Ja en neequote:Op woensdag 18 oktober 2006 10:05 schreef Lilith-Wicca het volgende:
En, was het een geslaagde avond gister Metro![]()
Morge sara
Niet te diep over nadenkenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 10:08 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ja en nee
Date was leuk (erg leuk) maar worstel momenteel even met mijn gevoelens
![]()
'het' gevoel is er nog niet zeg maar![]()
hieieieieieieieier?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 10:30 schreef vamperotica het volgende:
ow.... Hieieieieieieier zijn jullie!!
Jaquote:Op woensdag 18 oktober 2006 10:30 schreef vamperotica het volgende:
ow.... Hieieieieieieier zijn jullie!!
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 10:38 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Ja![]()
Volgende keer stuur ik je wel een vlopje, hoef je niet zo te zoeken![]()
truequote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:54 schreef nokwanda het volgende:
Wie geen heksje is kan een heksje worden
Samain of Samhain is het Keltische nieuwjaarfeest dat begint aan de vooravond van 31 oktober. Men vierde de overgang van de zomerperiode naar het definitieve begin van de winter.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:54 schreef sararaats het volgende:
wat doe je zoal met Samhain?
ik ben geen heksje maar ben wel geïnteresserd
Nee waarom?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:00 schreef sararaats het volgende:
ok bedankt voor de uitleg
ik ga me er in verdiepen
moet ik echt iets zwarts aan als heksje?
heksen worden altijd afgebeeld in het zwartquote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:20 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Nee waarom?
Heks zijn is hoe je je voelt, wat je doet. Niet wat je aantrekt
Als je dit in gedachten hebt bij het woord heks wel jaquote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:21 schreef sararaats het volgende:
[..]
heksen worden altijd afgebeeld in het zwart
dat dacht ik toch
hier precies hetzelfde.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:15 schreef nokwanda het volgende:
Juist ja. Je kunt ervoor opgeleid zijn maar je kunt het ook van nature zijn.
Ik wil me bijvoorbeeld niet aansluiten bij een groep of mezelf binden aan een bepaalde methode.
Maar ik ben wel een heks in every way
Dit vroeg ik me nou ook af maar ik kan er niets over vinden.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:22 schreef displission het volgende:
Heeft DV een ban aan zijn broek hangen?
Nee, ik kan al een poosje niets vinden, ook niet met zijn sight_key account.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:05 schreef displission het volgende:
ja.. heeft hij nog wat gemeld?
Het is niet zo vreemd dat je nu makkelijker contact kan leggen met andere zielen.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 10:44 schreef Metro2005 het volgende:
Ik gebruik Samhain meestal als herdenking aan overleden familieleden. Contact met ze maken is dan erg makkelijk vind ik zelf
En zo zijn er nog veel meer vooroordelen die kant noch wal raakt.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:21 schreef sararaats het volgende:
[..]
heksen worden altijd afgebeeld in het zwart
dat dacht ik toch
Neem beiden eens een kijkje op...quote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:51 schreef senesta het volgende:
Goedemiddag allemaal,
Ik zat me net af te vragen wanneer je nou precies een heks bent eigenlijk.
Zijn daar inwijdingen voor?
Hoe werkt dat?
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 07:08 schreef nokwanda het volgende:
Word net wakker uit een rotdroom.
Ik was in een flatgebouw op de ikweetniethoeveelste verdieping. Ik zocht naar contact met geesten/entiteiten. Er werd een envelop in mijn hand gedrukt, geen idee door wie.
Ik dacht: ah, zie...... nieuws. Ik hoopte op bepaald nieuws en maakte de envelop open.
Daarin zat een rouwkaart. Een heel aparte rouwkaart op A5 formaat met horizontale overlappende blokken in zachte kleuren als creme, zacht geel, roze en terra. Tussen die blokken foto's van een vriendin van me die nu ziek is (heb er hier in het verleden weleens over geschreven). Foto's uit verschillende fases van haar leven.
In een ander blok, links onderin de mededeling in iets donkerder gele letters: Na een lange ziekte is mijn vrouw nu overleden.
Ik wilde dat niet dromen en dus besloot ik in mijn droom dat dit de verkeerde droom was en dat ik iets anders wilde dromen. Dus ik begon opnieuw te dromen.
Herhaalde verdorie de droom zich. En weer en weer. En iedere keer kreeg ik in diverse dromen die envelop.
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 07:11 schreef vamperotica het volgende:
Mogguh
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 07:08 schreef nokwanda het volgende:
Word net wakker uit een rotdroom.
Ik was in een flatgebouw op de ikweetniethoeveelste verdieping. Ik zocht naar contact met geesten/entiteiten. Er werd een envelop in mijn hand gedrukt, geen idee door wie.
Ik dacht: ah, zie...... nieuws. Ik hoopte op bepaald nieuws en maakte de envelop open.
Daarin zat een rouwkaart. Een heel aparte rouwkaart op A5 formaat met horizontale overlappende blokken in zachte kleuren als creme, zacht geel, roze en terra. Tussen die blokken foto's van een vriendin van me die nu ziek is (heb er hier in het verleden weleens over geschreven). Foto's uit verschillende fases van haar leven.
In een ander blok, links onderin de mededeling in iets donkerder gele letters: Na een lange ziekte is mijn vrouw nu overleden.
Ik wilde dat niet dromen en dus besloot ik in mijn droom dat dit de verkeerde droom was en dat ik iets anders wilde dromen. Dus ik begon opnieuw te dromen.
Herhaalde verdorie de droom zich. En weer en weer. En iedere keer kreeg ik in diverse dromen die envelop.
het begon met het gooien van kiezelsteentjes, over en weer. De stenen van zowel mijn kant als hun kant werden steeds groter al waren die van hun op een gegeven moment het grootstquote:Op donderdag 19 oktober 2006 08:53 schreef nokwanda het volgende:
werden de stenen die jij en din gooiden groter of die anderen of beide. En waar vielen de doden?
Neu, hoop ook niet dat het een voorspellende droom was. Ga ik maar niet van uit.
I know. Als we het over politiek hebben zijn wij 2 uitersten van elkaar. Jij bent nog erger dan de meest linkse partij en ik ben hetzelfde met de meest rechtse partij (op een niet racistische wijze aangezien ik geen racist ben en behandel iedereen als even incompetentquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |