Net op tijd voor wat?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 05:19 schreef Mobster273 het volgende:
net op tijd zullen we maar zeggen....
de morgen...quote:
ey duh hij wil wel de eerste zijn natuurlijkquote:Op woensdag 18 oktober 2006 06:06 schreef Frederiqueske het volgende:
Dit topic is wel heeeeeeeeeeeel erg vroeg geopend he.... normaal gewoon rond 6 uur openen ofzo..
Goedemorgen![]()
ja maar 3 uur man,,,, en wat bedoel je met, zie je sebas zo zitten???quote:Op woensdag 18 oktober 2006 06:49 schreef LiquidLans het volgende:
[..]
ey duh hij wil wel de eerste zijn natuurlijkanders heeft iemand anders strax het topic al geopend en zie je sebas zo zitten:
![]()
kan ik er wat aan doen dat jij altijd sjaggie ben 's ochtendsquote:Op woensdag 18 oktober 2006 07:28 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Doe eens niet zo druk jij!
Het is daar nog veel te vroeg voor!
Ik drink geen colaquote:Op woensdag 18 oktober 2006 07:33 schreef Netsplitter het volgende:
Morguh...
En Frederiqueske, neem ff je adhd pilletje of blijf van de cola/koffie af in de morgen...
terug naar bed????? ik ben al wakker hoor, wat moet ik terug in bed doen?? ik ga zo lekker douchen, omkleden en dan mijn kamer beetje opruimen, niet echt nodig maar ik vin van welquote:Op woensdag 18 oktober 2006 07:41 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Neem eens een bakje warme melk dan en ga daarna snel terug naar bed!
Je hebt vakantie joh!
Heb je nog wel tijd om even lekker van je vakantie te genieten of past dat niet meer in je agenda...quote:Op woensdag 18 oktober 2006 07:45 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
terug naar bed????? ik ben al wakker hoor, wat moet ik terug in bed doen?? ik ga zo lekker douchen, omkleden en dan mijn kamer beetje opruimen, niet echt nodig maar ik vin van welen dan ga ik wat tv kijken en dan naar opa en oma
en dan weer naar huis, eten, vanmiddag naar het tennispark naar de jeugdmiddag dan weer naar huis, eten
dan wat op fok rond looken
dan naar een vriendin van me en daar feesten en logeren
![]()
![]()
dus heb een fijn dagje voor ogen
ja dat heb ik tochquote:Op woensdag 18 oktober 2006 07:47 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Heb je nog wel tijd om even lekker van je vakantie te genieten of past dat niet meer in je agenda...
Ik hoef ook niet naar school, heb ik nu ook vakantie?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 07:51 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
ja dat heb ik tochik hoef niet naar school dus dan heb ik vakantie
![]()
![]()
Mogguh guitarist.nlquote:
Heerlijk! Al die lekkere damesquote:Op woensdag 18 oktober 2006 08:06 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Goedemorgen -SL-
Ook zo zin in school?
Goedemorgen jufrouw Jannie.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 08:09 schreef SuperwormJim het volgende:
goeiesmorgens deze morgen!
Ik stond vanochtend bij de tramhalte ...quote:Op woensdag 18 oktober 2006 08:10 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Goedemorgen jufrouw Jannie.
(zo ging 'ie toch?)
ja?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 08:08 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ja maar dat is alleen in de pauze
Das kut...quote:Op woensdag 18 oktober 2006 08:11 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik stond vanochtend bij de tramhalte ...![]()
Ja, maar jij doet geen ICTquote:Op woensdag 18 oktober 2006 08:14 schreef -SL- het volgende:
[..]
ja?
Ow ik had ze ook wel in de klas hoor
Hoe herkenbaar...quote:Op woensdag 18 oktober 2006 08:23 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ja, maar jij doet geen ICT
Ik heb 1 meisje in de klas. Maarja, niet echt iets waar ik ook maar een beetje moeite voor zou moeten doen
En jij doet vormgeven?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 08:32 schreef ijsmeis het volgende:
In mijn klas zitten er 4, van de 25.
Wij doen amper aan tekenenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 08:35 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
En jij doet vormgeven?
Op mijn vorige school (Grafisch Lyceum Zwolle) stikte het van de tekenmiepjes, echt heeeel af en toe zag je er een jongen tussen zitten.
Mja, tekeken is volgens mij ook alleen iets wat eerste jaars doen volgens mij.quote:
Ook niet.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 08:38 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Mja, tekeken is volgens mij ook alleen iets wat eerste jaars doen volgens mij.
Euhm...nee klopt, deed elektrotechniek, maar ik had 1 meisje in de klas en dat was ook mijn vriendinquote:Op woensdag 18 oktober 2006 08:23 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ja, maar jij doet geen ICT
Ik heb 1 meisje in de klas. Maarja, niet echt iets waar ik ook maar een beetje moeite voor zou moeten doen
Wat doe je nu dan?quote:
mogguh ratelslangetjequote:
Ja je bent de enige denk ik!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 09:06 schreef T1andonly het volgende:
Ik was vanmorgen om 7 uur al helemaal fit. Dalijk lekker 'n dagje met veel vergaderingen en koffie
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 09:06 schreef T1andonly het volgende:
Ik was vanmorgen om 7 uur al helemaal fit. Dalijk lekker 'n dagje met veel vergaderingen en koffie
Comploeterenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 08:51 schreef -SL- het volgende:
[..]
Wat doe je nu dan?
Vorm geven aan klei?
Same here!quote:
Geef ff specs danquote:Op woensdag 18 oktober 2006 08:32 schreef ijsmeis het volgende:
In mijn klas zitten er 4, van de 25.
Voor sebasser is het denk ik goedemorgen hoorquote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:23 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Altijd nog goedemiddag.
O nee, het is Sebasser. Goedemorgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |