Maar die pet past ons allemaal !quote:Op woensdag 18 oktober 2006 02:39 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Ik vind hem toch wel beangstigend.... met zn pet.
'mister vrolijkheid kent geen tijd' is er ook weer bijquote:Op woensdag 18 oktober 2006 02:40 schreef cerreur het volgende:
Godverdomme menstruerende rothoer.
Kap nâh.
nee, sterker nog, tgp ook nietquote:Op woensdag 18 oktober 2006 02:43 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Beetje jammer... het is een PTT pet. En die bestaat niet meer.
Mail, PM, Bel, Rooksignaal, Tête á tête.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 02:58 schreef SeaOfLove het volgende:
maar niemand tips voor SiemeN dit morgen leest?![]()
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 03:06 schreef TwyLight het volgende:
Maar dan gaat die TPG zo naamsverandering doen in TNT en dan zo BOEM. zo van MIJN POST, WAT DOEN JULLIE![]()
![]()
Als ik dat had gewild dan had ik er geen topic over geopend.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 03:05 schreef cerreur het volgende:
[..]
Mail, PM, Bel, Rooksignaal, Tête á tête.
Jamaar, jamaar... ik heb zijn adresje niet, wie weet valt mijn brief dan in de verkeerde postbode-handjesquote:Op woensdag 18 oktober 2006 03:32 schreef MinderMutsig het volgende:
Dan gebruik je toch die gratis envelope van de TNT om hem middels een dampende liefdesbrief je gevoelens duidelijk te maken?
Scheelt je mooi een postzegel en dat is weer mooi meegenomen voor als het negatief uitpakt.![]()
iiirrrrrrrrrmaaaquote:Op woensdag 18 oktober 2006 03:35 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Jamaar, jamaar... ik heb zijn adresje niet, wie weet valt mijn brief dan in de verkeerde postbode-handjes![]()
Of nog erger Irma en Ingrid krijgen de brief in handen![]()
lach me niet uitquote:Op woensdag 18 oktober 2006 03:37 schreef Laton het volgende:
[..]
iiirrrrrrrrrmaaa
ja dan zijn ze vast boos op em !
p.s. zou hij vreemdgaan denk je??quote:Op woensdag 18 oktober 2006 03:37 schreef Laton het volgende:
[..]
iiirrrrrrrrrmaaa
ja dan zijn ze vast boos op em !
Dat dacht ik nou ookquote:Op woensdag 18 oktober 2006 03:45 schreef Laton het volgende:
[..]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
dit is anders wel een sterke troef !
maak er eens eentje met Eric Estradaquote:Op woensdag 18 oktober 2006 03:45 schreef Laton het volgende:
[..]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
dit is anders wel een sterke troef !
Daarna neuken?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 03:47 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
maak er eens eentje met Eric Estrada![]()
SiemeN is er nietquote:Op woensdag 18 oktober 2006 03:48 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Daarna neuken?
Mag SiemeN toekijken
Maakt mij niet uit, dan doet ie maar meequote:Op woensdag 18 oktober 2006 03:49 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
SiemeN is er niet![]()
Neuken is primaMaar wel met SiemeN erbij...of het nu actief of rukkerspassief is
![]()
Ach waarom ook niet..SiemeN vindt alles best aangezien hij Irma en Ingrid heeftquote:Op woensdag 18 oktober 2006 03:51 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit, dan doet ie maar meeAls er maar geneukt word
Een beetje wel, ja.quote:
Wel even rustig aan over m'n schatjes, trouwens!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 04:20 schreef SeaOfLove het volgende:
SiemeN met zijn 2 beebs:
[afbeelding]
Zou hij ze ooit verlaten...zou hij ooit eens een keer genoeg krijgen van die twee boerenhoeren![]()
Chips ! Sow...da's ff geleden !quote:Op woensdag 18 oktober 2006 03:47 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
maak er eens eentje met Eric Estrada![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |