Hij piept straks wel anders hoor, als ie op de bank terechtkomt.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:31 schreef arneaux het volgende:
[..]
Tijn heeft vanaf dag 1 gezegd dat hij de joker niet zou gebruiken.
Sem en mich hebben gezegd dat ze nooit op Tijn zouden gaan stemmen ! Dingen veranderen nou eenmaal in het spel, dat is toch niet zo vreemd. Hij heeft dat ding in het begin van BB gekocht. Sem en mies hebben zich ook niet aan hun woord gehouden dus waarom zou Tijn dat wel moeten doen.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:31 schreef arneaux het volgende:
[..]
Tijn heeft vanaf dag 1 gezegd dat hij de joker niet zou gebruiken.
Als micheline eruit gaat volgende week krijgt hij nog maar 1 stem, daarmee kom je niet op de bank.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:35 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hij piept straks wel anders hoor, als ie op de bank terechtkomt.
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:35 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Met TT probeer je ook stemmingmakerij te maken zeker ?
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:36 schreef arneaux het volgende:
Sinds wanneer worden de TT's veranderd? Wat een onzin.
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:36 schreef arneaux het volgende:
NorthernStarquote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:36 schreef arneaux het volgende:
Kom zeg, dit zijn niet de notulen van de Verenigde Natiesquote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:38 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Verander hem zo wel weer terug. Hoewel het erg flauw blijft om de TT voor je mening te gebruiken.
Verleidelijk he? Zo veel machtquote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:38 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Verander hem zo wel weer terug. Hoewel het erg flauw blijft om de TT voor je mening te gebruiken.
Wat doe je nou zelf dan?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:38 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
quote:
Je mag hem ook laten staan hoor of verander het in Tijn gaat z'n joker inzetten.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:38 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Of in : Bor kroop te snel in de kont van de mod.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:40 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Je mag hem ook laten staan hoor of verander het in Tijn gaat z'n joker inzetten.
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:39 schreef arneaux het volgende:
[..]
Wat doe je nou zelf dan?
Okay, de vervanger : Die met 2 TT's.
quote:
Daar zouden ze nou mee moeten spelen in het BB huis, geef 1 persoon, of 1 groep macht over de rest.quote:
Daar hebben we de nieuwe TT.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:42 schreef Wickedangel het volgende:
Oh wacht even, de TT verandert nu met de minuut![]()
Kan je ook doen, alles beter als die van E10quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:41 schreef arneaux het volgende:
[..]
Of in : Bor kroop te snel in de kont van de mod..
Arneaux houdt van Tijnquote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:43 schreef LudoSanders het volgende:
Wat was de originele TT?
Heel eventjes en dat was nota bene de schuld van NorthernStarquote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:43 schreef KRIBBET het volgende:
Is het hier nu weer SC geworden want dan ga ik gezellig meedoen![]()
Orginele TT was "arneaux is in newbe"quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:43 schreef LudoSanders het volgende:
Wat was de originele TT?
Iets met laffe hond. Maar hij stond er te kort om het echt te registreren.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:43 schreef LudoSanders het volgende:
Wat was de originele TT?
Daar hebben ze wel eens proeven mee gedaan. Mensen die elkaar stroomstoten konden geven. De conclusie was dat mensen geen moeite hebben elkaar te electrocuteren.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Daar zouden ze nou mee moeten spelen in het BB huis, geef 1 persoon, of 1 groep macht over de rest.
Moet je eens zien hoe leuk het wordt.
Macht doet rare dingen met de mens, zeker in zo'n afgesloten omgeving, waar je helemaal afhankelijk van elkaar bent![]()
OOHH dus alleen als je een kleurtje hebt mag je een beetje klooienquote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:44 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Heel eventjes en dat was nota bene de schuld van NorthernStar![]()
Maar nu weer on topic![]()
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:44 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Heel eventjes en dat was nota bene de schuld van NorthernStar![]()
Maar nu weer on topic![]()
Ik vind Tijn ook een erg laffe hond, dus wat mij betreft mag hetquote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:47 schreef avonne het volgende:
[..]
o het was toch een andere titel
was dat buiten de regels van het forum?
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:47 schreef avonne het volgende:
[..]
o het was toch een andere titel
was dat buiten de regels van het forum?
beetje raar om de titel te gaan veranderenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:48 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik vind Tijn ook een erg laffe hond, dus wat mij betreft mag het
Het was een geintje en nog een leuk geintje ook.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:46 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
OOHH dus alleen als je een kleurtje hebt mag je een beetje klooien![]()
En weer.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:48 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik vind Tijn ook een erg laffe hond, dus wat mij betreft mag het
maar dat is natuurlijk niet aan mij om te beoordelenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:48 schreef avonne het volgende:
[..]
beetje raar om de titel te gaan veranderen
Wel ONTOPIC blijvenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:46 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Daar hebben ze wel eens proeven mee gedaan. Mensen die elkaar stroomstoten konden geven. De conclusie was dat mensen geen moeite hebben elkaar te electrocuteren.
Dat is idd wel een leuk idee om daar iets mee te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |