quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:44 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Heel eventjes en dat was nota bene de schuld van NorthernStar![]()
Maar nu weer on topic![]()
Ik vind Tijn ook een erg laffe hond, dus wat mij betreft mag hetquote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:47 schreef avonne het volgende:
[..]
o het was toch een andere titel
was dat buiten de regels van het forum?
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:47 schreef avonne het volgende:
[..]
o het was toch een andere titel
was dat buiten de regels van het forum?
beetje raar om de titel te gaan veranderenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:48 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik vind Tijn ook een erg laffe hond, dus wat mij betreft mag het
Het was een geintje en nog een leuk geintje ook.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:46 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
OOHH dus alleen als je een kleurtje hebt mag je een beetje klooien![]()
En weer.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:48 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik vind Tijn ook een erg laffe hond, dus wat mij betreft mag het
maar dat is natuurlijk niet aan mij om te beoordelenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:48 schreef avonne het volgende:
[..]
beetje raar om de titel te gaan veranderen
Wel ONTOPIC blijvenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:46 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Daar hebben ze wel eens proeven mee gedaan. Mensen die elkaar stroomstoten konden geven. De conclusie was dat mensen geen moeite hebben elkaar te electrocuteren.
Dat is idd wel een leuk idee om daar iets mee te doen.
hoezo laf? hij weet niet dat ie bij elke poll bovenaan staat.. hij is gewoon onzeker over zn eigen positie en heeft zich verkeken op het wel of niet gebruiken van de joker.. wel goed dat ie Micheline op de bank zet die in zijn gezicht gewoon niet eerlijk isquote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:47 schreef arneaux het volgende:
Om aan alle twijfel een einde te maken, er stond dus :"Waar Tijn een laffe hond is."
Je vertoont een beetje Hilde gedrag met dat gelul tegen jezelf.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:48 schreef avonne het volgende:
[..]
beetje raar om de titel te gaan veranderen
het is aan de moderators om alles in goede banen te leidenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:49 schreef avonne het volgende:
[..]
maar dat is natuurlijk niet aan mij om te beoordelen
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:49 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Je vertoont een beetje Hilde gedrag met dat gelul tegen jezelf.
De 1 krijgt er een ban voor maar zelf doen ze het ook, eerder op de avond ook al in FBquote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:48 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Het was een geintje en nog een leuk geintje ook.
fijn dat ze er zijnquote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:50 schreef avonne het volgende:
[..]
het is aan de moderators om alles in goede banen te leiden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |