Ja, maar jij doet geen ICTquote:Op woensdag 18 oktober 2006 08:14 schreef -SL- het volgende:
[..]
ja?
Ow ik had ze ook wel in de klas hoor
Hoe herkenbaar...quote:Op woensdag 18 oktober 2006 08:23 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ja, maar jij doet geen ICT
Ik heb 1 meisje in de klas. Maarja, niet echt iets waar ik ook maar een beetje moeite voor zou moeten doen
En jij doet vormgeven?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 08:32 schreef ijsmeis het volgende:
In mijn klas zitten er 4, van de 25.
Wij doen amper aan tekenenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 08:35 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
En jij doet vormgeven?
Op mijn vorige school (Grafisch Lyceum Zwolle) stikte het van de tekenmiepjes, echt heeeel af en toe zag je er een jongen tussen zitten.
Mja, tekeken is volgens mij ook alleen iets wat eerste jaars doen volgens mij.quote:
Ook niet.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 08:38 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Mja, tekeken is volgens mij ook alleen iets wat eerste jaars doen volgens mij.
Euhm...nee klopt, deed elektrotechniek, maar ik had 1 meisje in de klas en dat was ook mijn vriendinquote:Op woensdag 18 oktober 2006 08:23 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ja, maar jij doet geen ICT
Ik heb 1 meisje in de klas. Maarja, niet echt iets waar ik ook maar een beetje moeite voor zou moeten doen
Wat doe je nu dan?quote:
mogguh ratelslangetjequote:
Ja je bent de enige denk ik!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 09:06 schreef T1andonly het volgende:
Ik was vanmorgen om 7 uur al helemaal fit. Dalijk lekker 'n dagje met veel vergaderingen en koffie
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 09:06 schreef T1andonly het volgende:
Ik was vanmorgen om 7 uur al helemaal fit. Dalijk lekker 'n dagje met veel vergaderingen en koffie
Comploeterenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 08:51 schreef -SL- het volgende:
[..]
Wat doe je nu dan?
Vorm geven aan klei?
Same here!quote:
Geef ff specs danquote:Op woensdag 18 oktober 2006 08:32 schreef ijsmeis het volgende:
In mijn klas zitten er 4, van de 25.
Voor sebasser is het denk ik goedemorgen hoorquote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:23 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Altijd nog goedemiddag.
O nee, het is Sebasser. Goedemorgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |