijd aardig aan elkaar gewaagd zijn..alleen zei zit in Amerika en ik hiero..uhm tevens valt zij waarschijnlijk niet op iemand zonder acteertallent..nou ja zonder..ik noem haar mijn aapje omdat ze de eerste keer..kweet niet precies waar ik haar zag en in welke film of serie ze voor mijn gevoel echt een lief apengezicht heeft..van de zijkant en dan iets meer van voren..(ze hebben er een term voor.., een bepaald perspectief) kwam ze voor mij toen over als een lieve afstammeling van een vrouwelijke aap.
Doe dat....ik ga Sanne Boswinkel desktoppenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:03 schreef displission het volgende:
denk dat ik haar ff ga desktoppen
Blijkbaar gaat het goed met slikkenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:04 schreef Mirage het volgende:
jemig.. zo drink je maanden niet en zo ben je wee dagen achter elkaar aangeschoten/lazarus...
ik heb zojuist een verjaardag gehad en ben behoorlijk aan geschoten.
Goede wijn, dronk heerlijk weg... maaar jeeeeemige wat sloeg ie in.
Gelukkig heb ik het besef dat ik behoorlijk aangeschoten ben
In het stukje hierboven heb ik tig keer op de backspace moeten drukken om de typefouten eruit te moeten halen.
Ik geloof dat het zo goed is
Goedemorgenquote:Op zondag 22 oktober 2006 10:12 schreef displission het volgende:
goedemorgen dv, nokwanda ea..ik denk dat aangezien ik vroeg opben nu ik zo de bike pak en de bossen in ga fietsen..klinkt erg eo, maar wil even zien wat de herfst met de bossen doet..
nee, nog nietquote:Op zondag 22 oktober 2006 10:13 schreef displission het volgende:
ps. nowkanda die mail had je nog niet gestuurd toch?
Dat kun je ook aan OS vragenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:09 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Blijkbaar gaat het goed met slikken
Groene briefjes? Dollars misschien?quote:Op zondag 22 oktober 2006 09:35 schreef nokwanda het volgende:
goeiemorgen allemaal.
Processen tijdens het slapen. Is dromen daar niet voor bedoeld dan?
Ik was in mijn dromen veel geld aan het uitgeven. Ik had allemaal briefjes van ¤ 100 in mijn portomonaie.
Heb ze nooit gezien maar ze waren groen. Gaf verschillende mensen er geld van en gaf zelf ook behoorlijk uit.
leeeezen.... briefjes van ¤ 100,-quote:Op zondag 22 oktober 2006 11:03 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Groene briefjes? Dollars misschien?
Hoeveel heb ik gekregen van je![]()
* bankrekening checkt
¤0,02 euro
Ik ken geen groene eurobriefjes van 100quote:
quote:Op zondag 22 oktober 2006 11:15 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik ken geen groene eurobriefjes van 100wel dollars
![]()
quote:
Over een pianoquote:Op zondag 22 oktober 2006 12:00 schreef sararaats het volgende:
goedemorgen iedereen
ik heb weer heel mooi gedroomd
yepquote:
Misschien wordt je een nieuwe Mozart ooit.quote:Op zondag 22 oktober 2006 12:45 schreef sararaats het volgende:
[..]
yep
ik speelde weer piano (samen met Marie-Paule Vandevenne)
ik componeer blijkbaar in m'n droom want het waren onbestaande nummers die we speelden
heb wel pianolessen gehadquote:Op zondag 22 oktober 2006 12:46 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Misschien wordt je een nieuwe Mozart ooit.
Een Mozartin
Speel je in het echt ook piano?
Ahzoquote:
Mogguh? ik ga al weer bijna naar bedquote:Op zondag 22 oktober 2006 14:02 schreef vamperotica het volgende:
mogguh
Ik wil ook wel weer naar bed....quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:05 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Mogguh? ik ga al weer bijna naar bed![]()
OOk hallo
zucht..... Sara..... je bent altijd verliefd. Ik heb je nog niet anders zien doen dan de ene verliefdheid met de andere wisselen.quote:Op zondag 22 oktober 2006 15:20 schreef sararaats het volgende:
soms denk ik in mezelf: waar ben ik mee bezig?
maar aan de andere kant vind ik het wel opwindend dat ik van Marie-Paule Vandevenne droom
ben ik eindelijk over Monique heen, komt er weer een nieuwe liefde piepen
Marie-Paule heeft iets wat ik niet nader kan verklaren
ze is best lekker
ghihihi, ze moest eens weten wat ik allemaal over haar droom
*glups* verdikkeme
quote:Op zondag 22 oktober 2006 16:00 schreef nokwanda het volgende:
[..]
zucht..... Sara..... je bent altijd verliefd. Ik heb je nog niet anders zien doen dan de ene verliefdheid met de andere wisselen.
Daarom zei ik laatst ook al: verliefd op het verliefd zijn. Ik vraag me af hoeveel het met de persoon zelf te maken heeft of hoeveel met de dromen die je op die persoon projecteert.
iig vind ik het irritant. Sorry
zuchtquote:Op zondag 22 oktober 2006 16:26 schreef sararaats het volgende:
*verstrooid*
ik denk dat deze verliefdheid blijft hangen
hoe irritant het ook is
in elk geval ga ik dinsdag met haar praten
Maar lieverd...De ene dag ben je helemaal hoteldebotel onderste boven van de ene vrouw en nog geen 24 uur later is het een ander...quote:Op zondag 22 oktober 2006 16:16 schreef sararaats het volgende:
[..]
![]()
het heeft met de persoon te maken. ik kan er niet aan doen dat ze zo aantrekkelijk is.
maar goed, ik zal me proberen in te houden
mijn dromen bevatten altijd een beetje erotiek maar het meeste van die dromen heeft met de persoon te maken
ik leef me uit
ik ben nu eenmaal snel verliefdquote:Op zondag 22 oktober 2006 16:42 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Maar lieverd...De ene dag ben je helemaal hoteldebotel onderste boven van de ene vrouw en nog geen 24 uur later is het een ander...
Ja maar dit is wel extreem hoor. Niet echt normaal.quote:
I knowquote:Op zondag 22 oktober 2006 16:47 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ja maar dit is wel extreem hoor. Niet echt normaal.
Weet die persoon dat je haar met naam en toenaam op dit forum neerzet ?quote:Op zondag 22 oktober 2006 16:57 schreef sararaats het volgende:
[..]
I know
maar het is echt Marie-Paule Vandevenne waar ik de serieuze hots voor heb
nee, die persoon weet het nietquote:Op zondag 22 oktober 2006 17:01 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Weet die persoon dat je haar met naam en toenaam op dit forum neerzet ?
en als je de hots voor haar hebt, bel d'r op, spreek d'r op msn of ga naar dr toe en zeg hoe je erover denkt
Soms is het goed om jezelf wat discipline bij te brengen en neit maar gewoon te berusten in dat wat " is" .quote:
quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:16 schreef Mirage het volgende:
Dromenvanger !
Jij open eerlijk en op en top op de hoogte stiekeme informatieverzamelaar !!ik vind je lief
![]()
"moedercomplex"quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:34 schreef sararaats het volgende:
efkes voor de duidelijkheid:
Marie-Paule is een vrouw van in de 40
ik weet wel heel zeker dat ze met me wil praten maar of ik de woorden kan uitspreken is een ander verhaal
ik zie haar verdomd graag
quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:33 schreef Mirage het volgende:
[afbeelding]
Sorry, ik ben helemaal van de kindjes spam op het moment.
2 van de drie monsters
![]()
ik denk je hier een punt hebtquote:Op zondag 22 oktober 2006 17:38 schreef Mirage het volgende:
[..]
"moedercomplex"
Is het een vrijgezelle vrouw ?
En houdt ze van dames of valt ze op heren ?
succes morgenquote:Op zondag 22 oktober 2006 17:46 schreef Mirage het volgende:
Ik heb de zenuwen...
morgenvroeg die gastroscopie.
Probeer het de hele tijd uit mijn hoofd te zetten, er tegenop zien en mij er nu druk over maken zal niet zorgen dat het morgen niet door gaat.
En als ik eerlijk ben.. hoe er ik ook tegen het onderzoek opzie..
ik bedacht mij dat ik naturlijk niet HOEF te gaan. Ik kan kiezen het onderzoek dat ik eigenlijk niet wil over te slaan. Gewoon niet gaan.
Maar dan zal ik niet weten wat er aan de hand is met mij en wat er gedaan moet worden.
Daar voel ik mij helemaaaal niet prettig bij.
Uiteindelijk is het dus mijn eigen bewuste keuze en mijn wil dat onderzoek wel te ondergaan.
Ik wil immers weten wat er goed of verkeerd is binnenin mij.
Uit vrije wil ponderga ik een onderzoek waar ik als een berg tegenop zie.
Dus je bent van plan om een huwelijk kapot te gaan makenquote:Op zondag 22 oktober 2006 17:48 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik denk je hier een punt hebt
ik denk dat ik een moederfiguur zoek (niet dat ik niet met m'n moeder overweg kan)
en verdomme, ze is hetero en gehuwd (maar dat wist ik eerst nog niet)
nee, ik ga geen huwelijk kapot makenquote:Op zondag 22 oktober 2006 17:50 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Dus je bent van plan om een huwelijk kapot te gaan maken
![]()
Vraag jij je nooit eens af of je ze wel alle 100 op 1 rijtje hebt?
Je komt met je schrijven echt over als ziek persoon namelijk. Sorry dat ik het zeg maar zo kom je over hier.
En dan ben ik eerlijk nu.
Ik zou bijna zeggen dat jij je eens goed moet laten nakijken.
Kan zijn dat ik grof klink. Maar je komt over als persoon die dom is. Misschien dat je daarom uit Belgie komt
Je hebt slimme belgen en domme belgen. Ik reken jou voorlopig onder domme Belg.
Kan er niets aandoen.
Okey. Je moet voortaan zorgen dat zulke gevoelens niet binnen komen, hoef je ook niet te wachten totdat ze overgaan.quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:54 schreef sararaats het volgende:
[..]
nee, ik ga geen huwelijk kapot maken
ik ga helemaal niks doen met die gevoelens, ik wacht tot ze overgaan
ik ben misschien dom maar weet echt wat ik doe
en ik ben 27
daar heb je weer eens gelijkquote:Op zondag 22 oktober 2006 17:55 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Okey. Je moet voortaan zorgen dat zulke gevoelens niet binnen komen, hoef je ook niet te wachten totdat ze overgaan.
Zelf-beheersing ook wel. Volgens mij ontbreekt het jou aan zelf-beheersing namelijk.
Kan gebeurenquote:Op zondag 22 oktober 2006 17:57 schreef sararaats het volgende:
[..]
daar heb je weer eens gelijk
goh, ik ben wel helemaal verkeerd bezig
Hoe bedoel je bang voor jezelf?quote:Op zondag 22 oktober 2006 18:24 schreef sararaats het volgende:
ik weet het niet meer
ik ben eigenlijk bang voor mezelf
ik weet het even niet meerquote:Op zondag 22 oktober 2006 18:36 schreef vamperotica het volgende:
Waarom zou je het vertellen?
Het is nou niet direct iets waar je l maanden mee rond loopt en wat je echt niet langer voor je kan houden...
Waarschijnlijk zal die vrouw zeggen....
Meid, ik voel me gevleid, maar verder niets...
En wie weet is het morgen al weer over en heb je een nieuw slachtoffer...
dat ik stomme dingen ga doenquote:Op zondag 22 oktober 2006 18:36 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Hoe bedoel je bang voor jezelf?
Stomme dingen doen als in al je gevoel van dat moment op tafel gooien bedoel je?quote:Op zondag 22 oktober 2006 18:38 schreef sararaats het volgende:
[..]
dat ik stomme dingen ga doen
ik ga het morgen al bespreken met de psychologe
nee, dat bedoel ik nietquote:Op zondag 22 oktober 2006 18:45 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Stomme dingen doen als in al je gevoel van dat moment op tafel gooien bedoel je?
Stort het ergens uit... schrijf ze op, gooi ze op fok, bespreek ze met de psych.... Maar hou ze voor de rest nog eve voor je....
Maar wat voor stomme dingen dan... En waarom?quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:26 schreef sararaats het volgende:
[..]
nee, dat bedoel ik niet
ik bedoel echt stomme dingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |